Биология пәнін саралар оқыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ
СОЗАҚ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ
Т.ӘЛІМҚҰЛОВ АТЫНДАҒЫ №14 МЕКТЕП-ИНТЕРНАТ ЛИЦЕЙ
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
«Биология пәні бойынша
деңгейлеп, саралап оқыту»
Кәрібекова Гүлжан Серікбайқызы
Биология пәнінің мұғалімі
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ СОЗАҚ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ Т.ӘЛІМҚҰЛОВ АТЫНДАҒЫ №14 МЕКТЕП-ИНТЕРНАТ ЛИЦЕЙ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ «Биология пәні бойынша деңгейлеп, саралап оқыту» Кәрібекова Гүлжан Серікбайқызы Биология пәнінің мұғалімі
2 слайд
Жоспары
1.Кіріспе. Денгейлеп оқыту технологиясы.............................................2
Негізгі бөлім
1.Қараев технологиясының құндылығы....................................................3
2.Биология пәні бойынша деңгейлеп,саралап оқыту...............................5
3.«Тамақтану гигиенасы»тақырыбын денгейлеп,саралап оқыту............7
Қорытынды..............................................................................................14
Пайдаланылған әдебиеттер..................................................................15
2 слайд
Жоспары 1.Кіріспе. Денгейлеп оқыту технологиясы.............................................2 Негізгі бөлім 1.Қараев технологиясының құндылығы....................................................3 2.Биология пәні бойынша деңгейлеп,саралап оқыту...............................5 3.«Тамақтану гигиенасы»тақырыбын денгейлеп,саралап оқыту............7 Қорытынды..............................................................................................14 Пайдаланылған әдебиеттер..................................................................15
3 слайд
Мақсаты:
Деңгейлеп оқыту технологиясы -
оқушылардың даму деңгейінің біркелкі болуынан, олардың
жеке қабілеттерінің әртүрлі болуынан сыныпта үлгермеушілер мен
оқу үздіктері пайда болады. Сондықтан сабақтың
барлық кезеңдерінде: жаңа материалдарды беру, бекіту, қайталау,
тексеру, бағалау кезінде деңгейлеп, саралап оқытуды ұйымдастыру
тиісті.
Деңгейлеп оқыту идеясының авторы Н.П.Гузик
сыныптағы оқушыларды да, соған сәйкес оқу бағдарламаларында да
А,В,С-3 деңгейге бөлуді ұсынды. Деңгейлеп оқыту технологиясының
басты артықшылығы: әр бір оқушының даму деңгейіне сай оқу
материалын меңгеруін қамтамасыз ететіндігі болып табылады.
Мен Ж. А. Қараевтың “Деңгейлеп саралап оқыту технологиясын” өз
тәжірибемде тиімді пайдаланып келемін. Сабақта, жалпы мектепте
оқушыларға ыңғайлы және жайлы жағдай жасалу қажет, сонда ғана
оқудан жақсы нәтиже шығады, ол тұлға ретінде жан - жақты дамитын
болады.
3 слайд
Мақсаты: Деңгейлеп оқыту технологиясы - оқушылардың даму деңгейінің біркелкі болуынан, олардың жеке қабілеттерінің әртүрлі болуынан сыныпта үлгермеушілер мен оқу үздіктері пайда болады. Сондықтан сабақтың барлық кезеңдерінде: жаңа материалдарды беру, бекіту, қайталау, тексеру, бағалау кезінде деңгейлеп, саралап оқытуды ұйымдастыру тиісті. Деңгейлеп оқыту идеясының авторы Н.П.Гузик сыныптағы оқушыларды да, соған сәйкес оқу бағдарламаларында да А,В,С-3 деңгейге бөлуді ұсынды. Деңгейлеп оқыту технологиясының басты артықшылығы: әр бір оқушының даму деңгейіне сай оқу материалын меңгеруін қамтамасыз ететіндігі болып табылады. Мен Ж. А. Қараевтың “Деңгейлеп саралап оқыту технологиясын” өз тәжірибемде тиімді пайдаланып келемін. Сабақта, жалпы мектепте оқушыларға ыңғайлы және жайлы жағдай жасалу қажет, сонда ғана оқудан жақсы нәтиже шығады, ол тұлға ретінде жан - жақты дамитын болады.
4 слайд
1.Қараев технологиясының құндылығы:
1) 100% үлгерім;
2) Жоғарғы деңгейлі тапсырмаларды орындау арқылы дарынды
баланы таңдауға мүмкіндік береді;
3) Оқушы “2” аламын деп қорықпайды, керісінше тапсырманың жауабына жоғарғы ұпай
жинау арқылы ынтасы артады. Оқушыға төрт деңгейлі тапсырма беріледі;
4) Оқушы оқу материалын өзі меңгереді, ал ұстаз өз пәнінен жұмыс
дәптерін жасайды;
5) Педагогикалық технология орта мектеп жүйесін ақпараттандыру
принципін сақтай отырып жүргізіледі.
4 слайд
1.Қараев технологиясының құндылығы: 1) 100% үлгерім; 2) Жоғарғы деңгейлі тапсырмаларды орындау арқылы дарынды баланы таңдауға мүмкіндік береді; 3) Оқушы “2” аламын деп қорықпайды, керісінше тапсырманың жауабына жоғарғы ұпай жинау арқылы ынтасы артады. Оқушыға төрт деңгейлі тапсырма беріледі; 4) Оқушы оқу материалын өзі меңгереді, ал ұстаз өз пәнінен жұмыс дәптерін жасайды; 5) Педагогикалық технология орта мектеп жүйесін ақпараттандыру принципін сақтай отырып жүргізіледі.
5 слайд
Деңгейлеп,саралап оқыту әдісін 3-
деңгейден тұрады.
1
деңгей
3
деңгей
2
деңгей
1 деңгейді сынып
оқушылырының
барлығы білуге
тиісті,яғни ол
қанағаттанарлық,
3 алатын
оқушылар.
2 деңгей бұныда
сыныптың барлығы
білуі керек,яғни ол
ортаңғы деңгейдегі
4 алатын оқушылар.
3 деңгейді
5 алатын
оқушылар білуге
тиіс.
5 слайд
Деңгейлеп,саралап оқыту әдісін 3- деңгейден тұрады. 1 деңгей 3 деңгей 2 деңгей 1 деңгейді сынып оқушылырының барлығы білуге тиісті,яғни ол қанағаттанарлық, 3 алатын оқушылар. 2 деңгей бұныда сыныптың барлығы білуі керек,яғни ол ортаңғы деңгейдегі 4 алатын оқушылар. 3 деңгейді 5 алатын оқушылар білуге тиіс.
6 слайд
2.Биология пәнін бойынша деңгейлеп,саралап оқыту
Деңгейлік тапсырмаларға биология пәнінен мынадай талаптар қойылады:
Бірінші деңгейдегі
тапсырмаларға:
1) Жаттап алуға
лайықталған болуы
керек;
2) Алдыңғы сабақта
жаңадан меңгерілген
білімнің өңін
өзгертпей қайталап
пысықтауына
мүмкіндік беруі тиіс;
3) Тапсырмалар жаңа
тақырып үшін типті
және өмірмен
байланысты болуы
керек.
Екінші деңгейдегі
тапсырмаларға:
1) Өтіп кеткен
материалдарды
реттеуге және
жүйелеуге берілген
тапсырмалар;
2) Оқушының
ойлау қабілетін
жетілдіруге
берілетін
тапсырмалар.
Үшінші
эвристикалық
деңгейдегі
тапсырмаларға:
1) Танымдық -
іздену;
2) Әртүрлі әдіс -
тәсілдермен ;
3) Өздігінен
мысалдар келтіру.
Төртінші
шығармашылық
деңгей
тапсырмалары:
1) Олимпиадалық
материалдар;
2) Берілген
тақырыпқа өз бетімен
реферат, баяндамалар
дайындау.
6 слайд
2.Биология пәнін бойынша деңгейлеп,саралап оқыту Деңгейлік тапсырмаларға биология пәнінен мынадай талаптар қойылады: Бірінші деңгейдегі тапсырмаларға: 1) Жаттап алуға лайықталған болуы керек; 2) Алдыңғы сабақта жаңадан меңгерілген білімнің өңін өзгертпей қайталап пысықтауына мүмкіндік беруі тиіс; 3) Тапсырмалар жаңа тақырып үшін типті және өмірмен байланысты болуы керек. Екінші деңгейдегі тапсырмаларға: 1) Өтіп кеткен материалдарды реттеуге және жүйелеуге берілген тапсырмалар; 2) Оқушының ойлау қабілетін жетілдіруге берілетін тапсырмалар. Үшінші эвристикалық деңгейдегі тапсырмаларға: 1) Танымдық - іздену; 2) Әртүрлі әдіс - тәсілдермен ; 3) Өздігінен мысалдар келтіру. Төртінші шығармашылық деңгей тапсырмалары: 1) Олимпиадалық материалдар; 2) Берілген тақырыпқа өз бетімен реферат, баяндамалар дайындау.
7 слайд
Оқушылардың әрқайсысы бірінші деңгейлік тапсырмаларды орындауға міндетті және жоғары
деңгейлік тапсырмаларды орындауға құқылы.
Оқулықта берілген тапсырма жұмыстары түгел қамтылып, деңгейлік тапсырмалар арқылы
орындалады. 45 минутқа негізделген 3деңгейлік тапсырмалар беріледі. Бұл тапсырмаларды
оқушылар сыныпта және үлгермегенін үйде орындайды.
Мысалы, I деңгейдің тапсырмасы бойынша әр дұрыс жауап 1ұпай болып есептелсе,
тапсырмаға 6 сұрақ берілетін болса, барлығы - 6 ұпай болып есептелінеді.
II деңгей бойынша әр сұрақ 3 ұпай болып есептелсе, тапсырмаға 4 сұрақ берілетін болса,
барлығы - 12 ұпай болып есептелінеді.
III деңгей бойынша әр сұрақ 5 ұпай болып есептелсе, тапсырмаға 2 сұрақ берілетін болса,
барлығы - 10 ұпай болып есептелінеді.
Сонымен, 3 деңгейдің тапсырмаларын қосып:
I деңгей - 1 - 6 ұпай,
II деңгей - 12 ұпай,
III деңгей - 10 ұпай аралығы болуы мүмкін.
Бағалануы: 3 - 7 ұпай - «3»,
7 - 18 ұпай - «4»,
19 - 28 ұпай - «5».
Әрбір оқушы деңгейлік тапсырманы орындап болған соң, мұғалім дайындаған дұрыс
жауаптармен өзі орындап үлгерген тапсырмаларын тексереді. Осылайша бір деңгейден бір
деңгейге, өз білімін біртіндеп толықтыра отырып, өз қабілетінде жетілдіреді. Оқушылардың бір
- бірінің үлгерім деңгейлерін бақылап отыра алатындықтарынан, өзара жарыс туады.
7 слайд
Оқушылардың әрқайсысы бірінші деңгейлік тапсырмаларды орындауға міндетті және жоғары деңгейлік тапсырмаларды орындауға құқылы. Оқулықта берілген тапсырма жұмыстары түгел қамтылып, деңгейлік тапсырмалар арқылы орындалады. 45 минутқа негізделген 3деңгейлік тапсырмалар беріледі. Бұл тапсырмаларды оқушылар сыныпта және үлгермегенін үйде орындайды. Мысалы, I деңгейдің тапсырмасы бойынша әр дұрыс жауап 1ұпай болып есептелсе, тапсырмаға 6 сұрақ берілетін болса, барлығы - 6 ұпай болып есептелінеді. II деңгей бойынша әр сұрақ 3 ұпай болып есептелсе, тапсырмаға 4 сұрақ берілетін болса, барлығы - 12 ұпай болып есептелінеді. III деңгей бойынша әр сұрақ 5 ұпай болып есептелсе, тапсырмаға 2 сұрақ берілетін болса, барлығы - 10 ұпай болып есептелінеді. Сонымен, 3 деңгейдің тапсырмаларын қосып: I деңгей - 1 - 6 ұпай, II деңгей - 12 ұпай, III деңгей - 10 ұпай аралығы болуы мүмкін. Бағалануы: 3 - 7 ұпай - «3», 7 - 18 ұпай - «4», 19 - 28 ұпай - «5». Әрбір оқушы деңгейлік тапсырманы орындап болған соң, мұғалім дайындаған дұрыс жауаптармен өзі орындап үлгерген тапсырмаларын тексереді. Осылайша бір деңгейден бір деңгейге, өз білімін біртіндеп толықтыра отырып, өз қабілетінде жетілдіреді. Оқушылардың бір - бірінің үлгерім деңгейлерін бақылап отыра алатындықтарынан, өзара жарыс туады.
8 слайд
«Құстар класы» тақырыбын деңгейлеп,саралап оқыту
Сын тұрғысынан оқу мен жазу
стратегиялары,денгейлеп, саралап оқыту элементтерін
пайдалана отырып,7-сыныпта «Құстар класы» тарауына
оқушыларды топпен ойындар ойнату арқылы
ұйымшылдыққа баулу,тірек-сызбалар жасауға,салыстыру
және ой қорытуға үйрету,танымдық денгейін
көтеріп,пәнге деген қызығуын арттыру,әр оқушының өз
еліндегі,жеріндегі құстарды аялап қорғауға,ұясын
бұзбауға,оқушылық міндеттерін жауапкершілікпен
қарауға тәрбиелеу мақсатымен өткіздім.
8 слайд
«Құстар класы» тақырыбын деңгейлеп,саралап оқыту Сын тұрғысынан оқу мен жазу стратегиялары,денгейлеп, саралап оқыту элементтерін пайдалана отырып,7-сыныпта «Құстар класы» тарауына оқушыларды топпен ойындар ойнату арқылы ұйымшылдыққа баулу,тірек-сызбалар жасауға,салыстыру және ой қорытуға үйрету,танымдық денгейін көтеріп,пәнге деген қызығуын арттыру,әр оқушының өз еліндегі,жеріндегі құстарды аялап қорғауға,ұясын бұзбауға,оқушылық міндеттерін жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу мақсатымен өткіздім.
9 слайд
Сабақтың тақырыбы:Құстар класы
Сабақтың барысы:
I.кезең Ол кім?Бұл не?
II.кезең Эрудит Әр топ логикалық тапсырманы
орындайды
III.кезең Сандар сөйлейді
IV.кезең Жаңа сабақ
V .кезең Мақал - мәтелдер сайысы
VI.кезең Бағалау
VII.кезең Үйге тапсырма беру
9 слайд
Сабақтың тақырыбы:Құстар класы Сабақтың барысы: I.кезең Ол кім?Бұл не? II.кезең Эрудит Әр топ логикалық тапсырманы орындайды III.кезең Сандар сөйлейді IV.кезең Жаңа сабақ V .кезең Мақал - мәтелдер сайысы VI.кезең Бағалау VII.кезең Үйге тапсырма беру
10 слайд
1.деңгей сұрақтары.
Ол кім?Бұл не?- интерактивті тақтада көрсктілген сұрақтарды
пайдаланып,оқушылардан үй тапсырмасын сұрадым.
Қай топ көп сұраққа жауап берсе сол женімпаз болады.
1.Ең алғаш 1817жылы «протоза» (қарапайымдар)терминін
пайдаланған.Ол кім? (Г.А.Гольдфус)
2.Жер шарын мекендейтін жануарлар дүниесінің 80 пайызынан
астамы өз үлесіне тиеді?Бұл не?(Буынаяқтылар типі)
3.1712 жылы ең алғаш өзен шаянының түлеу үрдісін сипаттап
жазды.Ол кім? (Р.Реомюр)
4.Қандауырша терісінің сыртындағы жұқа қабық.Бұл не? (Сірқабық)
5.Тікентерілілердің төменгі сатыдағы желілілерге жалпы
байланысты екенін дәлелдеген.Ол кім?И.И.Мечников
6.Балықтарды зерттейтін ғылым саласы?Бұл не?(Ихтология)
7.Қандауыршаның көбеюі мен дамуын зерттеген.Ол кім?
(А.О.Ковалевский)
8.Жануарлар дүниесінің ең жоғарғы типінің атауы.Бұл не?(Бөлім)
9.Шамамен салмағы 500килоға жуық,тұрұқы 15м балықты көрген
Ол кім?(Сэнди Хук)
10.Торсылдағы болатын балықтар тобы.Бұл не?(Сүйекті балық)
10 слайд
1.деңгей сұрақтары. Ол кім?Бұл не?- интерактивті тақтада көрсктілген сұрақтарды пайдаланып,оқушылардан үй тапсырмасын сұрадым. Қай топ көп сұраққа жауап берсе сол женімпаз болады. 1.Ең алғаш 1817жылы «протоза» (қарапайымдар)терминін пайдаланған.Ол кім? (Г.А.Гольдфус) 2.Жер шарын мекендейтін жануарлар дүниесінің 80 пайызынан астамы өз үлесіне тиеді?Бұл не?(Буынаяқтылар типі) 3.1712 жылы ең алғаш өзен шаянының түлеу үрдісін сипаттап жазды.Ол кім? (Р.Реомюр) 4.Қандауырша терісінің сыртындағы жұқа қабық.Бұл не? (Сірқабық) 5.Тікентерілілердің төменгі сатыдағы желілілерге жалпы байланысты екенін дәлелдеген.Ол кім?И.И.Мечников 6.Балықтарды зерттейтін ғылым саласы?Бұл не?(Ихтология) 7.Қандауыршаның көбеюі мен дамуын зерттеген.Ол кім? (А.О.Ковалевский) 8.Жануарлар дүниесінің ең жоғарғы типінің атауы.Бұл не?(Бөлім) 9.Шамамен салмағы 500килоға жуық,тұрұқы 15м балықты көрген Ол кім?(Сэнди Хук) 10.Торсылдағы болатын балықтар тобы.Бұл не?(Сүйекті балық)
11 слайд
2.денгей сұрақтары
II
II.кезең Эрудит - интерактивті тақтада
көрсктілген логикалық тапсырманы орындайды.
11 слайд
2.денгей сұрақтары II II.кезең Эрудит - интерактивті тақтада көрсктілген логикалық тапсырманы орындайды.
12 слайд
3 деңгей сұрақтары
III.кезең Сандар сөйлейді
1.Китпошымды акула қай жылы ғана зерттелген ? (1825жыл)
2.Ішекқуыстылар типінің жалпы саны? (9000түр)
3.Қарапайым біржасушалы жәндіктер типіне жататын
ағзалар қозғалу тәсілі мен көбею әрекеттеріне байланысты
қаншаға бөлінеді?(7)
4.Қазақстанда кездесетін балықтардың түр саны? (180жуық)
5.Олардың қаншауы қызыл кітапқа тіркелген? (17түрі)
6.Гаттерия жыныстық жағынан қанша жылда ғана жетіледі?(20жыл)
7.Дүниежүзінде таспақалардың қанша түрі бар?(250дей)
8.Қазақстанда жорғалаушылырдың қанша түрі кездеседі?(50түр)
9.Омыртқалылар дене температурасына байланысты қанша
топқа бөлінеді?(2топ)
10.Қабыршақтылар отрядының қанша түрі бар?(6600түр)
12 слайд
3 деңгей сұрақтары III.кезең Сандар сөйлейді 1.Китпошымды акула қай жылы ғана зерттелген ? (1825жыл) 2.Ішекқуыстылар типінің жалпы саны? (9000түр) 3.Қарапайым біржасушалы жәндіктер типіне жататын ағзалар қозғалу тәсілі мен көбею әрекеттеріне байланысты қаншаға бөлінеді?(7) 4.Қазақстанда кездесетін балықтардың түр саны? (180жуық) 5.Олардың қаншауы қызыл кітапқа тіркелген? (17түрі) 6.Гаттерия жыныстық жағынан қанша жылда ғана жетіледі?(20жыл) 7.Дүниежүзінде таспақалардың қанша түрі бар?(250дей) 8.Қазақстанда жорғалаушылырдың қанша түрі кездеседі?(50түр) 9.Омыртқалылар дене температурасына байланысты қанша топқа бөлінеді?(2топ) 10.Қабыршақтылар отрядының қанша түрі бар?(6600түр)
13 слайд
IV.кезең Жаңа сабақ
Сыныптағы топқа беру
1 I – топ Жүгіретін құстар
2 – II -- топ Ұшатын құстар
V .кезең Мақал - мәтелдер сайысы
Сұңқар қиясын сағынады.
Торғай ұясын сағынады.
Торғайдың тұзағына лашын түспес.
Ақсұңқар туар жем үшін,
Ер жігіт туар ел үшін.
Құс төресі – бидайық,
Ит төресі – құмайық.
Топтанып ұшқан торғайға,
Тұрымтай да бата алмас.
Қыраннан қыран туады,
Жыланнан жылан туады.
13 слайд
IV.кезең Жаңа сабақ Сыныптағы топқа беру 1 I – топ Жүгіретін құстар 2 – II -- топ Ұшатын құстар V .кезең Мақал - мәтелдер сайысы Сұңқар қиясын сағынады. Торғай ұясын сағынады. Торғайдың тұзағына лашын түспес. Ақсұңқар туар жем үшін, Ер жігіт туар ел үшін. Құс төресі – бидайық, Ит төресі – құмайық. Топтанып ұшқан торғайға, Тұрымтай да бата алмас. Қыраннан қыран туады, Жыланнан жылан туады.
14 слайд
Қыран құс қисық ұшып,түзу ілер.
Қиядағыны қыран ғана
көреді,
Ұядағыны жылан ғана
көреді.
Қыран қияда түлеп,қияда өседі.
Қыран құстың баласы
Ұшса келмес ұяға.
Құс патшасы – бұркіт...
Тұғырына саңғыған сұңқар оңбас,
Үйірінен адасқан тұлпар оңбас.
Сұңқар
орманға тартар,
Тұлпар қорғанға тартар.
Жапалақты
мақтасаң да,сұңқар болмас.
Екі сұңқар таласса,бір қарғаға жем болар.
Құс жеткен жеріне
қонар.
Қыран көкті құшады,теңіз іздеп ұшады.
Баба бүркіт барлап
ұшады,
Бала бүркіт парлап
ұшады
14 слайд
Қыран құс қисық ұшып,түзу ілер. Қиядағыны қыран ғана көреді, Ұядағыны жылан ғана көреді. Қыран қияда түлеп,қияда өседі. Қыран құстың баласы Ұшса келмес ұяға. Құс патшасы – бұркіт... Тұғырына саңғыған сұңқар оңбас, Үйірінен адасқан тұлпар оңбас. Сұңқар орманға тартар, Тұлпар қорғанға тартар. Жапалақты мақтасаң да,сұңқар болмас. Екі сұңқар таласса,бір қарғаға жем болар. Құс жеткен жеріне қонар. Қыран көкті құшады,теңіз іздеп ұшады. Баба бүркіт барлап ұшады, Бала бүркіт парлап ұшады
15 слайд
Қорытынды
Қорыта айтқанда деңгейлік тапсырмалар арқылы
оқытудың тиімділігі мынада:
1. Өтілген материалды толық меңгереді, өйткені сабақ сайын
қайталанып, пысықталынып отырады.
2. Тақырыпқа байланысты оқулықта берілген тапсырмалар
толығымен орындалады.
3. Оқушы өзін - өзі тексереді, өзінің жіберген қателерін біліп
отырады.
4. Талдау жұмыстарын үнемі жүргізіп отырады. Талдаудың
барлық түрінде сабақ сайын қайталап отырады.
5. Білім сапасы әр сабақ сайын тексеріліп отырады, алған
білімдерінің нәтижесі айқын көрініп тұрады.
6. Ойлау қабілетін арттыратын тапсырмалар орындайды.
7. Техникалық құралдарды жиі пайдаланады.(Компьютер,
интерактивті тақта).
15 слайд
Қорытынды Қорыта айтқанда деңгейлік тапсырмалар арқылы оқытудың тиімділігі мынада: 1. Өтілген материалды толық меңгереді, өйткені сабақ сайын қайталанып, пысықталынып отырады. 2. Тақырыпқа байланысты оқулықта берілген тапсырмалар толығымен орындалады. 3. Оқушы өзін - өзі тексереді, өзінің жіберген қателерін біліп отырады. 4. Талдау жұмыстарын үнемі жүргізіп отырады. Талдаудың барлық түрінде сабақ сайын қайталап отырады. 5. Білім сапасы әр сабақ сайын тексеріліп отырады, алған білімдерінің нәтижесі айқын көрініп тұрады. 6. Ойлау қабілетін арттыратын тапсырмалар орындайды. 7. Техникалық құралдарды жиі пайдаланады.(Компьютер, интерактивті тақта).
16 слайд
22.10.2023
ТАСТАН ЖАРЫП ШЫҚҚАН
ГҮЛ СЕКІЛДІ
АЛДАҒЫ КҮНГЕ
СЕНІМДІЛІКПЕН ҰМТЫЛАТЫН
БІЛІМДІ ОҚУШЫЛАРЫМЫЗ
КӨП БОЛСЫН!
16 слайд
22.10.2023 ТАСТАН ЖАРЫП ШЫҚҚАН ГҮЛ СЕКІЛДІ АЛДАҒЫ КҮНГЕ СЕНІМДІЛІКПЕН ҰМТЫЛАТЫН БІЛІМДІ ОҚУШЫЛАРЫМЫЗ КӨП БОЛСЫН!