Материалдар / Балаға бағдарланған мектепке дейінгі ұйым(инклюзия моделін енгізу)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балаға бағдарланған мектепке дейінгі ұйым(инклюзия моделін енгізу)

Материал туралы қысқаша түсінік
– есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негіздемесін жасау.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жоба тақырыбы Балаға бағдарланған мектепке деінгі ұйым (инклюзия моделін енгізу) Орындағандар: Нұрғалиева Н.К.

1 слайд
Жоба тақырыбы Балаға бағдарланған мектепке деінгі ұйым (инклюзия моделін енгізу) Орындағандар: Нұрғалиева Н.К. Елубайқызы Р. Толеубекова Ж. Т. Жақыпбек А.М. Тоқтабаева Д.С. Асанкүлқызы Ж.

1 слайд

Жоба тақырыбы Балаға бағдарланған мектепке деінгі ұйым (инклюзия моделін енгізу) Орындағандар: Нұрғалиева Н.К. Елубайқызы Р. Толеубекова Ж. Т. Жақыпбек А.М. Тоқтабаева Д.С. Асанкүлқызы Ж.

Зерттеу жұмысының мақсаты • – есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекетінің теор

2 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты • – есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негіздемесін жасау. • Бұл мақсатқа жету үшін мынадай міндеттерді шешу қажет болды: • 1. Ғылыми әдебиеттегі есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіру мәселесіне теориялық талдау жүргізу. • 2. Арнайы мектептің практикалық тәжірибесін зерделеу негізінде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіруге бағытталған жылдық жоспар мен тәрбие бағдарламасын құрастыру; • 3. Тәжірибелік-эксперимент нәтижесінде алынған деректерді талдау .

2 слайд

Зерттеу жұмысының мақсаты • – есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негіздемесін жасау. • Бұл мақсатқа жету үшін мынадай міндеттерді шешу қажет болды: • 1. Ғылыми әдебиеттегі есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіру мәселесіне теориялық талдау жүргізу. • 2. Арнайы мектептің практикалық тәжірибесін зерделеу негізінде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіруге бағытталған жылдық жоспар мен тәрбие бағдарламасын құрастыру; • 3. Тәжірибелік-эксперимент нәтижесінде алынған деректерді талдау .

Зерттеудің өзектілігі Есту қабілеті нашар балаларға қатысты әлеуметтену тақырыбы ерекше өзекті болып табылады, өйткені есту қаб

3 слайд
Зерттеудің өзектілігі Есту қабілеті нашар балаларға қатысты әлеуметтену тақырыбы ерекше өзекті болып табылады, өйткені есту қабілетінің болмауы және/немесе айтарлықтай әлсіреуі әр түрлі депривацияға әкеледі: сөйлеу тілі (сөйлеу өздігінен пайда болмайды немесе бастапқыда фонетикалық және лексикалық - грамматикалық ақаулардан зардап шегеді), коммуникативті, ақпараттық - мәдени, эмоционалды және ең бастысы әлеуметтік . Арнайы педагог маманның кәсіби іс-әрекеті - есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі тәуелсіз өмірге дайындау, әлеуметтік құзыреттілік деңгейін арттыру, бұл олардың әлеуметтік қорғалуын арттырудың кепілі.

3 слайд

Зерттеудің өзектілігі Есту қабілеті нашар балаларға қатысты әлеуметтену тақырыбы ерекше өзекті болып табылады, өйткені есту қабілетінің болмауы және/немесе айтарлықтай әлсіреуі әр түрлі депривацияға әкеледі: сөйлеу тілі (сөйлеу өздігінен пайда болмайды немесе бастапқыда фонетикалық және лексикалық - грамматикалық ақаулардан зардап шегеді), коммуникативті, ақпараттық - мәдени, эмоционалды және ең бастысы әлеуметтік . Арнайы педагог маманның кәсіби іс-әрекеті - есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі тәуелсіз өмірге дайындау, әлеуметтік құзыреттілік деңгейін арттыру, бұл олардың әлеуметтік қорғалуын арттырудың кепілі.

