Балабақшаның электронды жылдық жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Балабақша туралы жалпы мәлімет
Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі «Тұмар» балабақшасы Алматы қаласы Алатау
ауданы, Алғабас ықшам ауданы, Жаңа құрылыс 211 мекен - жайында орналасқан.
Балабақшада 9 педагог қызмет атқарады. Соның ішінде:
1 директор, 1- әдіскер; 5 - тәрбиеші;1- ән-күй жетекшісі, 1-педагог психолог маманы;
Ұжымда: 6 педагог жоғары білімді; 0 педагог арнайы орта білімді; 0 педагог жоғары
санатты; 1- жоғары деңгейдегі бірінші санат, 0- орта деңгейдегі бірінші санат; 1 педагог -
екінші санатты;
Балабақша ұжымы – бүгінгі жаңа қоғам мүддесіне лайықты, жан-жақты жетілген,
бойында ұлттық сана, ұлттық психология қалыптасқан, ертеңгі қоғам иегері болатын
парасатты тәрбиеленушілерді тәрбиелеуде, ата-аналармен біріге отырып, балабақшаның
негізі ҚР «Білім» заңы мен №1080 бұйрығына және 2016 жылғы 12 тамыздағы №499
бұйрық бойынша мектепке дейінгі мекемелерге арналған Қазақстан Республикасының
министрлігі бекіткен үлгілік бағдарламасын басшылыққа ала отырып, тәрбие
жұмыстарын жүргізіп келеді. Сонымен қатар, денсаулықты сақтау технологиясын,
«В.М.Воскобович» технологиясын, «Ойын» инновациялық технология ретінде балабақша
оқыту мен тәрбиелеу үрдісіне қолдануға алынды.
Балабақшада 3 топ жұмыс істейді оқыту тілі– қазақ тілі.
Жалпы балалар саны – 60 .
- ертеңгілік жаттығу;
- дене жаттығулары және таза ауадағы қимылды ойындар;
- спорттық мерекелер;
- ұйқыдан кейінгі шынықтыру;
- үшінші тағамдағы С дәрумені;
- шырындар мен дәруменді тағамдар және т.б.
Баланың өмірі мен денсаулығын қорғау және дене бітімінің дамуына байланысты
балабақшада жүйелі түрде түрлі сауықтыру іс шаралар жүргізіліп отырады:
2 слайд
Балабақша туралы жалпы мәлімет Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі «Тұмар» балабақшасы Алматы қаласы Алатау ауданы, Алғабас ықшам ауданы, Жаңа құрылыс 211 мекен - жайында орналасқан. Балабақшада 9 педагог қызмет атқарады. Соның ішінде: 1 директор, 1- әдіскер; 5 - тәрбиеші;1- ән-күй жетекшісі, 1-педагог психолог маманы; Ұжымда: 6 педагог жоғары білімді; 0 педагог арнайы орта білімді; 0 педагог жоғары санатты; 1- жоғары деңгейдегі бірінші санат, 0- орта деңгейдегі бірінші санат; 1 педагог - екінші санатты; Балабақша ұжымы – бүгінгі жаңа қоғам мүддесіне лайықты, жан-жақты жетілген, бойында ұлттық сана, ұлттық психология қалыптасқан, ертеңгі қоғам иегері болатын парасатты тәрбиеленушілерді тәрбиелеуде, ата-аналармен біріге отырып, балабақшаның негізі ҚР «Білім» заңы мен №1080 бұйрығына және 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрық бойынша мектепке дейінгі мекемелерге арналған Қазақстан Республикасының министрлігі бекіткен үлгілік бағдарламасын басшылыққа ала отырып, тәрбие жұмыстарын жүргізіп келеді. Сонымен қатар, денсаулықты сақтау технологиясын, «В.М.Воскобович» технологиясын, «Ойын» инновациялық технология ретінде балабақша оқыту мен тәрбиелеу үрдісіне қолдануға алынды. Балабақшада 3 топ жұмыс істейді оқыту тілі– қазақ тілі. Жалпы балалар саны – 60 . - ертеңгілік жаттығу; - дене жаттығулары және таза ауадағы қимылды ойындар; - спорттық мерекелер; - ұйқыдан кейінгі шынықтыру; - үшінші тағамдағы С дәрумені; - шырындар мен дәруменді тағамдар және т.б. Баланың өмірі мен денсаулығын қорғау және дене бітімінің дамуына байланысты балабақшада жүйелі түрде түрлі сауықтыру іс шаралар жүргізіліп отырады:
3 слайд
№ Міндеттер Күтілетін нәтиже
1
Сөйлеу тілін дамытуда
дидактикалық ойын қолдану және
ұлттық руханиды жаңғыруды
дамыту.
