Материалдар / бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл слайдта педагогика пәні және оның негізгі ұғымдары қарастырылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2023
428
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы : Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары Орындаған:Жеткізгенқызы Райхан Қабылдаған: Тул

1 слайд
Тақырыбы : Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары Орындаған:Жеткізгенқызы Райхан Қабылдаған: Туленова.У.Т Кафедра: Мектепке дейінгі және Бастауыш білім беру 101топ

1 слайд

Тақырыбы : Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары Орындаған:Жеткізгенқызы Райхан Қабылдаған: Туленова.У.Т Кафедра: Мектепке дейінгі және Бастауыш білім беру 101топ

Жоспар 1. Педагогика – т ə рбие жөн i ндег i ғылым 2. Педагогиканың пайда болуы ж ə не дамуы 3. Педагогиканың нег i зг i ұ

2 слайд
Жоспар 1. Педагогика – т ə рбие жөн i ндег i ғылым 2. Педагогиканың пайда болуы ж ə не дамуы 3. Педагогиканың нег i зг i ұғымдары

2 слайд

Жоспар 1. Педагогика – т ə рбие жөн i ндег i ғылым 2. Педагогиканың пайда болуы ж ə не дамуы 3. Педагогиканың нег i зг i ұғымдары

« Қазақ мектептер i – қазақтарға б i л i м берудің басты құралы … б i здің барлық үм i т i м i з, қазақ халқының келешег i

3 слайд
« Қазақ мектептер i – қазақтарға б i л i м берудің басты құралы … б i здің барлық үм i т i м i з, қазақ халқының келешег i осы мектептерде. Сондықтан мектептерде жақсы б i л i м бер i лет i н болсын. Ғылыммен қаруланған, ə р н ə рсеге дұрыс көзқарасы бар адамдар қазақ арасында көбей i п, бүк i л халыққа ə сер ете алады». Ы. Алтынсарин

3 слайд

« Қазақ мектептер i – қазақтарға б i л i м берудің басты құралы … б i здің барлық үм i т i м i з, қазақ халқының келешег i осы мектептерде. Сондықтан мектептерде жақсы б i л i м бер i лет i н болсын. Ғылыммен қаруланған, ə р н ə рсеге дұрыс көзқарасы бар адамдар қазақ арасында көбей i п, бүк i л халыққа ə сер ете алады». Ы. Алтынсарин

Педагогика – т ə рбие жөн i ндег i ғылым М е к т е п к е д е й і н г і ж ə н е к і ш і м е к т е п ж а с ы н д а ғ

4 слайд
Педагогика – т ə рбие жөн i ндег i ғылым М е к т е п к е д е й і н г і ж ə н е к і ш і м е к т е п ж а с ы н д а ғ ы б а л а л а р д ы ң т ə р б и е с і м е н п е д а г о г и к а ғ ы л ы м ы н ы ң а р н а й ы с а л а с ы – б а с т а у ы ш м е к т е п п е д а г о г и к а с ы ш ұ ғ ы л д а н а д ы . К е й д е б ұ л п ə н б і р н е ш е ө з а р а б а й л а н ы с қ а н с а л а л а р ғ а б ө л і н і п қ а р а с т ы р ы л а д ы : о т б а с ы п е д а г о г и к а с ы , м е к т е п к е д е й і н г і п е д а г о г и к а ж ə н е б а с т а у ы ш м е к т е п п е д а г о г и к а с ы . Б а с т а у ы ш м е к т е п п е д а г о г и к а с ы н ы ң н е г і з г і м ə с е л е с і – м е к т е п к е д е й і н г і ж ə н е б а с т а у ы ш м е к т е п ж а с ы н д а ғ ы б а л а л а р д ы т ə р б и е л е у .