Зерттеу болжамы Егер, есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекеті әлеуметтік бейім

4 слайд
Зерттеу болжамы Егер, есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекеті әлеуметтік бейімделу үшін педагогикалық жағдайлар ұйымдастыратын болса; есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтену және қоғамға интеграция бойынша жұмыс құрылса; баланың жеке басын қалыптастырудың арнайы таңдалған әдістері мен тәсілдерін қолданса, онда есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекеті оң нәтиже береді.

4 слайд

Зерттеу болжамы Егер, есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекеті әлеуметтік бейімделу үшін педагогикалық жағдайлар ұйымдастыратын болса; есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтену және қоғамға интеграция бойынша жұмыс құрылса; баланың жеке басын қалыптастырудың арнайы таңдалған әдістері мен тәсілдерін қолданса, онда есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекеті оң нәтиже береді.

Зерттеудің ғылыми жаңалығы - ғылыми әдебиеттегі есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіру мәселесіне теориялық талдау ж

5 слайд
Зерттеудің ғылыми жаңалығы - ғылыми әдебиеттегі есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіру мәселесіне теориялық талдау жүргізілді; - арнайы мектептің практикалық тәжірибесін зерделеу негізінде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіруге бағытталған жылдық жоспар мен тәрбие бағдарламасы құрастырылды;

5 слайд

Зерттеудің ғылыми жаңалығы - ғылыми әдебиеттегі есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіру мәселесіне теориялық талдау жүргізілді; - арнайы мектептің практикалық тәжірибесін зерделеу негізінде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендіруге бағытталған жылдық жоспар мен тәрбие бағдарламасы құрастырылды;

Зeрттeу ныcаны «Талдықорған қаласының Облыстық №1 балабақша- мектеп-интернат» арнайы кешен» ММ 6 тәрбиеленуші

6 слайд
Зeрттeу ныcаны «Талдықорған қаласының Облыстық №1 балабақша- мектеп-интернат» арнайы кешен» ММ 6 тәрбиеленуші

6 слайд

Зeрттeу ныcаны «Талдықорған қаласының Облыстық №1 балабақша- мектеп-интернат» арнайы кешен» ММ 6 тәрбиеленуші

Зерттеудің әдіснамалық және тeopиялық негіздері: Инклюзивті білім беру жүйесі барлық балаларға, олардың физикалық, интеллектуа

7 слайд
Зерттеудің әдіснамалық және тeopиялық негіздері: Инклюзивті білім беру жүйесі барлық балаларға, олардың физикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік немесе басқа да ерекшеліктеріне қарамастан, білім беруді ұйымдастыруда тең мүмкіндіктер жасалуын қамту қарастырылған. Кең мағынада, инклюзивті білім беру дегеніміз – балаларды өздерінен ерекшеленетін құрдастарымен бірге оқыту. Нәтижесінде өсіп келе жатқан адам қоғамның толыққанды мүшесі болып қалыптаса алады. Р.А.Сулейменова Инклюзивті білім беруді кіріктіруге педагогтарды дайындау бойынша әдістемелік ұсыныста, ұсынып отырған ұсынымдарда инклюзивті білім беру жағдайда оқу-тәрбиелік әрекетті тиімді жүзеге асыру үшін педагогтарға көмек ретінде әдістемелік нұсқаулықтар кешені көрсетілген. Педагогтарға «ерекше балаларды» қабылдауға жалпы білім беру мектептерінің балалары және ата-аналарын дайындау, пәндік және оқу ортасын ұйымдастыру бойынша ұсыныстар көрсетілген. Мовкебаева З.А.

7 слайд

Зерттеудің әдіснамалық және тeopиялық негіздері: Инклюзивті білім беру жүйесі барлық балаларға, олардың физикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік немесе басқа да ерекшеліктеріне қарамастан, білім беруді ұйымдастыруда тең мүмкіндіктер жасалуын қамту қарастырылған. Кең мағынада, инклюзивті білім беру дегеніміз – балаларды өздерінен ерекшеленетін құрдастарымен бірге оқыту. Нәтижесінде өсіп келе жатқан адам қоғамның толыққанды мүшесі болып қалыптаса алады. Р.А.Сулейменова Инклюзивті білім беруді кіріктіруге педагогтарды дайындау бойынша әдістемелік ұсыныста, ұсынып отырған ұсынымдарда инклюзивті білім беру жағдайда оқу-тәрбиелік әрекетті тиімді жүзеге асыру үшін педагогтарға көмек ретінде әдістемелік нұсқаулықтар кешені көрсетілген. Педагогтарға «ерекше балаларды» қабылдауға жалпы білім беру мектептерінің балалары және ата-аналарын дайындау, пәндік және оқу ортасын ұйымдастыру бойынша ұсыныстар көрсетілген. Мовкебаева З.А.

Зерттеу кезеңдері Бірінші кезеңде зерттеудің теориялық базасын дайындау: оның тақырыбын теориялық тұрғыдан түсіну, психология

8 слайд
Зерттеу кезеңдері Бірінші кезеңде зерттеудің теориялық базасын дайындау: оның тақырыбын теориялық тұрғыдан түсіну, психологиялық педагогикалық әдебиеттерді талдау; есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс- әрекетін зерттеу жүргізілді. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты айқындалды, зерттеу жұмысының жоспары жасалды. Екінші кезеңде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудің теориялық негіздері зерттеліп, әлеуметтік даму қиындықтарының сипаттамасы қарастырылды. Үшінші кезеңде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекетінің әдістемелік бағыттары анықталды.

8 слайд

Зерттеу кезеңдері Бірінші кезеңде зерттеудің теориялық базасын дайындау: оның тақырыбын теориялық тұрғыдан түсіну, психологиялық педагогикалық әдебиеттерді талдау; есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс- әрекетін зерттеу жүргізілді. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты айқындалды, зерттеу жұмысының жоспары жасалды. Екінші кезеңде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудің теориялық негіздері зерттеліп, әлеуметтік даму қиындықтарының сипаттамасы қарастырылды. Үшінші кезеңде есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтендірудегі арнайы педагогтың кәсіби іс-әрекетінің әдістемелік бағыттары анықталды.

Анықтау кезеңі Кезеңдері 1 кезең Нашар еститін тәрбиеленушілердің коммуникативтік мүмкіндіктері туралы пікірлерін талдау ма

9 слайд
Анықтау кезеңі Кезеңдері 1 кезең Нашар еститін тәрбиеленушілердің коммуникативтік мүмкіндіктері туралы пікірлерін талдау мақсатында ата- аналармен сауалнама жүргізу. 2 кезең Нашар еститін тәрбиеленушілердің еркін қарым-қатынасын бақылау. 3 кезең Нашар еститін балалардың диалогтық сөйлеу ерекшеліктерін зерттеу (балалармен қарым-қатынастағы белсенділігі, олардың сөйлеу этикетінің формаларын қолдануы, диалог тақырыптары, репликалардың кеңдігі және т.б.).

9 слайд

Анықтау кезеңі Кезеңдері 1 кезең Нашар еститін тәрбиеленушілердің коммуникативтік мүмкіндіктері туралы пікірлерін талдау мақсатында ата- аналармен сауалнама жүргізу. 2 кезең Нашар еститін тәрбиеленушілердің еркін қарым-қатынасын бақылау. 3 кезең Нашар еститін балалардың диалогтық сөйлеу ерекшеліктерін зерттеу (балалармен қарым-қатынастағы белсенділігі, олардың сөйлеу этикетінің формаларын қолдануы, диалог тақырыптары, репликалардың кеңдігі және т.б.).

Сөйлеуді жетілдіру және дамыту бойынша жаттығуларды қолдануНашар еститін балалардың қызығушылықтары мен нақты қарым-қатынас

10 слайд
Сөйлеуді жетілдіру және дамыту бойынша жаттығуларды қолдануНашар еститін балалардың қызығушылықтары мен нақты қарым-қатынас жағдайларын көрсететін тақырыптарды енгізу арқылы "сөйлеуді дамыту" және кеңейту Қарым-қатынас мотивациясын арттырудың формалары мен тәсілдерін әзірлеу

10 слайд

Сөйлеуді жетілдіру және дамыту бойынша жаттығуларды қолдануНашар еститін балалардың қызығушылықтары мен нақты қарым-қатынас жағдайларын көрсететін тақырыптарды енгізу арқылы "сөйлеуді дамыту" және кеңейту Қарым-қатынас мотивациясын арттырудың формалары мен тәсілдерін әзірлеу

Жұмысты орындау барысында мынандай әдістер қолданылды: - Арт терапия; - Балалармен жеке жұмыс; - әңгімелесу, ата-аналарға сау

11 слайд
Жұмысты орындау барысында мынандай әдістер қолданылды: - Арт терапия; - Балалармен жеке жұмыс; - әңгімелесу, ата-аналарға сауалнама жүргізу; - педагогикалық эксперимент; - Ойын терапиясы.

11 слайд

Жұмысты орындау барысында мынандай әдістер қолданылды: - Арт терапия; - Балалармен жеке жұмыс; - әңгімелесу, ата-аналарға сауалнама жүргізу; - педагогикалық эксперимент; - Ойын терапиясы.

Қорытынды 1. Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеуін жетілдіру жұмысында олардың қарым-қатынасқа деген әлеуметтік қажеттілі

12 слайд
Қорытынды 1. Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеуін жетілдіру жұмысында олардың қарым-қатынасқа деген әлеуметтік қажеттіліктері мен сөйлеу ерекшеліктерін ескеру маңызды. Есту қабілеті бұзылған балалар үшін олардың қарым-қатынас процесі мен мазмұнына зейіні мен қызығушылығын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізу. Есту қабілеті бұзылған балалардың , оларға бағытталған сөзін түсіну қабілеттерін дамыту, оның ішінде ауызша сөйлеуді есту-көру арқылы қабылдау негізінде жұмыс жүргізу маңызды.

12 слайд

Қорытынды 1. Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеуін жетілдіру жұмысында олардың қарым-қатынасқа деген әлеуметтік қажеттіліктері мен сөйлеу ерекшеліктерін ескеру маңызды. Есту қабілеті бұзылған балалар үшін олардың қарым-қатынас процесі мен мазмұнына зейіні мен қызығушылығын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізу. Есту қабілеті бұзылған балалардың , оларға бағытталған сөзін түсіну қабілеттерін дамыту, оның ішінде ауызша сөйлеуді есту-көру арқылы қабылдау негізінде жұмыс жүргізу маңызды.

Пайдаланған әдебиеттер тізімі: • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. • Қазақст

13 слайд
Пайдаланған әдебиеттер тізімі: • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. • Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2011-2020 жылға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. — Астана, 2010. • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2015. – 13 б. • «Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы» ҚР-ның 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы. «Мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзетудегі қолдау туралы» ҚР-ның 2002 жылғы 11 маусымдағы № 343 Заңы. • Қазақстандағы инклюзивті білім//Интернет-ресурс.Доступ: egov.kz мемлекеттік порталы.

13 слайд

Пайдаланған әдебиеттер тізімі: • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. • Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2011-2020 жылға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. — Астана, 2010. • Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2015. – 13 б. • «Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы» ҚР-ның 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы. «Мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзетудегі қолдау туралы» ҚР-ның 2002 жылғы 11 маусымдағы № 343 Заңы. • Қазақстандағы инклюзивті білім//Интернет-ресурс.Доступ: egov.kz мемлекеттік порталы.