1 слайд
Білім беру мазмұнының
компоненттері
О р ы н д а ғ а н :
Т е к с е р г е н :
2 слайд
Кіріспе
Қазіргі демократиялык қоғамда еркін,
шығармашылықпен ойлай білетін адамды
қалыптастыру міндетіне сәйкес қазіргі білім
беру мазмұнында тұжырымдаманың кеңінен
танымал үш түрі бар. Сол білім мазмұнының
тұжырымдамасының бірінде ғылымдардың
негізіне педагогикалық бейімделуіне
мектепте оқыта отырып жеке тұлғаның
шығармашылыққа деген қабілеттілігі еркін
тандауды іске асыра білуге, адамдарға
деген әділ қарым-қатынас сияқты жеке
тұлғаның қасиеттері.
3 слайд
Қазіргі демократиялық коғамда адамның өз
еркімен толық өмір сүруіне емес бұл әдіс
оқушыларды ғылыммен және өндіріспен
араластыруға бағытталган. Бұл жерде адам
өндірістік фактор ретінде қарастырылады.
Білім беру мазмұнының келесі тұжырымдамасында
оқушылар меңгеретін білім, дағды, іскерлік
бірлікте қарастырылады.
Оқыту барысында оқушылар міңдетті түрде білім мазмұнының астары
ретінде ғылыми білімдер жүйесін тәжірибелік іс-әрекет дағдыны, сонымен
бірге дүниетанымдық және адамгершілік, эстетикалық идеяларды түсінуі
қажет (И.Ф.Харламов). Бұл анықтама адамзаттық мәдениеттің барлық
құрамын талдауға негізделмеген және білім мен дағдының негізі сипатын
аша алмайды. Негізгі біліммен ғылымды меңгеру адамға қалыптаскан қоғам
кұрылысының ішкі жағдайына сәйкес, қызмет жасауға мүмкіндік береді.
4 слайд
Білім беру мазмұнының
тұжырымдамасындағы мақсат-
гумандық ойлауға, әлеуметтік
тәжірибенің барлық құрылымдық
бөліктерінде педагогикалық
бейімделуіне сәйкес келеді. Одан
басқа білім мен тәжірибені іске асыру
барысында бұл тұжырымдама
шығармашылық іс-әрекеттік және
құндылық эмоционалдық қатынас
тәжірибесін енгізеді.Қоғам өмірінің кейбір салаларына
байланысты мәселелерін шешу,
оқушылардан білім мазмұнын меңгеру,
ерік-жігері, қаншалықты дамығандығын өз
ісіне жауапкершілігін, Отанға, қоғамға
өзінің тағдырына көзқарасы, қоршаған
ортаны қорғау, қатыгездікке, өтірікке
төзбеу, техникалық және коғамдық
прогрестің дамуына дұрыс көзкарасты
талап етеді. Тәрбиеленушілердің осы
қасиеттерін дамыту, құндылық мәні бар
сұраныстарды қалыптастыру қоғамдық
өмірдегі маңызды фактордың бірі өздігінен
білімін көтеруді қажет етеді.
5 слайд
1) табиғат,
қоғам, техника,
адам, ойлау,
қызмет тәсілдері
туралы білім; 2)қызметтің
бұрыннан белгілі
тәсілдерін
жүзеге асыру
тәжірибесі;
3)
шығармашылық
қызмет
тәжірибесі; 4)адамдардың
әлемге, бір-
біріне
эмоционалды-
құндылық
қатынастарының
тәжірибесі.Білім беру мазмұнында төрт
компонент бөлінеді:
6 слайд
Табиғат, қоғам,
техника, адам,
ойлау, қызмет
тәсілдері туралы
білім
Табиғат, қоғам, техника
туралы білім, ойлау және оны
іске асыру. Осы білімдерді
меңгере отырып оқушы
дүниенің шынайы бейнесін
қалыптастыру, танымдық
және тәжірибелік іс-
әрекетінде дұрыс әдіснамалық
тұрғыдан қамтамасыз етеді.
7 слайд
Қызметтің бұрыннан
белгілі тәсілдерін
жүзеге асыру
тәжірибесі
Белгілі іс-әрекет тәсілдерінің ішінде
тұлғаның дағды, іскерлік ілімді игеруі
бұл тәжірибені кеңейте түсері анық.
Жалпы практикалық-
интеллектуальдық дағды; іскерлік осы
тәжірибенің мазмұнын құрады. Өсіп
келе жатқан жастар істерді меңгеру
нәтижесіңде халықтардың әлеуметтік
мәдениетін сақтауға қол жеткізуді
қамтамасыз етеді.
8 слайд
•
Шығармашылық ізденушілік әрекет қоғамда
пайда болған жаңа проблемаларды шешуде
іске асады. Бұрыннан белгілі іс-әрекеттерді
қалыптастырудың жаңа әдістері алған
білімін-іскерлігін қазіргі жағдайда іс-
әрекеттің жаңа тәсілдерін өздігінен іске
асыруды талап етеді. Бұл тәжірибе жас
ұрпақтың қабілетінің дамуын және ары
қарай мәдениетінің дамуына да өз әсерін
тигізеді. Шығармашылық
қызмет тәжірибесі
9 слайд
Адамдардың әлемге, бір-
біріне эмоционалды-
құндылық қатынастарының
тәжірибесі
Әрбір адамның қалыптасуының көрсеткіші
ретінде белсенділігі және өзіндік дамуы
кішкентай бала кезінен шығармашылықпен
жұмыс істеу барысында қалыптасады, бірақ
білім беру мазмұнында оны бағдарламаға
енгізу қажет. Объектіге адамның іс-әрекетіне
оның айналадағы қоршаған дүниеге деген
басқа адамдардың талаптарына, тұлғаның
белгілі бір объектіге байланысты сезімдік
қабылдауына сәйкес құндылық қатынас
тәжірибесі.
10 слайд
Әлеуметтік тәжірибеде оқу мазмұнын игеруде адам
қоғамда өздігімен істей білетін және оны өзгерте де
алатын дәрежеде болу. Сондықтан да мектептегі алған
білімін өмірде қолдануы, жалпы білім мазмұны бір
жағынан оқу-танымдық іс-әрекет жағдайында, екінші
жағынан іс-әрекетті игерудің құралы болып табылады.
Адамды оқытуда тұлғаның қажеттіліктерін өтеу оқу
мазмұны болып табылады. •
Барлық білім мазмұнының аталған компоненттері
бірімен-бірі тығыз шартты байланысты. Білімсіз
іскерлік мүмкін емес. Шығармашылық іс-әрекет
білім мен іскерлікті тәжірибесінен көрінеді.
Қарым-қатынас білімділік іс-әрекет тәжірибесінен
көрінеді.
11 слайд
Қорытынды
Халықтың білім алуға мұқтажы білім беруде
көрсететін қызметі, қосымша білім беру,
дифференциялауды оқыту сияқты ұғымдар
кездеседі. Білімммен қамтамасыз ету, мемлекеттік
стандартқа сай міндетті түрде бағдарламаға
сәйкес деңгейде білім беру мемлекеттің құзырына
кіреді. Мемлекеттің қызметі — біліммен
қамтамасыз ету, мемлекеттік стандартка сәйкес
білім беру оқу бағдарламасындағы білімнің ең аз
көлемін міндетті түрде меңгерту. Оқу пәндеріңдегі
оқу материалының мазмұнын толықтығын,
аяқталуын және өлшемін анықтайтын жалпы
принциптер мектепте білім беру мазмұнын
тандаудың негізі болып табылады.
12 слайд
Назар
аударғандарыңызға
рахмет!!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз