Материалдар / Баяндама : Бағалау -сабақ нәтижелігіне жету құралы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама : Бағалау -сабақ нәтижелігіне жету құралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арнаған әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2020
501
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
БАҒАЛАУ - САБАҚ НӘТИЖЕЛІГІНЕ ЖЕТУ ҚҰРАЛЫ Бағалау - оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл, оқушының берілген тақыры

1 слайд
БАҒАЛАУ - САБАҚ НӘТИЖЕЛІГІНЕ ЖЕТУ ҚҰРАЛЫ Бағалау - оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерді жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор. Бағалау көбінесе баға қоюдың синтезік түрі ( 1- ден 5- ке) дейінгі ранг арқылы жүзеге асады.бағалау баға қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

1 слайд

БАҒАЛАУ - САБАҚ НӘТИЖЕЛІГІНЕ ЖЕТУ ҚҰРАЛЫ Бағалау - оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерді жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор. Бағалау көбінесе баға қоюдың синтезік түрі ( 1- ден 5- ке) дейінгі ранг арқылы жүзеге асады.бағалау баға қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

МҰҒАЛІМ ОҚУШЫНЫ БАҒАЛАЙ ОТЫРЫП, ОНЫ МҰҚИЯТ БАҚЫЛАЙДЫ, ОНЫҢ НЕ ІСТЕГЕНІН, ӨЗ БІЛІМДЕРІ ТУРАЛЫ ҚАЛАЙ ОЙЛАНЫП ТОЛҒАНҒАНЫН, ӨЗІ

2 слайд
МҰҒАЛІМ ОҚУШЫНЫ БАҒАЛАЙ ОТЫРЫП, ОНЫ МҰҚИЯТ БАҚЫЛАЙДЫ, ОНЫҢ НЕ ІСТЕГЕНІН, ӨЗ БІЛІМДЕРІ ТУРАЛЫ ҚАЛАЙ ОЙЛАНЫП ТОЛҒАНҒАНЫН, ӨЗІН ҚАЛАЙ ҰСТАЙТЫНЫН ТЫҢДАЙДЫ ЖӘНЕ ЕСІНЕ САҚТАЙДЫ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДА ОҚУДЫҢ КЕЛЕҢСІЗДІК ТУДЫРАТЫН СӘТТЕРІН ЖОЮҒА КӨМЕКТЕСЕТІН, ОЛАРДЫҢ ДЕРБЕСТІГІ МЕН ОҚУ УӘЖДЕМЕСІН АРТТЫРАТЫН ТӘСІЛ.

2 слайд

МҰҒАЛІМ ОҚУШЫНЫ БАҒАЛАЙ ОТЫРЫП, ОНЫ МҰҚИЯТ БАҚЫЛАЙДЫ, ОНЫҢ НЕ ІСТЕГЕНІН, ӨЗ БІЛІМДЕРІ ТУРАЛЫ ҚАЛАЙ ОЙЛАНЫП ТОЛҒАНҒАНЫН, ӨЗІН ҚАЛАЙ ҰСТАЙТЫНЫН ТЫҢДАЙДЫ ЖӘНЕ ЕСІНЕ САҚТАЙДЫ. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДА ОҚУДЫҢ КЕЛЕҢСІЗДІК ТУДЫРАТЫН СӘТТЕРІН ЖОЮҒА КӨМЕКТЕСЕТІН, ОЛАРДЫҢ ДЕРБЕСТІГІ МЕН ОҚУ УӘЖДЕМЕСІН АРТТЫРАТЫН ТӘСІЛ.

Оқытуда бағалаудың екі түрі бар: формативті және жиынтық (суммативті) бағалау. Оқытуды жақсартуға бағытталған бағалау

3 слайд
Оқытуда бағалаудың екі түрі бар: формативті және жиынтық (суммативті) бағалау. Оқытуды жақсартуға бағытталған бағалау- формативті де, ал оқытудың қорытындысын шығару - жиынтық бағалау болып табылады. Бағалаудың мақсаты оқушының қандай сатыда тұрғандығын, оларға не істеу керек, қойылған мақсаттарына қалай жету керек екендігін көрсетеді. «Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан.

3 слайд

Оқытуда бағалаудың екі түрі бар: формативті және жиынтық (суммативті) бағалау. Оқытуды жақсартуға бағытталған бағалау- формативті де, ал оқытудың қорытындысын шығару - жиынтық бағалау болып табылады. Бағалаудың мақсаты оқушының қандай сатыда тұрғандығын, оларға не істеу керек, қойылған мақсаттарына қалай жету керек екендігін көрсетеді. «Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан.

ФОРМАТИВТІК БАҒАЛАУ 1 . ОҚУДЫ ЖАҚСАРТАДЫ, ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАҚСАТЫНА ЖЫЛЖУДАҒЫ ІЛГЕРЛЕУШІЛІКТІ ҚАДАҒАЛАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ ЖӘН

4 слайд
ФОРМАТИВТІК БАҒАЛАУ 1 . ОҚУДЫ ЖАҚСАРТАДЫ, ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАҚСАТЫНА ЖЫЛЖУДАҒЫ ІЛГЕРЛЕУШІЛІКТІ ҚАДАҒАЛАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМГЕ ОҚУ ҮДЕРІСІН ТҮЗЕТУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ, АЛ ОҚУШЫҒА - ӨЗ БІЛІМІ ҮШІН ЖАУАПКЕРШІЛІГІНІҢ ҚАНШАЛЫҚТЫ ЖОҒАРЫ ЕКЕНІН ТҮСІНУГЕ СЕПТІГІН ТИГІЗЕДІ .

4 слайд

ФОРМАТИВТІК БАҒАЛАУ 1 . ОҚУДЫ ЖАҚСАРТАДЫ, ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАҚСАТЫНА ЖЫЛЖУДАҒЫ ІЛГЕРЛЕУШІЛІКТІ ҚАДАҒАЛАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМГЕ ОҚУ ҮДЕРІСІН ТҮЗЕТУГЕ КӨМЕКТЕСЕДІ, АЛ ОҚУШЫҒА - ӨЗ БІЛІМІ ҮШІН ЖАУАПКЕРШІЛІГІНІҢ ҚАНШАЛЫҚТЫ ЖОҒАРЫ ЕКЕНІН ТҮСІНУГЕ СЕПТІГІН ТИГІЗЕДІ .

2 . - БАЛА ҮШІН МҰҒАЛІМ МЕН СЫНЫПТАСТАРЫНЫҢ ҚОЛДАУЫНЫҢ ҚАНШАЛЫҚТЫ МАҢЫЗДЫ ЕКЕНІН ТҮСІНУГЕ, ӨЗІН ӨЗІ ЖӘНЕ ЖОЛДАСЫН БАҒАЛАУ

5 слайд
2 . - БАЛА ҮШІН МҰҒАЛІМ МЕН СЫНЫПТАСТАРЫНЫҢ ҚОЛДАУЫНЫҢ ҚАНШАЛЫҚТЫ МАҢЫЗДЫ ЕКЕНІН ТҮСІНУГЕ, ӨЗІН ӨЗІ ЖӘНЕ ЖОЛДАСЫН БАҒАЛАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, АЛ БҰЛ ОНЫҢ ТҮЗЕТУЛЕР ЕНГІЗУІНЕ , БІЛІМІН ЖАҚСАРТУЫНА, ӨЗ ҚЫЗМЕТІНЕ РЕФЛЕКСИЯ ӨТКІЗУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫРТАСТЫРУҒА СЕПТІГІН ТИГІЗЕДІ .

5 слайд

2 . - БАЛА ҮШІН МҰҒАЛІМ МЕН СЫНЫПТАСТАРЫНЫҢ ҚОЛДАУЫНЫҢ ҚАНШАЛЫҚТЫ МАҢЫЗДЫ ЕКЕНІН ТҮСІНУГЕ, ӨЗІН ӨЗІ ЖӘНЕ ЖОЛДАСЫН БАҒАЛАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ, АЛ БҰЛ ОНЫҢ ТҮЗЕТУЛЕР ЕНГІЗУІНЕ , БІЛІМІН ЖАҚСАРТУЫНА, ӨЗ ҚЫЗМЕТІНЕ РЕФЛЕКСИЯ ӨТКІЗУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫРТАСТЫРУҒА СЕПТІГІН ТИГІЗЕДІ .

МҰҒАЛІМДЕР САБАҚТА ҚОЛДАНАТЫН ФБ ӘДІСТЕРІ: ӨЗАРА ТЕКСЕРУ, ЖҰППЕН НЕМЕСЕ ТОПТА ӨЗАРА БАҒАЛАУ,ОҚУШЫ

6 слайд
МҰҒАЛІМДЕР САБАҚТА ҚОЛДАНАТЫН ФБ ӘДІСТЕРІ: ӨЗАРА ТЕКСЕРУ, ЖҰППЕН НЕМЕСЕ ТОПТА ӨЗАРА БАҒАЛАУ,ОҚУШЫЛАРДАН САУАЛДАМА АЛУ, ТҮСІНДІРУ, АУЫЗША БАҒАЛАУ, МАҚТАУ, ҚОЛДАУ,ҚОЛМЕН БЕЛГІ БЕРУ,СТИКЕРЛЕР, ЖҰЛДЫЗШАЛАР ЖӘНЕ ТАҒЫ БАСҚАЛАРЫ ОҢ НӘТИЖЕГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.

6 слайд

МҰҒАЛІМДЕР САБАҚТА ҚОЛДАНАТЫН ФБ ӘДІСТЕРІ: ӨЗАРА ТЕКСЕРУ, ЖҰППЕН НЕМЕСЕ ТОПТА ӨЗАРА БАҒАЛАУ,ОҚУШЫЛАРДАН САУАЛДАМА АЛУ, ТҮСІНДІРУ, АУЫЗША БАҒАЛАУ, МАҚТАУ, ҚОЛДАУ,ҚОЛМЕН БЕЛГІ БЕРУ,СТИКЕРЛЕР, ЖҰЛДЫЗШАЛАР ЖӘНЕ ТАҒЫ БАСҚАЛАРЫ ОҢ НӘТИЖЕГЕ МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.

«Бағдаршам көздері» арқылы бағалау- Жасыл – «5» Сары — «4» Қызыл – «3» математика сабақтарында Үшбұрыш – «3», төрт

7 слайд
«Бағдаршам көздері» арқылы бағалау- Жасыл – «5» Сары — «4» Қызыл – «3» математика сабақтарында Үшбұрыш – «3», төртбұрыш – «4», жұлдызша – «5» Топ бағалаушысы өз тобындағы оқушылардың әрбір жауабына бір жетоннан беріп отырады.Сабақ соңында жетон сандарына қарай жиынтық баға шығады. Яғни: 1-3 жетон — «3», 4- 7- «4», 8 – 12 – «5». Деп бағаланады. . «Күлегештермен» бағалау Бағалаудың бұл түрін де топ бағалаушылары жүргізеді. Оқушының берген жауабына қарай күлегештер үлестіріліп отырады. Оқушының жинаған күлегештері бойынша жиынтық бағасы қойылады.

7 слайд

«Бағдаршам көздері» арқылы бағалау- Жасыл – «5» Сары — «4» Қызыл – «3» математика сабақтарында Үшбұрыш – «3», төртбұрыш – «4», жұлдызша – «5» Топ бағалаушысы өз тобындағы оқушылардың әрбір жауабына бір жетоннан беріп отырады.Сабақ соңында жетон сандарына қарай жиынтық баға шығады. Яғни: 1-3 жетон — «3», 4- 7- «4», 8 – 12 – «5». Деп бағаланады. . «Күлегештермен» бағалау Бағалаудың бұл түрін де топ бағалаушылары жүргізеді. Оқушының берген жауабына қарай күлегештер үлестіріліп отырады. Оқушының жинаған күлегештері бойынша жиынтық бағасы қойылады.

Оқушының өзін-өзі бағалауына мүмкіндік беру, өзінің жетістігін нақты бағалай білу, өз нәтижесін өзгемен салыстыра

8 слайд
Оқушының өзін-өзі бағалауына мүмкіндік беру, өзінің жетістігін нақты бағалай білу, өз нәтижесін өзгемен салыстыра отырып қорытынды жасауға мүмкіндік туғызатын бағалау түрі- өзін-өзі критерий бойынша бағалау.Бұл бағалауды жүргізу үшін әрбір оқушыға өзінің аты-жөні жазылған, сабақта орындалатын тапсырмалар тізбектелген кесте таратылады. Тапсырма орындауға қатысқан оқушылар сол тапсырмаға «+» таңбасын қойп отырады. Сабақ барысында барлық тапсырмаларды орындаған оқушы өзін бестік бағамен бағалайды. Аты-жөні 1 тапсырма 2-тапсырма 3- тапсырма 4-тапсырма Ұпай Баға

8 слайд

Оқушының өзін-өзі бағалауына мүмкіндік беру, өзінің жетістігін нақты бағалай білу, өз нәтижесін өзгемен салыстыра отырып қорытынды жасауға мүмкіндік туғызатын бағалау түрі- өзін-өзі критерий бойынша бағалау.Бұл бағалауды жүргізу үшін әрбір оқушыға өзінің аты-жөні жазылған, сабақта орындалатын тапсырмалар тізбектелген кесте таратылады. Тапсырма орындауға қатысқан оқушылар сол тапсырмаға «+» таңбасын қойп отырады. Сабақ барысында барлық тапсырмаларды орындаған оқушы өзін бестік бағамен бағалайды. Аты-жөні 1 тапсырма 2-тапсырма 3- тапсырма 4-тапсырма Ұпай Баға

Табыс сатысы Мен ------------------- б ілемін Мен -------------------- түсінемін Мен ---------------------- жасай аламын

9 слайд
Табыс сатысы Мен ------------------- б ілемін Мен -------------------- түсінемін Мен ---------------------- жасай аламын

9 слайд

Табыс сатысы Мен ------------------- б ілемін Мен -------------------- түсінемін Мен ---------------------- жасай аламын

10 слайд

10 слайд

Ым-ишаралар арқылы бағалау Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес Түсінбеймін, қ айталап қарау қажет

11 слайд
Ым-ишаралар арқылы бағалау Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес Түсінбеймін, қ айталап қарау қажет

11 слайд

Ым-ишаралар арқылы бағалау Жалғастыруға дайынмын Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес Түсінбеймін, қ айталап қарау қажет

12 слайд

12 слайд

БАСЫ МДЫ ҚТАР“ Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз”.

13 слайд
БАСЫ МДЫ ҚТАР“ Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз”. Сенека Оқыту үшін бағалау арқылы бала өз жұмысын ғана емес, басқаның жұмысын саралап, талдап бағалай алады. Ең бастысы алдағы жұмысының бағытын анықтай алады. Оқушылардың ынтасын көтеру үшін оқу үдерісіндегі кедергілерді жеңу жолдарын және формативті бағалаудың ерекшеліктері зор Оқушы жұмысын өлщемдер арқылы бағалау нәтижесін жақсартуға , не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік берсе, жетістігі үшін мадақтап, қолдау көрсету оқушы бойына сенім ұялатады. Оқушылар топта жұмыс жасауға дағдыланды, оқушылар өзін- өзі реттеуді, бағалауды үйренді. Өзгенің пікірімен санасуға, өз ойын дәлелдей білуге үйренді?

13 слайд

БАСЫ МДЫ ҚТАР“ Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз”. Сенека Оқыту үшін бағалау арқылы бала өз жұмысын ғана емес, басқаның жұмысын саралап, талдап бағалай алады. Ең бастысы алдағы жұмысының бағытын анықтай алады. Оқушылардың ынтасын көтеру үшін оқу үдерісіндегі кедергілерді жеңу жолдарын және формативті бағалаудың ерекшеліктері зор Оқушы жұмысын өлщемдер арқылы бағалау нәтижесін жақсартуға , не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік берсе, жетістігі үшін мадақтап, қолдау көрсету оқушы бойына сенім ұялатады. Оқушылар топта жұмыс жасауға дағдыланды, оқушылар өзін- өзі реттеуді, бағалауды үйренді. Өзгенің пікірімен санасуға, өз ойын дәлелдей білуге үйренді?

14 слайд

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!