Грамматикалық дұрыс сөйлеуге үйрету. Мемлекееттік тілдің барлық
дыбыстарын дұрыс айта алуға үйрету, машықтандыру. Қарым – қатынаста
қолдана алуға дағдыландыру. Дидактикалық ойын арқылы таным
үрдістеріне дамыту. Өзіне ұнайтын шығармаларды мазмұнай білуді,
кейіпкерлердің бейнесін көрсете алуға дағдыландыру, қолданады
машықтандыру. Ұлтшылдыққа тәрбиелеу.
Педагогтарға: сауатты, эмоционалды мәнерлеп сөйлеу тілін игеру, ғылым
мен практиканың сабақтастығы, педагогикалық процесті болжау және
құру,баланы қатынастың негізгі, тиімді тәсілдеріне үйретуге қабілетті
болу.
Ата-аналарға: балалардың қарым-қатынаста қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін мүмкіндіктер жасау
балаға шығармашылық тілдік қызметін қалыптастыруда көмек көрсету.
2 Балалардың интелектуалдық
қабілетін дамытуда дамыту
орталығының қызметін
ұйымдастыру.
Балалармен: Қоршаған ортаның түрлілігін, өсімдіктер мен жануарлардың
белгілері мен қасиеттерін, тіршілік орта- сымен өзара байланысын
түсіндіру, отбасына, басқа ұлт өкілдеріне, отанына деген сүйіспеншілік
қалыптастыру.
Педагогтармен: мектеп жасына дейінгі балалардың қызығушылығы
бойынша ұжымдық даму орталық іс-әрекеттерді ұйымдастыруға және
жаңа шығармашылық
шешімдер іздеуге бағыттау.
Ата-аналармен: баланың өзінің шығармашылық ойын еркін білдіруге
мүмкіндік беру, баласының қызығушылығын, бейімділігін зерттеу және
оларды дамытуға ынталандыру.2019 – 2020 оқу жылына жылдық міндет
3 слайд
№ Міндеттер Күтілетін нәтиже 1 Сөйлеу тілін дамытуда дидактикалық ойын қолдану және ұлттық руханиды жаңғыруды дамыту. Грамматикалық дұрыс сөйлеуге үйрету. Мемлекееттік тілдің барлық дыбыстарын дұрыс айта алуға үйрету, машықтандыру. Қарым – қатынаста қолдана алуға дағдыландыру. Дидактикалық ойын арқылы таным үрдістеріне дамыту. Өзіне ұнайтын шығармаларды мазмұнай білуді, кейіпкерлердің бейнесін көрсете алуға дағдыландыру, қолданады машықтандыру. Ұлтшылдыққа тәрбиелеу. Педагогтарға: сауатты, эмоционалды мәнерлеп сөйлеу тілін игеру, ғылым мен практиканың сабақтастығы, педагогикалық процесті болжау және құру,баланы қатынастың негізгі, тиімді тәсілдеріне үйретуге қабілетті болу. Ата-аналарға: балалардың қарым-қатынаста қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін мүмкіндіктер жасау балаға шығармашылық тілдік қызметін қалыптастыруда көмек көрсету. 2 Балалардың интелектуалдық қабілетін дамытуда дамыту орталығының қызметін ұйымдастыру. Балалармен: Қоршаған ортаның түрлілігін, өсімдіктер мен жануарлардың белгілері мен қасиеттерін, тіршілік орта- сымен өзара байланысын түсіндіру, отбасына, басқа ұлт өкілдеріне, отанына деген сүйіспеншілік қалыптастыру. Педагогтармен: мектеп жасына дейінгі балалардың қызығушылығы бойынша ұжымдық даму орталық іс-әрекеттерді ұйымдастыруға және жаңа шығармашылық шешімдер іздеуге бағыттау. Ата-аналармен: баланың өзінің шығармашылық ойын еркін білдіруге мүмкіндік беру, баласының қызығушылығын, бейімділігін зерттеу және оларды дамытуға ынталандыру.2019 – 2020 оқу жылына жылдық міндет
4 слайд
Жылдық
жоспар
бөлімінің
мазмұныСалауатты
өмір салтын
ұйымдас-
тыру
Білім беру
процесін
ұйымдас-
тыру
Бақылау
және
басшылық Әлеуметпен
жұмысКадрлармен
жұмыс
4 слайд
Жылдық жоспар бөлімінің мазмұныСалауатты өмір салтын ұйымдас- тыру Білім беру процесін ұйымдас- тыру Бақылау және басшылық Әлеуметпен жұмысКадрлармен жұмыс
5 слайд
Тамыз Қыркү-
йек Қазан Қара-
ша Желтоқ
сан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр Жауапты,
орындалуы
мерзімі Ескерту
Салауатты өмір салтын
ұйымдастыру:
-«Дене шынықтыру»
ҰОҚ (ДШ)
ДШ ҰОҚ-і перспективті жоспар бойынша
-Режимдік сәттер (РС) РС
Бала-
ларды
қабыл-
дау РС
Серуен РС
Күн
тәртібін
бақылау
-Денсаулық күндері (ДК) ДК ДК
-Дене шынықтыру сауық
– кештері (ДШС)
-Дене шынықтыру
мерекелері (ДШМ)
ДШМ
ДШМ
-Рационалды
теңестірілген
тамақтануды
ұйымдастыру (РТТ)
РТТ
РТТ
РТТ
-Медицианалық-
педагогикалық бақылау
(МПБ).
МПБ
МПБ
МПБ
Кадрмен жұмыс:
-педагогтерді
аттестаттаудан өткізу
(ПА)
ПА
ПА
-біліктілікті арттыру (БА) БА БА БА БА
-кластерлерде жұмыс
(КЖ)
(әдістемелік бірлестіктер
(ӘБ))
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
ЖМЖ
5 слайд
Тамыз Қыркү- йек Қазан Қара- ша Желтоқ сан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр Жауапты, орындалуы мерзімі Ескерту Салауатты өмір салтын ұйымдастыру: -«Дене шынықтыру» ҰОҚ (ДШ) ДШ ҰОҚ-і перспективті жоспар бойынша -Режимдік сәттер (РС) РС Бала- ларды қабыл- дау РС Серуен РС Күн тәртібін бақылау -Денсаулық күндері (ДК) ДК ДК -Дене шынықтыру сауық – кештері (ДШС) -Дене шынықтыру мерекелері (ДШМ) ДШМ ДШМ -Рационалды теңестірілген тамақтануды ұйымдастыру (РТТ) РТТ РТТ РТТ -Медицианалық- педагогикалық бақылау (МПБ). МПБ МПБ МПБ Кадрмен жұмыс: -педагогтерді аттестаттаудан өткізу (ПА) ПА ПА -біліктілікті арттыру (БА) БА БА БА БА -кластерлерде жұмыс (КЖ) (әдістемелік бірлестіктер (ӘБ)) ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ ЖМЖ
6 слайд
-жас мамандармен
жұмыс (ЖМЖ)
Білім беру процестін
ұйымдастыру:
-ҰОҚ;
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
ҰОҚ
-білім беру процесінің
ашық көрсетілімдері
(АК);
АК
АКш
-ҰОҚ-нің қорытынды
көрсетілімдері (ҚК); ҚК
-Педагогикалық
кеңестер (ПК);
ПК
ПК ПК
ПК
ПК
-Әдістемелік кеңестер
(ӘК)
ӘК ӘК
ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК
Әлеуметпен жұмыс:
1.Ата-анамен өзара
ықпалдастық (АЫ);
АЫ
АЫ
АЫ
-ата-аналарға арналған
консультациялық
пунктер (АКП);
АКП
АКП
-бірлескен іс –шаралар
(БШ); БШ БШ БШ БШ БШ
2.Мектеппен
сабақтастық (МС); МС МС
3.басқа әлеуметтік
институттармен,
қорлармен, ҮЕҰ-мен
серіктестік.
Бақылау мен
басшылық:
-фронтальды бақылау
(ФБ);
-салыстырмалы
бақылау (СБ);
6 слайд
-жас мамандармен жұмыс (ЖМЖ) Білім беру процестін ұйымдастыру: -ҰОҚ; ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ ҰОҚ -білім беру процесінің ашық көрсетілімдері (АК); АК АКш -ҰОҚ-нің қорытынды көрсетілімдері (ҚК); ҚК -Педагогикалық кеңестер (ПК); ПК ПК ПК ПК ПК -Әдістемелік кеңестер (ӘК) ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК ӘК Әлеуметпен жұмыс: 1.Ата-анамен өзара ықпалдастық (АЫ); АЫ АЫ АЫ -ата-аналарға арналған консультациялық пунктер (АКП); АКП АКП -бірлескен іс –шаралар (БШ); БШ БШ БШ БШ БШ 2.Мектеппен сабақтастық (МС); МС МС 3.басқа әлеуметтік институттармен, қорлармен, ҮЕҰ-мен серіктестік. Бақылау мен басшылық: -фронтальды бақылау (ФБ); -салыстырмалы бақылау (СБ);
7 слайд
-тақырыптық бақылау
(ТБ);
-жедел бақылау (ЖБ);
-мониторинг (М); М
02.09.2019
-
10.09.2019 М
10.01.2020
-
20.01.2020 М
15.05.2020-
25.05.2020
-өндірістік
жиналыстар (ӨЖ); ӨЖ ӨЖ ӨЖ
-әкімшілік
жиналыстар (ӘЖ) ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ
7 слайд
-тақырыптық бақылау (ТБ); -жедел бақылау (ЖБ); -мониторинг (М); М 02.09.2019 - 10.09.2019 М 10.01.2020 - 20.01.2020 М 15.05.2020- 25.05.2020 -өндірістік жиналыстар (ӨЖ); ӨЖ ӨЖ ӨЖ -әкімшілік жиналыстар (ӘЖ) ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ ӘЖ
8 слайд
-«Дене
шынықтыру»
ҰОҚ
рационалды
теңдестірілген
дене
шынықтыру
мерекелері
дене
шынықтыру
сауық-кештері
денсаулық
күндері ремедициналық
-педагогикалық
бақылау
жимдік сәттер режимдік
сәттер тамақтануды
ұйымдастыру
8 слайд
-«Дене шынықтыру» ҰОҚ рационалды теңдестірілген дене шынықтыру мерекелері дене шынықтыру сауық-кештері денсаулық күндері ремедициналық -педагогикалық бақылау жимдік сәттер режимдік сәттер тамақтануды ұйымдастыру
9 слайд
Күн тәртібінің мазмұны Ортаңғы топ Ересек тобы Мектепалды
даярлық тобы
Уақыты
«Сәлеметсің бе, балақай!»