4 слайд

Педагогика – т ə рбие жөн i ндег i ғылым М е к т е п к е д е й і н г і ж ə н е к і ш і м е к т е п ж а с ы н д а ғ ы б а л а л а р д ы ң т ə р б и е с і м е н п е д а г о г и к а ғ ы л ы м ы н ы ң а р н а й ы с а л а с ы – б а с т а у ы ш м е к т е п п е д а г о г и к а с ы ш ұ ғ ы л д а н а д ы . К е й д е б ұ л п ə н б і р н е ш е ө з а р а б а й л а н ы с қ а н с а л а л а р ғ а б ө л і н і п қ а р а с т ы р ы л а д ы : о т б а с ы п е д а г о г и к а с ы , м е к т е п к е д е й і н г і п е д а г о г и к а ж ə н е б а с т а у ы ш м е к т е п п е д а г о г и к а с ы . Б а с т а у ы ш м е к т е п п е д а г о г и к а с ы н ы ң н е г і з г і м ə с е л е с і – м е к т е п к е д е й і н г і ж ə н е б а с т а у ы ш м е к т е п ж а с ы н д а ғ ы б а л а л а р д ы т ə р б и е л е у .

Педагогиканың пайда болуы мен дамуы Тəрбие теориясының қарқынды дамуына қарамастан, ХII ғасырдың басына дейiн педагогика ф

5 слайд
Педагогиканың пайда болуы мен дамуы Тəрбие теориясының қарқынды дамуына қарамастан, ХII ғасырдың басына дейiн педагогика философия-ның бiр бөлiгi ретiнде қарастырылып келді. Педагогика ерекше ғылым ретiнде философиялық бiлiмдер жүйесiнен ХII ғасырдың басында бөлектенiп шықты. Осы ғасырда-ақ педагогика-ның өзiндiк статусы аса көрнектi чех педагогi Ян Амос Коменскийдiң /1592-1670/ еңбектерiнде беки түстi. Оның теориялық идеялары дүние жүзiне кең танымал да, əрi осы күнге дейiн өз маңызын жойған емес. Коменскийдiң əйгiлi ''Ұлы дидактика'' атты еңбегiнде балаларды оқытудың негiзгi теориялық мəселелерi мен оларды ұйымдастырудың жолдары баяндалды

5 слайд

Педагогиканың пайда болуы мен дамуы Тəрбие теориясының қарқынды дамуына қарамастан, ХII ғасырдың басына дейiн педагогика философия-ның бiр бөлiгi ретiнде қарастырылып келді. Педагогика ерекше ғылым ретiнде философиялық бiлiмдер жүйесiнен ХII ғасырдың басында бөлектенiп шықты. Осы ғасырда-ақ педагогика-ның өзiндiк статусы аса көрнектi чех педагогi Ян Амос Коменскийдiң /1592-1670/ еңбектерiнде беки түстi. Оның теориялық идеялары дүние жүзiне кең танымал да, əрi осы күнге дейiн өз маңызын жойған емес. Коменскийдiң əйгiлi ''Ұлы дидактика'' атты еңбегiнде балаларды оқытудың негiзгi теориялық мəселелерi мен оларды ұйымдастырудың жолдары баяндалды

Педагогика мұғал i мдерд i белг i л i жас тобындағы балаларды т ə рбиелеу ерекшел i ктер i жөн i ндег i к ə с i би б i л i

6 слайд
Педагогика мұғал i мдерд i белг i л i жас тобындағы балаларды т ə рбиелеу ерекшел i ктер i жөн i ндег i к ə с i би б i л i мдермен қаруландырып, ə рқилы жағдайлардағы оқу, т ə рбие үдерісін болжастыруға, жобалауға ж ə не i ске асыруға, оның ти i мд i л i г i н бағалауға үйретед i. Т ə рбие үдерісін ұдайы жет i лд i р i п отыру қажет, себеб i адамдардың өм i р жағдайлары өзгермел i, ақпараттар көлем i ұлғаюда, адамға қойылған талаптар жыл сайын күрделене түсуде. Қоғамның мұндай талаптарына педагогтар өс i п келе жатқан ə улиетт i оқыту, т ə рбиелеу ж ə не оған б i л i м берудің жаңа технологияларын құрастырумен жауап беред i .

