Материалдар / Бақытсыз Жамал романы бойынша слайд-презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бақытсыз Жамал романы бойынша слайд-презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2019
5447
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO Қазақ әдебиеті 8-сынып Садық Жадыра Садыққызы «№9 орта мектеп» МКМ

1 слайд
LOGO Қазақ әдебиеті 8-сынып Садық Жадыра Садыққызы «№9 орта мектеп» МКМ

1 слайд

LOGO Қазақ әдебиеті 8-сынып Садық Жадыра Садыққызы «№9 орта мектеп» МКМ

Сабақтың тақырыбы: Әдебиеттегі әйел теңсіздігіӘдебиеттегі әйел теңсіздігі Әдебиеттегі әйел теңсіздігі

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әдебиеттегі әйел теңсіздігіӘдебиеттегі әйел теңсіздігі Әдебиеттегі әйел теңсіздігі

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Әдебиеттегі әйел теңсіздігіӘдебиеттегі әйел теңсіздігі Әдебиеттегі әйел теңсіздігі

Оқу мақсаты: Б/С2. Заманауилығы мен жаңашылдығы .Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын ашу,ұлттық және рухани құндылықтарды

3 слайд
Оқу мақсаты: Б/С2. Заманауилығы мен жаңашылдығы .Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын ашу,ұлттық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып баға беру,талдау

3 слайд

Оқу мақсаты: Б/С2. Заманауилығы мен жаңашылдығы .Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын ашу,ұлттық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып баға беру,талдау

4 слайд

4 слайд

«Акроним» әдісі арқылы өз есімінің басқы әрпінен басталатын жақсы лебіз сөздер айту

5 слайд
«Акроним» әдісі арқылы өз есімінің басқы әрпінен басталатын жақсы лебіз сөздер айту

5 слайд

«Акроним» әдісі арқылы өз есімінің басқы әрпінен басталатын жақсы лебіз сөздер айту

Топ ережесі: 1.Тыныштық сақтау 2.Уақытты үнемді пайдалану 3. Нақтылық

6 слайд
Топ ережесі: 1.Тыныштық сақтау 2.Уақытты үнемді пайдалану 3. Нақтылық

6 слайд

Топ ережесі: 1.Тыныштық сақтау 2.Уақытты үнемді пайдалану 3. Нақтылық

«Миға шабуыл» әдісі

7 слайд
«Миға шабуыл» әдісі

7 слайд

«Миға шабуыл» әдісі

Неліктен ел аузында жүрген ақын, сөзге шешен, ақылына көркі сай сұлу Жамал бақытсыз болды? Неліктен жаз

8 слайд
Неліктен ел аузында жүрген ақын, сөзге шешен, ақылына көркі сай сұлу Жамал бақытсыз болды? Неліктен жазушы оны бақытсыз етіп суреттеді ? Неліктен романда ұлттық құндылық сөз болды ? Неліктен махаббат жолындағы күресті әлеуметтік теңсіздік үшін күрес деп қарастырамыз? Неліктен әйел теңсіздігі мәселесі көтеріліп отыр? Неліктен жас қыздың ғұмыры қысқа болды?

8 слайд

Неліктен ел аузында жүрген ақын, сөзге шешен, ақылына көркі сай сұлу Жамал бақытсыз болды? Неліктен жазушы оны бақытсыз етіп суреттеді ? Неліктен романда ұлттық құндылық сөз болды ? Неліктен махаббат жолындағы күресті әлеуметтік теңсіздік үшін күрес деп қарастырамыз? Неліктен әйел теңсіздігі мәселесі көтеріліп отыр? Неліктен жас қыздың ғұмыры қысқа болды?

Бағалау критерийі Дескриптор Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын аша алады,ұлттық,рухани

9 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын аша алады,ұлттық,рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып баға бере алады, құндылығын бағалай алады,талдай алады. 1.Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын ашады. 2.Ұлттық , рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып баға береді. 3.Құндылығын бағалайды,талдайды. .