Балаларды қабылдау.Тексеру. Еркін ойын.
Гимн. Таңертеңгілік жаттығу.
Таңғы ас.
Оқу қызметіне дайындық. 08.00 – 09.20
08.00 – 08.30
08.30 – 08.45
08.45 - 09.10
09.10 – 09.20 08.00 – 09.20
08.00 – 08.30
08.30 – 08.45
08.45 - 09.10
09.10 – 09.20 08.00 – 09.20
08.00 – 08.30
08.30 – 08.45
08.45 - 09.05
09.05 – 09.20
«Ойна да, оқы!»
Оқу қызметтерін ұйымдастыру. 09.20 – 10.20 09.20 – 10.50 09.20 – 11.30
«Дәрумендер уақыты» 10.20 - 10.30 10.20 - 10.30 10.20 - 10.30
«Табиғатпен бірге!»
Серуенге дайындық. Серуен. Табиғатпен танысу. Бақылау. Еңбек.
Қимылды ойындар.Серуеннен оралу.
Гигиеналық шаралар. 10.30 – 12.00
10.50 - 11.05
11.05 – 11.55
11.55 – 12.00 10.50 – 12.10
11.00 - 11.20
11.20 – 12.05
12.05 – 12.10 11.30 – 12.20
11.30 - 11.40
11.40 – 12.15
12.15– 12.20
«Астарың дәмді болсын!»
Түскі ас. 12.00 – 12.30 12.10 – 12.30 12.20 – 12.40
«Түскі ұйқы»
Ұйқыларың тәтті болсын, балақай! Ұйқыға жатқызу. 12.30 – 15.05 12.30 – 15.00 12.40 – 15.00
«Ұйқымызды ашайық!» Ұйқыдан ояту.
Сауықтыру - шынықтыру шаралары.
Бейімделген бағдарлама. 15.05 – 15.25
15.25 – 16.00 15.00 – 15.20
15.20 – 16.00 15.00 – 15.05
15.05 – 16.10
«Бесін ас» 16.0 0 – 16.2 0 16.0 5 – 16.2 5 16.10– 16.25
«Алақай! Ойнаймыз!»
Сюжеттік-рөлдік, шығармашылық және дидактикалық ойындар.
Серуен. Гигиеналық шаралар. Жеке даму картасымен жұмыс. 16.25 – 17.05 16.20 – 17.10 16.25 – 17.15
«Кешкі ас!»
17.05 - 17.25 17.10 - 17.30 17.15 - 17.30
«Қош бол, балабақша!»
