Материалдар / Баяндама. Қазіргі заманғы оқытудың инновациялық технологиясы

Баяндама. Қазіргі заманғы оқытудың инновациялық технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал сынып жетекшілерге таптырмайтын жұмыс.Себебі ашық сабақ өтетңн болса қосымша көмек.Және тәжірибе алмасу үшін таптырмайтын мүмкіндік.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
244
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Түркістан облысы Келес ауданы № 19.Бейімбет Майлин атындағы жалпы орта мектебі

2 слайд
Түркістан облысы Келес ауданы № 19.Бейімбет Майлин атындағы жалпы орта мектебі

2 слайд

Түркістан облысы Келес ауданы № 19.Бейімбет Майлин атындағы жалпы орта мектебі

Бастауыш мектепте оқу мен тәрбие процесінде қолданылатын қазіргі заман технологиялары

3 слайд
Бастауыш мектепте оқу мен тәрбие процесінде қолданылатын қазіргі заман технологиялары

3 слайд

Бастауыш мектепте оқу мен тәрбие процесінде қолданылатын қазіргі заман технологиялары

Ұстаз болу-жүректің батырлығы, Ұстаз болу-сезімнің ақындығы, Ұстаз болу-мінездің күн шуағы, Азбайтұғын

4 слайд
Ұстаз болу-жүректің батырлығы, Ұстаз болу-сезімнің ақындығы, Ұстаз болу-мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы ,- деп ақын Ғ.Қайырбеков жырлағандай, сөзі маржан, үні ән ұстаздардың бар болғаны мақтаныш .

4 слайд

Ұстаз болу-жүректің батырлығы, Ұстаз болу-сезімнің ақындығы, Ұстаз болу-мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы ,- деп ақын Ғ.Қайырбеков жырлағандай, сөзі маржан, үні ән ұстаздардың бар болғаны мақтаныш .

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтып өткендей «Келешек ұрпақ алдында зор жауапкершілік арқалап келеміз» деген сөзінің астарында бірн

5 слайд
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтып өткендей «Келешек ұрпақ алдында зор жауапкершілік арқалап келеміз» деген сөзінің астарында бірнеше мағына жатқаны тайға таңба басқандай көрініп тұр. Әлемдегі дамыған елдер қатарынан орын табу үшін, тереземіз теңесіп, керегеміз кеңейуі үшін жаңа бір серпіліс қажет. Сол қажеттілікті ең әуелі ұстаздардан бастау алғаны тегін емес. Бірінші мұғалім өзгерсе, өз алдына жаңа бір талап, ізденіс пен талпыныс қойса алмайтын асу, бағындырмайтын белес болмаса керек..

5 слайд

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтып өткендей «Келешек ұрпақ алдында зор жауапкершілік арқалап келеміз» деген сөзінің астарында бірнеше мағына жатқаны тайға таңба басқандай көрініп тұр. Әлемдегі дамыған елдер қатарынан орын табу үшін, тереземіз теңесіп, керегеміз кеңейуі үшін жаңа бір серпіліс қажет. Сол қажеттілікті ең әуелі ұстаздардан бастау алғаны тегін емес. Бірінші мұғалім өзгерсе, өз алдына жаңа бір талап, ізденіс пен талпыныс қойса алмайтын асу, бағындырмайтын белес болмаса керек..

Инновациялық технологиялар Дамыта оқыту Сын тұрғысынан ойлау Оза оқытуДеңгейлеп оқытуСаралап оқыту Модульдық оқыту

6 слайд
Инновациялық технологиялар Дамыта оқыту Сын тұрғысынан ойлау Оза оқытуДеңгейлеп оқытуСаралап оқыту Модульдық оқыту

6 слайд

Инновациялық технологиялар Дамыта оқыту Сын тұрғысынан ойлау Оза оқытуДеңгейлеп оқытуСаралап оқыту Модульдық оқыту

Түрлі әдістерді пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туды

7 слайд
Түрлі әдістерді пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туды Олардың әрқайсысының деңгейін анықтай аласың Оқушылардың көбін обьективті бағалауға мүмкіндік аласың Оқушыларды ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді Оқушылардың қабілеттері, сөз саптау еркіндігі, ұйымшылдығы, шығармашылық белсенділігі артады. Жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылын шыңдауда, өзіне деген кәсіби сенімін қалыптастырады. Педагогикалық технологияларды талдау барысында мына факторлар ескерілуі керек: o алып отырған технология сабақтың тақырыбына сай болуы; o тиімділігі, жүйелілігі және басқа жақтары. Инновациялық технология нәтижелері

7 слайд

Түрлі әдістерді пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туды Олардың әрқайсысының деңгейін анықтай аласың Оқушылардың көбін обьективті бағалауға мүмкіндік аласың Оқушыларды ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді Оқушылардың қабілеттері, сөз саптау еркіндігі, ұйымшылдығы, шығармашылық белсенділігі артады. Жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылын шыңдауда, өзіне деген кәсіби сенімін қалыптастырады. Педагогикалық технологияларды талдау барысында мына факторлар ескерілуі керек: o алып отырған технология сабақтың тақырыбына сай болуы; o тиімділігі, жүйелілігі және басқа жақтары. Инновациялық технология нәтижелері

Сапалы білім беруде жаңа технологияның әдіс - тәсілдерін тиімді пайдалана отырып, оқушылардың ізденімпаздық, зерттеушілік, ш

8 слайд
Сапалы білім беруде жаңа технологияның әдіс - тәсілдерін тиімді пайдалана отырып, оқушылардың ізденімпаздық, зерттеушілік, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ата - ана, мұғалім және оқушы арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыра отырып, білім сапасын арттыру. Мақсатым:

8 слайд

Сапалы білім беруде жаңа технологияның әдіс - тәсілдерін тиімді пайдалана отырып, оқушылардың ізденімпаздық, зерттеушілік, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ата - ана, мұғалім және оқушы арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыра отырып, білім сапасын арттыру. Мақсатым:

1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабіле

9 слайд
1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай алатын орта туғызу. 2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу. Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта - ықыласын жойып алмай, жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып, шығармашылығын шыңдау... 3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау. Оқушыларды өзін - өзі қадағалай алатын, іс - әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін шығармашыл, ізденімпаз тұлға қалыптастыру. Міндеттерім:

9 слайд

1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай алатын орта туғызу. 2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу. Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта - ықыласын жойып алмай, жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып, шығармашылығын шыңдау... 3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау. Оқушыларды өзін - өзі қадағалай алатын, іс - әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін шығармашыл, ізденімпаз тұлға қалыптастыру. Міндеттерім:

XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі «Білім бүкіл өмір бойына» қағидасын жүзеге асыратын білім жүйес

10 слайд
XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі «Білім бүкіл өмір бойына» қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің ұйымдық құрылымдарына іздеу болып табылады. Ақпараттық технология ақпаратты алудың, жеткізудің, сақтаудың және пайдаланудың әдістері мен құралдары.Тақырыптың жаңашылдығы :

10 слайд

XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі «Білім бүкіл өмір бойына» қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің ұйымдық құрылымдарына іздеу болып табылады. Ақпараттық технология ақпаратты алудың, жеткізудің, сақтаудың және пайдаланудың әдістері мен құралдары.Тақырыптың жаңашылдығы :

Сабақта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер

11 слайд
Сабақта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер

11 слайд

Сабақта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер

Мені қуантқаны................................................Мені ойландырғаны...............................................

12 слайд
Мені қуантқаны................................................Мені ойландырғаны................................................... Мені қынжылтқаны................................................Ме ні таңғалдырғаны .............................................Ойды жалғастыр

12 слайд

Мені қуантқаны................................................Мені ойландырғаны................................................... Мені қынжылтқаны................................................Ме ні таңғалдырғаны .............................................Ойды жалғастыр

Тірі хайуанаттар мүйісінде тұрған аквариумды Күлзағира байқаусызда қағып кетіп , сындырып алды. --------------------------- Оны

13 слайд
Тірі хайуанаттар мүйісінде тұрған аквариумды Күлзағира байқаусызда қағып кетіп , сындырып алды. --------------------------- Оның сынғанын көрген Шоқай қатты ашуланды.____________ Қатты қорыққан Күлзағира сыныптан шығып, қашып кетеді.______________ Шоқай Күлзағираға: Сен қыз, қорықпайды екенсің,-деді.________ Елікбай күнделігіндегі екіні өшіріп, ата-анасын алдайды екен._____________ Менің ойымша, Шоқай жақсы бала._________________ Иә немесе жоқ

13 слайд

Тірі хайуанаттар мүйісінде тұрған аквариумды Күлзағира байқаусызда қағып кетіп , сындырып алды. --------------------------- Оның сынғанын көрген Шоқай қатты ашуланды.____________ Қатты қорыққан Күлзағира сыныптан шығып, қашып кетеді.______________ Шоқай Күлзағираға: Сен қыз, қорықпайды екенсің,-деді.________ Елікбай күнделігіндегі екіні өшіріп, ата-анасын алдайды екен._____________ Менің ойымша, Шоқай жақсы бала._________________ Иә немесе жоқ

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Оқушының пәнге деген қызығушылығы мен ынтасын арттыру керек деп есептеймін. Әр сабаққа дайындық-мұғалімнің ізденісінің н

20 слайд
Оқушының пәнге деген қызығушылығы мен ынтасын арттыру керек деп есептеймін. Әр сабаққа дайындық-мұғалімнің ізденісінің нәтижесі, сабақты ыңғайына қарай түрлендіре түссе, әр сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді қолданса, сабақтың мазмұны ашылады. ұстздардың қолында» -деп елбасымыз Н.А.Назарбаев айтқандай қазіргі қоғамымызға білімді, дайындауға әр ұстаз өз шеберлігін шыңдап, шығармашылықпен жұмыс істеуге тиіс.

20 слайд

Оқушының пәнге деген қызығушылығы мен ынтасын арттыру керек деп есептеймін. Әр сабаққа дайындық-мұғалімнің ізденісінің нәтижесі, сабақты ыңғайына қарай түрлендіре түссе, әр сабақта жаңа әдіс-тәсілдерді қолданса, сабақтың мазмұны ашылады. ұстздардың қолында» -деп елбасымыз Н.А.Назарбаев айтқандай қазіргі қоғамымызға білімді, дайындауға әр ұстаз өз шеберлігін шыңдап, шығармашылықпен жұмыс істеуге тиіс.

21 слайд

21 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