9 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын аша алады,ұлттық,рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып баға бере алады, құндылығын бағалай алады,талдай алады. 1.Шығармадағы әйел теңсіздігі тақырыбын ашады. 2.Ұлттық , рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып баға береді. 3.Құндылығын бағалайды,талдайды. .

«SWOT талдау» әдісі 1-топ  S –Шығарманың мықты жақтары  W Шығарманың әлсіз жақтары  O – Шығарманың мүмкін

10 слайд
«SWOT талдау» әдісі 1-топ  S –Шығарманың мықты жақтары  W Шығарманың әлсіз жақтары  O – Шығарманың мүмкіндіктері  T – Шығарманың қауіп-қатері «SWOT талдау» әдісі 1-топ

10 слайд

«SWOT талдау» әдісі 1-топ  S –Шығарманың мықты жақтары  W Шығарманың әлсіз жақтары  O – Шығарманың мүмкіндіктері  T – Шығарманың қауіп-қатері «SWOT талдау» әдісі 1-топ

Оқыту жүйесі бөліктері «Балық қаңқасы» әдісі 2-топ

11 слайд
Оқыту жүйесі бөліктері «Балық қаңқасы» әдісі 2-топ

11 слайд

Оқыту жүйесі бөліктері «Балық қаңқасы» әдісі 2-топ

«Хикая картасы» 3-топ

12 слайд
«Хикая картасы» 3-топ

12 слайд

«Хикая картасы» 3-топ

Салыстыру. «Менің сөзім» стратегиясы 1-топ. Жамал өмір сүрген кезең.

13 слайд
Салыстыру. «Менің сөзім» стратегиясы 1-топ. Жамал өмір сүрген кезең. 2- топ.Қазіргі кезең 3- топ.Ұлттық құндылық тұрғысынан баға беру.

13 слайд

Салыстыру. «Менің сөзім» стратегиясы 1-топ. Жамал өмір сүрген кезең. 2- топ.Қазіргі кезең 3- топ.Ұлттық құндылық тұрғысынан баға беру.

«Ой жинақтау» Ұлттық құндылықтар мен бүгінгі өмірді байланыстыра отырып « Әйел-ана » тақырыбына эссе немесе бес жол өлең жазу

14 слайд
«Ой жинақтау» Ұлттық құндылықтар мен бүгінгі өмірді байланыстыра отырып « Әйел-ана » тақырыбына эссе немесе бес жол өлең жазу

14 слайд

«Ой жинақтау» Ұлттық құндылықтар мен бүгінгі өмірді байланыстыра отырып « Әйел-ана » тақырыбына эссе немесе бес жол өлең жазу

Түйінді ой «Менің миым» әдісі Мидың суретін салып, бүгінгі сабақтан алған білімдерін сол суретке жазады Мидың суретін

15 слайд
Түйінді ой «Менің миым» әдісі Мидың суретін салып, бүгінгі сабақтан алған білімдерін сол суретке жазады Мидың суретін салып, бүгінгі сабақтан алған білімдерін сол суретке жазады

15 слайд

Түйінді ой «Менің миым» әдісі Мидың суретін салып, бүгінгі сабақтан алған білімдерін сол суретке жазады Мидың суретін салып, бүгінгі сабақтан алған білімдерін сол суретке жазады

Бағалау Оқушы- ның аты- жөні 6 неліктен? әдісі «SWOT талдау» «Балық қаңқасы» «Хикая картасы» «Менің сөзім» әдісі

16 слайд
Бағалау Оқушы- ның аты- жөні 6 неліктен? әдісі «SWOT талдау» «Балық қаңқасы» «Хикая картасы» «Менің сөзім» әдісі «Түйінді ой» әдісі   «Менің миым» әдісі     Балл

16 слайд

Бағалау Оқушы- ның аты- жөні 6 неліктен? әдісі «SWOT талдау» «Балық қаңқасы» «Хикая картасы» «Менің сөзім» әдісі «Түйінді ой» әдісі   «Менің миым» әдісі     Балл

LOGO

17 слайд
LOGO

17 слайд

LOGO