Біздің тату - тәтті отбасымыз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
: – Тақырыбы Қарым қатынас
:
Пәні Психология
:
Тобы ПМНОк – 22 - 1
: . .
Қабылдаған Т Д Бектұрсынова
: . .
Орындаған Е Г Абуева
1 слайд
: – Тақырыбы Қарым қатынас : Пәні Психология : Тобы ПМНОк – 22 - 1 : . . Қабылдаған Т Д Бектұрсынова : . . Орындаған Е Г Абуева
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қарым - қатынас туралы ұғым
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қарым - қатынас туралы ұғым
5 слайд
Жоспар:Жоспар:
Қарым – қатынас туралы ұғымҚарым – қатынас туралы ұғым
Қарым - қатынас мәселесінің зерттелу деңгейі Қарым - қатынас мәселесінің зерттелу деңгейі
Қарым – қатынастың аспектілері мен түрлеріҚарым – қатынастың аспектілері мен түрлері
Қарым - қатынастың жақтарыҚарым - қатынастың жақтары
Мұғалім қарым - қатынас стилдеріМұғалім қарым - қатынас стилдері
5 слайд
Жоспар:Жоспар: Қарым – қатынас туралы ұғымҚарым – қатынас туралы ұғым Қарым - қатынас мәселесінің зерттелу деңгейі Қарым - қатынас мәселесінің зерттелу деңгейі Қарым – қатынастың аспектілері мен түрлеріҚарым – қатынастың аспектілері мен түрлері Қарым - қатынастың жақтарыҚарым - қатынастың жақтары Мұғалім қарым - қатынас стилдеріМұғалім қарым - қатынас стилдері
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Е кі немесе бірнеше адамдардың
өзара бірлескен іс-әрекеті Е кі немесе бірнеше адамдардың
өзара бірлескен іс-әрекеті
7 слайд
Е кі немесе бірнеше адамдардың өзара бірлескен іс-әрекеті Е кі немесе бірнеше адамдардың өзара бірлескен іс-әрекеті
8 слайд
Сөйлесу
8 слайд
Сөйлесу
9 слайд
Қ арым – қатынас -
т т ұлғаның қалыптасуының ең
маңызды факторларының бірі болып табылады. Ежелгі
Греция мен Ежелгі Римде қарым – қатынас мәселесі
шешендік өнер, эвристика және диалектика саласында
зерттелді. И.А.Зимняяның айтуынша қарым – қатынас
XX ғасырдағы жаңа мәселе.
Қазіргі кезде қарым -қатынас
мәселесі философия, әлеуметтану, әлеуметтік
лингвистика, психолингвистика, әлеуметтік психология,
жалпы психология, педагогика, педагогикалық психология
салаларында зерттелуде.
Қарым– қатынастың тұлғаның
дамуындағы маңызды орнын психологтар В.Г.Ананьев,
А.А.Бодалев, Л.С.Выготский, А.Н.Леонтьев, Б.Ф.Ломова,
А.Р.Лурья, В.Н.Мясищев, А.В.Петровский зерттеген.
Қарым-қатынас мәселесінің зерттелу деңгейі
9 слайд
Қ арым – қатынас - т т ұлғаның қалыптасуының ең маңызды факторларының бірі болып табылады. Ежелгі Греция мен Ежелгі Римде қарым – қатынас мәселесі шешендік өнер, эвристика және диалектика саласында зерттелді. И.А.Зимняяның айтуынша қарым – қатынас XX ғасырдағы жаңа мәселе. Қазіргі кезде қарым -қатынас мәселесі философия, әлеуметтану, әлеуметтік лингвистика, психолингвистика, әлеуметтік психология, жалпы психология, педагогика, педагогикалық психология салаларында зерттелуде. Қарым– қатынастың тұлғаның дамуындағы маңызды орнын психологтар В.Г.Ананьев, А.А.Бодалев, Л.С.Выготский, А.Н.Леонтьев, Б.Ф.Ломова, А.Р.Лурья, В.Н.Мясищев, А.В.Петровский зерттеген. Қарым-қатынас мәселесінің зерттелу деңгейі
10 слайд
Кіші мектеп жасында қарым-қатынастың балалардың жеке тұлға ретінде
дамуында алатын орнына, рөліне және қарым-қатынастың даму
ерекшелігін анықтауға арналған зерттеулер ғылыми негізін А.В. Запорожец,
Д.Б. Эльконин, Л.И. Божович, Х.Т. Шерьязданова және т.б. қалаған.
