Материалдар / Білім беру саласы "Таным" қарапайым математика ұғымдарының негіздері "Мен санауды үйренемін"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім беру саласы "Таным" қарапайым математика ұғымдарының негіздері "Мен санауды үйренемін"

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2020
287
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әдебиеттік оқу 4- сынып Бөлім: Мәдени мұра

1 слайд
Әдебиеттік оқу 4- сынып Бөлім: Мәдени мұра

1 слайд

Әдебиеттік оқу 4- сынып Бөлім: Мәдени мұра

Сабақтың тақырыбы : Кітап – асыл қазына

2 слайд
Сабақтың тақырыбы : Кітап – асыл қазына

2 слайд

Сабақтың тақырыбы : Кітап – асыл қазына

Сөзжұмбақ • Ұсынылған суреттердің бірінші дыбыстарынан сөз құра

3 слайд
Сөзжұмбақ • Ұсынылған суреттердің бірінші дыбыстарынан сөз құра

3 слайд

Сөзжұмбақ • Ұсынылған суреттердің бірінші дыбыстарынан сөз құра

1. 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? 2-топқа 2. Ақыл – ойдың шы

4 слайд
1. 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? 2-топқа 2. Ақыл – ойдың шырағы, Зәулім көктей шынары. Биігіне бойлаған Қанбайды адам құмары. Ол не? Жауаптарын мақал құрастырамыз. 1. 1 топқа Бір санд1. 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, 1. 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? /Кітап/ Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? /Кітап/ ық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? /Кітап/жұмбақ

4 слайд

1. 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? 2-топқа 2. Ақыл – ойдың шырағы, Зәулім көктей шынары. Биігіне бойлаған Қанбайды адам құмары. Ол не? Жауаптарын мақал құрастырамыз. 1. 1 топқа Бір санд1. 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, 1. 1 топқа Бір сандық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? /Кітап/ Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? /Кітап/ ық бар өзгеше, Қасыңа алып жүресің. Ішін ашып ақтарсаң, Өмір сынын білесің. Ол не? /Кітап/жұмбақ

- Суретте не көрсетілген? - Суреттерді не байланыстырып тұр ? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін деп ойлайсындар.

5 слайд
- Суретте не көрсетілген? - Суреттерді не байланыстырып тұр ? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін деп ойлайсындар.

5 слайд

- Суретте не көрсетілген? - Суреттерді не байланыстырып тұр ? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін деп ойлайсындар.

Олжас Сүлейменов • 1936 жылы Алматы қаласында дүниеге келген. Ақын шығармашылығын орыс тілінде жазады. Оның көптеген шығарм

6 слайд
Олжас Сүлейменов • 1936 жылы Алматы қаласында дүниеге келген. Ақын шығармашылығын орыс тілінде жазады. Оның көптеген шығармалары қазақ тіліне аударылған. • Ақынның «Қыш кітап» , «Арғымақтар» , «Атамекен» тағы басқа кітаптары бар

6 слайд

Олжас Сүлейменов • 1936 жылы Алматы қаласында дүниеге келген. Ақын шығармашылығын орыс тілінде жазады. Оның көптеген шығармалары қазақ тіліне аударылған. • Ақынның «Қыш кітап» , «Арғымақтар» , «Атамекен» тағы басқа кітаптары бар

«Ертегі» мәнерлеп оқу

7 слайд
«Ертегі» мәнерлеп оқу

7 слайд

«Ертегі» мәнерлеп оқу

• Жас кейіпкер қандай бала? • Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем : «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ...

8 слайд
• Жас кейіпкер қандай бала? • Бірінші сөйлем:  «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем : «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... » • Үшінші сөйлем :  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... » • Соңғы сөйлем:  «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... »

8 слайд

• Жас кейіпкер қандай бала? • Бірінші сөйлем:  «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем : «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ... » • Үшінші сөйлем :  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... » • Соңғы сөйлем:  «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... »

«Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? Постермен жұмыс • І топқа Ертегі кітаптар-неге? ІІ топқа Әдеби кі

9 слайд
«Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? Постермен жұмыс •   І топқа Ертегі кітаптар-неге? ІІ топқа Әдеби кітаптар-неге?

