Материалдар / Бізбен тоқу. Оң шалып тоқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бізбен тоқу. Оң шалып тоқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабағым 7 сыныпқа өткен болатынмын.Оқушылардың ой-өрістерін дамыту арқылы ойлау қабілеттерін арттыру және де өз ойларынан туындаған керемет жұмыс көрсету. Ілмек біздің шығу тарихымен таныстыру арқылы бізбен қалай жұмыс жасауын меңгеру.Қауіпсіздік техникасын қолдана отырып, ілу тәсілдерін жасау. Әр оқушы жеке жұмыс жасауға үйренеді.Өзерінің жасаған бұйымдарын көрме ұйымдастырып бағалайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2018
516
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТЕХНОЛОГИЯ Тақырыбы: Тоқыма.Бізбен тоқу.Оң шалып тоқу

1 слайд
ТЕХНОЛОГИЯ Тақырыбы: Тоқыма.Бізбен тоқу.Оң шалып тоқу

1 слайд

ТЕХНОЛОГИЯ Тақырыбы: Тоқыма.Бізбен тоқу.Оң шалып тоқу

Мақсаты: Тоқу технологиясымен таныстыру, орындалу әдістерін үйрену. Білімділік: Қолмен ілмек бізбен тоқу технологиясын танысты

2 слайд
Мақсаты: Тоқу технологиясымен таныстыру, орындалу әдістерін үйрену. Білімділік: Қолмен ілмек бізбен тоқу технологиясын таныстырып, шартты белгілерін үйрету. Оның күнделікті өмірде пайдасының бар екенін түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, тапсырма беріп олардың қабілетін дамыту. Тәрбиелілігі: Оқушының еңбекке деген қызығушылығын өз бетінше орындауға, әдемілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақ типі: Аралас сабақ. Сабақтың түрі: Түсіндірмелік теориялық, сарамандық. Әдіс –тәсілдері: Іздену, түсіндіру, сұрақ – жауап, оқушымен жұмыс, көрсету. Пәнаралық байланыс: Математика, химия, бейнелеу.

2 слайд

Мақсаты: Тоқу технологиясымен таныстыру, орындалу әдістерін үйрену. Білімділік: Қолмен ілмек бізбен тоқу технологиясын таныстырып, шартты белгілерін үйрету. Оның күнделікті өмірде пайдасының бар екенін түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, тапсырма беріп олардың қабілетін дамыту. Тәрбиелілігі: Оқушының еңбекке деген қызығушылығын өз бетінше орындауға, әдемілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақ типі: Аралас сабақ. Сабақтың түрі: Түсіндірмелік теориялық, сарамандық. Әдіс –тәсілдері: Іздену, түсіндіру, сұрақ – жауап, оқушымен жұмыс, көрсету. Пәнаралық байланыс: Математика, химия, бейнелеу.

3 I.Ұйымдастыр у кезеңі.

3 слайд
3 I.Ұйымдастыр у кезеңі.

3 слайд

3 I.Ұйымдастыр у кезеңі.

Шаттық шеңбері Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген. Шуақ толған жанымыз, жүр

4 слайд
Шаттық шеңбері Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген. Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден. 4

4 слайд

Шаттық шеңбері Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген. Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз Үлгі алсын көрген жан мына бізден. 4

 Реферат Қолдан жасалған гүлдер. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

5 слайд
 Реферат Қолдан жасалған гүлдер. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

5 слайд

 Реферат Қолдан жасалған гүлдер. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Алтын қақпа» ойыны. 6

6 слайд
«Алтын қақпа» ойыны. 6

6 слайд

«Алтын қақпа» ойыны. 6

7 Қандай бөлме гүлдерін білесіңдер ?

7 слайд
7 Қандай бөлме гүлдерін білесіңдер ?

7 слайд

7 Қандай бөлме гүлдерін білесіңдер ?

8 2. «Темір қақпа» сұрағы. Гүлдердің қандай пайдасы бар?

8 слайд
8 2. «Темір қақпа» сұрағы. Гүлдердің қандай пайдасы бар?

8 слайд

8 2. «Темір қақпа» сұрағы. Гүлдердің қандай пайдасы бар?

9 Тыңайтқыштар неше топқа бөлінеді?

9 слайд
9 Тыңайтқыштар неше топқа бөлінеді?

9 слайд

9 Тыңайтқыштар неше топқа бөлінеді?

10 Талшықтар неше топқа бөлінеді?

10 слайд
10 Талшықтар неше топқа бөлінеді?

10 слайд

10 Талшықтар неше топқа бөлінеді?

Талшықтардан не жасайды? 11 5. Алтын сандықтан шыққан сұрақ.

11 слайд
Талшықтардан не жасайды? 11 5. Алтын сандықтан шыққан сұрақ.

11 слайд

Талшықтардан не жасайды? 11 5. Алтын сандықтан шыққан сұрақ.

Технология пәнінің мұғалімі: Ербасова А

12 слайд
Технология пәнінің мұғалімі: Ербасова А

12 слайд

Технология пәнінің мұғалімі: Ербасова А

13 слайд

13 слайд

Ілмекбізбен тоқылған шәлі

14 слайд
Ілмекбізбен тоқылған шәлі

14 слайд

Ілмекбізбен тоқылған шәлі

Ілмекбізбен тоқылған көйлек, жейде

15 слайд
Ілмекбізбен тоқылған көйлек, жейде

15 слайд

Ілмекбізбен тоқылған көйлек, жейде

Ілмекбізбен тоқылған шұлық

16 слайд
Ілмекбізбен тоқылған шұлық

16 слайд

Ілмекбізбен тоқылған шұлық

Ілмекбізбен тоқылған сөмке Ілмекбізбен тоқылған пәтер интерьері

17 слайд
Ілмекбізбен тоқылған сөмке Ілмекбізбен тоқылған пәтер интерьері

17 слайд

Ілмекбізбен тоқылған сөмке Ілмекбізбен тоқылған пәтер интерьері

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

тоқуға арналған иірімжіп түрлері

20 слайд
тоқуға арналған иірімжіп түрлері

20 слайд

тоқуға арналған иірімжіп түрлері

ЗЫҒЫР Салыстырмалы алғанда берік иірімжіп. Жоғары температурада отырмайды, жылдам кебеді. МАҚТА ИІРІМЖІБІ Қолмен тоқуда баяғыда

21 слайд
ЗЫҒЫР Салыстырмалы алғанда берік иірімжіп. Жоғары температурада отырмайды, жылдам кебеді. МАҚТА ИІРІМЖІБІ Қолмен тоқуда баяғыдан қолданып келе жатқан иірімжіптің ең кең тараған түрі. МОХЕР Ұзын, үлпек талшықты жүн иірімжібі. Мохерден жеңіл, жылы бұйымдар тоқуға болады. ЖҮН ИІРІМЖІБІ Бұл табиғи материал. Қырқылған қой жүнінен алынады.

21 слайд

ЗЫҒЫР Салыстырмалы алғанда берік иірімжіп. Жоғары температурада отырмайды, жылдам кебеді. МАҚТА ИІРІМЖІБІ Қолмен тоқуда баяғыдан қолданып келе жатқан иірімжіптің ең кең тараған түрі. МОХЕР Ұзын, үлпек талшықты жүн иірімжібі. Мохерден жеңіл, жылы бұйымдар тоқуға болады. ЖҮН ИІРІМЖІБІ Бұл табиғи материал. Қырқылған қой жүнінен алынады.

АНГОР Ангор жүнін ангор тұқымдас ешкілерден алады. Біріншіден қымбат, екіншіден созылмайды. КАШЕМИР Өте жеңіл, жылы, жұмсақ иір

22 слайд
АНГОР Ангор жүнін ангор тұқымдас ешкілерден алады. Біріншіден қымбат, екіншіден созылмайды. КАШЕМИР Өте жеңіл, жылы, жұмсақ иірімжіп. Бірақ үйкеліске өте шыдамсыз, түйіршіктеліп дөңгелектер пайда болды. ВИСКОЗА Жасанды талшық. Көбінесе аралас иірімжіп түрінде қолданады. Жиі мақтамен бірге иіреді.

22 слайд

АНГОР Ангор жүнін ангор тұқымдас ешкілерден алады. Біріншіден қымбат, екіншіден созылмайды. КАШЕМИР Өте жеңіл, жылы, жұмсақ иірімжіп. Бірақ үйкеліске өте шыдамсыз, түйіршіктеліп дөңгелектер пайда болды. ВИСКОЗА Жасанды талшық. Көбінесе аралас иірімжіп түрінде қолданады. Жиі мақтамен бірге иіреді.

Қолданбалы қолөнер кілем алаша жаға,жең Тоқылатын бұйымдар тұтқыш кеудеше шұлық, қолғап белдемше

23 слайд
Қолданбалы қолөнер кілем алаша жаға,жең Тоқылатын бұйымдар тұтқыш кеудеше шұлық, қолғап белдемше

23 слайд

Қолданбалы қолөнер кілем алаша жаға,жең Тоқылатын бұйымдар тұтқыш кеудеше шұлық, қолғап белдемше

Өрнектер түрлері Ағылшын резинасы “Тор көз” өрнегі “Шахмат” өрнегі“Букле” өрнегі Ілмек арқылы тоқылатын өрнектер

24 слайд
Өрнектер түрлері Ағылшын резинасы “Тор көз” өрнегі “Шахмат” өрнегі“Букле” өрнегі Ілмек арқылы тоқылатын өрнектер

24 слайд

Өрнектер түрлері Ағылшын резинасы “Тор көз” өрнегі “Шахмат” өрнегі“Букле” өрнегі Ілмек арқылы тоқылатын өрнектер

Резина өрнегін тоқу 1. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 2. І І - - І І - -

25 слайд
Резина өрнегін тоқу 1. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 2. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 3. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 4. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 5. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 6. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Мұндағы “І” - оң шалу, “—” теріс шалу деп санағанда

25 слайд

Резина өрнегін тоқу 1. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 2. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 3. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 4. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 5. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І 6. І І - - І І - - І І - - І І - - І І - - І І  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Мұндағы “І” - оң шалу, “—” теріс шалу деп санағанда

Шахмат өрнегін тоқу 1. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І

26 слайд
Шахмат өрнегін тоқу 1. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 2. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 3. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 4. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 5. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 6. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 7. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 8. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13141516 17 18 19 20 Мұндағы “І” – оң шалу, “- “ – теріс шалу

26 слайд

Шахмат өрнегін тоқу 1. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 2. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 3. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 4. І І І І - - - - І І І І - - - - І І І І 5. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 6. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 7. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 8. - - - - І І І І - - - - І І І І - - - - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13141516 17 18 19 20 Мұндағы “І” – оң шалу, “- “ – теріс шалу

Ілмекбіз түрлері

27 слайд
Ілмекбіз түрлері

27 слайд

Ілмекбіз түрлері

Ілмекбізді дұрыс қолдану

28 слайд
Ілмекбізді дұрыс қолдану

28 слайд

Ілмекбізді дұрыс қолдану

Шалманың пайда болуы 1- бос шалу 2- бос шалу тізбек

29 слайд
Шалманың пайда болуы 1- бос шалу 2- бос шалу тізбек

29 слайд

Шалманың пайда болуы 1- бос шалу 2- бос шалу тізбек

Дәптермен жұмыс Дәптерімізді ашамыз, Қолға қалам аламыз. Түп-түзу боп отырып, Көркем етіп жазамыз.

30 слайд
Дәптермен жұмыс Дәптерімізді ашамыз, Қолға қалам аламыз. Түп-түзу боп отырып, Көркем етіп жазамыз.

30 слайд

Дәптермен жұмыс Дәптерімізді ашамыз, Қолға қалам аламыз. Түп-түзу боп отырып, Көркем етіп жазамыз.

ЗЫҒЫР Салыстырмалы алғанда берік иірімжіп. Жоғары температурада отырмайды, жылдам кебеді. МАҚТА ИІРІМЖІБІ Қолмен тоқуда баяғыда

31 слайд
ЗЫҒЫР Салыстырмалы алғанда берік иірімжіп. Жоғары температурада отырмайды, жылдам кебеді. МАҚТА ИІРІМЖІБІ Қолмен тоқуда баяғыдан қолданып келе жатқан иірімжіптің ең кең тараған түрі. МОХЕР Ұзын, үлпек талшықты жүн иірімжібі. Мохерден жеңіл, жылы бұйымдар тоқуға болады. ЖҮН ИІРІМЖІБІ Бұл табиғи материал. Қырқылған қой жүнінен алынады. АНГОР Ангор жүнін ангор тұқымдас ешкілерден алады. Біріншіден қымбат, екіншіден созылмайды. КАШЕМИР Өте жеңіл, жылы, жұмсақ иірімжіп. Бірақ үйкеліске өте шыдамсыз, түйіршіктеліп дөңгелектер пайда болды.

31 слайд

ЗЫҒЫР Салыстырмалы алғанда берік иірімжіп. Жоғары температурада отырмайды, жылдам кебеді. МАҚТА ИІРІМЖІБІ Қолмен тоқуда баяғыдан қолданып келе жатқан иірімжіптің ең кең тараған түрі. МОХЕР Ұзын, үлпек талшықты жүн иірімжібі. Мохерден жеңіл, жылы бұйымдар тоқуға болады. ЖҮН ИІРІМЖІБІ Бұл табиғи материал. Қырқылған қой жүнінен алынады. АНГОР Ангор жүнін ангор тұқымдас ешкілерден алады. Біріншіден қымбат, екіншіден созылмайды. КАШЕМИР Өте жеңіл, жылы, жұмсақ иірімжіп. Бірақ үйкеліске өте шыдамсыз, түйіршіктеліп дөңгелектер пайда болды.

32 слайд

32 слайд

Тоқуға арналған құралдар Тоқу жіптері Жүн Мақта Вискоза синтетика Тоқитын заттар №1-10 дейінгі сымдар Ілмек

33 слайд
Тоқуға арналған құралдар Тоқу жіптері Жүн Мақта Вискоза синтетика Тоқитын заттар №1-10 дейінгі сымдар Ілмек

33 слайд

Тоқуға арналған құралдар Тоқу жіптері Жүн Мақта Вискоза синтетика Тоқитын заттар №1-10 дейінгі сымдар Ілмек

Жұмыс орнын ұйымдастыру. Қауіпсіздік ережесі: 1.Жұмыс орны жақсы жарықтандырылған болуы керек. 2.Орындық арқасына сүйеніп, ті

34 слайд
Жұмыс орнын ұйымдастыру. Қауіпсіздік ережесі: 1.Жұмыс орны жақсы жарықтандырылған болуы керек. 2.Орындық арқасына сүйеніп, тік отыру керек. 3.Тоқу кезінде арқасы бар орындықта басты сәл иіп отырады. 4.Ілмекбіздің ұшы қауіпсіз, шектелген болуы керек. 5.Тоқып жатқан жайма бүлінбеуі үшін және қолда иірімжіптің қиқымдары қалмас үшін тоқып бастағанда және аяқтағанда қолды жуу қажет. 6.Жұмыс соңында барлық құрал-жабдықтарды жәшікке жинап салу керек. 7.Ілмекбізді қорабымен алып жүру қажет.

34 слайд

Жұмыс орнын ұйымдастыру. Қауіпсіздік ережесі: 1.Жұмыс орны жақсы жарықтандырылған болуы керек. 2.Орындық арқасына сүйеніп, тік отыру керек. 3.Тоқу кезінде арқасы бар орындықта басты сәл иіп отырады. 4.Ілмекбіздің ұшы қауіпсіз, шектелген болуы керек. 5.Тоқып жатқан жайма бүлінбеуі үшін және қолда иірімжіптің қиқымдары қалмас үшін тоқып бастағанда және аяқтағанда қолды жуу қажет. 6.Жұмыс соңында барлық құрал-жабдықтарды жәшікке жинап салу керек. 7.Ілмекбізді қорабымен алып жүру қажет.

Шалманың пайда болуы 1- бос шалу 2- бос шалу тізбек

35 слайд
Шалманың пайда болуы 1- бос шалу 2- бос шалу тізбек

35 слайд

Шалманың пайда болуы 1- бос шалу 2- бос шалу тізбек

Жіпті шумақтап сол алақанға аласыз Жіпті бас бармақтан сағат тіліне қарсы айналдырып шығасыз Сосын бүгілген сұқ саусаққа ор

36 слайд
Жіпті шумақтап сол алақанға аласыз Жіпті бас бармақтан сағат тіліне қарсы айналдырып шығасыз Сосын бүгілген сұқ саусаққа орай алып, оны сол алақаныңызға жіптің ұшымен қосып қысыңыз Енді екі сымды біріктіріп, басбармақтың ішкі жағындағы жіпке кіргізіңіз Сымдарды оңға бұрып, саусақтағы жіпті іліп алыңыз Оны үлкен саусақтағы шалудан өткізіңіз

36 слайд

Жіпті шумақтап сол алақанға аласыз Жіпті бас бармақтан сағат тіліне қарсы айналдырып шығасыз Сосын бүгілген сұқ саусаққа орай алып, оны сол алақаныңызға жіптің ұшымен қосып қысыңыз Енді екі сымды біріктіріп, басбармақтың ішкі жағындағы жіпке кіргізіңіз Сымдарды оңға бұрып, саусақтағы жіпті іліп алыңыз Оны үлкен саусақтағы шалудан өткізіңіз

Сергіту сәті. «Мақал-сөздің мәйегі» 37

37 слайд
Сергіту сәті. «Мақал-сөздің мәйегі» 37

37 слайд

Сергіту сәті. «Мақал-сөздің мәйегі» 37

38 «Өнер іздеген өсер, өсек іздеген » «Шебердің алтын» «Ата көрген оқ жонар, Ана к

38 слайд
38 «Өнер іздеген өсер, өсек іздеген » «Шебердің алтын» «Ата көрген оқ жонар, Ана көрген » « қайшы пішуге сән, Күміс қасық ішуге сән». өшер тон пішер қолы Асыл

38 слайд

38 «Өнер іздеген өсер, өсек іздеген » «Шебердің алтын» «Ата көрген оқ жонар, Ана көрген » « қайшы пішуге сән, Күміс қасық ішуге сән». өшер тон пішер қолы Асыл

ҮІ.Қорытынды сұрақтар 1.Иірімжіптің қандай түрлерін білесіңдер? 2.Салыстырмалы түрде ең берік иірімжіпті атаңдар? 3.Тоқылатын б

39 слайд
ҮІ.Қорытынды сұрақтар 1.Иірімжіптің қандай түрлерін білесіңдер? 2.Салыстырмалы түрде ең берік иірімжіпті атаңдар? 3.Тоқылатын бұйымдарды атап шық. 4. Ілмекбізбен тоқыма сымының айырмашылығы неде?

39 слайд

ҮІ.Қорытынды сұрақтар 1.Иірімжіптің қандай түрлерін білесіңдер? 2.Салыстырмалы түрде ең берік иірімжіпті атаңдар? 3.Тоқылатын бұйымдарды атап шық. 4. Ілмекбізбен тоқыма сымының айырмашылығы неде?

40 слайд

40 слайд