6 слайд

Педагогика мұғал i мдерд i белг i л i жас тобындағы балаларды т ə рбиелеу ерекшел i ктер i жөн i ндег i к ə с i би б i л i мдермен қаруландырып, ə рқилы жағдайлардағы оқу, т ə рбие үдерісін болжастыруға, жобалауға ж ə не i ске асыруға, оның ти i мд i л i г i н бағалауға үйретед i. Т ə рбие үдерісін ұдайы жет i лд i р i п отыру қажет, себеб i адамдардың өм i р жағдайлары өзгермел i, ақпараттар көлем i ұлғаюда, адамға қойылған талаптар жыл сайын күрделене түсуде. Қоғамның мұндай талаптарына педагогтар өс i п келе жатқан ə улиетт i оқыту, т ə рбиелеу ж ə не оған б i л i м берудің жаңа технологияларын құрастырумен жауап беред i .

Педагогиканың нег i зг i ұғымдарыҒылыми тұжырымдарды аңдататын нег i зг i педагогикалық ұғымдарды педагогикалық категориялар

7 слайд
Педагогиканың нег i зг i ұғымдарыҒылыми тұжырымдарды аңдататын нег i зг i педагогикалық ұғымдарды педагогикалық категориялар деп атау қабылданған. Олардың қатарына т ə рбие, оқу, б i л i м категориялары к i ред i. Педагогика сонымен б i рге даму ж ə не қалыптасу деген жалпы ғылымдық категорияларды да кең i нен қолданады. Т ə рбие – тұлға қалыптастыруға бағытталған мақсат бағдарлы ж ə не ұйымдастырылған үдеріс. Педагогикада т ə рбие ұғымы ə леуметт i к ж ə не педагогикалық м ə нде қолданылады. Оқу – бұл көзделген мақсатқа орай н ə тижес i б i л i м, епт i л i к, дағдыларды игеру, дүниетаным қалыптастыру, ақыл- парасат, дарыны мен шығармашылық мүмкінд i ктер i нің дамуы болған арнайы ұйымдастырылған, мақсат-бағдарлы ж ə не басқарымды мұғал i м мен оқушы арасындағы өзара байланысты ықпал ə рекеттер жүйес i. Б i л i м – оқу н ə тижес i. Т i келей мағынада, б i л i м жақсы оқыған, т ə рбиел i, зиялы адам бейнес i н байқатады. Б i л i м – бұл оқушының т ə л i м алу үдер i с i нде игер i п жинақтаған б i л i м, епт i л i к, дағды, ойлау т ə с i лдер i нің жүйел i тобы. Б i л i мд i л i ктің басты көрсетк i ш i – б i л i мдер жүйел i л i г i ж ə не ойлау жүйел i л i г i

7 слайд

Педагогиканың нег i зг i ұғымдарыҒылыми тұжырымдарды аңдататын нег i зг i педагогикалық ұғымдарды педагогикалық категориялар деп атау қабылданған. Олардың қатарына т ə рбие, оқу, б i л i м категориялары к i ред i. Педагогика сонымен б i рге даму ж ə не қалыптасу деген жалпы ғылымдық категорияларды да кең i нен қолданады. Т ə рбие – тұлға қалыптастыруға бағытталған мақсат бағдарлы ж ə не ұйымдастырылған үдеріс. Педагогикада т ə рбие ұғымы ə леуметт i к ж ə не педагогикалық м ə нде қолданылады. Оқу – бұл көзделген мақсатқа орай н ə тижес i б i л i м, епт i л i к, дағдыларды игеру, дүниетаным қалыптастыру, ақыл- парасат, дарыны мен шығармашылық мүмкінд i ктер i нің дамуы болған арнайы ұйымдастырылған, мақсат-бағдарлы ж ə не басқарымды мұғал i м мен оқушы арасындағы өзара байланысты ықпал ə рекеттер жүйес i. Б i л i м – оқу н ə тижес i. Т i келей мағынада, б i л i м жақсы оқыған, т ə рбиел i, зиялы адам бейнес i н байқатады. Б i л i м – бұл оқушының т ə л i м алу үдер i с i нде игер i п жинақтаған б i л i м, епт i л i к, дағды, ойлау т ə с i лдер i нің жүйел i тобы. Б i л i мд i л i ктің басты көрсетк i ш i – б i л i мдер жүйел i л i г i ж ə не ойлау жүйел i л i г i

