Материалдар / Бірлескен жұмыс дағдыларын дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бірлескен жұмыс дағдыларын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2021
441
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Талдықорған қаласы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі Сабақтың тақырыбы : Бірлескен жұмыс дағдыларын

1 слайд
Алматы облысы Талдықорған қаласы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі Сабақтың тақырыбы : Бірлескен жұмыс дағдыларын дамыту 1курс(10-сынып) П ән оқытушысы: Нұршанов Айбек Мырзаханұлы 20 21 жыл

1 слайд

Алматы облысы Талдықорған қаласы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі Сабақтың тақырыбы : Бірлескен жұмыс дағдыларын дамыту 1курс(10-сынып) П ән оқытушысы: Нұршанов Айбек Мырзаханұлы 20 21 жыл

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: . 10.1.4.4. Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау Б

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: . 10.1.4.4. Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау Барлық б ілім алушылар орындай алады : • Белгіленген сызықтар бойынша жүгіреді; • Қолды белге қоя отырып аяқтарының ұшымен жүгіреді; • Жүру жаттығуларын орындайды . Білім алушылар көпшілігі орындай алады: • санауы бойынша ырғақпен жүреді; • баскетбол добын 6 рет шеңберге түсіреді; • сызық бойымен аяқтың ұшымен жүреді. Кейбір б ілім алушылар орындай алады: • секіртпемен қиын элементтерді секіреді; • жүруді жүгірумен алмастырады; • өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалайды Тілдік мақсат - қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды; - дене жаттығуларының түрлерін айтады; - қозғалыс жаттығуларының тиімділігін айтады. Жетістік критерийлері - денсаулықты нығайтуға бағытталған жаттығуларды орындау; арнайы спорттық техника қауіпсіздігін білу; дене жаттығуларын орындауға бағытталған нормаларды білу; дене жаттығуларының ережелерін білу.Саба қтың мақсаттары

2 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: . 10.1.4.4. Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау Барлық б ілім алушылар орындай алады : • Белгіленген сызықтар бойынша жүгіреді; • Қолды белге қоя отырып аяқтарының ұшымен жүгіреді; • Жүру жаттығуларын орындайды . Білім алушылар көпшілігі орындай алады: • санауы бойынша ырғақпен жүреді; • баскетбол добын 6 рет шеңберге түсіреді; • сызық бойымен аяқтың ұшымен жүреді. Кейбір б ілім алушылар орындай алады: • секіртпемен қиын элементтерді секіреді; • жүруді жүгірумен алмастырады; • өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалайды Тілдік мақсат - қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды; - дене жаттығуларының түрлерін айтады; - қозғалыс жаттығуларының тиімділігін айтады. Жетістік критерийлері - денсаулықты нығайтуға бағытталған жаттығуларды орындау; арнайы спорттық техника қауіпсіздігін білу; дене жаттығуларын орындауға бағытталған нормаларды білу; дене жаттығуларының ережелерін білу.Саба қтың мақсаттары

Белсенді оқу әдістері – материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке и

3 слайд
Белсенді оқу әдістері – материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. «Үштік» әдіс (жеке жұмыс) – өзара бірлесе отырып, ұсынылған жаттығуларды орындауға дағдыландыру « Бес саусақ» әдісі (жеке жұмыс) – орындалған жаттығулардың бес қадамын айта отырып, ұтымды жұмыс түрлерін айтуға дағдыландыру «Дауыстап ойлау» әдісі (топтық жұмыс)- жұптаса отырып берілген тақырыпты дауыстап оқиды, бір- біріне түсіндіреді Жеке жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жұптас,ойла н ,талқыла,и митация