9 слайд

«Кітапханада қандай кітаптардың болғанын қалайсыңдар» неге? Постермен жұмыс •   І топқа Ертегі кітаптар-неге? ІІ топқа Әдеби кітаптар-неге?

• Содан тағы ерте тұрып, тағы оқуға кірістім, • Ақырында «оқы!» демей «оқыма!» деп ұрыстың • Жаман бала жайында оқып бітпеп пе е

10 слайд
• Содан тағы ерте тұрып, тағы оқуға кірістім, • Ақырында «оқы!» демей «оқыма!» деп ұрыстың • Жаман бала жайында оқып бітпеп пе едің? • Не мынау? • Тауға барып ауа жұтсаң қайтер еді, жаным –ау! • Көп оқыған жоқпын, мама. • Бар болғаны бір- ақ бет. • Тағы біраз оқиыншы! Ұрықсат па? Рахмет!Анасы кітап оқуына қарсы болды

10 слайд

• Содан тағы ерте тұрып, тағы оқуға кірістім, • Ақырында «оқы!» демей «оқыма!» деп ұрыстың • Жаман бала жайында оқып бітпеп пе едің? • Не мынау? • Тауға барып ауа жұтсаң қайтер еді, жаным –ау! • Көп оқыған жоқпын, мама. • Бар болғаны бір- ақ бет. • Тағы біраз оқиыншы! Ұрықсат па? Рахмет!Анасы кітап оқуына қарсы болды

Болжап көр • Анасы неліктен баласына «кітап оқыма» дейді?

11 слайд
Болжап көр • Анасы неліктен баласына «кітап оқыма» дейді?

11 слайд

Болжап көр • Анасы неліктен баласына «кітап оқыма» дейді?

• Ара жайлы әдемі жыр екен, бітіп қалсын да! • Дегенімде, жыламсырап шықса керек даусым да. • Сөйтіп жүріп бір жыл өтті, • Жырсы

12 слайд
• Ара жайлы әдемі жыр екен, бітіп қалсын да! • Дегенімде, жыламсырап шықса керек даусым да. • Сөйтіп жүріп бір жыл өтті, • Жырсыз қалай шыдармын! • Көрпе астында бұғып жатып оқитынды шығармын. • Нені көрсем, соны оқыдым, бір болар деп төркіні • «Капиталмен» отырғанда байқап қалдың бір күні. • Ол бір ғажап кез еді ғой, • Кез еді ғой ғажайып!

12 слайд

• Ара жайлы әдемі жыр екен, бітіп қалсын да! • Дегенімде, жыламсырап шықса керек даусым да. • Сөйтіп жүріп бір жыл өтті, • Жырсыз қалай шыдармын! • Көрпе астында бұғып жатып оқитынды шығармын. • Нені көрсем, соны оқыдым, бір болар деп төркіні • «Капиталмен» отырғанда байқап қалдың бір күні. • Ол бір ғажап кез еді ғой, • Кез еді ғой ғажайып!

Кітап оқудың пайдасын түсінді • Жылаушы едің: «Көзің майы кетеді, - деп – азайып», • Ұрсушы едің: «Соқыр болып қаласың» ,- де

13 слайд
Кітап оқудың пайдасын түсінді • Жылаушы едің: «Көзің майы кетеді, - деп – азайып», • Ұрсушы едің: «Соқыр болып қаласың» ,- деп ашынып... • Қайран ана! • Кітаптан сол көзім қайта ашылды .