Педагогика жүйес i келес i салаларды қамтиды : Жалпы педагогика ; Жас кезеңдер педагогикасы ; Ә леуметт i к педагогика ; Арна

8 слайд
Педагогика жүйес i келес i салаларды қамтиды : Жалпы педагогика ; Жас кезеңдер педагогикасы ; Ә леуметт i к педагогика ; Арнайы педагогикалар

8 слайд

Педагогика жүйес i келес i салаларды қамтиды : Жалпы педагогика ; Жас кезеңдер педагогикасы ; Ә леуметт i к педагогика ; Арнайы педагогикалар

Жалпы педагогика Жалпы педагогика – адам т ə рбиес i заңдылықтарын зерттеп, барша түрдегі т ə рбиел i к мекемелердег i оқу-т

9 слайд
Жалпы педагогика Жалпы педагогика – адам т ə рбиес i заңдылықтарын зерттеп, барша түрдегі т ə рбиел i к мекемелердег i оқу-т ə рбие үдер i с i нің жалпы нег i здер i н теориялық тұрғыдан қалыптастыратын i ргел i ғылыми п ə н.

9 слайд

Жалпы педагогика Жалпы педагогика – адам т ə рбиес i заңдылықтарын зерттеп, барша түрдегі т ə рбиел i к мекемелердег i оқу-т ə рбие үдер i с i нің жалпы нег i здер i н теориялық тұрғыдан қалыптастыратын i ргел i ғылыми п ə н.

Педагоги капедагогиканың жалпы негіздері тәрбие теориясы дидактика МектептануҚалыптасқан д ə стүр бойынша жалпы педагогика тө

10 слайд
Педагоги капедагогиканың жалпы негіздері тәрбие теориясы дидактика МектептануҚалыптасқан д ə стүр бойынша жалпы педагогика төрт бөл i мнен тұрады : Осы құрылымды аталған бөл i мдер i мен б i рге бастауыш мектеп педагогикасы да қайталайды

10 слайд

Педагоги капедагогиканың жалпы негіздері тәрбие теориясы дидактика МектептануҚалыптасқан д ə стүр бойынша жалпы педагогика төрт бөл i мнен тұрады : Осы құрылымды аталған бөл i мдер i мен б i рге бастауыш мектеп педагогикасы да қайталайды

Ж а с к е зе ң д е р п е д а г о г и к а с ы п е д а г о г и к а н ы ң ме к т е п к е д е й i н г i ж ə н е м е к

11 слайд
Ж а с к е зе ң д е р п е д а г о г и к а с ы п е д а г о г и к а н ы ң ме к т е п к е д е й i н г i ж ə н е м е к т е п т i к ж ү й е ше л е р i н ө з а л д ы н а б ө л i п қ а р а с т ы р а д ы . О л а р ө с i п к е л е ж а т қ а н ə у л е т т і ң б е л г i л i ж а с т о б ы н а б а й л а н ы с т ы о қ у - т ə р б и е i с - ə р е к е т т е р i е р е к ше л i к т е р i н б е й н е л е й т i н т ə р б и е з а ң д ы л ы қ т а р ы н зе р т т е й д i . Қ а зі р г і к ү н д е ө з а л ды н а п ə н р е т i н де о қ ы л а т ы н д а р ы – м е к т е п к е д е й i н г i п е д а г о г и к а , к ə с i б и т е х н и к а л ы қ ме к т е п т е р п е д а г о г и к а с ы , ө н д i р i с т i к п е д а г о г и к а , қ а шы қ т ы қ т а н о қ ы т у п е д а г о г и к а с ы , т . б Жас кезеңдер педагогикасы

11 слайд

Ж а с к е зе ң д е р п е д а г о г и к а с ы п е д а г о г и к а н ы ң ме к т е п к е д е й i н г i ж ə н е м е к т е п т i к ж ү й е ше л е р i н ө з а л д ы н а б ө л i п қ а р а с т ы р а д ы . О л а р ө с i п к е л е ж а т қ а н ə у л е т т і ң б е л г i л i ж а с т о б ы н а б а й л а н ы с т ы о қ у - т ə р б и е i с - ə р е к е т т е р i е р е к ше л i к т е р i н б е й н е л е й т i н т ə р б и е з а ң д ы л ы қ т а р ы н зе р т т е й д i . Қ а зі р г і к ү н д е ө з а л ды н а п ə н р е т i н де о қ ы л а т ы н д а р ы – м е к т е п к е д е й i н г i п е д а г о г и к а , к ə с i б и т е х н и к а л ы қ ме к т е п т е р п е д а г о г и к а с ы , ө н д i р i с т i к п е д а г о г и к а , қ а шы қ т ы қ т а н о қ ы т у п е д а г о г и к а с ы , т . б Жас кезеңдер педагогикасы

Ə леуметт i к педагогика Ə леуметт i к педагогика ауқымында отбасы педагогикасы, м ə жбүрл i т ə рбие педагогикасы, алдын алу

12 слайд
Ə леуметт i к педагогика Ə леуметт i к педагогика ауқымында отбасы педагогикасы, м ə жбүрл i т ə рбие педагогикасы, алдын алу педагогика дамуда. Ест i мейт i ндер мен мылқаулар оқуы ж ə не т ə рбиес i мен сурдопедагогика , зағиптармен – тифлопедагогика , ақыл-ес i кемдермен – олигофренопедагогика шұғылданады. Педагогика ғылымдарының арнайы тобын жекеленген немесе п ə нд i к ə д i стемелер құрайды. Олар оқу-т ə рбие мекемелер i нің барша типтер i нде өт i лет i н нақты оқу п ə ндер i нің оқытылуы мен игер i лу заңдылықтарын ашып, мұғал i мдерге ұсынады. Өз п ə н i н оқыту ə дістер i мен ə рб i р педагог жоғары деңгейде таныс болуы м i ндетт i .

12 слайд

Ə леуметт i к педагогика Ə леуметт i к педагогика ауқымында отбасы педагогикасы, м ə жбүрл i т ə рбие педагогикасы, алдын алу педагогика дамуда. Ест i мейт i ндер мен мылқаулар оқуы ж ə не т ə рбиес i мен сурдопедагогика , зағиптармен – тифлопедагогика , ақыл-ес i кемдермен – олигофренопедагогика шұғылданады. Педагогика ғылымдарының арнайы тобын жекеленген немесе п ə нд i к ə д i стемелер құрайды. Олар оқу-т ə рбие мекемелер i нің барша типтер i нде өт i лет i н нақты оқу п ə ндер i нің оқытылуы мен игер i лу заңдылықтарын ашып, мұғал i мдерге ұсынады. Өз п ə н i н оқыту ə дістер i мен ə рб i р педагог жоғары деңгейде таныс болуы м i ндетт i .

Бастауыш білім мақсаты – осы заманда өмір бойы жалғасатын болашақ білімнің бастау негіздерін қалау. Бастауыш мектепте бала оқу

13 слайд
Бастауыш білім мақсаты – осы заманда өмір бойы жалғасатын болашақ білімнің бастау негіздерін қалау. Бастауыш мектепте бала оқуға, жазуға, есептеуге, өз пікіріне байланысты ж ə не сауатты өрнектеуге, жүйелі ой толғастыруға, дұрыс қорытындылар жасауға үйренеді. Баланың сауат ашу д ə уірі қарқынды т ə рбиемен ұштасып жатады, яғни бала ə ріп тануға үйренумен бірге т ə н-дене, эстетикалық, еңбектік, құқықтық, экономикалық, экологиялық т ə рбие бастауларын да алады. Бұл кезеңдегі т ə рбие оқу мен білімнен маңыздылау келеді. Себебі, егер адам дұрыс т ə рбие алмаса, оған білім берудің пайдасы жоқ, тіпті зиянды. Өз заманында Ə л-Фараби бабамыз көрегендікпен: «Бірінші м ə селе білім емес... т ə рбие. Т ə рбиесіз берген білім адамзаттың қас жауы», – деп өсиет қалдырған.