Балалармен қоштасу. Ата-анамен сұхбат. 17.25– 18.30 17.30 – 18.30 17.30– 18.301.2.Режимдік сәттер
2019-2020 оқу жылына арналған топтардың күн тәртібі кестесі
9 слайд
Күн тәртібінің мазмұны Ортаңғы топ Ересек тобы Мектепалды даярлық тобы Уақыты «Сәлеметсің бе, балақай!» Балаларды қабылдау.Тексеру. Еркін ойын. Гимн. Таңертеңгілік жаттығу. Таңғы ас. Оқу қызметіне дайындық. 08.00 – 09.20 08.00 – 08.30 08.30 – 08.45 08.45 - 09.10 09.10 – 09.20 08.00 – 09.20 08.00 – 08.30 08.30 – 08.45 08.45 - 09.10 09.10 – 09.20 08.00 – 09.20 08.00 – 08.30 08.30 – 08.45 08.45 - 09.05 09.05 – 09.20 «Ойна да, оқы!» Оқу қызметтерін ұйымдастыру. 09.20 – 10.20 09.20 – 10.50 09.20 – 11.30 «Дәрумендер уақыты» 10.20 - 10.30 10.20 - 10.30 10.20 - 10.30 «Табиғатпен бірге!» Серуенге дайындық. Серуен. Табиғатпен танысу. Бақылау. Еңбек. Қимылды ойындар.Серуеннен оралу. Гигиеналық шаралар. 10.30 – 12.00 10.50 - 11.05 11.05 – 11.55 11.55 – 12.00 10.50 – 12.10 11.00 - 11.20 11.20 – 12.05 12.05 – 12.10 11.30 – 12.20 11.30 - 11.40 11.40 – 12.15 12.15– 12.20 «Астарың дәмді болсын!» Түскі ас. 12.00 – 12.30 12.10 – 12.30 12.20 – 12.40 «Түскі ұйқы» Ұйқыларың тәтті болсын, балақай! Ұйқыға жатқызу. 12.30 – 15.05 12.30 – 15.00 12.40 – 15.00 «Ұйқымызды ашайық!» Ұйқыдан ояту. Сауықтыру - шынықтыру шаралары. Бейімделген бағдарлама. 15.05 – 15.25 15.25 – 16.00 15.00 – 15.20 15.20 – 16.00 15.00 – 15.05 15.05 – 16.10 «Бесін ас» 16.0 0 – 16.2 0 16.0 5 – 16.2 5 16.10– 16.25 «Алақай! Ойнаймыз!» Сюжеттік-рөлдік, шығармашылық және дидактикалық ойындар. Серуен. Гигиеналық шаралар. Жеке даму картасымен жұмыс. 16.25 – 17.05 16.20 – 17.10 16.25 – 17.15 «Кешкі ас!» 17.05 - 17.25 17.10 - 17.30 17.15 - 17.30 «Қош бол, балабақша!» Балалармен қоштасу. Ата-анамен сұхбат. 17.25– 18.30 17.30 – 18.30 17.30– 18.301.2.Режимдік сәттер 2019-2020 оқу жылына арналған топтардың күн тәртібі кестесі
10 слайд
№ Топ атауы Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
1. Ортаңғы топ 09.45-
10.15 09.45-
10.15 09.45-
10.15
2. Ересек топ 10.20-
10.50 10.20-
10.50 10.20-
10.50
3. Мектепалды топ 10.55-
11.25 10.55-
11.25 10.55-
11.25 І. Салауатты өмір салтын ұйымдастыру
1.1. «Дене шынықтыру» ҰОҚ
10 слайд
№ Топ атауы Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма 1. Ортаңғы топ 09.45- 10.15 09.45- 10.15 09.45- 10.15 2. Ересек топ 10.20- 10.50 10.20- 10.50 10.20- 10.50 3. Мектепалды топ 10.55- 11.25 10.55- 11.25 10.55- 11.25 І. Салауатты өмір салтын ұйымдастыру 1.1. «Дене шынықтыру» ҰОҚ
11 слайд
№ Тақырыбы: Мерзімі Жауапты
1. «Алтын күз!» қыркүйек Тәрбиешілер
2. «Шынықсаң, шымыр боласың!» қаңтар Тәрбиешілер, медбике
3. «Денің сау болсын!» сәуір Тәрбиешілер, медбике
№ Тақырыбы: Мерзімі Жауапты
1. «Менің бақытты Отбасым» қараша Тәрбиешілер
2. «Әкем, шешем және мен» наурыз Тәрбиешілер, музыка
жетекшісі
3. «Су асты патшалығының құпиясы» шілде Дене шынықтыру сауық-кештеріДенсаулық күндері
11 слайд
№ Тақырыбы: Мерзімі Жауапты 1. «Алтын күз!» қыркүйек Тәрбиешілер 2. «Шынықсаң, шымыр боласың!» қаңтар Тәрбиешілер, медбике 3. «Денің сау болсын!» сәуір Тәрбиешілер, медбике № Тақырыбы: Мерзімі Жауапты 1. «Менің бақытты Отбасым» қараша Тәрбиешілер 2. «Әкем, шешем және мен» наурыз Тәрбиешілер, музыка жетекшісі 3. «Су асты патшалығының құпиясы» шілде Дене шынықтыру сауық-кештеріДенсаулық күндері
12 слайд
№ Топ атауы Таңғы ас Дәрумен
уақыты Түскі ас Бесін ас Кешкі ас
1. Ортаңғы топ 08.50-09.15 10.00-10.05 11.50-12.15 16.0 0 – 16.2 0 17.05-17.25
2. Ересек топ 08.45-09.15 10.05-10.10 12.00-12.20 16.00-16.20 17.05 - 17.25
3. Мектепалды даярлық
топ 08.40-09.15 10.10-10.15 12.10-12.30 16.0 5 – 16.2 5 17.10 - 17.30Рационалды теңестірілген тамақтануды ұйымдастыру№ Тақырыбы: Мерзімі Жауапты
1. «Сиқырлы дорба!» қазан Тәрбиешілер
2. «Қыс қызығы» қаңтар Тәрбиешілер
3. «Толағай» маусым ТәрбиешілерДене шынықтыру мерекелері
12 слайд
№ Топ атауы Таңғы ас Дәрумен уақыты Түскі ас Бесін ас Кешкі ас 1. Ортаңғы топ 08.50-09.15 10.00-10.05 11.50-12.15 16.0 0 – 16.2 0 17.05-17.25 2. Ересек топ 08.45-09.15 10.05-10.10 12.00-12.20 16.00-16.20 17.05 - 17.25 3. Мектепалды даярлық топ 08.40-09.15 10.10-10.15 12.10-12.30 16.0 5 – 16.2 5 17.10 - 17.30Рационалды теңестірілген тамақтануды ұйымдастыру№ Тақырыбы: Мерзімі Жауапты 1. «Сиқырлы дорба!» қазан Тәрбиешілер 2. «Қыс қызығы» қаңтар Тәрбиешілер 3. «Толағай» маусым ТәрбиешілерДене шынықтыру мерекелері
13 слайд
Іс-шаралар мерзімі топтар санаты жауапты
1 Балаларды медициналық тексеруден өткізу және
антропометрия жүргізу Тоқсанына 1 рет Бәрі Медбике
2 Жұқпалы аурудың алдын алу:
А) вакцинация График бойынша Бәрі Медбике
Б) асханада тәртіпті сақтау үнемі асхана бақылау Медбике аспазшылар
В) асхана журналын жүргізу күнделікті асхана бақылау
г) тез бұзылатын өнімдерді және көкөністерден
дайындалатын тағамдардың технологиясын қадағалау. үнемі асхана бақылау Директор Медбике
аспазшылар
д) балабақша қызметкерлерінің және атааналардың
арасында тазалықты сақтау шараларын қамтамасыз
ету. үнемі Бәрі әңгіме, кеңес,
консилиум,
кездесулер Директор,
Әдіскер, мед.бике,
аспазшылар,
3 Медициналық-педагогикалық бақылау: күн тәртібінің
орындалуы, дене шынықтыру сабақтарының
жүргізілуі және сауықтыру іс-шаралары. үнемі Бәрі бақылау Директор,
әдіскер
мед.бике
4 Тазалықты сақтау туралы инструктаж жүргізу. Бәрі әңгіме Директор,
медбике,
шаруашылық
меңгерушісі1. Медициналық-педагогикалық бақылау
Мақсаты: Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау жұмыстарын нығайту,
балалардың дене бітімін дамыту, медициналық-педагогикалық бақылау.
13 слайд
Іс-шаралар мерзімі топтар санаты жауапты 1 Балаларды медициналық тексеруден өткізу және антропометрия жүргізу Тоқсанына 1 рет Бәрі Медбике 2 Жұқпалы аурудың алдын алу: А) вакцинация График бойынша Бәрі Медбике Б) асханада тәртіпті сақтау үнемі асхана бақылау Медбике аспазшылар В) асхана журналын жүргізу күнделікті асхана бақылау г) тез бұзылатын өнімдерді және көкөністерден дайындалатын тағамдардың технологиясын қадағалау. үнемі асхана бақылау Директор Медбике аспазшылар д) балабақша қызметкерлерінің және атааналардың арасында тазалықты сақтау шараларын қамтамасыз ету. үнемі Бәрі әңгіме, кеңес, консилиум, кездесулер Директор, Әдіскер, мед.бике, аспазшылар, 3 Медициналық-педагогикалық бақылау: күн тәртібінің орындалуы, дене шынықтыру сабақтарының жүргізілуі және сауықтыру іс-шаралары. үнемі Бәрі бақылау Директор, әдіскер мед.бике 4 Тазалықты сақтау туралы инструктаж жүргізу. Бәрі әңгіме Директор, медбике, шаруашылық меңгерушісі1. Медициналық-педагогикалық бақылау Мақсаты: Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау жұмыстарын нығайту, балалардың дене бітімін дамыту, медициналық-педагогикалық бақылау.
14 слайд
Педагогтерді аттестаттаудан
өткізу
Біліктілікті арттыру
Кластерлерде жұмыс
Жас мамандармен жұмыс К
а
д
р
л
а
р
м
е
н
ж
ұ
м
ы
с
14 слайд
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу Біліктілікті арттыру Кластерлерде жұмыс Жас мамандармен жұмыс К а д р л а р м е н ж ұ м ы с
15 слайд
№
р/с Іс-шаралар Мерзімі. Жауапты.
1 . Педагог мамандарды аттестациядан өту
ережесімен таныстыру. қыркүйек Директор, әдіскер
2. Біліктілігін көтеру курстарына
қатыстыру. Жыл бойы
әдіскер
3. Бейімделген бағдарламалармен жұмыс Жыл бойында
әдіскер
4. БАҚ көздеріне мақалалар жариялау Жыл бойында
әдіскерІІ. Кадрмен жұмыс
2.1. Педагогтарды аттестациядан өткізу
15 слайд
№ р/с Іс-шаралар Мерзімі. Жауапты. 1 . Педагог мамандарды аттестациядан өту ережесімен таныстыру. қыркүйек Директор, әдіскер 2. Біліктілігін көтеру курстарына қатыстыру. Жыл бойы әдіскер 3. Бейімделген бағдарламалармен жұмыс Жыл бойында әдіскер 4. БАҚ көздеріне мақалалар жариялау Жыл бойында әдіскерІІ. Кадрмен жұмыс 2.1. Педагогтарды аттестациядан өткізу
16 слайд
№ Педагогтардың аты-
жөні лауазымы санаты 2018 2019 2020
1. Калмагамбетова Г.Ж Меңгеруші-
әдіскер бірінші +
2. Рашитова Ж.А тәрбиеші екінші +
3. Сүйсен А.А тәрбиеші екінші +
4. Сәрінжиева А.Қ тәрбиеші санаты жоқ
5. Елегенова Д.Ш музыка
жетекшісі екінші +
6. Ахтанбекова А.М тәрбиеші санаты жоқ
7.
№ Тақырыбы Санаты
мерзімі ұзақтығы жауапты
1. І. «Рухани құндылыққа
тәрбилеу»
1. Балалардың
шеберлігін арттыру.
2. Тәрбиелей отырып
сөйлеу техникасын
меңгерту. Барлық топ
тәрбиешілері Қазан
Сәуір 2сағат
әдіскер
Барлық топ
тәрбиешілері2.2. Біліктілікті арттыру
16 слайд
№ Педагогтардың аты- жөні лауазымы санаты 2018 2019 2020 1. Калмагамбетова Г.Ж Меңгеруші- әдіскер бірінші + 2. Рашитова Ж.А тәрбиеші екінші + 3. Сүйсен А.А тәрбиеші екінші + 4. Сәрінжиева А.Қ тәрбиеші санаты жоқ 5. Елегенова Д.Ш музыка жетекшісі екінші + 6. Ахтанбекова А.М тәрбиеші санаты жоқ 7. № Тақырыбы Санаты мерзімі ұзақтығы жауапты 1. І. «Рухани құндылыққа тәрбилеу» 1. Балалардың шеберлігін арттыру. 2. Тәрбиелей отырып сөйлеу техникасын меңгерту. Барлық топ тәрбиешілері Қазан Сәуір 2сағат әдіскер Барлық топ тәрбиешілері2.2. Біліктілікті арттыру
17 слайд
№ Тақырыбы уақыты Орындалу түрі Жауапты
1. Перспективті жоспар мен циклограмманы
құруды ұйымдастыру. Әдістемелік
нұсқаулықпен жұмыс. қыркүйек нұсқаулықпен таныстыру Әдіскер, тәрбиешілер
2. - Ата-аналармен жұмыс жоспарын
ұйымдастыру.
-Топ құжаттарымен жұмысты ұйымдастыру. қазан кеңес беру
сауалнама әдіскер
3. Күн тәртібін ұйымдастыру.
«Баланың дамуындағы күн тәртібінің
маңызы». қараша кеңес беру
баяндама әдіскер, медбике
4. Таңертеңгілік жаттығулар.
«Салауатты өмір салтын ұстанайық!» желтоқсан кеңес беру әдіскер
5. Инновациялық технологияларды қолдану. қаңтар баяндама
көрме әдіскер
6. Инновациялық технологиялар бойынша
әдіс – тәсілдерді жинақтау, қолдану. ақпан ашық оқу қызметтері әдіскер
7. Салт-дәстүрді ғұрыптау, жалғастыру.
Рухани жаңғыруды дамыту. наурыз спорттық ойын,
көрме тәрбиешілер
8. Сауықтыру-шынықтыру шараларын
ұйымдастыру. сәуір кеңес әдіскер, медбике
9. Алғашқы көмекті ұйымдастыру. «Қауіпсіз
орындар!» мамыр баяндама, жаттығу директор,әдіскер, медбике2.4. Жас мамандармен жұмыс
17 слайд
№ Тақырыбы уақыты Орындалу түрі Жауапты 1. Перспективті жоспар мен циклограмманы құруды ұйымдастыру. Әдістемелік нұсқаулықпен жұмыс. қыркүйек нұсқаулықпен таныстыру Әдіскер, тәрбиешілер 2. - Ата-аналармен жұмыс жоспарын ұйымдастыру. -Топ құжаттарымен жұмысты ұйымдастыру. қазан кеңес беру сауалнама әдіскер 3. Күн тәртібін ұйымдастыру. «Баланың дамуындағы күн тәртібінің маңызы». қараша кеңес беру баяндама әдіскер, медбике 4. Таңертеңгілік жаттығулар. «Салауатты өмір салтын ұстанайық!» желтоқсан кеңес беру әдіскер 5. Инновациялық технологияларды қолдану. қаңтар баяндама көрме әдіскер 6. Инновациялық технологиялар бойынша әдіс – тәсілдерді жинақтау, қолдану. ақпан ашық оқу қызметтері әдіскер 7. Салт-дәстүрді ғұрыптау, жалғастыру. Рухани жаңғыруды дамыту. наурыз спорттық ойын, көрме тәрбиешілер 8. Сауықтыру-шынықтыру шараларын ұйымдастыру. сәуір кеңес әдіскер, медбике 9. Алғашқы көмекті ұйымдастыру. «Қауіпсіз орындар!» мамыр баяндама, жаттығу директор,әдіскер, медбике2.4. Жас мамандармен жұмыс
18 слайд
№ Жұмыс бағыты мерзімі жауапты
І. Пед.поцесті толықтыру :
Ойын әрекеті құралдарын жинақтау .
ҚР мемлекеттік жалпы мектепке дейінгі білім беру стандартына сәйкес әр
бөлім бойынша дидакти калық құралдар жинақтау
Бағдарламаның бөлімдері бойынша білім деңгейін анықтау /диагностика/.
ҚМҚ негіздері және дене тәрбиесі бойынша ойын және дидактикалық
құралдар жинау.
ЖЖЕ белгілерін дайындау. ( ескертуші, тыйым салушы және т.б.) Қыркүйек-қазан
Жыл бойы
Жыл бойы
Жыл бойы
әдіскер., топ
тәрбиешілері
әдіскер,
Психолог
әдіскер,
жаттықтырушы
ІІ. Көрмелер ұйымдастыру:
Тәрбиешілердің, ата-аналардың және балалардың шығармашылық көрмесі
«Алматы – ару қала!».
Тәрбиешілердің, ата-аналардың және балалардың шығармашылық көрмесі
«Көшбасшы», «Менің тәуелсіз Қазақстаным».
Тәрбиешілердің, ата-аналардың және балалардың шығармашылық көрмесі «
Әз, Наурыз!».
Көрме: «Әрқашан күн сөнбесін!» -балаларды қорғау күніне арналған
балалардың жұмысы.
қыркүйек
желтоқсан
наурыз
мамыр-маусым
әдіскер, топ
тәрбиешілері
ІІІ. Педагогикалық тәжірибені зерттеу, талдап қорыту және тарату
1. Дәстүрден тыс сурет салу іс-тәжірибесін тарату.
2. Инновациялық бағдарламалар мен технологиялардың элементтерін
ендіру .
3. Сенсорлық тәрбие бойынша іс-тәжірибесін қорыту.
Жыл бойы
әдіскер, топ
тәрбиешілері
ІҮ. 1.Сайыс «Ең әдемі топ»
Қыркүйек-сәуір
Тәрбиешілер, әдіскер.2.3. Әдістемел...
18 слайд
№ Жұмыс бағыты мерзімі жауапты І. Пед.поцесті толықтыру : Ойын әрекеті құралдарын жинақтау . ҚР мемлекеттік жалпы мектепке дейінгі білім беру стандартына сәйкес әр бөлім бойынша дидакти калық құралдар жинақтау Бағдарламаның бөлімдері бойынша білім деңгейін анықтау /диагностика/. ҚМҚ негіздері және дене тәрбиесі бойынша ойын және дидактикалық құралдар жинау. ЖЖЕ белгілерін дайындау. ( ескертуші, тыйым салушы және т.б.) Қыркүйек-қазан Жыл бойы Жыл бойы Жыл бойы әдіскер., топ тәрбиешілері әдіскер, Психолог әдіскер, жаттықтырушы ІІ. Көрмелер ұйымдастыру: Тәрбиешілердің, ата-аналардың және балалардың шығармашылық көрмесі «Алматы – ару қала!». Тәрбиешілердің, ата-аналардың және балалардың шығармашылық көрмесі «Көшбасшы», «Менің тәуелсіз Қазақстаным». Тәрбиешілердің, ата-аналардың және балалардың шығармашылық көрмесі « Әз, Наурыз!». Көрме: «Әрқашан күн сөнбесін!» -балаларды қорғау күніне арналған балалардың жұмысы. қыркүйек желтоқсан наурыз мамыр-маусым әдіскер, топ тәрбиешілері ІІІ. Педагогикалық тәжірибені зерттеу, талдап қорыту және тарату 1. Дәстүрден тыс сурет салу іс-тәжірибесін тарату. 2. Инновациялық бағдарламалар мен технологиялардың элементтерін ендіру . 3. Сенсорлық тәрбие бойынша іс-тәжірибесін қорыту. Жыл бойы әдіскер, топ тәрбиешілері ІҮ. 1.Сайыс «Ең әдемі топ» Қыркүйек-сәуір Тәрбиешілер, әдіскер.2.3. Әдістемел...