3 слайд

Белсенді оқу әдістері – материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлау және практикалық әрекетке итермелейтін әдістер. «Үштік» әдіс (жеке жұмыс) – өзара бірлесе отырып, ұсынылған жаттығуларды орындауға дағдыландыру « Бес саусақ» әдісі (жеке жұмыс) – орындалған жаттығулардың бес қадамын айта отырып, ұтымды жұмыс түрлерін айтуға дағдыландыру «Дауыстап ойлау» әдісі (топтық жұмыс)- жұптаса отырып берілген тақырыпты дауыстап оқиды, бір- біріне түсіндіреді Жеке жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жұптас,ойла н ,талқыла,и митация

Саралау оқыту – сыныптағы оқушылардың қабылдау және танымдық қабілеттері мен жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында ж

4 слайд
Саралау оқыту – сыныптағы оқушылардың қабылдау және танымдық қабілеттері мен жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында жүргізіледі 2-жаттығу: Шымырлық дамыту жұмастарын жасау «Бес саусақ» әдісі (жеке жумыс) Барлық білім алушылар: Қол белде аяқпен үшімен жүру Білім алушылардың көпшілігі : баскетбол добын 6 рет шеңберге түсіреді Кейбір білім алушылар : жүруді жүгірумен алмастырады Кері байланыс:«Серпілген сауал»(өзін-өзі бағалау) 1- жаттығу Денсаулықты нығайтуға арналған жаттығуларды орындау «Үштік» әдіс (жеке жумыс) Барлық білім алушылар: Белгіліген сызық бойынша жыланша жүру Білім алушылардың көпшілігі: Мұғалімнің санауы бойынша ырғақпен жүру Кейбір білім алушылар: Секіртпені артқа қарай айналдырып секіру Кері байланыс:«Допты лақтыру»(өзара бағалау) 3-жаттығу: Арнайы дене дамыту жаттығуларын жасап үйрену «Дауыстап ойлау» әдісі (топтық жумыс) Барлық білім алушылар: Аяқтың ұшымен жүру Білім алушылардың көпшілігі : Сызық бойымен аяқтын үшімен жүру Кейбір білім алушылар: екі қанатты арыс 10 рет Кері байланыс:«Сұрақты қағып ал» (өзара бағалау) Барлық білім алушыларға: Белгіленген сызықтармен жүрудің жолдарын көрсету; Білім алушылардың көпшілігіне: ырғақпен жүруге арналған ережелерді түсіндіру ; Кейбір білім алушыларға: Секіртпені артқа қарай секіріуін көрсету. жүруді жүгурімен көрсету. Қолдау

4 слайд

Саралау оқыту – сыныптағы оқушылардың қабылдау және танымдық қабілеттері мен жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында жүргізіледі 2-жаттығу: Шымырлық дамыту жұмастарын жасау «Бес саусақ» әдісі (жеке жумыс) Барлық білім алушылар: Қол белде аяқпен үшімен жүру Білім алушылардың көпшілігі : баскетбол добын 6 рет шеңберге түсіреді Кейбір білім алушылар : жүруді жүгірумен алмастырады Кері байланыс:«Серпілген сауал»(өзін-өзі бағалау) 1- жаттығу Денсаулықты нығайтуға арналған жаттығуларды орындау «Үштік» әдіс (жеке жумыс) Барлық білім алушылар: Белгіліген сызық бойынша жыланша жүру Білім алушылардың көпшілігі: Мұғалімнің санауы бойынша ырғақпен жүру Кейбір білім алушылар: Секіртпені артқа қарай айналдырып секіру Кері байланыс:«Допты лақтыру»(өзара бағалау) 3-жаттығу: Арнайы дене дамыту жаттығуларын жасап үйрену «Дауыстап ойлау» әдісі (топтық жумыс) Барлық білім алушылар: Аяқтың ұшымен жүру Білім алушылардың көпшілігі : Сызық бойымен аяқтын үшімен жүру Кейбір білім алушылар: екі қанатты арыс 10 рет Кері байланыс:«Сұрақты қағып ал» (өзара бағалау) Барлық білім алушыларға: Белгіленген сызықтармен жүрудің жолдарын көрсету; Білім алушылардың көпшілігіне: ырғақпен жүруге арналған ережелерді түсіндіру ; Кейбір білім алушыларға: Секіртпені артқа қарай секіріуін көрсету. жүруді жүгурімен көрсету. Қолдау

Саралау Допты қабылдауға жетілдіретін арнайы жаттығулардыды тауып келу.Қабілетті оқушыға тапсырманы бірте-бірте түрлендіремін

5 слайд
Саралау Допты қабылдауға жетілдіретін арнайы жаттығулардыды тауып келу.Қабілетті оқушыға тапсырманы бірте-бірте түрлендіремін. Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес тапсырмаларды беру. Кейбір қабілеті жақсы оқушыларға тапсырманы күрделендіре орындату. Керісінше қабілеті аздау оқушыларға қолдау көрсету. Сыртқы уәждеу, үйрете көрсету арқылы, басқа оқушылармен теңестіруді жүзеге асырамын.

5 слайд

Саралау Допты қабылдауға жетілдіретін арнайы жаттығулардыды тауып келу.Қабілетті оқушыға тапсырманы бірте-бірте түрлендіремін. Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес тапсырмаларды беру. Кейбір қабілеті жақсы оқушыларға тапсырманы күрделендіре орындату. Керісінше қабілеті аздау оқушыларға қолдау көрсету. Сыртқы уәждеу, үйрете көрсету арқылы, басқа оқушылармен теңестіруді жүзеге асырамын.

Ойлау деңгейле рі Бағалау критерийлер і Дескрипторлар Түсіну арнайы дене жаттығулары н айтады аяқтың ұшымен жүруді көрсетед

6 слайд
Ойлау деңгейле рі Бағалау критерийлер і Дескрипторлар Түсіну арнайы дене жаттығулары н айтады аяқтың ұшымен жүруді көрсетеді Қолдану дене дамытудың үлгілерін көрсетеді сызық бойымен аяқтың ұшымен жүріп көрсетеді Критерииалды бағалау: қалыптастырушы және жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалауы, оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланыс түрі, оқуды дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалау болып табылады Бағалау- оқушылардың алған білімдерін тексеру мақсатында жүргізіледі Табыс сатысы Имитация Миға шабуыл «Сұрақты қағып ал» (өзара бағалау) – жасаған әрекеттері бойынша өзара түсіндіре отырып, сұрақтар қояды; «Допты лақтыру» (өзара бағалау) - доп лақтырып сұрақ қою арқылы алған білімдерін дәлелдейді «Серпілген сауал» (өзін-өзі бағалау) – өзара сұрақтар қоя отырып, білімдерін түйіндей Рефлексия: «Дыбыстау» меңгерген тапсырмаларды дыбыстап отырып, көрсетеді және білімдерін тұжырымда йды

6 слайд

Ойлау деңгейле рі Бағалау критерийлер і Дескрипторлар Түсіну арнайы дене жаттығулары н айтады аяқтың ұшымен жүруді көрсетеді Қолдану дене дамытудың үлгілерін көрсетеді сызық бойымен аяқтың ұшымен жүріп көрсетеді Критерииалды бағалау: қалыптастырушы және жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалауы, оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланыс түрі, оқуды дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалау болып табылады Бағалау- оқушылардың алған білімдерін тексеру мақсатында жүргізіледі Табыс сатысы Имитация Миға шабуыл «Сұрақты қағып ал» (өзара бағалау) – жасаған әрекеттері бойынша өзара түсіндіре отырып, сұрақтар қояды; «Допты лақтыру» (өзара бағалау) - доп лақтырып сұрақ қою арқылы алған білімдерін дәлелдейді «Серпілген сауал» (өзін-өзі бағалау) – өзара сұрақтар қоя отырып, білімдерін түйіндей Рефлексия: «Дыбыстау» меңгерген тапсырмаларды дыбыстап отырып, көрсетеді және білімдерін тұжырымда йды