13 слайд

Бастауыш білім мақсаты – осы заманда өмір бойы жалғасатын болашақ білімнің бастау негіздерін қалау. Бастауыш мектепте бала оқуға, жазуға, есептеуге, өз пікіріне байланысты ж ə не сауатты өрнектеуге, жүйелі ой толғастыруға, дұрыс қорытындылар жасауға үйренеді. Баланың сауат ашу д ə уірі қарқынды т ə рбиемен ұштасып жатады, яғни бала ə ріп тануға үйренумен бірге т ə н-дене, эстетикалық, еңбектік, құқықтық, экономикалық, экологиялық т ə рбие бастауларын да алады. Бұл кезеңдегі т ə рбие оқу мен білімнен маңыздылау келеді. Себебі, егер адам дұрыс т ə рбие алмаса, оған білім берудің пайдасы жоқ, тіпті зиянды. Өз заманында Ə л-Фараби бабамыз көрегендікпен: «Бірінші м ə селе білім емес... т ə рбие. Т ə рбиесіз берген білім адамзаттың қас жауы», – деп өсиет қалдырған.

Жалпы қорытындылай келе - Бастауыш білім беру – 6 жастан 11 жасқа дейінгі балаларды оқытуға және тәрбиелеуге байланысты білім

14 слайд
Жалпы қорытындылай келе - Бастауыш білім беру – 6 жастан 11 жасқа дейінгі балаларды оқытуға және тәрбиелеуге байланысты білім беру теориясы мен тәжірибесін қарастыратын білім беру саласы. Білім берудің бұл кезеңі кейінгі оқуда және өмірде пайдалы болатын іргелі дағдылар мен білімдерді дамыту үшін өте маңызды. Бастауыш мектеп педагогикасы оқыту құзыреттілігін, төзімділікті, бала психологиясын түсінуді және қолдаушы және ынталандырушы білім беру ортасын құра білуді талап етеді. Бастауыш сынып мұғалімдері балалардың болашақта білім алуы мен табысты әлеуметтенуінің негізін қалауда маңызды рөл атқарады. Қорытынды :

14 слайд

Жалпы қорытындылай келе - Бастауыш білім беру – 6 жастан 11 жасқа дейінгі балаларды оқытуға және тәрбиелеуге байланысты білім беру теориясы мен тәжірибесін қарастыратын білім беру саласы. Білім берудің бұл кезеңі кейінгі оқуда және өмірде пайдалы болатын іргелі дағдылар мен білімдерді дамыту үшін өте маңызды. Бастауыш мектеп педагогикасы оқыту құзыреттілігін, төзімділікті, бала психологиясын түсінуді және қолдаушы және ынталандырушы білім беру ортасын құра білуді талап етеді. Бастауыш сынып мұғалімдері балалардың болашақта білім алуы мен табысты әлеуметтенуінің негізін қалауда маңызды рөл атқарады. Қорытынды :

Пайдаланған әдебиеттер тізімі : Бабаев С. Б.—Бастауыш мектеп педагогикасы: Оқу құралы.— Алматы: « NURPRESS» баспасы, 2019.–

15 слайд
Пайдаланған әдебиеттер тізімі : Бабаев С. Б.—Бастауыш мектеп педагогикасы: Оқу құралы.— Алматы: « NURPRESS» баспасы, 2019.– 416 бет Ш.Т. Таубаева, Б.Т. Барсай , С.Н. Жиенбаева Т 23 Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері: оқулық. – Алматы: - 2018 – 300 б.

15 слайд

Пайдаланған әдебиеттер тізімі : Бабаев С. Б.—Бастауыш мектеп педагогикасы: Оқу құралы.— Алматы: « NURPRESS» баспасы, 2019.– 416 бет Ш.Т. Таубаева, Б.Т. Барсай , С.Н. Жиенбаева Т 23 Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері: оқулық. – Алматы: - 2018 – 300 б.

Назарларыңызға рахмет

16 слайд
Назарларыңызға рахмет

16 слайд

Назарларыңызға рахмет