13 слайд

Кітап оқудың пайдасын түсінді • Жылаушы едің: «Көзің майы кетеді, - деп – азайып», • Ұрсушы едің: «Соқыр болып қаласың» ,- деп ашынып... • Қайран ана! • Кітаптан сол көзім қайта ашылды .

Сөздікпен жұмыс • Күзге қалу - үлгерімінің нашарлығына байланысты келесі сыныпқа көшіру үшін күзде қайта емтихан тапсыру •

14 слайд
Сөздікпен жұмыс • Күзге қалу - үлгерімінің нашарлығына байланысты келесі сыныпқа көшіру үшін күзде қайта емтихан тапсыру • Беймаза – мазасыз , тынышсыз

14 слайд

Сөздікпен жұмыс • Күзге қалу - үлгерімінің нашарлығына байланысты келесі сыныпқа көшіру үшін күзде қайта емтихан тапсыру • Беймаза – мазасыз , тынышсыз

Өлеңнің жоспарын сызбадағы кезеңдерге орналастырып көр 1. күзге қалды 2.Анасы кітап сатып әперіп, оқуын қадағалады 3.Кітапқа

15 слайд
Өлеңнің жоспарын сызбадағы кезеңдерге орналастырып көр 1. күзге қалды 2.Анасы кітап сатып әперіп, оқуын қадағалады 3.Кітапқа деген қызығушылығы оянды 4. Анасы кітап оқуына қарсы болды 5. Кітаптың пайдасын түсінді дейінгі кейінгі нәтижесінде

15 слайд

Өлеңнің жоспарын сызбадағы кезеңдерге орналастырып көр 1. күзге қалды 2.Анасы кітап сатып әперіп, оқуын қадағалады 3.Кітапқа деген қызығушылығы оянды 4. Анасы кітап оқуына қарсы болды 5. Кітаптың пайдасын түсінді дейінгі кейінгі нәтижесінде

дейінгі кейінгі нәтижесінде күзге қалды Анасы кітап сатып әперіп, оқуын қадағалады Кітапқа деген қызығушылығы оянды Анасы

16 слайд
дейінгі кейінгі нәтижесінде күзге қалды Анасы кітап сатып әперіп, оқуын қадағалады Кітапқа деген қызығушылығы оянды Анасы кітап оқуына қарсы болды Кітаптың пайдасын түсінді

16 слайд

дейінгі кейінгі нәтижесінде күзге қалды Анасы кітап сатып әперіп, оқуын қадағалады Кітапқа деген қызығушылығы оянды Анасы кітап оқуына қарсы болды Кітаптың пайдасын түсінді

Баланың оқу арқылы сіңірген қасиеттерін топтастыр кітап Сауатын ашадыҚиялын дамытады Ой – өрісін кеңейтеді Құнды қасиет

17 слайд
Баланың оқу арқылы сіңірген қасиеттерін топтастыр кітап Сауатын ашадыҚиялын дамытады Ой – өрісін кеңейтеді Құнды қасиеттер алады Өзін- өзі тануына жол ашады Айналан ы таниды

17 слайд

Баланың оқу арқылы сіңірген қасиеттерін топтастыр кітап Сауатын ашадыҚиялын дамытады Ой – өрісін кеңейтеді Құнды қасиеттер алады Өзін- өзі тануына жол ашады Айналан ы таниды

Тапсырма 3 • Кесте бойынша сұрақтарға жауап беріп көр Биыл неше кітап оқыдың? Оны қайдан алдың? «көп оқыған, көп біледі» деген

18 слайд
Тапсырма 3 • Кесте бойынша сұрақтарға жауап беріп көр Биыл неше кітап оқыдың? Оны қайдан алдың? «көп оқыған, көп біледі» деген распа ? Неліктен?

18 слайд

Тапсырма 3 • Кесте бойынша сұрақтарға жауап беріп көр Биыл неше кітап оқыдың? Оны қайдан алдың? «көп оқыған, көп біледі» деген распа ? Неліктен?