Материалдар / Бала құқығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бала құқығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала құқықтары проблемасы, оның өмірі, тәрбиесі, білім беру, тәрбиелеу- жалпы дүниежүзілік проблема. 1959 жылы бала құқықтары Деклорациясы; 1989 жылы бала құқықтары жөніндегі Конвенция; 1990жылы баланы қорғау, дамытуды қамтамасыз ету жөніндегі Бүкіләлемдік Деклорация; 1995 жылы – толеранттық принциптерінің Деклорациясы- халықаралаық құжаттарда қоғамдағы бала құқықтары берілген, шыдамдылық, зорлық көрсетпеу, тыңдай және ести білу сияқты қасиеттер жөнінде айтылған. Барлық аймақтардағы барлық халықтар үшін маңызды. Адам құқықтарын мектепте оқып-үйрену 1985 жылы 14 мамырда Европа Кеңесінің мүшелері ұсынды. Барлық халықтарды түісну, құрметтеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2019
693
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
БАЛА ҚҰҚЫҒЫ БАЛА ҚҰҚЫҒЫ ТУРАЛЫ ТУРАЛЫ КОНВЕНЦИЯКОНВЕНЦИЯ 1989 ЖЫЛҒЫ 20 1989 ЖЫЛҒЫ 20 ҚАРАШАДА БІРІККЕН ҚАРАШАДА БІРІККЕН ҰЛТ

1 слайд
БАЛА ҚҰҚЫҒЫ БАЛА ҚҰҚЫҒЫ ТУРАЛЫ ТУРАЛЫ КОНВЕНЦИЯКОНВЕНЦИЯ 1989 ЖЫЛҒЫ 20 1989 ЖЫЛҒЫ 20 ҚАРАШАДА БІРІККЕН ҚАРАШАДА БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫНЫҢ БАС ҰЛТТАР ҰЙЫМЫНЫҢ БАС АССАМБЛЕЯСЫ АССАМБЛЕЯСЫ ҚАБЫЛДАДЫҚАБЫЛДАДЫ

1 слайд

БАЛА ҚҰҚЫҒЫ БАЛА ҚҰҚЫҒЫ ТУРАЛЫ ТУРАЛЫ КОНВЕНЦИЯКОНВЕНЦИЯ 1989 ЖЫЛҒЫ 20 1989 ЖЫЛҒЫ 20 ҚАРАШАДА БІРІККЕН ҚАРАШАДА БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫНЫҢ БАС ҰЛТТАР ҰЙЫМЫНЫҢ БАС АССАМБЛЕЯСЫ АССАМБЛЕЯСЫ ҚАБЫЛДАДЫҚАБЫЛДАДЫ

БАЛА ҚҰҚЫҚТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ ИДЕЯЛАРДЫҢ БАЛА ҚҰҚЫҚТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ ИДЕЯЛАРДЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТАРДА БЕЙНЕЛЕНУІХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТА

2 слайд
БАЛА ҚҰҚЫҚТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ ИДЕЯЛАРДЫҢ БАЛА ҚҰҚЫҚТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ ИДЕЯЛАРДЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТАРДА БЕЙНЕЛЕНУІХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТАРДА БЕЙНЕЛЕНУІ  Бала құқықтары проблемасы, оның өмірі, Бала құқықтары проблемасы, оның өмірі, тәрбиесі, білім беру, тәрбиелеу- жалпы тәрбиесі, білім беру, тәрбиелеу- жалпы дүниежүзілік проблема. 1959 жылы бала құқықтары дүниежүзілік проблема. 1959 жылы бала құқықтары Деклорациясы; 1989 жылы бала құқықтары Деклорациясы; 1989 жылы бала құқықтары жөніндегі Конвенция; 1990жылы баланы қорғау, жөніндегі Конвенция; 1990жылы баланы қорғау, дамытуды қамтамасыз ету жөніндегі Бүкіләлемдік дамытуды қамтамасыз ету жөніндегі Бүкіләлемдік Деклорация; 1995 жылы – толеранттық Деклорация; 1995 жылы – толеранттық принциптерінің Деклорациясы- халықаралаық принциптерінің Деклорациясы- халықаралаық құжаттарда қоғамдағы бала құқықтары берілген, құжаттарда қоғамдағы бала құқықтары берілген, шыдамдылық, зорлық көрсетпеу, тыңдай және ести шыдамдылық, зорлық көрсетпеу, тыңдай және ести білу сияқты қасиеттер жөнінде айтылған. Барлық білу сияқты қасиеттер жөнінде айтылған. Барлық аймақтардағы барлық халықтар үшін маңызды. аймақтардағы барлық халықтар үшін маңызды. Адам құқықтарын мектепте оқып-үйрену 1985 жылы Адам құқықтарын мектепте оқып-үйрену 1985 жылы 14 мамырда Европа Кеңесінің мүшелері ұсынды. 14 мамырда Европа Кеңесінің мүшелері ұсынды. Барлық халықтарды түісну, құрметтеу;Барлық халықтарды түісну, құрметтеу;

2 слайд

БАЛА ҚҰҚЫҚТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ ИДЕЯЛАРДЫҢ БАЛА ҚҰҚЫҚТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ ИДЕЯЛАРДЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТАРДА БЕЙНЕЛЕНУІХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТАРДА БЕЙНЕЛЕНУІ  Бала құқықтары проблемасы, оның өмірі, Бала құқықтары проблемасы, оның өмірі, тәрбиесі, білім беру, тәрбиелеу- жалпы тәрбиесі, білім беру, тәрбиелеу- жалпы дүниежүзілік проблема. 1959 жылы бала құқықтары дүниежүзілік проблема. 1959 жылы бала құқықтары Деклорациясы; 1989 жылы бала құқықтары Деклорациясы; 1989 жылы бала құқықтары жөніндегі Конвенция; 1990жылы баланы қорғау, жөніндегі Конвенция; 1990жылы баланы қорғау, дамытуды қамтамасыз ету жөніндегі Бүкіләлемдік дамытуды қамтамасыз ету жөніндегі Бүкіләлемдік Деклорация; 1995 жылы – толеранттық Деклорация; 1995 жылы – толеранттық принциптерінің Деклорациясы- халықаралаық принциптерінің Деклорациясы- халықаралаық құжаттарда қоғамдағы бала құқықтары берілген, құжаттарда қоғамдағы бала құқықтары берілген, шыдамдылық, зорлық көрсетпеу, тыңдай және ести шыдамдылық, зорлық көрсетпеу, тыңдай және ести білу сияқты қасиеттер жөнінде айтылған. Барлық білу сияқты қасиеттер жөнінде айтылған. Барлық аймақтардағы барлық халықтар үшін маңызды. аймақтардағы барлық халықтар үшін маңызды. Адам құқықтарын мектепте оқып-үйрену 1985 жылы Адам құқықтарын мектепте оқып-үйрену 1985 жылы 14 мамырда Европа Кеңесінің мүшелері ұсынды. 14 мамырда Европа Кеңесінің мүшелері ұсынды. Барлық халықтарды түісну, құрметтеу;Барлық халықтарды түісну, құрметтеу;

Бұл құжатта мынадай негізгі Бұл құжатта мынадай негізгі принциптер берілген:принциптер берілген:  Халықтар мен ұлттар арасында

3 слайд
Бұл құжатта мынадай негізгі Бұл құжатта мынадай негізгі принциптер берілген:принциптер берілген:  Халықтар мен ұлттар арасындағы байланысты түсіну;Халықтар мен ұлттар арасындағы байланысты түсіну;  Басқалармен қарым-қатынас жасай білу;Басқалармен қарым-қатынас жасай білу;  Құқықтар мен міндеттерді білу;Құқықтар мен міндеттерді білу;  Халықаралық ынтымақтастық, бірлескен қызмет Халықаралық ынтымақтастық, бірлескен қызмет қажеттілігін түсіну;қажеттілігін түсіну;  Ең басты педагогикалық мәнді құжат бала құқығы Ең басты педагогикалық мәнді құжат бала құқығы жөніндегі Қонвенцияжөніндегі Қонвенция болып есептеледі. Қазақстан болып есептеледі. Қазақстан республикасы «Бала құқықтары жөніндегі Заң 2002 республикасы «Бала құқықтары жөніндегі Заң 2002 жылы қабылданды. Оның тұжыпрымдамалары4 тарауға жылы қабылданды. Оның тұжыпрымдамалары4 тарауға сай келеді: өмір сүру, даму, қорғау, қоғам өміріне сай келеді: өмір сүру, даму, қорғау, қоғам өміріне белсене қатысу.белсене қатысу.  Заңды үлкендердің балалармен қарым-қатынасының Заңды үлкендердің балалармен қарым-қатынасының адамгершілік-құқықтың гуманитарлық негізде қарым-адамгершілік-құқықтың гуманитарлық негізде қарым- қатынас жасауға, баланың жеке тұлғасына, оның пікірі, қатынас жасауға, баланың жеке тұлғасына, оның пікірі, көзқарасына құрметпен қарауға шақырады, гуманистік көзқарасына құрметпен қарауға шақырады, гуманистік тәрбие негізі болып табылады. Бала құқықтары жөніндегі тәрбие негізі болып табылады. Бала құқықтары жөніндегі Конвенцияның концептуалды қағидалары білім беру Конвенцияның концептуалды қағидалары білім беру жеке тұлғаны толық дамытуға, адам құқықтарын жеке тұлғаны толық дамытуға, адам құқықтарын құрметтеуге, еркіндігіне бағытталуы тиіс.құрметтеуге, еркіндігіне бағытталуы тиіс.

3 слайд

Бұл құжатта мынадай негізгі Бұл құжатта мынадай негізгі принциптер берілген:принциптер берілген:  Халықтар мен ұлттар арасындағы байланысты түсіну;Халықтар мен ұлттар арасындағы байланысты түсіну;  Басқалармен қарым-қатынас жасай білу;Басқалармен қарым-қатынас жасай білу;  Құқықтар мен міндеттерді білу;Құқықтар мен міндеттерді білу;  Халықаралық ынтымақтастық, бірлескен қызмет Халықаралық ынтымақтастық, бірлескен қызмет қажеттілігін түсіну;қажеттілігін түсіну;  Ең басты педагогикалық мәнді құжат бала құқығы Ең басты педагогикалық мәнді құжат бала құқығы жөніндегі Қонвенцияжөніндегі Қонвенция болып есептеледі. Қазақстан болып есептеледі. Қазақстан республикасы «Бала құқықтары жөніндегі Заң 2002 республикасы «Бала құқықтары жөніндегі Заң 2002 жылы қабылданды. Оның тұжыпрымдамалары4 тарауға жылы қабылданды. Оның тұжыпрымдамалары4 тарауға сай келеді: өмір сүру, даму, қорғау, қоғам өміріне сай келеді: өмір сүру, даму, қорғау, қоғам өміріне белсене қатысу.белсене қатысу.  Заңды үлкендердің балалармен қарым-қатынасының Заңды үлкендердің балалармен қарым-қатынасының адамгершілік-құқықтың гуманитарлық негізде қарым-адамгершілік-құқықтың гуманитарлық негізде қарым- қатынас жасауға, баланың жеке тұлғасына, оның пікірі, қатынас жасауға, баланың жеке тұлғасына, оның пікірі, көзқарасына құрметпен қарауға шақырады, гуманистік көзқарасына құрметпен қарауға шақырады, гуманистік тәрбие негізі болып табылады. Бала құқықтары жөніндегі тәрбие негізі болып табылады. Бала құқықтары жөніндегі Конвенцияның концептуалды қағидалары білім беру Конвенцияның концептуалды қағидалары білім беру жеке тұлғаны толық дамытуға, адам құқықтарын жеке тұлғаны толық дамытуға, адам құқықтарын құрметтеуге, еркіндігіне бағытталуы тиіс.құрметтеуге, еркіндігіне бағытталуы тиіс.

Қазақстан Республикасының соңғы Қазақстан Республикасының соңғы жылдары қабылданған Заңдары:жылдары қабылданған Заңдары:  1998

4 слайд
Қазақстан Республикасының соңғы Қазақстан Республикасының соңғы жылдары қабылданған Заңдары:жылдары қабылданған Заңдары:  1998жылы- «Неке және отбасы жөнінде»1998жылы- «Неке және отбасы жөнінде»  1997жылы- «Отбасылық типтегі балалар 1997жылы- «Отбасылық типтегі балалар деревнылары және жастар үйлері жөнінде»деревнылары және жастар үйлері жөнінде»  1998жылы- «Қазақстан Республикасының 1998жылы- «Қазақстан Республикасының азаматтарының денсаулығын қорғау жөнінде»азаматтарының денсаулығын қорғау жөнінде»  2002 жылы –«Мүмкіндігі шектеулі балаларды 2002 жылы –«Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық, әлеуметтік және медициналық-педагогикалық, коррекциялық қолдау жөнінде»коррекциялық қолдау жөнінде»  2002 жылы- «нашақорлық дертіне щалдыққандарлы 2002 жылы- «нашақорлық дертіне щалдыққандарлы медициналық-әлеуметтік қолдау жөнінде»медициналық-әлеуметтік қолдау жөнінде»  2002 жылы- «Шылым шегу профилактикасы және 2002 жылы- «Шылым шегу профилактикасы және шекпеу жөнінде»шекпеу жөнінде»  2002 жылы- «мемлекеттік әлеуметтік бағытталған 2002 жылы- «мемлекеттік әлеуметтік бағытталған көмек жөнінде»көмек жөнінде»

4 слайд

Қазақстан Республикасының соңғы Қазақстан Республикасының соңғы жылдары қабылданған Заңдары:жылдары қабылданған Заңдары:  1998жылы- «Неке және отбасы жөнінде»1998жылы- «Неке және отбасы жөнінде»  1997жылы- «Отбасылық типтегі балалар 1997жылы- «Отбасылық типтегі балалар деревнылары және жастар үйлері жөнінде»деревнылары және жастар үйлері жөнінде»  1998жылы- «Қазақстан Республикасының 1998жылы- «Қазақстан Республикасының азаматтарының денсаулығын қорғау жөнінде»азаматтарының денсаулығын қорғау жөнінде»  2002 жылы –«Мүмкіндігі шектеулі балаларды 2002 жылы –«Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық, әлеуметтік және медициналық-педагогикалық, коррекциялық қолдау жөнінде»коррекциялық қолдау жөнінде»  2002 жылы- «нашақорлық дертіне щалдыққандарлы 2002 жылы- «нашақорлық дертіне щалдыққандарлы медициналық-әлеуметтік қолдау жөнінде»медициналық-әлеуметтік қолдау жөнінде»  2002 жылы- «Шылым шегу профилактикасы және 2002 жылы- «Шылым шегу профилактикасы және шекпеу жөнінде»шекпеу жөнінде»  2002 жылы- «мемлекеттік әлеуметтік бағытталған 2002 жылы- «мемлекеттік әлеуметтік бағытталған көмек жөнінде»көмек жөнінде»

Негізгі қағидалардың биресми Негізгі қағидалардың биресми түрдегі қысқаша мазмұны. КІРІСПЕтүрдегі қысқаша мазмұны. КІРІСПЕ  БҰ

5 слайд
Негізгі қағидалардың биресми Негізгі қағидалардың биресми түрдегі қысқаша мазмұны. КІРІСПЕтүрдегі қысқаша мазмұны. КІРІСПЕ  БҰҰ негізгі принциптері және адам құқығына БҰҰ негізгі принциптері және адам құқығына байланысты кейбір фактілер мен байланысты кейбір фактілер мен декларациялардың негізгі қағидалары атап декларациялардың негізгі қағидалары атап өтіледі. Онда балалардың өздерінің табиғи өтіледі. Онда балалардың өздерінің табиғи нәзіктігіне байланысты ерекше қамқорлық пен нәзіктігіне байланысты ерекше қамқорлық пен қорғауды қажет ететіндігі, әсіресе басты қорғауды қажет ететіндігі, әсіресе басты қамқорлық пен жауапкершілік отбасы иелеріне қамқорлық пен жауапкершілік отбасы иелеріне жүктеретіндігі расталадаы. Сондай-ақ онда жүктеретіндігі расталадаы. Сондай-ақ онда баланы туылғанға дейін және туылғаннан кейін баланы туылғанға дейін және туылғаннан кейін құқықтық және басқалай қорғау қажеттілоігі, құқықтық және басқалай қорғау қажеттілоігі, оның туған халқының мәдени құндылықтарын оның туған халқының мәдени құндылықтарын құрметтеу маңыздылығы және бала құқығын құрметтеу маңыздылығы және бала құқығын қорғау жолында халықаралақы қорғау жолында халықаралақы ынтымақтастықтың ролі мақұлданады.ынтымақтастықтың ролі мақұлданады.

5 слайд

Негізгі қағидалардың биресми Негізгі қағидалардың биресми түрдегі қысқаша мазмұны. КІРІСПЕтүрдегі қысқаша мазмұны. КІРІСПЕ  БҰҰ негізгі принциптері және адам құқығына БҰҰ негізгі принциптері және адам құқығына байланысты кейбір фактілер мен байланысты кейбір фактілер мен декларациялардың негізгі қағидалары атап декларациялардың негізгі қағидалары атап өтіледі. Онда балалардың өздерінің табиғи өтіледі. Онда балалардың өздерінің табиғи нәзіктігіне байланысты ерекше қамқорлық пен нәзіктігіне байланысты ерекше қамқорлық пен қорғауды қажет ететіндігі, әсіресе басты қорғауды қажет ететіндігі, әсіресе басты қамқорлық пен жауапкершілік отбасы иелеріне қамқорлық пен жауапкершілік отбасы иелеріне жүктеретіндігі расталадаы. Сондай-ақ онда жүктеретіндігі расталадаы. Сондай-ақ онда баланы туылғанға дейін және туылғаннан кейін баланы туылғанға дейін және туылғаннан кейін құқықтық және басқалай қорғау қажеттілоігі, құқықтық және басқалай қорғау қажеттілоігі, оның туған халқының мәдени құндылықтарын оның туған халқының мәдени құндылықтарын құрметтеу маңыздылығы және бала құқығын құрметтеу маңыздылығы және бала құқығын қорғау жолында халықаралақы қорғау жолында халықаралақы ынтымақтастықтың ролі мақұлданады.ынтымақтастықтың ролі мақұлданады.

1 БӨЛІМ1 БӨЛІМ

6 слайд
1 БӨЛІМ1 БӨЛІМ

6 слайд

1 БӨЛІМ1 БӨЛІМ

БАЛА БАЛА СИПАТТАМАСЫСИПАТТАМАСЫ 18 ЖАСҚА ТОЛМАҒАН 18 ЖАСҚА ТОЛМАҒАН ЖЕТКІНШЕК БАЛА ДЕП ЖЕТКІНШЕК БАЛА ДЕП САНАЛАДЫ. АЛ

7 слайд
БАЛА БАЛА СИПАТТАМАСЫСИПАТТАМАСЫ 18 ЖАСҚА ТОЛМАҒАН 18 ЖАСҚА ТОЛМАҒАН ЖЕТКІНШЕК БАЛА ДЕП ЖЕТКІНШЕК БАЛА ДЕП САНАЛАДЫ. АЛ КЕЙБІР САНАЛАДЫ. АЛ КЕЙБІР ЖАҒДАЙДА ЖЕРГІЛІКТІ ЖАҒДАЙДА ЖЕРГІЛІКТІ ҰЛТТЫҚ ЗАҢДАР БОЙЫНША ҰЛТТЫҚ ЗАҢДАР БОЙЫНША КӘМЕЛЕТТІК ЖАС ОДАН ЕРТЕ КӘМЕЛЕТТІК ЖАС ОДАН ЕРТЕ КӨРСЕТІЛУІ МҮМКІН. (1 бап)КӨРСЕТІЛУІ МҮМКІН. (1 бап)

7 слайд

БАЛА БАЛА СИПАТТАМАСЫСИПАТТАМАСЫ 18 ЖАСҚА ТОЛМАҒАН 18 ЖАСҚА ТОЛМАҒАН ЖЕТКІНШЕК БАЛА ДЕП ЖЕТКІНШЕК БАЛА ДЕП САНАЛАДЫ. АЛ КЕЙБІР САНАЛАДЫ. АЛ КЕЙБІР ЖАҒДАЙДА ЖЕРГІЛІКТІ ЖАҒДАЙДА ЖЕРГІЛІКТІ ҰЛТТЫҚ ЗАҢДАР БОЙЫНША ҰЛТТЫҚ ЗАҢДАР БОЙЫНША КӘМЕЛЕТТІК ЖАС ОДАН ЕРТЕ КӘМЕЛЕТТІК ЖАС ОДАН ЕРТЕ КӨРСЕТІЛУІ МҮМКІН. (1 бап)КӨРСЕТІЛУІ МҮМКІН. (1 бап)

ДИСКРИМИНАЦИЯНЫ, ДИСКРИМИНАЦИЯНЫ, ЯҒНИ ЗОРЛЫҚ-ЯҒНИ ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫ ЗОМБЫЛЫҚТЫ БОЛДЫРМАУБОЛДЫРМАУ БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ БАРЛЫҚ БАЛАҒ

8 слайд
ДИСКРИМИНАЦИЯНЫ, ДИСКРИМИНАЦИЯНЫ, ЯҒНИ ЗОРЛЫҚ-ЯҒНИ ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫ ЗОМБЫЛЫҚТЫ БОЛДЫРМАУБОЛДЫРМАУ БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ БАРЛЫҚ БАЛАҒА БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ БАРЛЫҚ БАЛАҒА БІРДЕЙ ТАРАЙДЫ. МЕМЛЕКЕТ БІРДЕЙ ТАРАЙДЫ. МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ БАЛАНЫ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ БАРЛЫҚ ТҮРІНЕН ҚОРҒАУҒА ЖӘНЕ БАРЛЫҚ ТҮРІНЕН ҚОРҒАУҒА ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚҰҚЫҒЫН ҚОРҒАУ ҮШІН ОНЫҢ ҚҰҚЫҒЫН ҚОРҒАУ ҮШІН ТИІСТІ ШАРАЛАРДЫ ҚОЛДАНУҒА ТИІСТІ ШАРАЛАРДЫ ҚОЛДАНУҒА МІНДЕТТІ (2 бап)МІНДЕТТІ (2 бап)

8 слайд

ДИСКРИМИНАЦИЯНЫ, ДИСКРИМИНАЦИЯНЫ, ЯҒНИ ЗОРЛЫҚ-ЯҒНИ ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫ ЗОМБЫЛЫҚТЫ БОЛДЫРМАУБОЛДЫРМАУ БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ БАРЛЫҚ БАЛАҒА БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ БАРЛЫҚ БАЛАҒА БІРДЕЙ ТАРАЙДЫ. МЕМЛЕКЕТ БІРДЕЙ ТАРАЙДЫ. МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ БАЛАНЫ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ БАРЛЫҚ ТҮРІНЕН ҚОРҒАУҒА ЖӘНЕ БАРЛЫҚ ТҮРІНЕН ҚОРҒАУҒА ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚҰҚЫҒЫН ҚОРҒАУ ҮШІН ОНЫҢ ҚҰҚЫҒЫН ҚОРҒАУ ҮШІН ТИІСТІ ШАРАЛАРДЫ ҚОЛДАНУҒА ТИІСТІ ШАРАЛАРДЫ ҚОЛДАНУҒА МІНДЕТТІ (2 бап)МІНДЕТТІ (2 бап)

БАЛА ҚҰҚЫҒЫН БАЛА ҚҰҚЫҒЫН АНАҒҰРЛЫМ ТОЛЫҚ АНАҒҰРЛЫМ ТОЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ  БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ЖАСАЛАТЫН БАЛАҒА ҚАТЫС

9 слайд
БАЛА ҚҰҚЫҒЫН БАЛА ҚҰҚЫҒЫН АНАҒҰРЛЫМ ТОЛЫҚ АНАҒҰРЛЫМ ТОЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ  БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ЖАСАЛАТЫН БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ЖАСАЛАТЫН БАРЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ ОНЫҢ МҮДДЕСІН БАРЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ ОНЫҢ МҮДДЕСІН ТОЛЫҚ КӨЛЕМДЕ ЕСКЕРУІ ҚАЖЕТ. ТОЛЫҚ КӨЛЕМДЕ ЕСКЕРУІ ҚАЖЕТ. ЕГЕР АТА-АНА, НЕМЕСЕ БАСҚА ЕГЕР АТА-АНА, НЕМЕСЕ БАСҚА ТҰЛҒАЛАР БАЛАҒА КЕРЕКТІ ТҰЛҒАЛАР БАЛАҒА КЕРЕКТІ ҚАМҚОРЛЫҚТЫ КӨРСЕТЕ АЛМАСА, ҚАМҚОРЛЫҚТЫ КӨРСЕТЕ АЛМАСА, ОНДА БҰЛ ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ ОНДА БҰЛ ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ МЕМЛЕКЕТ ӨЗ МОЙЫНА АЛУЫ ТИІС (3 МЕМЛЕКЕТ ӨЗ МОЙЫНА АЛУЫ ТИІС (3 бап)бап)

9 слайд

БАЛА ҚҰҚЫҒЫН БАЛА ҚҰҚЫҒЫН АНАҒҰРЛЫМ ТОЛЫҚ АНАҒҰРЛЫМ ТОЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ  БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ЖАСАЛАТЫН БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ЖАСАЛАТЫН БАРЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ ОНЫҢ МҮДДЕСІН БАРЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ ОНЫҢ МҮДДЕСІН ТОЛЫҚ КӨЛЕМДЕ ЕСКЕРУІ ҚАЖЕТ. ТОЛЫҚ КӨЛЕМДЕ ЕСКЕРУІ ҚАЖЕТ. ЕГЕР АТА-АНА, НЕМЕСЕ БАСҚА ЕГЕР АТА-АНА, НЕМЕСЕ БАСҚА ТҰЛҒАЛАР БАЛАҒА КЕРЕКТІ ТҰЛҒАЛАР БАЛАҒА КЕРЕКТІ ҚАМҚОРЛЫҚТЫ КӨРСЕТЕ АЛМАСА, ҚАМҚОРЛЫҚТЫ КӨРСЕТЕ АЛМАСА, ОНДА БҰЛ ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ ОНДА БҰЛ ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ МЕМЛЕКЕТ ӨЗ МОЙЫНА АЛУЫ ТИІС (3 МЕМЛЕКЕТ ӨЗ МОЙЫНА АЛУЫ ТИІС (3 бап)бап)

ҚҰҚЫҚТЫ ІСКЕ АСЫРУҚҰҚЫҚТЫ ІСКЕ АСЫРУ  МЕМЛЕКЕТ ОСЫ МЕМЛЕКЕТ ОСЫ КОНВЕНЦИЯДА КӨРСЕТІЛГЕН КОНВЕНЦИЯДА КӨРСЕТІЛГЕН ҚҰҚЫҚТАРДЫ ЖҮ

10 слайд
ҚҰҚЫҚТЫ ІСКЕ АСЫРУҚҰҚЫҚТЫ ІСКЕ АСЫРУ  МЕМЛЕКЕТ ОСЫ МЕМЛЕКЕТ ОСЫ КОНВЕНЦИЯДА КӨРСЕТІЛГЕН КОНВЕНЦИЯДА КӨРСЕТІЛГЕН ҚҰҚЫҚТАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҚҰҚЫҚТАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН ҚОЛДАН КЕЛГЕННІҢ ҮШІН ҚОЛДАН КЕЛГЕННІҢ БАРЛЫҒЫН ЖАСАУЫ КЕРЕК БАРЛЫҒЫН ЖАСАУЫ КЕРЕК (4 бап)(4 бап)

10 слайд

ҚҰҚЫҚТЫ ІСКЕ АСЫРУҚҰҚЫҚТЫ ІСКЕ АСЫРУ  МЕМЛЕКЕТ ОСЫ МЕМЛЕКЕТ ОСЫ КОНВЕНЦИЯДА КӨРСЕТІЛГЕН КОНВЕНЦИЯДА КӨРСЕТІЛГЕН ҚҰҚЫҚТАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҚҰҚЫҚТАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН ҚОЛДАН КЕЛГЕННІҢ ҮШІН ҚОЛДАН КЕЛГЕННІҢ БАРЛЫҒЫН ЖАСАУЫ КЕРЕК БАРЛЫҒЫН ЖАСАУЫ КЕРЕК (4 бап)(4 бап)

ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ЖӘНЕ БАЛА ҚАБІЛЕТІНІҢ ЖӘНЕ БАЛА ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУЫДАМУЫ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ЖАН-МЕМЛЕКЕТ Б

11 слайд
ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ЖӘНЕ БАЛА ҚАБІЛЕТІНІҢ ЖӘНЕ БАЛА ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУЫДАМУЫ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ЖАН-МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ЖАН- ЖАҚТЫ ДАМЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ЖАҚТЫ ДАМЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ҚАБІЛЕТІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ОНЫҢ ҚАБІЛЕТІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ОНЫҢ ТӘРБИЕСІ ЖОЛЫНДА АТА-АНАЛАР ТӘРБИЕСІ ЖОЛЫНДА АТА-АНАЛАР МЕН КЕҢЕЙГЕН ОТБАСЫЛАРДЫҢ МЕН КЕҢЕЙГЕН ОТБАСЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҒЫ МЕН ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ҚҰҚЫҒЫ МЕН ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ҚҰРМЕТТЕУІ ТИІС (5 бап)ҚҰРМЕТТЕУІ ТИІС (5 бап)

11 слайд

ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ОТБАСЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ЖӘНЕ БАЛА ҚАБІЛЕТІНІҢ ЖӘНЕ БАЛА ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУЫДАМУЫ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ЖАН-МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ЖАН- ЖАҚТЫ ДАМЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ЖАҚТЫ ДАМЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ҚАБІЛЕТІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ОНЫҢ ҚАБІЛЕТІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ОНЫҢ ТӘРБИЕСІ ЖОЛЫНДА АТА-АНАЛАР ТӘРБИЕСІ ЖОЛЫНДА АТА-АНАЛАР МЕН КЕҢЕЙГЕН ОТБАСЫЛАРДЫҢ МЕН КЕҢЕЙГЕН ОТБАСЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҒЫ МЕН ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ҚҰҚЫҒЫ МЕН ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ҚҰРМЕТТЕУІ ТИІС (5 бап)ҚҰРМЕТТЕУІ ТИІС (5 бап)

ӨСУ МЕН ДАМУӨСУ МЕН ДАМУ  ӘРБІР БАЛА ӨМІР СҮРУ ӘРБІР БАЛА ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТ ОНЫҢ ӨСУІ МЕМЛ

12 слайд
ӨСУ МЕН ДАМУӨСУ МЕН ДАМУ  ӘРБІР БАЛА ӨМІР СҮРУ ӘРБІР БАЛА ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТ ОНЫҢ ӨСУІ МЕМЛЕКЕТ ОНЫҢ ӨСУІ МЕН ДАМУЫН МЕН ДАМУЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ МІНДЕТТІ МІНДЕТТІ (6 бап)(6 бап)

12 слайд

ӨСУ МЕН ДАМУӨСУ МЕН ДАМУ  ӘРБІР БАЛА ӨМІР СҮРУ ӘРБІР БАЛА ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТ ОНЫҢ ӨСУІ МЕМЛЕКЕТ ОНЫҢ ӨСУІ МЕН ДАМУЫН МЕН ДАМУЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ МІНДЕТТІ МІНДЕТТІ (6 бап)(6 бап)

ЕСІМ МЕН ЕСІМ МЕН АЗАМАТТЫҚАЗАМАТТЫҚ  БАЛА ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН СОҢ БАЛА ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН СОҢ ӨЗІНЕ ЕСІМ АЛУҒА ҚҰҚЫЛЫ. БАЛА ӨЗІНЕ ЕСІ

13 слайд
ЕСІМ МЕН ЕСІМ МЕН АЗАМАТТЫҚАЗАМАТТЫҚ  БАЛА ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН СОҢ БАЛА ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН СОҢ ӨЗІНЕ ЕСІМ АЛУҒА ҚҰҚЫЛЫ. БАЛА ӨЗІНЕ ЕСІМ АЛУҒА ҚҰҚЫЛЫ. БАЛА СОНДАЙ-АҚ АЗАМАТТЫҚ АЛУҒА, СОНДАЙ-АҚ АЗАМАТТЫҚ АЛУҒА, ЖӘНЕ МҮМКІНДІГІ БОЙЫНША, ӨЗ ЖӘНЕ МҮМКІНДІГІ БОЙЫНША, ӨЗ АТА-АНАСЫН ТАНЫП БІЛУГЕ, АТА-АНАСЫН ТАНЫП БІЛУГЕ, ОЛАР ТАРАПЫНАН ҚАМҚОРЛЫҚ ОЛАР ТАРАПЫНАН ҚАМҚОРЛЫҚ КӨРУГЕ ҚҰҚЫЛЫ КӨРУГЕ ҚҰҚЫЛЫ (7 бап)(7 бап)

13 слайд

ЕСІМ МЕН ЕСІМ МЕН АЗАМАТТЫҚАЗАМАТТЫҚ  БАЛА ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН СОҢ БАЛА ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН СОҢ ӨЗІНЕ ЕСІМ АЛУҒА ҚҰҚЫЛЫ. БАЛА ӨЗІНЕ ЕСІМ АЛУҒА ҚҰҚЫЛЫ. БАЛА СОНДАЙ-АҚ АЗАМАТТЫҚ АЛУҒА, СОНДАЙ-АҚ АЗАМАТТЫҚ АЛУҒА, ЖӘНЕ МҮМКІНДІГІ БОЙЫНША, ӨЗ ЖӘНЕ МҮМКІНДІГІ БОЙЫНША, ӨЗ АТА-АНАСЫН ТАНЫП БІЛУГЕ, АТА-АНАСЫН ТАНЫП БІЛУГЕ, ОЛАР ТАРАПЫНАН ҚАМҚОРЛЫҚ ОЛАР ТАРАПЫНАН ҚАМҚОРЛЫҚ КӨРУГЕ ҚҰҚЫЛЫ КӨРУГЕ ҚҰҚЫЛЫ (7 бап)(7 бап)

ЖЕКЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚТЫТҰЛҒАЛЫҚТЫ САҚТАУСАҚТАУ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ӨЗІНДІК МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ӨЗІНДІК ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАЛЫҒЫН САҚТ

14 слайд
ЖЕКЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚТЫТҰЛҒАЛЫҚТЫ САҚТАУСАҚТАУ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ӨЗІНДІК МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ӨЗІНДІК ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАЛЫҒЫН САҚТАУҒА, ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАЛЫҒЫН САҚТАУҒА, ТІПТІ КЕРЕК БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА ОНЫҢ ТІПТІ КЕРЕК БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА ОНЫҢ НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЙТАДАН НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЙТАДАН ҚАЛПЫНА КЕЛТІРУГЕ МІНДЕТТІ. АЛ ҚАЛПЫНА КЕЛТІРУГЕ МІНДЕТТІ. АЛ НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРДІҢ ҚАТАРЫНА ЕСІМ, НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРДІҢ ҚАТАРЫНА ЕСІМ, АЗАМАТТЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ҚАРЫМ-АЗАМАТТЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ЖАТАДЫ ҚАТЫНАС ЖАТАДЫ (8 бап)(8 бап)

14 слайд

ЖЕКЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚТЫТҰЛҒАЛЫҚТЫ САҚТАУСАҚТАУ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ӨЗІНДІК МЕМЛЕКЕТ БАЛАНЫҢ ӨЗІНДІК ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАЛЫҒЫН САҚТАУҒА, ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАЛЫҒЫН САҚТАУҒА, ТІПТІ КЕРЕК БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА ОНЫҢ ТІПТІ КЕРЕК БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА ОНЫҢ НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЙТАДАН НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЙТАДАН ҚАЛПЫНА КЕЛТІРУГЕ МІНДЕТТІ. АЛ ҚАЛПЫНА КЕЛТІРУГЕ МІНДЕТТІ. АЛ НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРДІҢ ҚАТАРЫНА ЕСІМ, НЕГІЗГІ ҚАСИЕТТЕРДІҢ ҚАТАРЫНА ЕСІМ, АЗАМАТТЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ҚАРЫМ-АЗАМАТТЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ЖАТАДЫ ҚАТЫНАС ЖАТАДЫ (8 бап)(8 бап)

АТА-АНАДАН АТА-АНАДАН АЖЫРАУАЖЫРАУ  БАЛА ӨЗ МҮДДЕСІНЕ ҚАРАМА-БАЛА ӨЗ МҮДДЕСІНЕ ҚАРАМА- ҚАЙШЫ КЕЛЕТІН ЖАҒДАЙДА ҚАЙШЫ КЕЛЕТІН ЖА

15 слайд
АТА-АНАДАН АТА-АНАДАН АЖЫРАУАЖЫРАУ  БАЛА ӨЗ МҮДДЕСІНЕ ҚАРАМА-БАЛА ӨЗ МҮДДЕСІНЕ ҚАРАМА- ҚАЙШЫ КЕЛЕТІН ЖАҒДАЙДА ҚАЙШЫ КЕЛЕТІН ЖАҒДАЙДА ҒАНА БОЛМАСА, АТА-АНАСЫМЕН ҒАНА БОЛМАСА, АТА-АНАСЫМЕН БІРГЕ ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ. СОНДАЙ-БІРГЕ ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ. СОНДАЙ- АҚ БАЛА БІРЕУІНЕН АЖЫРАҒАН АҚ БАЛА БІРЕУІНЕН АЖЫРАҒАН ЖАҒДАЙДА ОЛАРМЕН БАЙЛАНЫС ЖАҒДАЙДА ОЛАРМЕН БАЙЛАНЫС ЖАСАП ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (9 бап)ЖАСАП ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (9 бап)

15 слайд

АТА-АНАДАН АТА-АНАДАН АЖЫРАУАЖЫРАУ  БАЛА ӨЗ МҮДДЕСІНЕ ҚАРАМА-БАЛА ӨЗ МҮДДЕСІНЕ ҚАРАМА- ҚАЙШЫ КЕЛЕТІН ЖАҒДАЙДА ҚАЙШЫ КЕЛЕТІН ЖАҒДАЙДА ҒАНА БОЛМАСА, АТА-АНАСЫМЕН ҒАНА БОЛМАСА, АТА-АНАСЫМЕН БІРГЕ ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ. СОНДАЙ-БІРГЕ ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ. СОНДАЙ- АҚ БАЛА БІРЕУІНЕН АЖЫРАҒАН АҚ БАЛА БІРЕУІНЕН АЖЫРАҒАН ЖАҒДАЙДА ОЛАРМЕН БАЙЛАНЫС ЖАҒДАЙДА ОЛАРМЕН БАЙЛАНЫС ЖАСАП ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (9 бап)ЖАСАП ТҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (9 бап)

ОТБАСЫНЫҢ ҚОСЫЛУЫОТБАСЫНЫҢ ҚОСЫЛУЫ  БАЛА МЕН АТА-АНА БАЛА МЕН АТА-АНА ОТБАСЫН БІРІКТІРУ НЕМЕСЕ ОТБАСЫН БІРІКТІРУ НЕМЕСЕ ӨЗАРА

16 слайд
ОТБАСЫНЫҢ ҚОСЫЛУЫОТБАСЫНЫҢ ҚОСЫЛУЫ  БАЛА МЕН АТА-АНА БАЛА МЕН АТА-АНА ОТБАСЫН БІРІКТІРУ НЕМЕСЕ ОТБАСЫН БІРІКТІРУ НЕМЕСЕ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ӨЗАРА ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ МАҚСАТЫНДА КЕЗ КЕЛГЕН МАҚСАТЫНДА КЕЗ КЕЛГЕН ЕЛДЕН ШЫҒЫП ӨЗ ЕЛІНЕ ЕЛДЕН ШЫҒЫП ӨЗ ЕЛІНЕ КЕЛУГЕ ҚҰҚЫЛЫ (10 бап)КЕЛУГЕ ҚҰҚЫЛЫ (10 бап)

16 слайд

ОТБАСЫНЫҢ ҚОСЫЛУЫОТБАСЫНЫҢ ҚОСЫЛУЫ  БАЛА МЕН АТА-АНА БАЛА МЕН АТА-АНА ОТБАСЫН БІРІКТІРУ НЕМЕСЕ ОТБАСЫН БІРІКТІРУ НЕМЕСЕ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ӨЗАРА ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ ҚАТЫНАСТАРЫН НЫҒАЙТУ МАҚСАТЫНДА КЕЗ КЕЛГЕН МАҚСАТЫНДА КЕЗ КЕЛГЕН ЕЛДЕН ШЫҒЫП ӨЗ ЕЛІНЕ ЕЛДЕН ШЫҒЫП ӨЗ ЕЛІНЕ КЕЛУГЕ ҚҰҚЫЛЫ (10 бап)КЕЛУГЕ ҚҰҚЫЛЫ (10 бап)

ЗАҢСЫЗ ОРЫН ЗАҢСЫЗ ОРЫН АЛМАСТЫРУ ЖӘНЕ АЛМАСТЫРУ ЖӘНЕ ОРАЛМАУОРАЛМАУ  МЕМЛЕКЕТ АТА-АНАНЫҢ МЕМЛЕКЕТ АТА-АНАНЫҢ НЕМЕСЕ ҮШІНШІ

17 слайд
ЗАҢСЫЗ ОРЫН ЗАҢСЫЗ ОРЫН АЛМАСТЫРУ ЖӘНЕ АЛМАСТЫРУ ЖӘНЕ ОРАЛМАУОРАЛМАУ  МЕМЛЕКЕТ АТА-АНАНЫҢ МЕМЛЕКЕТ АТА-АНАНЫҢ НЕМЕСЕ ҮШІНШІ БІР ЖАҚТЫҢ НЕМЕСЕ ҮШІНШІ БІР ЖАҚТЫҢ БАЛАНЫ ШЕТ ЕЛДЕ ЗАҢСЫЗ БАЛАНЫ ШЕТ ЕЛДЕ ЗАҢСЫЗ ҰСТАП ТҰРУЫНА ЖОЛ ҰСТАП ТҰРУЫНА ЖОЛ БЕРМЕУГЕ ЖӘНЕ БҰЛ БЕРМЕУГЕ ЖӘНЕ БҰЛ ЖАҒДАЙДА ТИІСТІ ШАРАЛАР ЖАҒДАЙДА ТИІСТІ ШАРАЛАР ҚОЛДАНУҒА МІНДЕТТІ (11 бап)ҚОЛДАНУҒА МІНДЕТТІ (11 бап)

17 слайд

ЗАҢСЫЗ ОРЫН ЗАҢСЫЗ ОРЫН АЛМАСТЫРУ ЖӘНЕ АЛМАСТЫРУ ЖӘНЕ ОРАЛМАУОРАЛМАУ  МЕМЛЕКЕТ АТА-АНАНЫҢ МЕМЛЕКЕТ АТА-АНАНЫҢ НЕМЕСЕ ҮШІНШІ БІР ЖАҚТЫҢ НЕМЕСЕ ҮШІНШІ БІР ЖАҚТЫҢ БАЛАНЫ ШЕТ ЕЛДЕ ЗАҢСЫЗ БАЛАНЫ ШЕТ ЕЛДЕ ЗАҢСЫЗ ҰСТАП ТҰРУЫНА ЖОЛ ҰСТАП ТҰРУЫНА ЖОЛ БЕРМЕУГЕ ЖӘНЕ БҰЛ БЕРМЕУГЕ ЖӘНЕ БҰЛ ЖАҒДАЙДА ТИІСТІ ШАРАЛАР ЖАҒДАЙДА ТИІСТІ ШАРАЛАР ҚОЛДАНУҒА МІНДЕТТІ (11 бап)ҚОЛДАНУҒА МІНДЕТТІ (11 бап)

БАЛАНЫҢ БАЛАНЫҢ КӨЗҚАРАСЫКӨЗҚАРАСЫ  БАЛА ӨЗ ОЙЫН, ПІКІРІН ЕРКІН БАЛА ӨЗ ОЙЫН, ПІКІРІН ЕРКІН ЖЕТКІЗУГЕ ҚҰҚЫЛЫ ЖӘНЕ ЖЕТКІЗУГЕ Қ

18 слайд
БАЛАНЫҢ БАЛАНЫҢ КӨЗҚАРАСЫКӨЗҚАРАСЫ  БАЛА ӨЗ ОЙЫН, ПІКІРІН ЕРКІН БАЛА ӨЗ ОЙЫН, ПІКІРІН ЕРКІН ЖЕТКІЗУГЕ ҚҰҚЫЛЫ ЖӘНЕ ЖЕТКІЗУГЕ ҚҰҚЫЛЫ ЖӘНЕ БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ БАРЫСЫНДА БҰЛ ПІКІРЛЕРГЕ БАРЫСЫНДА БҰЛ ПІКІРЛЕРГЕ ТИІСТІ НАЗАР АУДАРЫЛУЫ ТИІСТІ НАЗАР АУДАРЫЛУЫ ЛАЗЫМ (12 бап)ЛАЗЫМ (12 бап)

18 слайд

БАЛАНЫҢ БАЛАНЫҢ КӨЗҚАРАСЫКӨЗҚАРАСЫ  БАЛА ӨЗ ОЙЫН, ПІКІРІН ЕРКІН БАЛА ӨЗ ОЙЫН, ПІКІРІН ЕРКІН ЖЕТКІЗУГЕ ҚҰҚЫЛЫ ЖӘНЕ ЖЕТКІЗУГЕ ҚҰҚЫЛЫ ЖӘНЕ БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ БАРЫСЫНДА БҰЛ ПІКІРЛЕРГЕ БАРЫСЫНДА БҰЛ ПІКІРЛЕРГЕ ТИІСТІ НАЗАР АУДАРЫЛУЫ ТИІСТІ НАЗАР АУДАРЫЛУЫ ЛАЗЫМ (12 бап)ЛАЗЫМ (12 бап)

ПІКІР АЙТУ ПІКІР АЙТУ ЕРКІНДІГІЕРКІНДІГІ  БАЛА ҚАНДАЙ ШЕКАРА БАЛА ҚАНДАЙ ШЕКАРА БОЛМАСЫН ӨЗ ОЙЛАРЫН БОЛМАСЫН ӨЗ ОЙЛАРЫН АШЫҚ

19 слайд
ПІКІР АЙТУ ПІКІР АЙТУ ЕРКІНДІГІЕРКІНДІГІ  БАЛА ҚАНДАЙ ШЕКАРА БАЛА ҚАНДАЙ ШЕКАРА БОЛМАСЫН ӨЗ ОЙЛАРЫН БОЛМАСЫН ӨЗ ОЙЛАРЫН АШЫҚ ЖЕТКІЗУГЕ, АҚПАРАТ АШЫҚ ЖЕТКІЗУГЕ, АҚПАРАТ АЛУҒА, СОНДАЙ-АҚ АЛУҒА, СОНДАЙ-АҚ АҚПАРАТТАРДЫ, ИДЕЯЛАРДЫ АҚПАРАТТАРДЫ, ИДЕЯЛАРДЫ БЕРУГЕ, ТАРАТУҒА ҚҰҚЫЛЫ (13 БЕРУГЕ, ТАРАТУҒА ҚҰҚЫЛЫ (13 бап)бап)

19 слайд

ПІКІР АЙТУ ПІКІР АЙТУ ЕРКІНДІГІЕРКІНДІГІ  БАЛА ҚАНДАЙ ШЕКАРА БАЛА ҚАНДАЙ ШЕКАРА БОЛМАСЫН ӨЗ ОЙЛАРЫН БОЛМАСЫН ӨЗ ОЙЛАРЫН АШЫҚ ЖЕТКІЗУГЕ, АҚПАРАТ АШЫҚ ЖЕТКІЗУГЕ, АҚПАРАТ АЛУҒА, СОНДАЙ-АҚ АЛУҒА, СОНДАЙ-АҚ АҚПАРАТТАРДЫ, ИДЕЯЛАРДЫ АҚПАРАТТАРДЫ, ИДЕЯЛАРДЫ БЕРУГЕ, ТАРАТУҒА ҚҰҚЫЛЫ (13 БЕРУГЕ, ТАРАТУҒА ҚҰҚЫЛЫ (13 бап)бап)

ОЙ, АР-НАМЫС ЖӘНЕ ОЙ, АР-НАМЫС ЖӘНЕ ДІН БОСТАНДЫҒЫДІН БОСТАНДЫҒЫ  АТА-АНАНЫҢ БАЛАҒА ТИІСТІ АТА-АНАНЫҢ БАЛАҒА ТИІСТІ ДЕҢГЕЙДЕ

20 слайд
ОЙ, АР-НАМЫС ЖӘНЕ ОЙ, АР-НАМЫС ЖӘНЕ ДІН БОСТАНДЫҒЫДІН БОСТАНДЫҒЫ  АТА-АНАНЫҢ БАЛАҒА ТИІСТІ АТА-АНАНЫҢ БАЛАҒА ТИІСТІ ДЕҢГЕЙДЕ ЖЕТЕКШЛІК ЕТУІ ДЕҢГЕЙДЕ ЖЕТЕКШЛІК ЕТУІ БАРЫСЫНДА МЕМЛЕКЕТ СОЛ БАРЫСЫНДА МЕМЛЕКЕТ СОЛ БАЛАНЫҢ ОЙ ЕРКІНДІГІН, АР-БАЛАНЫҢ ОЙ ЕРКІНДІГІН, АР- ҰЯТЫ МЕН ДІНІН ҚҰРМЕТТЕУГЕ ҰЯТЫ МЕН ДІНІН ҚҰРМЕТТЕУГЕ МІНДЕТТІ МІНДЕТТІ (14 бап)(14 бап)

20 слайд

ОЙ, АР-НАМЫС ЖӘНЕ ОЙ, АР-НАМЫС ЖӘНЕ ДІН БОСТАНДЫҒЫДІН БОСТАНДЫҒЫ  АТА-АНАНЫҢ БАЛАҒА ТИІСТІ АТА-АНАНЫҢ БАЛАҒА ТИІСТІ ДЕҢГЕЙДЕ ЖЕТЕКШЛІК ЕТУІ ДЕҢГЕЙДЕ ЖЕТЕКШЛІК ЕТУІ БАРЫСЫНДА МЕМЛЕКЕТ СОЛ БАРЫСЫНДА МЕМЛЕКЕТ СОЛ БАЛАНЫҢ ОЙ ЕРКІНДІГІН, АР-БАЛАНЫҢ ОЙ ЕРКІНДІГІН, АР- ҰЯТЫ МЕН ДІНІН ҚҰРМЕТТЕУГЕ ҰЯТЫ МЕН ДІНІН ҚҰРМЕТТЕУГЕ МІНДЕТТІ МІНДЕТТІ (14 бап)(14 бап)

АССОЦИЯЦИЯ АССОЦИЯЦИЯ БОСТАНДЫҒЫБОСТАНДЫҒЫ  БАЛА БАСҚА БАЛА БАСҚА АДАМДАРМЕН КЕЗДЕСУГЕ АДАМДАРМЕН КЕЗДЕСУГЕ ЖӘНЕ ЖӘНЕ АССОЦ

21 слайд
АССОЦИЯЦИЯ АССОЦИЯЦИЯ БОСТАНДЫҒЫБОСТАНДЫҒЫ  БАЛА БАСҚА БАЛА БАСҚА АДАМДАРМЕН КЕЗДЕСУГЕ АДАМДАРМЕН КЕЗДЕСУГЕ ЖӘНЕ ЖӘНЕ АССОЦИЯЦИЯЛАРҒА АССОЦИЯЦИЯЛАРҒА КІРУГЕ, БОЛМАСА ОНЫ КІРУГЕ, БОЛМАСА ОНЫ ҚҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (15 бап)ҚҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (15 бап)

21 слайд

АССОЦИЯЦИЯ АССОЦИЯЦИЯ БОСТАНДЫҒЫБОСТАНДЫҒЫ  БАЛА БАСҚА БАЛА БАСҚА АДАМДАРМЕН КЕЗДЕСУГЕ АДАМДАРМЕН КЕЗДЕСУГЕ ЖӘНЕ ЖӘНЕ АССОЦИЯЦИЯЛАРҒА АССОЦИЯЦИЯЛАРҒА КІРУГЕ, БОЛМАСА ОНЫ КІРУГЕ, БОЛМАСА ОНЫ ҚҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (15 бап)ҚҰРУҒА ҚҰҚЫЛЫ (15 бап)

ЖЕКЕ ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫН САҚТАУЖЕКЕ ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫН САҚТАУ  БАЛАЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕКЕ, БАЛАЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕКЕ, ЖАНҰЯЛЫҚ ЖӘНЕ ОТБА

22 слайд
ЖЕКЕ ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫН САҚТАУЖЕКЕ ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫН САҚТАУ  БАЛАЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕКЕ, БАЛАЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕКЕ, ЖАНҰЯЛЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ЖАНҰЯЛЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ӨМІРІНЕ ҚОЛ СҰҒУШЫЛАРДАН, ӨМІРІНЕ ҚОЛ СҰҒУШЫЛАРДАН, СОНДАЙ-АҚ ӨЗАРА ХАТ СОНДАЙ-АҚ ӨЗАРА ХАТ АЛМАСУЛАРЫНА КЕДЕРГІ АЛМАСУЛАРЫНА КЕДЕРГІ БОЛУШЫЛАРДАН, ЖӘНЕ БОЛУШЫЛАРДАН, ЖӘНЕ АРАНДАТУШЫЛАРДАН ҚОРҒАУ АРАНДАТУШЫЛАРДАН ҚОРҒАУ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ (16 бап)ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ (16 бап)

22 слайд

ЖЕКЕ ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫН САҚТАУЖЕКЕ ӨМІР СҮРУ ҚҰҚЫҒЫН САҚТАУ  БАЛАЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕКЕ, БАЛАЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖЕКЕ, ЖАНҰЯЛЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ЖАНҰЯЛЫҚ ЖӘНЕ ОТБАСЫЛЫҚ ӨМІРІНЕ ҚОЛ СҰҒУШЫЛАРДАН, ӨМІРІНЕ ҚОЛ СҰҒУШЫЛАРДАН, СОНДАЙ-АҚ ӨЗАРА ХАТ СОНДАЙ-АҚ ӨЗАРА ХАТ АЛМАСУЛАРЫНА КЕДЕРГІ АЛМАСУЛАРЫНА КЕДЕРГІ БОЛУШЫЛАРДАН, ЖӘНЕ БОЛУШЫЛАРДАН, ЖӘНЕ АРАНДАТУШЫЛАРДАН ҚОРҒАУ АРАНДАТУШЫЛАРДАН ҚОРҒАУ ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ (16 бап)ҚҰҚЫҒЫНА ИЕ (16 бап)

ТИІСТІ АҚПАРАТТАРДЫ ТИІСТІ АҚПАРАТТАРДЫ АЛУ МҮМКІНДІГІАЛУ МҮМКІНДІГІ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАЛАРҒА АҚПАРАТ АЛУҒА МЕМЛЕКЕТ БАЛАЛАРҒА АҚПА

23 слайд
ТИІСТІ АҚПАРАТТАРДЫ ТИІСТІ АҚПАРАТТАРДЫ АЛУ МҮМКІНДІГІАЛУ МҮМКІНДІГІ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАЛАРҒА АҚПАРАТ АЛУҒА МЕМЛЕКЕТ БАЛАЛАРҒА АҚПАРАТ АЛУҒА ЖӘНЕ ӘР ТҮРЛІ АҚПАРАТ КӨЗДЕР...

23 слайд

ТИІСТІ АҚПАРАТТАРДЫ ТИІСТІ АҚПАРАТТАРДЫ АЛУ МҮМКІНДІГІАЛУ МҮМКІНДІГІ  МЕМЛЕКЕТ БАЛАЛАРҒА АҚПАРАТ АЛУҒА МЕМЛЕКЕТ БАЛАЛАРҒА АҚПАРАТ АЛУҒА ЖӘНЕ ӘР ТҮРЛІ АҚПАРАТ КӨЗДЕР...