Оқушылардың қарым-қатынас проблемасының әртүрлі аспектілерін
Л.С. Выготский, Б.Г. Ананьев, Е.И. Головаха, А.Б.Добрович, А.А. Бодалев,
И.С. Кон, Л.А. Петровская, В.В.Столин, Н.И. Шеврандин, Л.Д. Стрляренко,
Қ.А. Айдарбеков, Т.М. Шалғынбаев т.б. ғалымдар зерттеген. Қарым-
қатынастың бұзылу себептерін анықтап, оны түзету жолдарын ұсынғандар
Э. Берн, Дж.Морено, Д. Карнегин.
А.Н.Леонтьев ic- әрекеттің кай түрі болмасын қарым-қатынаспен кабаттас
болады деп түсіндіреді. Ол іс-әрекетті қарым-қатынастың қажетті шарты
ретінде қарастырады.
Ал отандық ғалым С.М.Жақыпов бүтіндей оку-тәрбие үрдісінің тиімділігін
анықтайтын факторлардың бipi және оқ ыт ушы мен о қ ушының
арасындагы өзара әрекеттестік деп бірлескен диалогтық, танымдық, іс-
әрекеттік тиіміділігінің критерийі деп көрсетеді. Мұнда өзара әрекеттестік,
карым-катынас мәселесі шешілгенде танымдық іс-әрекетті калыптастыру
үрдісіне жетекшілік жасауға мүмкіншілік пайда болатындығы дәлелденеді .
10 слайд
Кіші мектеп жасында қарым-қатынастың балалардың жеке тұлға ретінде дамуында алатын орнына, рөліне және қарым-қатынастың даму ерекшелігін анықтауға арналған зерттеулер ғылыми негізін А.В. Запорожец, Д.Б. Эльконин, Л.И. Божович, Х.Т. Шерьязданова және т.б. қалаған. Оқушылардың қарым-қатынас проблемасының әртүрлі аспектілерін Л.С. Выготский, Б.Г. Ананьев, Е.И. Головаха, А.Б.Добрович, А.А. Бодалев, И.С. Кон, Л.А. Петровская, В.В.Столин, Н.И. Шеврандин, Л.Д. Стрляренко, Қ.А. Айдарбеков, Т.М. Шалғынбаев т.б. ғалымдар зерттеген. Қарым- қатынастың бұзылу себептерін анықтап, оны түзету жолдарын ұсынғандар Э. Берн, Дж.Морено, Д. Карнегин. А.Н.Леонтьев ic- әрекеттің кай түрі болмасын қарым-қатынаспен кабаттас болады деп түсіндіреді. Ол іс-әрекетті қарым-қатынастың қажетті шарты ретінде қарастырады. Ал отандық ғалым С.М.Жақыпов бүтіндей оку-тәрбие үрдісінің тиімділігін анықтайтын факторлардың бipi және оқ ыт ушы мен о қ ушының арасындагы өзара әрекеттестік деп бірлескен диалогтық, танымдық, іс- әрекеттік тиіміділігінің критерийі деп көрсетеді. Мұнда өзара әрекеттестік, карым-катынас мәселесі шешілгенде танымдық іс-әрекетті калыптастыру үрдісіне жетекшілік жасауға мүмкіншілік пайда болатындығы дәлелденеді .
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Қарым-қатынастың жақтарыҚарым-қатынастың жақтары
КоммуникативтіКоммуникативті
- - Коммунакатор
(Ақпарат беруші,
(Қабылдаушы)
-Рецепиент
(Тасымалдаушы) ИнтерактивтіИнтерактивті
- Идея (ой) - Идея (ой)
- Интелект - Интелект
(жаңа ақпарат қосу)(жаңа ақпарат қосу)Перцепция
- Қабылдау,
- ұғыну,
-түйсіну
12 слайд
Қарым-қатынастың жақтарыҚарым-қатынастың жақтары КоммуникативтіКоммуникативті - - Коммунакатор (Ақпарат беруші, (Қабылдаушы) -Рецепиент (Тасымалдаушы) ИнтерактивтіИнтерактивті - Идея (ой) - Идея (ой) - Интелект - Интелект (жаңа ақпарат қосу)(жаңа ақпарат қосу)Перцепция - Қабылдау, - ұғыну, -түйсіну
13 слайд
Мұғалім қарым-қатынас
стилдері
13 слайд
Мұғалім қарым-қатынас стилдері
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Вербалды қарым – қатынас
(Тіл арқылы сөздік қор арқылы)
Вейбералды қарым – қатынас
(Ым, ишара, мимика және пантомимика)
16 слайд
Вербалды қарым – қатынас (Тіл арқылы сөздік қор арқылы) Вейбералды қарым – қатынас (Ым, ишара, мимика және пантомимика)
17 слайд
17 слайд
18 слайд
Тілдің көмегімен қарым -қатынасқа
түсеміз
Қарым – қатынасқа тіл арқылы
түсуіне негіз болатын ым, ишара,
мимика болып табылады.Қарым – қатынастың негізгі құра лы тіл болып
табылады
18 слайд
Тілдің көмегімен қарым -қатынасқа түсеміз Қарым – қатынасқа тіл арқылы түсуіне негіз болатын ым, ишара, мимика болып табылады.Қарым – қатынастың негізгі құра лы тіл болып табылады
19 слайд
Мимика – адамның сезімдері мен
эмоцияларының сыртқа бет -
әлпетінің қимылы арқылы
көрінуі
19 слайд
Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет - әлпетінің қимылы арқылы көрінуі
20 слайд
Жест – адамның
сезімдері мен эмоцияларының
сыртқа қол – аяқтың
қимылдары арқылы көрінуі.
20 слайд
Жест – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа қол – аяқтың қимылдары арқылы көрінуі.
21 слайд
•
Пантомимика – адамның сезімдері мен
эмоцияларының сыртқа дене қалпының
қозғалысынан, позасы мен жүріс –
тұрыстарынан көрінуі.
•
Белгілі бір бол мысты толыққанды суреттеп
салу
21 слайд
• Пантомимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа дене қалпының қозғалысынан, позасы мен жүріс – тұрыстарынан көрінуі. • Белгілі бір бол мысты толыққанды суреттеп салу
22 слайд
Ресми қарым – қатынас дегеніміз-
қоғамдық әлеуметтік ортада
нақтылы жоспары бар, міндет-
мақсаты бар, мезгіл- мекені бар,
барлық мәліметтер жинақталған
жүйелі түрдегі қарым –қатынасты
айтамыз. Бейресми қарым – қатынас
дегеніміз әлеуметтік ортада
жоспардан тыс барлық қарым
– қатынасты айтамыз
Маскалы қарым – қатынас дегеніміз – саналы адам баласының үздіксіз,
шынайы болмысына өзгеруі.
(Маскалы қарым – қатынас уақытты, мезгілді, мекенді талғамайды
22 слайд
Ресми қарым – қатынас дегеніміз- қоғамдық әлеуметтік ортада нақтылы жоспары бар, міндет- мақсаты бар, мезгіл- мекені бар, барлық мәліметтер жинақталған жүйелі түрдегі қарым –қатынасты айтамыз. Бейресми қарым – қатынас дегеніміз әлеуметтік ортада жоспардан тыс барлық қарым – қатынасты айтамыз Маскалы қарым – қатынас дегеніміз – саналы адам баласының үздіксіз, шынайы болмысына өзгеруі. (Маскалы қарым – қатынас уақытты, мезгілді, мекенді талғамайды
23 слайд
23 слайд
24 слайд
24 слайд
25 слайд
Рефлексия
1. Сабақта сізге не жаңалық болды?
2. Сабақта сізге не ұнады?
3. Не үйрендіңіз?
4. Қай жерлерін мүлдем ұқпадыңыз?
25 слайд
Рефлексия 1. Сабақта сізге не жаңалық болды? 2. Сабақта сізге не ұнады? 3. Не үйрендіңіз? 4. Қай жерлерін мүлдем ұқпадыңыз?
26 слайд
Тест: «Сізбен қарым - қатынасқа
түсу жағымды ма?»
Нұсқау: Сауалнаманың мазмұнын оқып, “иә” және “жоқ” жауаптары бойынша
жауап бересіз .
1. Сіз сөйлегенге қарағанда тыңдағанды жақсы көресіз бе?
2. Сіз кез-келген бейтаныс адаммен сөйлесу үшін ортақ тақырып таба аласыз ба?
3. Сіз әңгімелесушіңізді әрдайым ұқыптылықпен тыңдайсыз
4. Сіз кеңес бергенді жақсы көресіз бе?
5. Егер әңгімелесушіңіздің әңгімесі сізге қызықсыз болса, сіз оны оған көрсетесіз
бе?
6. Сізді тыңдамай отырса қапаланасыз ба?
7. Сіздің кез-келген сұрақ бойынша өз жауабыңыз бар ма?
8. Егер әңгімелесу тақырыбы сізге таныс болмаса, оны одан әрі өрбітесіз бе?
9. Сіз назарда болғанды ұнатасыз ба?
10. Жеткілікті білімім бар дейтіндей 3 пәнді атай аласыз ба?
11. Сіз жақсы ораторсыз (сөзшең) ба?
26 слайд
Тест: «Сізбен қарым - қатынасқа түсу жағымды ма?» Нұсқау: Сауалнаманың мазмұнын оқып, “иә” және “жоқ” жауаптары бойынша жауап бересіз . 1. Сіз сөйлегенге қарағанда тыңдағанды жақсы көресіз бе? 2. Сіз кез-келген бейтаныс адаммен сөйлесу үшін ортақ тақырып таба аласыз ба? 3. Сіз әңгімелесушіңізді әрдайым ұқыптылықпен тыңдайсыз 4. Сіз кеңес бергенді жақсы көресіз бе? 5. Егер әңгімелесушіңіздің әңгімесі сізге қызықсыз болса, сіз оны оған көрсетесіз бе? 6. Сізді тыңдамай отырса қапаланасыз ба? 7. Сіздің кез-келген сұрақ бойынша өз жауабыңыз бар ма? 8. Егер әңгімелесу тақырыбы сізге таныс болмаса, оны одан әрі өрбітесіз бе? 9. Сіз назарда болғанды ұнатасыз ба? 10. Жеткілікті білімім бар дейтіндей 3 пәнді атай аласыз ба? 11. Сіз жақсы ораторсыз (сөзшең) ба?
27 слайд
Егер сіз 1,2,3,6,7,8,9,10,11 сұрақтарына “иә”, ал 4,5
сұрақтарға “жоқ” деп жауап берсеңіз, онда
әрқайсысын 1 ұпай деп есептейсіз.
1 - ден 3 ұпай – айту қиын, сіз бір сөз айтқыза
алмайтын тұйық адамсыз немесе өзгелерді қашуға
дейін мәжбүрлейтін шектен тыс қарым –
қатынасшылсыз. Сізбен қарым – қатынасқа түсу
үнемі жағымды емес, тіпті кейде қиын.
27 слайд
Егер сіз 1,2,3,6,7,8,9,10,11 сұрақтарына “иә”, ал 4,5 сұрақтарға “жоқ” деп жауап берсеңіз, онда әрқайсысын 1 ұпай деп есептейсіз. 1 - ден 3 ұпай – айту қиын, сіз бір сөз айтқыза алмайтын тұйық адамсыз немесе өзгелерді қашуға дейін мәжбүрлейтін шектен тыс қарым – қатынасшылсыз. Сізбен қарым – қатынасқа түсу үнемі жағымды емес, тіпті кейде қиын.
28 слайд
4-тен 8 ұпай – сіз, мүмкін қарым- қатынасшыл адам
болмассыз, бірақ әрдайым – ұқыпты, әрі жақсы
әңгімелесушісіз. Сіз зауқыңыз соқпағанда, алаңғасар
бола аласыз, бірақ осы сәттерде қоршаған адамның
сізге көңіл аударуын талап етесіз.
9-дан 11 ұпай – сіз адамдармен қарым- қатынаста
ең жағымды адамның бірісіз. Достарыңызға сізсіз
қиын болады. Бұл керемет.
28 слайд
4-тен 8 ұпай – сіз, мүмкін қарым- қатынасшыл адам болмассыз, бірақ әрдайым – ұқыпты, әрі жақсы әңгімелесушісіз. Сіз зауқыңыз соқпағанда, алаңғасар бола аласыз, бірақ осы сәттерде қоршаған адамның сізге көңіл аударуын талап етесіз. 9-дан 11 ұпай – сіз адамдармен қарым- қатынаста ең жағымды адамның бірісіз. Достарыңызға сізсіз қиын болады. Бұл керемет.
29 слайд
«Суреттер көрмесі»
29 слайд
«Суреттер көрмесі»
30 слайд
30 слайд
31 слайд
31 слайд
32 слайд
32 слайд
33 слайд
33 слайд
34 слайд
34 слайд
35 слайд
35 слайд