Материалдар / Белсенді оқыту әдістері. Шебер сынып

Белсенді оқыту әдістері. Шебер сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Белсенді оқыту мұғалімнің дайын білімдерді баяндауына, оларды есте сақтауы мен қайта жаңғыртуына емес, оқушылардың белсенді ойлау және практикалық әрекет үдерісінде өз бетінше білімдер мен біліктерді меңгеруіне бағытталған әдістер жүйесін пайдалануды білдіреді.Онсыз білімдерді игеруде алға жылжушылық болмайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
2155
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А қсай қаласы №7 ЖОББМ ( Шебер сынып ) Оқытудың белсенді әдістері 2017-2018 оқу жылы Бастауыш сынып мұғалімі:

1 слайд
А қсай қаласы №7 ЖОББМ ( Шебер сынып ) Оқытудың белсенді әдістері 2017-2018 оқу жылы Бастауыш сынып мұғалімі: Шуренбаева Э.У

1 слайд

А қсай қаласы №7 ЖОББМ ( Шебер сынып ) Оқытудың белсенді әдістері 2017-2018 оқу жылы Бастауыш сынып мұғалімі: Шуренбаева Э.У

Оқытудың белсенді әдістері - оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермеле

2 слайд
Оқытудың белсенді әдістері - оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. Белсенді оқыту мұғалімнің дайын білімдерді баяндауына, оларды есте сақтауы мен қайта жаңғыртуына емес, оқушылардың белсенді ойлау және практикалық әрекет үдерісінде өз бетінше білімдер мен біліктерді меңгеруіне бағытталған әдістер жүйесін пайдалануды білдіреді.  Белсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктері - олардың негізінде практикалық және ойлау әрекетіне ояту жатыр. Онсыз білімдерді игеруде алға жылжушылық болмайды.

2 слайд

Оқытудың белсенді әдістері - оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. Белсенді оқыту мұғалімнің дайын білімдерді баяндауына, оларды есте сақтауы мен қайта жаңғыртуына емес, оқушылардың белсенді ойлау және практикалық әрекет үдерісінде өз бетінше білімдер мен біліктерді меңгеруіне бағытталған әдістер жүйесін пайдалануды білдіреді.  Белсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктері - олардың негізінде практикалық және ойлау әрекетіне ояту жатыр. Онсыз білімдерді игеруде алға жылжушылық болмайды.

Оқытудың белсенді әдістерінің пайда болуы және дамуы оқытудың алдында оқушыларға білім ғана беріп қоймай, танымдық қызығу

3 слайд
Оқытудың белсенді әдістерінің пайда болуы және дамуы оқытудың алдында оқушыларға білім ғана беріп қоймай, танымдық қызығушылықтар мен қабілеттер -дің, шығармашылық ойлаудың, өз бетінше ақыл-ой еңбегінің қалыптасуы мен дамуын қамтамасыз ету т.б. жаңа міндеттер қойылуымен байланысты.  Оқу материалының тұсаукесері – ақпараттық технологияны, электронды оқу құралдарын, интерактивті тақтаны және т.б. пайдалану . Әрбір мұғалімнің басты міндеті - оқушыларға белгілі бір білімдер жиынтығын беру ғана емес, сонымен қатар оларда оқуға деген қызығушылық- ты дамыту, оқи білуге үйрету. Жақсы ойластырылған оқыту әдістерінің көмегінсіз оқу материалының игерілуін ұйымдастыру қиын. 

3 слайд

Оқытудың белсенді әдістерінің пайда болуы және дамуы оқытудың алдында оқушыларға білім ғана беріп қоймай, танымдық қызығушылықтар мен қабілеттер -дің, шығармашылық ойлаудың, өз бетінше ақыл-ой еңбегінің қалыптасуы мен дамуын қамтамасыз ету т.б. жаңа міндеттер қойылуымен байланысты.  Оқу материалының тұсаукесері – ақпараттық технологияны, электронды оқу құралдарын, интерактивті тақтаны және т.б. пайдалану . Әрбір мұғалімнің басты міндеті - оқушыларға белгілі бір білімдер жиынтығын беру ғана емес, сонымен қатар оларда оқуға деген қызығушылық- ты дамыту, оқи білуге үйрету. Жақсы ойластырылған оқыту әдістерінің көмегінсіз оқу материалының игерілуін ұйымдастыру қиын. 

4 слайд

4 слайд

Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі Оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру. Тақырып бойынша оқушылардың пікір

5 слайд
Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі Оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру. Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі. « Бэкроним» әдісі Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, сөз қорын дамыту. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады. Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады

5 слайд

Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі Оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру. Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі. « Бэкроним» әдісі Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, сөз қорын дамыту. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады. Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады

«Бес саусақ» әдісі Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қалам

6 слайд
«Бес саусақ» әдісі Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады: 1 .«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек ердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек »-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»- көңіл-күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? «Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Сынып бойынша тапсырманы оқиды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.

6 слайд

«Бес саусақ» әдісі Оқушының бір-біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал ету. Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады: 1 .«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек ердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек »-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»- көңіл-күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? «Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Сынып бойынша тапсырманы оқиды. Оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Т.Ж. Зерттеу нұсқау қартасы арқылы жүргізіледі (Нұскау картасын мұғалім оқып тұрады) Нұсқау картасы : 1)Қағазды жайып қ

10 слайд
Т.Ж. Зерттеу нұсқау қартасы арқылы жүргізіледі (Нұскау картасын мұғалім оқып тұрады) Нұсқау картасы : 1)Қағазды жайып қоятын орынды таңдап алу қажет. 2) Оқушының бойы толығымен сыятын ұзындықтағы қағазды дайындау. 3) Оқушылардың біреуі қағазға жатады. 4)Екінші оқушы басынан бастап оның дене кескінін сызады. 5) Топтың қалған оқушылары үздіксіз сызық шығу үшін маркерді бір-біріне береді. 6)Қағаз бетінде жатқан бала қозғалыссыз жату керек. 7) Дайын болған сұлбаның жанына дене мүшелері жазылған кестелерді жапсырып қою. Адамның дене мұшелері - части тела-parts of the bodu

10 слайд

Т.Ж. Зерттеу нұсқау қартасы арқылы жүргізіледі (Нұскау картасын мұғалім оқып тұрады) Нұсқау картасы : 1)Қағазды жайып қоятын орынды таңдап алу қажет. 2) Оқушының бойы толығымен сыятын ұзындықтағы қағазды дайындау. 3) Оқушылардың біреуі қағазға жатады. 4)Екінші оқушы басынан бастап оның дене кескінін сызады. 5) Топтың қалған оқушылары үздіксіз сызық шығу үшін маркерді бір-біріне береді. 6)Қағаз бетінде жатқан бала қозғалыссыз жату керек. 7) Дайын болған сұлбаның жанына дене мүшелері жазылған кестелерді жапсырып қою. Адамның дене мұшелері - части тела-parts of the bodu

11 слайд

11 слайд

ӨЖ. Оқушылар адамның дене мүшелерін біледі. Адамның дене мүшелерін олардың атауы мен біріктіреді. Адамның қанша дене мүшесі

12 слайд
ӨЖ. Оқушылар адамның дене мүшелерін біледі. Адамның дене мүшелерін олардың атауы мен біріктіреді. Адамның қанша дене мүшесі бар? Оқушылар әр суреттің жанына адамның дене мүшесінің санын жазады. Жауабы: дене-1 ; қол — 2; аяқ — 2; бас — 1; мойын — 1; көз — 2, мұрын —1 Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтық жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.

12 слайд

ӨЖ. Оқушылар адамның дене мүшелерін біледі. Адамның дене мүшелерін олардың атауы мен біріктіреді. Адамның қанша дене мүшесі бар? Оқушылар әр суреттің жанына адамның дене мүшесінің санын жазады. Жауабы: дене-1 ; қол — 2; аяқ — 2; бас — 1; мойын — 1; көз — 2, мұрын —1 Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтық жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.

13 слайд

13 слайд

Т.Ж. Зерттеу нұсқау қартасы арқылы жүргізіледі Нұсқау картасы : 1)Топтағы оқушы бір заттан алады.

14 слайд
Т.Ж. Зерттеу нұсқау қартасы арқылы жүргізіледі Нұсқау картасы : 1)Топтағы оқушы бір заттан алады. 2) Заттың атауы мен материалын жазып алады. 3) Бұл материалдың мөлдір немесе мөлдір емес екенін көреді. 4) Зат арқылы жарықтың өтетінін / өтпейтінін қолшамның көмегімен тексеріп көреді.. 5) Топта алынған нәтижені талқылайды. 6) Мөлдір заттардың тізімін жасайды. 7) Нәтижені басқа топтардың жұмыстарымен салыстырады. Мөлдір-прозрачный- материал-материал

14 слайд

Т.Ж. Зерттеу нұсқау қартасы арқылы жүргізіледі Нұсқау картасы : 1)Топтағы оқушы бір заттан алады. 2) Заттың атауы мен материалын жазып алады. 3) Бұл материалдың мөлдір немесе мөлдір емес екенін көреді. 4) Зат арқылы жарықтың өтетінін / өтпейтінін қолшамның көмегімен тексеріп көреді.. 5) Топта алынған нәтижені талқылайды. 6) Мөлдір заттардың тізімін жасайды. 7) Нәтижені басқа топтардың жұмыстарымен салыстырады. Мөлдір-прозрачный- материал-материал

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