Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
АҚПАННЫҢ 23-І «Достық тілек»

#1 слайд
АҚПАННЫҢ 23-І «Достық тілек»

1 слайд

АҚПАННЫҢ 23-І «Достық тілек»

#2 слайд

2 слайд

№ 933. Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының бірігуін тауып, кестені толтырыңдар: Дескриптор : Білім ал

#3 слайд
№ 933. Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының бірігуін тауып, кестені толтырыңдар:       Дескриптор :  Білім алушы - сан аралықтарының қиылысуын табады; - сан аралықтарының қиылысуын табады. Барлы ғы 8 баллСан аралығы [-3;5] және [-1;9] (-5;7] және [7;12) (-4;8]және [0;10) (-7;3] және [6;15] Сан аралығының қиылысуы [-1;5] 7 [0;8] ᴓ Сан аралығының бірігуі [-3;9] (-5;12 ) (-4;10 ) (-7;3] Ú [6;15]

3 слайд

№ 933. Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының бірігуін тауып, кестені толтырыңдар:       Дескриптор :  Білім алушы - сан аралықтарының қиылысуын табады; - сан аралықтарының қиылысуын табады. Барлы ғы 8 баллСан аралығы [-3;5] және [-1;9] (-5;7] және [7;12) (-4;8]және [0;10) (-7;3] және [6;15] Сан аралығының қиылысуы [-1;5] 7 [0;8] ᴓ Сан аралығының бірігуі [-3;9] (-5;12 ) (-4;10 ) (-7;3] Ú [6;15]

ӨТКЕНДІ ПЫСЫҚТАУ.  І топ  1. (-1; 3] [1; 5)= [1; 3)  2. (-3; 4] [1; 6]= (-3;6]  ІІ топ  1. (-2; 3] [1; 7)= [1; 3]  2.

#4 слайд
ӨТКЕНДІ ПЫСЫҚТАУ.  І топ  1. (-1; 3] [1; 5)= [1; 3)  2. (-3; 4]  [1; 6]= (-3;6]   ІІ топ  1. (-2; 3]  [1; 7)= [1; 3]   2. (-3;5]  [-1; 8]= (-3; 8]   ІІІ топ  1. (-1;4]  [1; 9)= [1 ; 4]   2. (-3; 5]  [-1; 6]= (-3; 6]  

4 слайд

ӨТКЕНДІ ПЫСЫҚТАУ.  І топ  1. (-1; 3] [1; 5)= [1; 3)  2. (-3; 4]  [1; 6]= (-3;6]   ІІ топ  1. (-2; 3]  [1; 7)= [1; 3]   2. (-3;5]  [-1; 8]= (-3; 8]   ІІІ топ  1. (-1;4]  [1; 9)= [1 ; 4]   2. (-3; 5]  [-1; 6]= (-3; 6]  

Қазақ халқының ұлы күйшілері

#5 слайд
Қазақ халқының ұлы күйшілері

5 слайд

Қазақ халқының ұлы күйшілері

#6 слайд

6 слайд

х 7 5 х

#7 слайд
х 7 5 х

7 слайд

х 7 5 х

х х-3 1 Амангельдиева Д .

#8 слайд
х х-3 1 Амангельдиева Д .

8 слайд

х х-3 1 Амангельдиева Д .

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 5x-2<8; х-5>0; 3х+5>21-х – бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. . Анықтама ax >

#9 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 5x-2<8;   х-5>0;   3х+5>21-х – бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. . Анықтама ax > b     немесе  ax < b  түріндегі теңсіздіктер  бір айнымалы сызықтық теңсіздіктер  деп аталады, мұндағы  а  және  b  – кез келген сандар,  а   ≠ 0 .  х  – айнымалы Анықтама. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық  теңсіздіктің шешімі ( түбірі)  деп атайды. Мысалы,   x   + 6  <  18 . х-тің орнына  2  мәнін қойсақ, онда  2+ 6  <  18 ,  8  <  18  дұрыс теңсіздігін аламыз.  х– теңсіздіктің шешімі ( түбірі) .

9 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік 5x-2<8;   х-5>0;   3х+5>21-х – бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. . Анықтама ax > b     немесе  ax < b  түріндегі теңсіздіктер  бір айнымалы сызықтық теңсіздіктер  деп аталады, мұндағы  а  және  b  – кез келген сандар,  а   ≠ 0 .  х  – айнымалы Анықтама. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық  теңсіздіктің шешімі ( түбірі)  деп атайды. Мысалы,   x   + 6  <  18 . х-тің орнына  2  мәнін қойсақ, онда  2+ 6  <  18 ,  8  <  18  дұрыс теңсіздігін аламыз.  х– теңсіздіктің шешімі ( түбірі) .

Теңсіздікті шешу үшін : 2 .b ax  < ≥≤> : а 0  a a b x Теңсіздіктің екі жағын да x -тің алдында тұрған санға бөлеміз (е

#10 слайд
Теңсіздікті шешу үшін : 2 .b ax  < ≥≤> : а 0  a a b x Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз (егер ол сан оң болса, онда теңсіздік белгісі өзгермейді)

10 слайд

Теңсіздікті шешу үшін : 2 .b ax  < ≥≤> : а 0  a a b x Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз (егер ол сан оң болса, онда теңсіздік белгісі өзгермейді)

Теңсіздікті шешу үшін: 2 .b ax  : а 0  a a b x Теңсіздіктің екі жағын да x -тің алдында тұрған санға бөлеміз (егер ол

#11 слайд
Теңсіздікті шешу үшін: 2 .b ax  : а 0  a a b x Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз (егер ол сан теріс болса, онда теңсіздік белгісі қарама-қарсыға өзгереді)

11 слайд

Теңсіздікті шешу үшін: 2 .b ax  : а 0  a a b x Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз (егер ол сан теріс болса, онда теңсіздік белгісі қарама-қарсыға өзгереді)

Теңсіздіктерді шешейік6 5, 1   х 6 2 6, 2  х 6 2    х х -4     ; 4    ; 10 х 10 3 х   3 ;  

#12 слайд
Теңсіздіктерді шешейік6 5, 1   х 6 2 6, 2  х 6 2    х х -4     ; 4    ; 10 х 10 3 х   3 ;  

12 слайд

Теңсіздіктерді шешейік6 5, 1   х 6 2 6, 2  х 6 2    х х -4     ; 4    ; 10 х 10 3 х   3 ;  

Мынадай теңсіздікті шешейік Ереже:c b ax   < ≥≤> b c ax  Теңсіздіктің сол жағын санды екінші жағына таңбасын ауыстырып көш

#13 слайд
Мынадай теңсіздікті шешейік Ереже:c b ax   < ≥≤> b c ax  Теңсіздіктің сол жағын санды екінші жағына таңбасын ауыстырып көшіреміз.

13 слайд

Мынадай теңсіздікті шешейік Ереже:c b ax   < ≥≤> b c ax  Теңсіздіктің сол жағын санды екінші жағына таңбасын ауыстырып көшіреміз.

Теңсіздікті шешейік7 3 2 6    x x 2 7 3 6     x x 9 3   x 3   x -3 х Жауабы:   3 ;   

#14 слайд
Теңсіздікті шешейік7 3 2 6    x x 2 7 3 6     x x 9 3   x 3   x -3 х Жауабы:   3 ;   

14 слайд

Теңсіздікті шешейік7 3 2 6    x x 2 7 3 6     x x 9 3   x 3   x -3 х Жауабы:   3 ;   

СЫНЫПТЫҚ ЖҰМЫС Сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі 15y + 3 ≤ 7 + 3y 1. Таңбаны қарама-қарсы таңбаға ауыстырып, х а

