Материалдар / Балабақшадағы оқу тәрбие үрдісінде ойын технологиясын пайдаланудың ерекшелігі

Балабақшадағы оқу тәрбие үрдісінде ойын технологиясын пайдаланудың ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы балалардың есте сақтауға тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2019
290
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Балабақшадағы оқу тәрбие үрдісінде ойын технологиясын пайдаланудың ерекшелігі

1 слайд
Балабақшадағы оқу тәрбие үрдісінде ойын технологиясын пайдаланудың ерекшелігі

1 слайд

Балабақшадағы оқу тәрбие үрдісінде ойын технологиясын пайдаланудың ерекшелігі

 Баланың бойында ұйымдастырушылық, тапқырлық, белсенділік, шыдамдылық қасиеттерін қалыптастыру Мақсаты

2 слайд
 Баланың бойында ұйымдастырушылық, тапқырлық, белсенділік, шыдамдылық қасиеттерін қалыптастыру Мақсаты

2 слайд

 Баланың бойында ұйымдастырушылық, тапқырлық, белсенділік, шыдамдылық қасиеттерін қалыптастыру Мақсаты

 Баланың ой белсенділігін, саналы ойлана  білуін дамыту - жетілдіру. Ойын баланың  ойлау қабілеті мен сөздік қорын  дам

3 слайд
 Баланың ой белсенділігін, саналы ойлана  білуін дамыту - жетілдіру. Ойын баланың  ойлау қабілеті мен сөздік қорын  дамытуға, түрлі дағды мен шеберлікті  меңгеруге, қиындықты жеңуге,  төзімділікке баулиды Міндеті

3 слайд

 Баланың ой белсенділігін, саналы ойлана  білуін дамыту - жетілдіру. Ойын баланың  ойлау қабілеті мен сөздік қорын  дамытуға, түрлі дағды мен шеберлікті  меңгеруге, қиындықты жеңуге,  төзімділікке баулиды Міндеті

 Қатар-қатар тұрайық  Кәне-кәне сұрайық  Кімнің болса бойы ұзын  Паравозы пойыздың  Ал паравоз баста алға  Бәрімізді басқа

4 слайд
 Қатар-қатар тұрайық  Кәне-кәне сұрайық  Кімнің болса бойы ұзын  Паравозы пойыздың  Ал паравоз баста алға  Бәрімізді басқарда  Пыш пыш біз кеттік  Жүрісті біз үдеттік  Пууп пууп пууп пууп Жылулық шеңбері

4 слайд

 Қатар-қатар тұрайық  Кәне-кәне сұрайық  Кімнің болса бойы ұзын  Паравозы пойыздың  Ал паравоз баста алға  Бәрімізді басқарда  Пыш пыш біз кеттік  Жүрісті біз үдеттік  Пууп пууп пууп пууп Жылулық шеңбері

 Ойын: Санамақ1- ші Аялдама

5 слайд
 Ойын: Санамақ1- ші Аялдама

5 слайд

 Ойын: Санамақ1- ші Аялдама

 Кел санайық санамақ  Саусақтарды даралап  Басбармағым алғашқы  Балан үйрек жалғасы  Ортан терек атасы  Шылдыр шүмек анасы

6 слайд
 Кел санайық санамақ  Саусақтарды даралап  Басбармағым алғашқы  Балан үйрек жалғасы  Ортан терек атасы  Шылдыр шүмек анасы  Шынашағым балапан  Бәріне ортақ алақан Санамақ

6 слайд

 Кел санайық санамақ  Саусақтарды даралап  Басбармағым алғашқы  Балан үйрек жалғасы  Ортан терек атасы  Шылдыр шүмек анасы  Шынашағым балапан  Бәріне ортақ алақан Санамақ

7 слайд

7 слайд

 Терезеге қарадым  Тауықтарды санадым  Бір, екі, үш, төрт, бес  Аспанға да қарадым  Кептерді мен санадым  Алты, жеті, сег

8 слайд
 Терезеге қарадым  Тауықтарды санадым  Бір, екі, үш, төрт, бес  Аспанға да қарадым  Кептерді мен санадым  Алты, жеті, сегіз, тоғыз, он 1-ші бала

8 слайд

 Терезеге қарадым  Тауықтарды санадым  Бір, екі, үш, төрт, бес  Аспанға да қарадым  Кептерді мен санадым  Алты, жеті, сегіз, тоғыз, он 1-ші бала

 Апта деген ағайдың  Жеті бірдей ұлы бар  Біріншісі Дүйсенбі  Екіншісі Сейсенбі  Үшіншісі Сәрсенбі  Төртіншісі Бейсенбі 

9 слайд
 Апта деген ағайдың  Жеті бірдей ұлы бар  Біріншісі Дүйсенбі  Екіншісі Сейсенбі  Үшіншісі Сәрсенбі  Төртіншісі Бейсенбі  Бесіншісі Жұма  Алтыншысы Сенбі  Жетіншісі Жексенбі 2- ші бала

9 слайд

 Апта деген ағайдың  Жеті бірдей ұлы бар  Біріншісі Дүйсенбі  Екіншісі Сейсенбі  Үшіншісі Сәрсенбі  Төртіншісі Бейсенбі  Бесіншісі Жұма  Алтыншысы Сенбі  Жетіншісі Жексенбі 2- ші бала

 Дүйсенбіде доп ойнадық далада  Сейсенбіде серуен құрдық далада  Сәрсенбіде сурет салып сәндендік  Бейсенбіде би биледік әнд

10 слайд
 Дүйсенбіде доп ойнадық далада  Сейсенбіде серуен құрдық далада  Сәрсенбіде сурет салып сәндендік  Бейсенбіде би биледік әндетіп  Жұма күні жидек теріп қыратта  Сенбі күні кино көрдік клубта  Жексенбіде үйде болып демалдық  Осылайша өтіп шықты бір апта 3-бала

10 слайд

 Дүйсенбіде доп ойнадық далада  Сейсенбіде серуен құрдық далада  Сәрсенбіде сурет салып сәндендік  Бейсенбіде би биледік әндетіп  Жұма күні жидек теріп қыратта  Сенбі күні кино көрдік клубта  Жексенбіде үйде болып демалдық  Осылайша өтіп шықты бір апта 3-бала

2-ші Аялдама Тақырыбы: Геометриялық пішіндерден заттарды құрастыр

11 слайд
2-ші Аялдама Тақырыбы: Геометриялық пішіндерден заттарды құрастыр

11 слайд

2-ші Аялдама Тақырыбы: Геометриялық пішіндерден заттарды құрастыр

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

 Тапсырма: Сан құрамын анықта (сандық реттік) 3- ші Аялдама

14 слайд
 Тапсырма: Сан құрамын анықта (сандық реттік) 3- ші Аялдама

14 слайд

 Тапсырма: Сан құрамын анықта (сандық реттік) 3- ші Аялдама

15 слайд

15 слайд

Ойын нәтижесінде баланың бойында ОЙЛАНУ БЕЛСЕНДІ ЛІК ШЫДАМДЫ ЛЫҚҰ ЙЫМДАСТЫРУ ШЫ ЛЫ Қ ТАПҚЫР ЛЫҚ

16 слайд
Ойын нәтижесінде баланың бойында ОЙЛАНУ БЕЛСЕНДІ ЛІК ШЫДАМДЫ ЛЫҚҰ ЙЫМДАСТЫРУ ШЫ ЛЫ Қ ТАПҚЫР ЛЫҚ

16 слайд

Ойын нәтижесінде баланың бойында ОЙЛАНУ БЕЛСЕНДІ ЛІК ШЫДАМДЫ ЛЫҚҰ ЙЫМДАСТЫРУ ШЫ ЛЫ Қ ТАПҚЫР ЛЫҚ

ойынСөздік қорын арттыр ады Еңбекке баулид ыОйды алға жетелейді Сөздік қорын дамытады Тапқырлыққа жетелейді Қиындықта жең

17 слайд
ойынСөздік қорын арттыр ады Еңбекке баулид ыОйды алға жетелейді Сөздік қорын дамытады Тапқырлыққа жетелейді Қиындықта жеңуге баулидыБаланың ойлау қабілетін оятады Баланың шығармашы лық қабілетін оятады

17 слайд

ойынСөздік қорын арттыр ады Еңбекке баулид ыОйды алға жетелейді Сөздік қорын дамытады Тапқырлыққа жетелейді Қиындықта жеңуге баулидыБаланың ойлау қабілетін оятады Баланың шығармашы лық қабілетін оятады

Қорытынды Қорыта келгенде - оқу үрдісінде ойындарды қолданудың маңызы өте зор. Ойынға тек ойын деп қарамай халық

18 слайд
Қорытынды Қорыта келгенде - оқу үрдісінде ойындарды қолданудың маңызы өте зор. Ойынға тек ойын деп қарамай халықтың ғасырлар бойы жасаған асыл қазынасы, бір жүйеге келтірілген тамаша тәрбие құралы деп қарау керек. Ұлт ойындары отбасы тәрбиесінен бастап, мектепке дейінгі материал үшін, баланың пәнге қызығушылығын арттыру үшін пайдалану ғ а болады. Оны тиімді пайдалану сабақтың әсерлігін, тартымдығын күшейтеді, балалардың сабаққа ынтасы мен қызығушылығын арттырады. Ойынмен ұйымдастырылған сабақ балаларға көңілді, жеңіл келеді .

18 слайд

Қорытынды Қорыта келгенде - оқу үрдісінде ойындарды қолданудың маңызы өте зор. Ойынға тек ойын деп қарамай халықтың ғасырлар бойы жасаған асыл қазынасы, бір жүйеге келтірілген тамаша тәрбие құралы деп қарау керек. Ұлт ойындары отбасы тәрбиесінен бастап, мектепке дейінгі материал үшін, баланың пәнге қызығушылығын арттыру үшін пайдалану ғ а болады. Оны тиімді пайдалану сабақтың әсерлігін, тартымдығын күшейтеді, балалардың сабаққа ынтасы мен қызығушылығын арттырады. Ойынмен ұйымдастырылған сабақ балаларға көңілді, жеңіл келеді .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