Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2024
185
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу 5 «А» сынып Пән мұғалімі: Ибрагимов Н.Е.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу 5 «А» сынып Пән мұғалімі: Ибрагимов Н.Е.

Теңдеу Уравнение The equation .

2 слайд
Теңдеу Уравнение The equation .

2 слайд

Теңдеу Уравнение The equation .

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамала

3 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу; 6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

3 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу; 6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

Сабақ мақсаттары Оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі; Мәндес теңдеудің анықтамасын біледі; Бір

4 слайд
Сабақ мақсаттары Оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі; Мәндес теңдеудің анықтамасын біледі; Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешудің алгоритмін біледі; Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің қасиеттерін біледі; Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

4 слайд

Сабақ мақсаттары Оқушылар: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің анықтамасын біледі; Мәндес теңдеудің анықтамасын біледі; Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешудің алгоритмін біледі; Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің қасиеттерін біледі; Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

Сабақтың құрылымы:  1. Ұйымдастыру  2. Үй тапсырмасын тексеру 1  3. Бинго ойыны (өткен тақырыпқа шолу) 1,

5 слайд
Сабақтың құрылымы:  1.     Ұйымдастыру  2.     Үй тапсырмасын тексеру 1  3.     Бинго ойыны (өткен тақырыпқа шолу) 1, 2  4.     Оқулықпен жұмыс (Сабақты бекіту) 1, 2, 3  5. Топтық жұмыс 1, 2  6. Ойлан тап 1  7. Математикалық диктант 1    8.      Үйге тапсырма  9.     Оқушыларды бағалау.  10. Қорытындылау     

5 слайд

Сабақтың құрылымы:  1.     Ұйымдастыру  2.     Үй тапсырмасын тексеру 1  3.     Бинго ойыны (өткен тақырыпқа шолу) 1, 2  4.     Оқулықпен жұмыс (Сабақты бекіту) 1, 2, 3  5. Топтық жұмыс 1, 2  6. Ойлан тап 1  7. Математикалық диктант 1    8.      Үйге тапсырма  9.     Оқушыларды бағалау.  10. Қорытындылау     

Сабақтың эпиграфы: Математиканы түсінсең қызық түсінбесең қытайдың жазуы Ибрагимов

6 слайд
Сабақтың эпиграфы: Математиканы түсінсең қызық түсінбесең қытайдың жазуы Ибрагимов

6 слайд

Сабақтың эпиграфы: Математиканы түсінсең қызық түсінбесең қытайдың жазуы Ибрагимов

Үй тапсырмасын тексеру: № 782 2) 2 3) 4 4) 5 5) -3 6) 4 № 783 2) 7 3) -1 4) 3

7 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: № 782 2) 2 3) 4 4) 5 5) -3 6) 4 № 783 2) 7 3) -1 4) 3

7 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: № 782 2) 2 3) 4 4) 5 5) -3 6) 4 № 783 2) 7 3) -1 4) 3

Билеттер таратылады, билеттен 1 сан шығады, шыққан сан кімде бар, сол оқушыға сұрақ қойылады. Қойылған сұраққа оқушылар жа

8 слайд
Билеттер таратылады, билеттен 1 сан шығады, шыққан сан кімде бар, сол оқушыға сұрақ қойылады. Қойылған сұраққа оқушылар жауап береді.

8 слайд

Билеттер таратылады, билеттен 1 сан шығады, шыққан сан кімде бар, сол оқушыға сұрақ қойылады. Қойылған сұраққа оқушылар жауап береді.

9 слайд

9 слайд

1155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

10 слайд
1155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

10 слайд

1155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

11 слайд

11 слайд

Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы 1911 жылы Қарағанды облысы Ақтоғай ауданының Қызыларай ауылында дүниеге келген. Ғалым, физи

12 слайд
Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы 1911 жылы Қарағанды облысы Ақтоғай ауданының Қызыларай ауылында дүниеге келген. Ғалым, физика- математика ғылымдарының докторы, профессор, Қазақстан Ғылым академиясының академигі, Қазақстанның еңбек сіңірген ғылыми және техника қайраткері, Қазақстанның Мемлекеттік сыйлығының лауреаты. Алғашқы ұлттық жоғары математика оқулығының авторы.

12 слайд

Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы 1911 жылы Қарағанды облысы Ақтоғай ауданының Қызыларай ауылында дүниеге келген. Ғалым, физика- математика ғылымдарының докторы, профессор, Қазақстан Ғылым академиясының академигі, Қазақстанның еңбек сіңірген ғылыми және техника қайраткері, Қазақстанның Мемлекеттік сыйлығының лауреаты. Алғашқы ұлттық жоғары математика оқулығының авторы.

13 слайд

13 слайд

7755 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

14 слайд
7755 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

14 слайд

7755 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

ах=в түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. Мұндағы х- айнымалы, а және в- қандай да бір сандар

15 слайд
ах=в түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. Мұндағы х- айнымалы, а және в- қандай да бір сандар

15 слайд

ах=в түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. Мұндағы х- айнымалы, а және в- қандай да бір сандар

16 слайд

16 слайд

151555 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

17 слайд
151555 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

17 слайд

151555 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

Теңдеудің түбірі дегеніміз айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні

18 слайд
Теңдеудің түбірі дегеніміз айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні

18 слайд

Теңдеудің түбірі дегеніміз айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні

19 слайд

19 слайд

202055 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

20 слайд
202055 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

20 слайд

202055 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

Түбірлері бірдей немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер болып табылады.

21 слайд
Түбірлері бірдей немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер болып табылады.

21 слайд

Түбірлері бірдей немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер болып табылады.

22 слайд

22 слайд

111155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

23 слайд
111155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

23 слайд

111155 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

13х+0,8 = 4х-12 қандай түрге келеді ах=в түріне келтіріледі а-айнымалының коэффициенті в мүше х айнымалы ах =в

24 слайд
13х+0,8 = 4х-12 қандай түрге келеді ах=в түріне келтіріледі а-айнымалының коэффициенті в мүше х айнымалы ах =в түріндегі теңдеулер бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

24 слайд

13х+0,8 = 4х-12 қандай түрге келеді ах=в түріне келтіріледі а-айнымалының коэффициенті в мүше х айнымалы ах =в түріндегі теңдеулер бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

25 слайд

25 слайд

6655 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

26 слайд
6655 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

26 слайд

6655 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

Теңдеулерді ах=в түріне келтіру үшін қандай қасиеттерді пайдаланамыз а. Қасиет- Теңдеулерді қосылғыштың таңбасын қар

27 слайд
Теңдеулерді ах=в түріне келтіру үшін қандай қасиеттерді пайдаланамыз а. Қасиет- Теңдеулерді қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп оны теңдеудін бір жағынан екінші жаққа көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді. б.қасиет. Теңдеудін екі жағында одан өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

27 слайд

Теңдеулерді ах=в түріне келтіру үшін қандай қасиеттерді пайдаланамыз а. Қасиет- Теңдеулерді қосылғыштың таңбасын қарама-қарсыға өзгертіп оны теңдеудін бір жағынан екінші жаққа көшіргенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді. б.қасиет. Теңдеудін екі жағында одан өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.

28 слайд

28 слайд

9955 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

29 слайд
9955 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

29 слайд

9955 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

Теңдеудің екі жақ бөлігіне де бірдей санды қосқанда мәндес теңдеуге түрленеді. Бұл түрлендіруді енгізген кім? ІХ ғасырдағы Ор

30 слайд
Теңдеудің екі жақ бөлігіне де бірдей санды қосқанда мәндес теңдеуге түрленеді. Бұл түрлендіруді енгізген кім? ІХ ғасырдағы Орта Азия ғалымы Мұхаммед Мұса әл- Хорезми

30 слайд

Теңдеудің екі жақ бөлігіне де бірдей санды қосқанда мәндес теңдеуге түрленеді. Бұл түрлендіруді енгізген кім? ІХ ғасырдағы Орта Азия ғалымы Мұхаммед Мұса әл- Хорезми

31 слайд

31 слайд

161655 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

32 слайд
161655 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

32 слайд

161655 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

2х+х =9-х бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмін көрсету 1. теңдеудің анықталу аймағы өзгермейтіндей етіп оның

33 слайд
2х+х =9-х бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмін көрсету 1. теңдеудің анықталу аймағы өзгермейтіндей етіп оның бір жақ бөлігін немесе екі жақ бөлігін тепе-тең түрлендіріп ықшамдау керек 2. айнымалысы бар мүшелерді теңдіктің сол жағына бос мүшелерді оң жағына жинақтау керек 3. теңдеудегі ұқсас мүшелерді біріктіріп теңдеуді ах=в түріне келтіреміз

33 слайд

2х+х =9-х бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмін көрсету 1. теңдеудің анықталу аймағы өзгермейтіндей етіп оның бір жақ бөлігін немесе екі жақ бөлігін тепе-тең түрлендіріп ықшамдау керек 2. айнымалысы бар мүшелерді теңдіктің сол жағына бос мүшелерді оң жағына жинақтау керек 3. теңдеудегі ұқсас мүшелерді біріктіріп теңдеуді ах=в түріне келтіреміз

34 слайд

34 слайд

101055 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

35 слайд
101055 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

35 слайд

101055 33 22 88 44 6677 1010 99 1212 11111313 1414 1 5 1 5 16161717 1818 19192020 2121 2222 2 32 3 2 4 2 4 2525

ах=в теңдеудін екі жағында а коэффициентіне бөліп түбірін табуының үш жолын көрсету І. а≠0 в≠0 болса теңдеудің е

36 слайд
ах=в теңдеудін екі жағында а коэффициентіне бөліп түбірін табуының үш жолын көрсету І. а≠0 в≠0 болса теңдеудің екі жағын а-ға бөліп теңдеуін жазамыз. Мысалы: 6х=12 х=12:6 х=6 ІІ. а=0 в≠0 болса 0х=в түрінде жазылады ах=в теңдігі ешқандай мәнінде тура болмайды, Мұндай жағдайда теңдеудің түбірі болмайды. Мысалы: 3х+4=7+3х 3х-3х = 7-4 0х=3 түбір жоқ ІІІ. а=0 в=0 болса 0х= 0 түрінде жазылады. Кез- келген санның 0-ге көбейтіндісі 0 болғандықтан х- тің кез-келген мәнінде теңдік тура болады . Мысалы: 0,5х+3=0,5х+6⁄2 0х=0

36 слайд

ах=в теңдеудін екі жағында а коэффициентіне бөліп түбірін табуының үш жолын көрсету І. а≠0 в≠0 болса теңдеудің екі жағын а-ға бөліп теңдеуін жазамыз. Мысалы: 6х=12 х=12:6 х=6 ІІ. а=0 в≠0 болса 0х=в түрінде жазылады ах=в теңдігі ешқандай мәнінде тура болмайды, Мұндай жағдайда теңдеудің түбірі болмайды. Мысалы: 3х+4=7+3х 3х-3х = 7-4 0х=3 түбір жоқ ІІІ. а=0 в=0 болса 0х= 0 түрінде жазылады. Кез- келген санның 0-ге көбейтіндісі 0 болғандықтан х- тің кез-келген мәнінде теңдік тура болады . Мысалы: 0,5х+3=0,5х+6⁄2 0х=0

Оқулықпен жұмыс  № 793 қатесін тап 1) 4х+5(3 – 2х) = 5 -11x 4x – 15 + 10x = 5 - 11x 4x + 10x – 11x = 5 – 15

37 слайд
Оқулықпен жұмыс  № 793 қатесін тап 1) 4х+5(3 – 2х) = 5 -11x 4x – 15 + 10x = 5 - 11x 4x + 10x – 11x = 5 – 15 5x = – 5 x= – 1  № 794(1,3)  № 795(1,3)  № 810(1,3)

37 слайд

Оқулықпен жұмыс  № 793 қатесін тап 1) 4х+5(3 – 2х) = 5 -11x 4x – 15 + 10x = 5 - 11x 4x + 10x – 11x = 5 – 15 5x = – 5 x= – 1  № 794(1,3)  № 795(1,3)  № 810(1,3)

Топтық жұмыс  № 811 топқа бөлініп шығару

38 слайд
Топтық жұмыс  № 811 топқа бөлініп шығару

38 слайд

Топтық жұмыс  № 811 топқа бөлініп шығару

Т А Й Н Ы М А Л Ы Б Ү Е С Ы З Ы Қ Т Ы Қ Б А Ң Б А Ғ Р Ү А Р М Ә Н Д Е С А Б Г А Р З Һ Ү Е Э Т І Р Л Ш Ұ Ю Т Й У А Р И Д

39 слайд
Т А Й Н Ы М А Л Ы Б Ү Е С Ы З Ы Қ Т Ы Қ Б А Ң Б А Ғ Р Ү А Р М Ә Н Д Е С А Б Г А Р З Һ Ү Е Э Т І Р Л Ш Ұ Ю Т Й У А Р И Д

39 слайд

Т А Й Н Ы М А Л Ы Б Ү Е С Ы З Ы Қ Т Ы Қ Б А Ң Б А Ғ Р Ү А Р М Ә Н Д Е С А Б Г А Р З Һ Ү Е Э Т І Р Л Ш Ұ Ю Т Й У А Р И Д

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмі: • Теңдеуді ........................ түрлендіріп ықшамдау қажет; • Айнымал

40 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмі: • Теңдеуді ........................ түрлендіріп ықшамдау қажет; • Айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің ............ жағына, бос мүшелерді теңдеудің ................... жағына жинақтау қажет; • Теңдеудегі .................................... біріктіріп, теңдеуді ах=b түріне келтіру қажет; • Теңдеудің екі бөлігін де ........................... коэффицентіне бөліп, теңдеудің х= bа түбірін табу қажет.

40 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу алгоритмі: • Теңдеуді ........................ түрлендіріп ықшамдау қажет; • Айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің ............ жағына, бос мүшелерді теңдеудің ................... жағына жинақтау қажет; • Теңдеудегі .................................... біріктіріп, теңдеуді ах=b түріне келтіру қажет; • Теңдеудің екі бөлігін де ........................... коэффицентіне бөліп, теңдеудің х= bа түбірін табу қажет.

Үйге тапсырма: №810(2,4)Үйге тапсырма: №810(2,4) Оқушыларды бағалау.Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау. Сабақты қорытынды

41 слайд
Үйге тапсырма: №810(2,4)Үйге тапсырма: №810(2,4) Оқушыларды бағалау.Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау. Сабақты қорытындылау.

41 слайд

Үйге тапсырма: №810(2,4)Үйге тапсырма: №810(2,4) Оқушыларды бағалау.Оқушыларды бағалау. Сабақты қорытындылау. Сабақты қорытындылау.

Рефлесия: Сабақ Мен саб а қта Қорытынды 1. қызық 1 жұмыс істедім 1 материалды түсіндім. 2. қызықсыз 2.Демалды м

42 слайд
Рефлесия: Сабақ Мен саб а қта Қорытынды 1.  қызық 1 жұмыс істедім 1 материалды түсіндім. 2.  қызықсыз 2.Демалды м 2.  білетінімнен де көп білдім. 3.енжарлық Басым 3. басқалар ға көмектесті м. 3 . түсінбедім

42 слайд

Рефлесия: Сабақ Мен саб а қта Қорытынды 1.  қызық 1 жұмыс істедім 1 материалды түсіндім. 2.  қызықсыз 2.Демалды м 2.  білетінімнен де көп білдім. 3.енжарлық Басым 3. басқалар ға көмектесті м. 3 . түсінбедім

Қосымша «Иә-жоқ» арифметикалық диктанты. Егер берілгенді дұрыс деп есептесе «+», ал дұрыс емес деп есептесе «—» таңбасын қояды

43 слайд
Қосымша «Иә-жоқ» арифметикалық диктанты. Егер берілгенді дұрыс деп есептесе «+», ал дұрыс емес деп есептесе «—» таңбасын қояды. 1.Теңдеудің түбірі дегеніміз айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні. 2.Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы 1911-1989 жж аралығында өмір сүрген 3.Кез-келген сан теңдеудің түбірі бола алмайды. 4.Теңдеудің түбірлері- шектеусіз жиын. 5. ах=в түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. Мұндағы х- коэффициент.

43 слайд

Қосымша «Иә-жоқ» арифметикалық диктанты. Егер берілгенді дұрыс деп есептесе «+», ал дұрыс емес деп есептесе «—» таңбасын қояды. 1.Теңдеудің түбірі дегеніміз айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәні. 2.Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы 1911-1989 жж аралығында өмір сүрген 3.Кез-келген сан теңдеудің түбірі бола алмайды. 4.Теңдеудің түбірлері- шектеусіз жиын. 5. ах=в түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады. Мұндағы х- коэффициент.

44 слайд

44 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