#15 слайд
СЫНЫПТЫҚ ЖҰМЫС Сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі 15y + 3 ≤ 7 + 3y 1. Таңбаны қарама-қарсы таңбаға ауыстырып, х айнымалысы бар қосылғыштарды сол жаққа, ал сандарды оң жаққа орын ауыстыру.   2. Ұқсас мүшелерді біріктіру.   3. Теңсіздіктің екі жағын да х айнымалысының алдындағы санға (егер бұл сан оң сан болса, теңсіздік таңбасы өзгермейді, ал теріс сан болса, теңсіздік таңбасы қарама- қарсы таңбаға өзгереді) бөлу.   5. Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелеу.   6. Теңсіздікті қанағаттандыратын нүктелер жиынын жазу. Жауабы:

15 слайд

СЫНЫПТЫҚ ЖҰМЫС Сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі 15y + 3 ≤ 7 + 3y 1. Таңбаны қарама-қарсы таңбаға ауыстырып, х айнымалысы бар қосылғыштарды сол жаққа, ал сандарды оң жаққа орын ауыстыру.   2. Ұқсас мүшелерді біріктіру.   3. Теңсіздіктің екі жағын да х айнымалысының алдындағы санға (егер бұл сан оң сан болса, теңсіздік таңбасы өзгермейді, ал теріс сан болса, теңсіздік таңбасы қарама- қарсы таңбаға өзгереді) бөлу.   5. Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелеу.   6. Теңсіздікті қанағаттандыратын нүктелер жиынын жазу. Жауабы:

Топтық тапсырмалар

#16 слайд
Топтық тапсырмалар

16 слайд

Топтық тапсырмалар

ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ БАҒАЛАУ  Барлық есепті дұрыс шығарған топқа:

#17 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ БАҒАЛАУ  Барлық есепті дұрыс шығарған топқа:

17 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТЫ БАҒАЛАУ  Барлық есепті дұрыс шығарған топқа:

СЕРГІТУ  «А ққу»

#18 слайд
СЕРГІТУ  «А ққу»

18 слайд

СЕРГІТУ  «А ққу»

Досыңмен жұптас № 1 Тест. Теңсіздіктерді шеш. 1) 3x < 8 – x a) x > 2 b) x > 5 c) x > 3 d) x < 2 2) 4x –

#19 слайд
Досыңмен жұптас № 1 Тест. Теңсіздіктерді шеш. 1) 3x < 8 – x a) x > 2 b) x > 5 c) x > 3 d) x < 2 2) 4x – 3 <12 + x a) x < 2 b) x < 5 c) x > 3 d) x < 2 3) 5 + 4x > 20 – x a) x < 2 b) x > 3 c) x < 5 d) x < 2 4) 2(3 + x) > 18 – 4x a) x  >  2 b) x < 5 c) x < 3 d) x < 2 № 2 Тест. Теңсіздіктерді шеш. 1) 2x < 9 – x a) x > 2 b) x > 5 c)  x < 3 d) x < 2 2) 3x – 3 <11 + x a) x < 2 b) x < 5 c) x > 3 d) x <  7 3) 5 + 4x > 25 – x a) x < 2 b) x >  6 c) x <  6 d) x < 2 4) 2(3 + 2x) > 30 – 4x a) x  >  3 b) x < 5 c) x < 3 d) x < 2 Тест жауаптары: № 1 1) d) x < 2; 2) b) x < 5; 3) b) x > 3; 4) a) x > 2 № 2 1) c)  x < 3 2) d) x <  7; 3) b) x >  6; 4) a) x  >  3 Бағалау: дұрыс жауап 1 балл

19 слайд

Досыңмен жұптас № 1 Тест. Теңсіздіктерді шеш. 1) 3x < 8 – x a) x > 2 b) x > 5 c) x > 3 d) x < 2 2) 4x – 3 <12 + x a) x < 2 b) x < 5 c) x > 3 d) x < 2 3) 5 + 4x > 20 – x a) x < 2 b) x > 3 c) x < 5 d) x < 2 4) 2(3 + x) > 18 – 4x a) x  >  2 b) x < 5 c) x < 3 d) x < 2 № 2 Тест. Теңсіздіктерді шеш. 1) 2x < 9 – x a) x > 2 b) x > 5 c)  x < 3 d) x < 2 2) 3x – 3 <11 + x a) x < 2 b) x < 5 c) x > 3 d) x <  7 3) 5 + 4x > 25 – x a) x < 2 b) x >  6 c) x <  6 d) x < 2 4) 2(3 + 2x) > 30 – 4x a) x  >  3 b) x < 5 c) x < 3 d) x < 2 Тест жауаптары: № 1 1) d) x < 2; 2) b) x < 5; 3) b) x > 3; 4) a) x > 2 № 2 1) c)  x < 3 2) d) x <  7; 3) b) x >  6; 4) a) x  >  3 Бағалау: дұрыс жауап 1 балл

БҮГІНГІ САБАҚТАН НЕ ҮЙРЕНДІК?  Жеке жұмыс  Теңсіздікті шешіңіздер:  2х+1>0.  Теңсіздікті шешіңіздер:   Теңсіздікті ш

#20 слайд
БҮГІНГІ САБАҚТАН НЕ ҮЙРЕНДІК?  Жеке жұмыс  Теңсіздікті шешіңіздер:    2х+1>0.  Теңсіздікті шешіңіздер:     Теңсіздікті шешіңіздер:     

20 слайд

БҮГІНГІ САБАҚТАН НЕ ҮЙРЕНДІК?  Жеке жұмыс  Теңсіздікті шешіңіздер:    2х+1>0.  Теңсіздікті шешіңіздер:     Теңсіздікті шешіңіздер:     

ДЕСКРИПТОР: 1 Санның таңбасын қарама-қарсы таңбаға ауыстырып теңсіздік екінші жағына көшіреді. Теңсіздіктің екі жағын да x -

#21 слайд
ДЕСКРИПТОР: 1 Санның таңбасын қарама-қарсы таңбаға ауыстырып теңсіздік екінші жағына көшіреді. Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз 1 Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелейді, жауабын жазады, 1 2 x  -і бар қосылғыштарды теңсіздіктің бір жағына, ал сандарды екінші жағына таңбаларын ауыстырып көшіреді 1 Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз 1 Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелейді, жауабын жазады, 1 3 Жақшаны ашамыз. 1   x  -і бар қосылғыштарды теңсіздіктің бір жағына, ал сандарды екінші жағына таңбаларын ауыстырып көшіреміз. 1 Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз 1 Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелейді және жауабын жазады 1 .Жалпы балл 9 балл

21 слайд

ДЕСКРИПТОР: 1 Санның таңбасын қарама-қарсы таңбаға ауыстырып теңсіздік екінші жағына көшіреді. Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз 1 Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелейді, жауабын жазады, 1 2 x  -і бар қосылғыштарды теңсіздіктің бір жағына, ал сандарды екінші жағына таңбаларын ауыстырып көшіреді 1 Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз 1 Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелейді, жауабын жазады, 1 3 Жақшаны ашамыз. 1   x  -і бар қосылғыштарды теңсіздіктің бір жағына, ал сандарды екінші жағына таңбаларын ауыстырып көшіреміз. 1 Теңсіздіктің екі жағын да  x  -тің алдында тұрған санға бөлеміз 1 Аналитикалық түрінде берілген теңсіздікті геометриялық түрде бейнелейді және жауабын жазады 1 .Жалпы балл 9 балл

ҚОРЫТЫНДЫ  Үй жұмысы: №943  Рефлексия

#22 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ  Үй жұмысы: №943  Рефлексия

22 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ  Үй жұмысы: №943  Рефлексия

Ән «Құстар әні»

#23 слайд
Ән «Құстар әні»

23 слайд

Ән «Құстар әні»

Файл форматы:
ppt
31.07.2019
760
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі