бірінші және бесінші сынып оқушылырының мектепке бейімдалу кезеңінің есебі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагог-психолог
Абзал Ахерке
Шағалалы орта мектебі
2017-2018 оқу жылы1 Ж Ә Н Е 5 С Ы Н Ы П Т А Р Ы Н Ы Ң М Е К Т Е П К Е
Б Е Й І М Д Е Л У І Н З Е Р Т Т Е У Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Н
Т А Л Д А У
1 слайд
Педагог-психолог Абзал Ахерке Шағалалы орта мектебі 2017-2018 оқу жылы1 Ж Ә Н Е 5 С Ы Н Ы П Т А Р Ы Н Ы Ң М Е К Т Е П К Е Б Е Й І М Д Е Л У І Н З Е Р Т Т Е У Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Н Т А Л Д А У
2 слайд
2017-2018 оқу жылы
р/р сыныбы барлығ
ы Оның
ішінде
ұл Оның
ішінде
қыз
1 1 «А» 16 8 8
2 1 «Ә» 12 3 9
3 5 «А» 16 7 9
4 5 « Ә » 17 7 10
2 слайд
2017-2018 оқу жылы р/р сыныбы барлығ ы Оның ішінде ұл Оның ішінде қыз 1 1 «А» 16 8 8 2 1 «Ә» 12 3 9 3 5 «А» 16 7 9 4 5 « Ә » 17 7 10
3 слайд
5 - сынып 1 - сынып
* Мақсаты: 1 және 5 сынып
оқушыларының мектепке бейімделуін
бақылау, зерттеу, анықтау қорытындысы
3 слайд
5 - сынып 1 - сынып * Мақсаты: 1 және 5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін бақылау, зерттеу, анықтау қорытындысы
4 слайд
Анықтама
Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі . Алғашқы айларда баланың өз – өзімен
және қоршаған ортамен қарым-қатынас жүйесі қалыптаса бастайды. Осы кезеңде
үлкендермен және жолдастарымен қарым-қатынасы жақсы қалыптасады. Бұл
ерекшеліктерінің барлығы баланың келешектегі мектептегі оқу үлгеріміне, қарым-
қатынастың тиімділігіне және мектеп өміріндегі жеке бастың ерекшелуіне мүмкіншілік
туғызады. Мектепке бейімделу-әлеуметтік жағдайлар жүйесіне, қарым-қатынасқа, талапқа,
түрлі іс-әрекетке және әлеуметтік қарым-қатынаспен мектептегі талаптар жүйесіне сіңіскен
баланы бейімделген бала дейміз. Ал бейімделген бала- дегеніміз- ол өзінің жеке басының,
дене бітімінің, ақыл-ойының және басқа да ерекшеліктерімен толық дамуына лайықты
баланы айтамыз. 2017-2018 оқу жылында мектепке қабылданған балалардың бейімделу
кезеңі жүруде. Балалардың мектепке бейімделу процесін бағалау үшін келесі әдістемелер
іріктелініп алынды: «Тыңда және есте сақта!» әдістемесі. Мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін
анықтау. «Көру әдістемесі» . Мақсаты: Көру қабілеттерін анықтау. «Суретке мұқият қара
әдістемесі». Мақсаты: Қиялдарын анықтау. «Артығын тап әдістемесі».Үлкенге құрмет « кім
үлкен » Мақсаты: Ойлау қабілеттерін анықтау. «Кезекпен орналастыр». Мақсаты: Зейінің
анықтау.1 сынып оқушыларынан алынған әдістемелердің салыстырмалы көрсеткіштері
1 « » 16 . -95%, -5%, -0. а оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей
1 « » 12 . -93 %, -%, -0.
ә оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей
95 93
5
7 0 0
4 слайд
Анықтама Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі . Алғашқы айларда баланың өз – өзімен және қоршаған ортамен қарым-қатынас жүйесі қалыптаса бастайды. Осы кезеңде үлкендермен және жолдастарымен қарым-қатынасы жақсы қалыптасады. Бұл ерекшеліктерінің барлығы баланың келешектегі мектептегі оқу үлгеріміне, қарым- қатынастың тиімділігіне және мектеп өміріндегі жеке бастың ерекшелуіне мүмкіншілік туғызады. Мектепке бейімделу-әлеуметтік жағдайлар жүйесіне, қарым-қатынасқа, талапқа, түрлі іс-әрекетке және әлеуметтік қарым-қатынаспен мектептегі талаптар жүйесіне сіңіскен баланы бейімделген бала дейміз. Ал бейімделген бала- дегеніміз- ол өзінің жеке басының, дене бітімінің, ақыл-ойының және басқа да ерекшеліктерімен толық дамуына лайықты баланы айтамыз. 2017-2018 оқу жылында мектепке қабылданған балалардың бейімделу кезеңі жүруде. Балалардың мектепке бейімделу процесін бағалау үшін келесі әдістемелер іріктелініп алынды: «Тыңда және есте сақта!» әдістемесі. Мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін анықтау. «Көру әдістемесі» . Мақсаты: Көру қабілеттерін анықтау. «Суретке мұқият қара әдістемесі». Мақсаты: Қиялдарын анықтау. «Артығын тап әдістемесі».Үлкенге құрмет « кім үлкен » Мақсаты: Ойлау қабілеттерін анықтау. «Кезекпен орналастыр». Мақсаты: Зейінің анықтау.1 сынып оқушыларынан алынған әдістемелердің салыстырмалы көрсеткіштері 1 « » 16 . -95%, -5%, -0. а оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей 1 « » 12 . -93 %, -%, -0. ә оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей 95 93 5 7 0 0
5 слайд
5 слайд
6 слайд
1. Баланың толық мүшесі салынған-100 %
2. 3 деталь мойыны, шашы, саусақтары- 75%
3. салынған суретте басы, тұлғасының болуы- 100%
4. бір сызықпен қолы, аяғы- 12,5%
5. нақты дененің суреті салынбаған- 3,510
75 100
12.5 3.5
нәтижесі
нәтижесі«Ер адамның суретін салу әдістемесі»
6 слайд
1. Баланың толық мүшесі салынған-100 % 2. 3 деталь мойыны, шашы, саусақтары- 75% 3. салынған суретте басы, тұлғасының болуы- 100% 4. бір сызықпен қолы, аяғы- 12,5% 5. нақты дененің суреті салынбаған- 3,510 75 100 12.5 3.5 нәтижесі нәтижесі«Ер адамның суретін салу әдістемесі»
7 слайд
Мақсаты: Көру және есту арқылы есте сақтау қабілетін
анықтау. 12
76
12
15
76
9
0 5 " " а
7 слайд
Мақсаты: Көру және есту арқылы есте сақтау қабілетін анықтау. 12 76 12 15 76 9 0 5 " " а
8 слайд
5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуіне
психологиялық көмек беру.
«Менің сыныбым», «Автопортрет», «Н.Г.Лусканова» мектепке
қызығушылығын, «Бақ – бақ »пәнге қызығушылығын анақтау
әдістемелері.
8 слайд
5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуіне психологиялық көмек беру. «Менің сыныбым», «Автопортрет», «Н.Г.Лусканова» мектепке қызығушылығын, «Бақ – бақ »пәнге қызығушылығын анақтау әдістемелері.
9 слайд
« . . »Н Г ЛУСКАНОВА
:
Мақсаты . Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау
- ,
Оқу іс әрекет мотивациясы оқуға бағытталғандықтан сонымен қатар
- .
таным белсенділігімен және іс әрекеттілігімен ерекшеленеді
- ,
Оқушының жүріс тұрысының мотивтерін білмей оны тәрбиелеуге
. - ,
болмайды Өйткені сол бір мінез құлық оқушыны ынталандыратын
, .
мотивтерге байланысты түрлі өнегелі ойлы болуы мүмкін
30-25
балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары
. 20-24 , 15-19 ,
деңгейін балл ортаңғы норманы балл ішкі мотивацияны
10-14 - -
балл және одан төменгі балл мектепке деген теріс қарым
, .
қатынасын яғни мектеп дезадаптациясын көрсетеді
5
9
2
7
9
1 0
5 " " а
9 слайд
« . . »Н Г ЛУСКАНОВА : Мақсаты . Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау - , Оқу іс әрекет мотивациясы оқуға бағытталғандықтан сонымен қатар - . таным белсенділігімен және іс әрекеттілігімен ерекшеленеді - , Оқушының жүріс тұрысының мотивтерін білмей оны тәрбиелеуге . - , болмайды Өйткені сол бір мінез құлық оқушыны ынталандыратын , . мотивтерге байланысты түрлі өнегелі ойлы болуы мүмкін 30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары . 20-24 , 15-19 , деңгейін балл ортаңғы норманы балл ішкі мотивацияны 10-14 - - балл және одан төменгі балл мектепке деген теріс қарым , . қатынасын яғни мектеп дезадаптациясын көрсетеді 5 9 2 7 9 1 0 5 " " а
10 слайд
« » МЕНІҢ СЫНЫБЫМ ӘДІСТЕМЕСІ
:
Талдау нәтежесі
1. « » –
Мұғалімнен алыста позициясында тұрған болса баланың сынып
.
ұжымына бейімделуінде қиындықтардың бар екенін көрсетеді
2. , , –
Өзге баллармен өзін теңестіру жұп болып тұруы ойыншылармен бірге
.
баланың бейімделуі жақсы деңгейде
3. : .
Мұғаліммен бірге бала үшін мұғалімнің маңыздылығы ерекше екендігі
4. : .
Ойын позициясы оқу позициясымен сәйкес келмейді
сынып ұжымына
бейімделуінде
баланың бейімделуі жақсы мұғалімнің маңыздылығы
ерекше
оқу позициясымен сәйкес
келмейді.
10
15
4
1
14
15
2
1
5 "а"
5 "б"
10 слайд
« » МЕНІҢ СЫНЫБЫМ ӘДІСТЕМЕСІ : Талдау нәтежесі 1. « » – Мұғалімнен алыста позициясында тұрған болса баланың сынып . ұжымына бейімделуінде қиындықтардың бар екенін көрсетеді 2. , , – Өзге баллармен өзін теңестіру жұп болып тұруы ойыншылармен бірге . баланың бейімделуі жақсы деңгейде 3. : . Мұғаліммен бірге бала үшін мұғалімнің маңыздылығы ерекше екендігі 4. : . Ойын позициясы оқу позициясымен сәйкес келмейді сынып ұжымына бейімделуінде баланың бейімделуі жақсы мұғалімнің маңыздылығы ерекше оқу позициясымен сәйкес келмейді. 10 15 4 1 14 15 2 1 5 "а" 5 "б"
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд