Материалдар / бірінші және бесінші сынып оқушылырының мектепке бейімдалу кезеңінің есебі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

бірінші және бесінші сынып оқушылырының мектепке бейімдалу кезеңінің есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп педагог-психологтарына бейімделу бойынша есеп жасағанда
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
599
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагог-психолог Абзал Ахерке Шағалалы орта мектебі 2017-2018 оқу жылы 1 ЖӘНЕ 5 СЫНЫПТАРЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕЛУІН ЗЕРТТЕУ ЖҰМ

1 слайд
Педагог-психолог Абзал Ахерке Шағалалы орта мектебі 2017-2018 оқу жылы 1 ЖӘНЕ 5 СЫНЫПТАРЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕЛУІН ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН ТАЛДАУ

1 слайд

Педагог-психолог Абзал Ахерке Шағалалы орта мектебі 2017-2018 оқу жылы 1 ЖӘНЕ 5 СЫНЫПТАРЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕЛУІН ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫН ТАЛДАУ

2017-2018 оқу жылы р/рсыныбыбарлығ ы Оның ішінде ұл Оның ішінде қыз 1 1 «А» 16 8 8 2 1 «Ә» 12 3 9 3 5 «А» 16 7 9 4 5 «Ә» 17

2 слайд
2017-2018 оқу жылы р/рсыныбыбарлығ ы Оның ішінде ұл Оның ішінде қыз 1 1 «А» 16 8 8 2 1 «Ә» 12 3 9 3 5 «А» 16 7 9 4 5 «Ә» 17 7 10

2 слайд

2017-2018 оқу жылы р/рсыныбыбарлығ ы Оның ішінде ұл Оның ішінде қыз 1 1 «А» 16 8 8 2 1 «Ә» 12 3 9 3 5 «А» 16 7 9 4 5 «Ә» 17 7 10

5 - сынып 1 - сынып *Мақсаты: 1 және 5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін бақылау, зерттеу, анықтау қорытындысы

3 слайд
5 - сынып 1 - сынып *Мақсаты: 1 және 5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін бақылау, зерттеу, анықтау қорытындысы

3 слайд

5 - сынып 1 - сынып *Мақсаты: 1 және 5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін бақылау, зерттеу, анықтау қорытындысы

Анықтама Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі . Алғашқы айларда баланың өз – өзімен және қоршаған ортамен қарым-қ

4 слайд
Анықтама Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі . Алғашқы айларда баланың өз – өзімен және қоршаған ортамен қарым-қатынас жүйесі қалыптаса бастайды. Осы кезеңде үлкендермен және жолдастарымен қарым-қатынасы жақсы қалыптасады. Бұл ерекшеліктерінің барлығы баланың келешектегі мектептегі оқу үлгеріміне, қарым- қатынастың тиімділігіне және мектеп өміріндегі жеке бастың ерекшелуіне мүмкіншілік туғызады. Мектепке бейімделу-әлеуметтік жағдайлар жүйесіне, қарым-қатынасқа, талапқа, түрлі іс-әрекетке және әлеуметтік қарым-қатынаспен мектептегі талаптар жүйесіне сіңіскен баланы бейімделген бала дейміз. Ал бейімделген бала- дегеніміз- ол өзінің жеке басының, дене бітімінің, ақыл-ойының және басқа да ерекшеліктерімен толық дамуына лайықты баланы айтамыз. 2017-2018 оқу жылында мектепке қабылданған балалардың бейімделу кезеңі жүруде. Балалардың мектепке бейімделу процесін бағалау үшін келесі әдістемелер іріктелініп алынды: «Тыңда және есте сақта!» әдістемесі. Мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін анықтау. «Көру әдістемесі» . Мақсаты: Көру қабілеттерін анықтау. «Суретке мұқият қара әдістемесі». Мақсаты: Қиялдарын анықтау. «Артығын тап әдістемесі».Үлкенге құрмет «кім үлкен» Мақсаты: Ойлау қабілеттерін анықтау. «Кезекпен орналастыр». Мақсаты: Зейінің анықтау.1 сынып оқушыларынан алынған әдістемелердің салыстырмалы көрсеткіштері 1 « » 16 . -95%, -5%, -0. а оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей 1 « » 12 . -93 %, -%, -0. ә оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей 95 93 5 7 0 0

4 слайд

Анықтама Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңі . Алғашқы айларда баланың өз – өзімен және қоршаған ортамен қарым-қатынас жүйесі қалыптаса бастайды. Осы кезеңде үлкендермен және жолдастарымен қарым-қатынасы жақсы қалыптасады. Бұл ерекшеліктерінің барлығы баланың келешектегі мектептегі оқу үлгеріміне, қарым- қатынастың тиімділігіне және мектеп өміріндегі жеке бастың ерекшелуіне мүмкіншілік туғызады. Мектепке бейімделу-әлеуметтік жағдайлар жүйесіне, қарым-қатынасқа, талапқа, түрлі іс-әрекетке және әлеуметтік қарым-қатынаспен мектептегі талаптар жүйесіне сіңіскен баланы бейімделген бала дейміз. Ал бейімделген бала- дегеніміз- ол өзінің жеке басының, дене бітімінің, ақыл-ойының және басқа да ерекшеліктерімен толық дамуына лайықты баланы айтамыз. 2017-2018 оқу жылында мектепке қабылданған балалардың бейімделу кезеңі жүруде. Балалардың мектепке бейімделу процесін бағалау үшін келесі әдістемелер іріктелініп алынды: «Тыңда және есте сақта!» әдістемесі. Мақсаты: Есте сақтау қабілеттерін анықтау. «Көру әдістемесі» . Мақсаты: Көру қабілеттерін анықтау. «Суретке мұқият қара әдістемесі». Мақсаты: Қиялдарын анықтау. «Артығын тап әдістемесі».Үлкенге құрмет «кім үлкен» Мақсаты: Ойлау қабілеттерін анықтау. «Кезекпен орналастыр». Мақсаты: Зейінің анықтау.1 сынып оқушыларынан алынған әдістемелердің салыстырмалы көрсеткіштері 1 « » 16 . -95%, -5%, -0. а оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей 1 « » 12 . -93 %, -%, -0. ә оқушы Жоғары деңгей орта деңгей төмен деңгей 95 93 5 7 0 0

5 слайд

5 слайд

1. Баланың толық мүшесі салынған-100 % 2. 3 деталь мойыны, шашы, саусақтары- 75% 3. салынған суретте басы, тұлғасының болуы- 1

6 слайд
1. Баланың толық мүшесі салынған-100 % 2. 3 деталь мойыны, шашы, саусақтары- 75% 3. салынған суретте басы, тұлғасының болуы- 100% 4. бір сызықпен қолы, аяғы- 12,5% 5. нақты дененің суреті салынбаған- 3,5 10 75 100 12.5 3.5 нәтижесі нәтижесі «Ер адамның суретін салу әдістемесі»

6 слайд

1. Баланың толық мүшесі салынған-100 % 2. 3 деталь мойыны, шашы, саусақтары- 75% 3. салынған суретте басы, тұлғасының болуы- 100% 4. бір сызықпен қолы, аяғы- 12,5% 5. нақты дененің суреті салынбаған- 3,5 10 75 100 12.5 3.5 нәтижесі нәтижесі «Ер адамның суретін салу әдістемесі»

Мақсаты: Көру және есту арқылы есте сақтау қабілетін анықтау. 12 76 12 15 76 9 0 5 " "а

7 слайд
Мақсаты: Көру және есту арқылы есте сақтау қабілетін анықтау. 12 76 12 15 76 9 0 5 " "а

7 слайд

Мақсаты: Көру және есту арқылы есте сақтау қабілетін анықтау. 12 76 12 15 76 9 0 5 " "а

5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуіне психологиялық көмек беру. «Менің сыныбым», «Автопортрет», «Н.Г.Лусканова» мектепке

8 слайд
5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуіне психологиялық көмек беру. «Менің сыныбым», «Автопортрет», «Н.Г.Лусканова» мектепке қызығушылығын, «Бақ – бақ »пәнге қызығушылығын анақтау әдістемелері.

8 слайд

5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуіне психологиялық көмек беру. «Менің сыныбым», «Автопортрет», «Н.Г.Лусканова» мектепке қызығушылығын, «Бақ – бақ »пәнге қызығушылығын анақтау әдістемелері.

« . . » Н Г ЛУСКАНОВА : Мақсаты . Оқушылардыңоқумотивациясынанықтау - , Оқу іс әрекет мотивациясы оқуға бағытталғандықтан

9 слайд
« . . » Н Г ЛУСКАНОВА   : Мақсаты . Оқушылардыңоқумотивациясынанықтау - , Оқу іс әрекет мотивациясы оқуға бағытталғандықтан сонымен қатар - . танымбелсенділігіменжәнеіс әрекеттілігіменерекшеленеді - , Оқушының жүріс тұрысының мотивтерін білмей оны тәрбиелеуге . - , болмайды Өйткені сол бір мінез құлық оқушыны ынталандыратын , . мотивтергебайланысты түрліөнегеліойлыболуымүмкін 30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары . 20-24 , 15-19 , деңгейін балл ортаңғы норманы балл ішкі мотивацияны 10-14 - - балл және одан төменгі балл мектепке деген теріс қарым , . қатынасын яғнимектепдезадаптациясынкөрсетеді 5 9 2 7 9 1 0 5 " "а

9 слайд

« . . » Н Г ЛУСКАНОВА   : Мақсаты . Оқушылардыңоқумотивациясынанықтау - , Оқу іс әрекет мотивациясы оқуға бағытталғандықтан сонымен қатар - . танымбелсенділігіменжәнеіс әрекеттілігіменерекшеленеді - , Оқушының жүріс тұрысының мотивтерін білмей оны тәрбиелеуге . - , болмайды Өйткені сол бір мінез құлық оқушыны ынталандыратын , . мотивтергебайланысты түрліөнегеліойлыболуымүмкін 30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары . 20-24 , 15-19 , деңгейін балл ортаңғы норманы балл ішкі мотивацияны 10-14 - - балл және одан төменгі балл мектепке деген теріс қарым , . қатынасын яғнимектепдезадаптациясынкөрсетеді 5 9 2 7 9 1 0 5 " "а

« » МЕНІҢСЫНЫБЫМ ӘДІСТЕМЕСІ : Талдау нәтежесі 1. « » – Мұғалімнен алыста позициясында тұрған болса баланың сынып . ұжымын

10 слайд
« » МЕНІҢСЫНЫБЫМ ӘДІСТЕМЕСІ : Талдау нәтежесі 1. « » – Мұғалімнен алыста позициясында тұрған болса баланың сынып . ұжымына бейімделуінде қиындықтардың бар екенін көрсетеді 2. , , – Өзге баллармен өзін теңестіру жұп болып тұруы ойыншылармен бірге . баланың бейімделуі жақсы деңгейде 3. : . Мұғаліммен бірге бала үшін мұғалімнің маңыздылығы ерекше екендігі 4. : . Ойын позициясы оқу позициясымен сәйкес келмейді сынып ұжымына бейімделуінде баланың бейімделуі жақсы мұғалімнің маңыздылығы ерекше оқу позициясымен сәйкес келмейді. 10 15 4 1 14 15 2 1 5 "а" 5 "б"

10 слайд

« » МЕНІҢСЫНЫБЫМ ӘДІСТЕМЕСІ : Талдау нәтежесі 1. « » – Мұғалімнен алыста позициясында тұрған болса баланың сынып . ұжымына бейімделуінде қиындықтардың бар екенін көрсетеді 2. , , – Өзге баллармен өзін теңестіру жұп болып тұруы ойыншылармен бірге . баланың бейімделуі жақсы деңгейде 3. : . Мұғаліммен бірге бала үшін мұғалімнің маңыздылығы ерекше екендігі 4. : . Ойын позициясы оқу позициясымен сәйкес келмейді сынып ұжымына бейімделуінде баланың бейімделуі жақсы мұғалімнің маңыздылығы ерекше оқу позициясымен сәйкес келмейді. 10 15 4 1 14 15 2 1 5 "а" 5 "б"

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд