Большевиктер Уақытша үкіметтің билігін қалай жойды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы : - 1917 жылғы
Ресейдегі Революция.
Сабақтың тақырыбы : Большевиктер Уақытша үкіметтің
билігін қалай жойды.
Зерттеу сұрағы: Уақытша үкіметтің билігін жойғаннан кейін
үкімет басына келген кімдер: большевиктер ма, әлде
меншевиктер ма ?
Оқу мақсаты : 8.111 – тарихи оқиғаның нәтижелерін
талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан
социалистік революцияның әсерін сипаттау
Барлық оқушылар :
Большевиктер 1917 жылғы
Қазан социалистік
революциясын
орнатқандығын біледі. Оқушылардың басым
бөлігі: Қазан
социалистік
революциясын,
Уақытша үкіметтің
құлауын талдай
алады.
Кейбір оқушылар:
Әлеуметтік құрылымның
өзгеруіне Қазан
социалистік
революциясының әсерін
сипаттайды;
Сабақ мақсаты8
сынып Дүниежүзі
тарихыМұғалімнің аты-жөні
Жакипова Маржан
Абубакировна
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : - 1917 жылғы Ресейдегі Революция. Сабақтың тақырыбы : Большевиктер Уақытша үкіметтің билігін қалай жойды. Зерттеу сұрағы: Уақытша үкіметтің билігін жойғаннан кейін үкімет басына келген кімдер: большевиктер ма, әлде меншевиктер ма ? Оқу мақсаты : 8.111 – тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революцияның әсерін сипаттау Барлық оқушылар : Большевиктер 1917 жылғы Қазан социалистік революциясын орнатқандығын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қазан социалистік революциясын, Уақытша үкіметтің құлауын талдай алады. Кейбір оқушылар: Әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін сипаттайды; Сабақ мақсаты8 сынып Дүниежүзі тарихыМұғалімнің аты-жөні Жакипова Маржан Абубакировна
2 слайд
Бағалау кретериі- - 1917 жылғы Қазан социалистік революциясынан мәлімет бере алады
-Қазан социалистік революциясын, Уақытша үкіметтің құлау тарихын айта алады.
- Қазан социалистік революциясын және большевизмнің үкімет басына келуіне талдау
жасай алады
Негізгі сөздер мен тіркестер Декрет, Кеңес билігі, Халық Комиссарлар Кеңесі (ХҚК),
шетелдік интервенция, азаматтық соғыс , дикларация
Пәнге қатысты лекция мен
терминалогия Интерактивті тақтада
термин сөздер шығарылады Оқушылар
дәптерлеріне жазып, мұғаліммен бірге
мағынасын талқылайды
Терминдер 1. Социал-демократия –
дүниежүзілік демократиялық жұмысшы
қозғалысындағы ықпалды күш, ХІХғ. соңы мен
ХХғ. басы кезінде пайда болды.Кең көлемді
демократиялық құруларды
жүргізіп,революциялық жолмен социализмге
жетуге ұмтылатын жұмысшы тобының
партиясы.
2. «Уақытша үкімет» - буржуазия мен
помещиктер бір бөлігінің диктатурасын
жүзеге асыратын билік
3. Декларация -(лат.жариялау) - мемлекеттің
ішкі және сыртқы саясатының бағыты,
партиялар мен халықаралық ұйымдардың
бағдарламалық ережелері жөніндегі ресми
мәлімдеме.
4. Большевизм – В.И. Ленин бастаған саяси қозғалыс
пен саяси ойдың ағымы.РСДЖП ІІ
съезінде(1903ж)басқарушы органдары сайлау кезінде
В.И.Лениннің жасақтары көпшілік дауысқа ие болып,
большевиктер деп атала бастады.
5. Меншевиктер –РСДЖП –Ресей социал-
демократиялық жұмысшы партиясы құрамындағы
ағым
Ойлауға дағдылары. Блум
таксономиясы бойыншы: Білу , түсіну,
қолдану
Алдыңғы білім де Ресейдегі
самодержаваның жойылу себебі туралы
түсінік қалыптасқан
Тілдік мақсаттарға: Тыңдалым -
айтылым . Бейне роликке анализ жасау.
Кезбе тілші әдісі арқылы бейне ролик
қосылады. Бейнеороликті тыңдай
отырып, зерттеу сұрақтарына жауап
береді..
2 слайд
Бағалау кретериі- - 1917 жылғы Қазан социалистік революциясынан мәлімет бере алады -Қазан социалистік революциясын, Уақытша үкіметтің құлау тарихын айта алады. - Қазан социалистік революциясын және большевизмнің үкімет басына келуіне талдау жасай алады Негізгі сөздер мен тіркестер Декрет, Кеңес билігі, Халық Комиссарлар Кеңесі (ХҚК), шетелдік интервенция, азаматтық соғыс , дикларация Пәнге қатысты лекция мен терминалогия Интерактивті тақтада термин сөздер шығарылады Оқушылар дәптерлеріне жазып, мұғаліммен бірге мағынасын талқылайды Терминдер 1. Социал-демократия – дүниежүзілік демократиялық жұмысшы қозғалысындағы ықпалды күш, ХІХғ. соңы мен ХХғ. басы кезінде пайда болды.Кең көлемді демократиялық құруларды жүргізіп,революциялық жолмен социализмге жетуге ұмтылатын жұмысшы тобының партиясы. 2. «Уақытша үкімет» - буржуазия мен помещиктер бір бөлігінің диктатурасын жүзеге асыратын билік 3. Декларация -(лат.жариялау) - мемлекеттің ішкі және сыртқы саясатының бағыты, партиялар мен халықаралық ұйымдардың бағдарламалық ережелері жөніндегі ресми мәлімдеме. 4. Большевизм – В.И. Ленин бастаған саяси қозғалыс пен саяси ойдың ағымы.РСДЖП ІІ съезінде(1903ж)басқарушы органдары сайлау кезінде В.И.Лениннің жасақтары көпшілік дауысқа ие болып, большевиктер деп атала бастады. 5. Меншевиктер –РСДЖП –Ресей социал- демократиялық жұмысшы партиясы құрамындағы ағым Ойлауға дағдылары. Блум таксономиясы бойыншы: Білу , түсіну, қолдану Алдыңғы білім де Ресейдегі самодержаваның жойылу себебі туралы түсінік қалыптасқан Тілдік мақсаттарға: Тыңдалым - айтылым . Бейне роликке анализ жасау. Кезбе тілші әдісі арқылы бейне ролик қосылады. Бейнеороликті тыңдай отырып, зерттеу сұрақтарына жауап береді..
3 слайд
Оқылым- жазылым. . «Т» әдісі және «Галереяны шарлау» әдісі арқылы м әтінді оқи
отырып,әртоп сабаққа белсене қатысап , керек мәліметтерді жазады және
салыстырады. .
Белсенді оқу
«Попкорн әдісі»
«Галерея әдісі»
Саралау
« Т» әдіс і .
«Кезбе т ілші » әдісі
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы
Критериалды бағалау
«Мадақтау сендвичі»
Сыныптастарды бағалау
Жапондық бағалау
Түйінді сәттер.
Ду қол шапалақ
Жаңа сабақ Видеоролик көрсету
2. «Кезбе тілші» әдісі, бейне роликке анализ
жасау. Саралау тәсілі бойынша «Кезбе тілші»
әдісін қолданып А,В,С оқушылардан жауап
алу үшін сұрақтар қоямын:
А-деңгейі 1. Большевиктердің үкімет басына келуі мен жүргізген
саясатын түсіндіру? 2.Ресейдегі Қазан социалистік төңкерісінің
тарихи маңызы қандай?
В-деңгейі 1. 1917 жылы кеңес билігі қандай маңызды қаулылар
қабылданды? 2. Уақытша үкімет, Қазан төңкерісінің құлау себебтері
қандай?
С-деңгейі 1. Үкіметтің басына Большевиктердің келуін және
Жұмысшылар құқықтарының декларациясын атап көрсетеді?
2.Азаматтық соғыс және шетелдік әскери интервенцияны мәнін ашу
Кезбе тілші әдісін қолданудағы мақсатым: Бұл әдіс
арқылы оқушыларды Большевиктер Уақытша үкіметтің
билігін қалай жойуы туралы жеңіл әрі терең ұғынуына
мүмкіндік туғызады,олардың ойлау әрекетін
жандандырып қосымша ақпарат береді
Қ/б.Сыныптастарды бағалауСабақтың барысына:
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.
Топтарға бөлу. Ұйымдастыру кезеңі
Топтастыру : Аталым қағаздарға топтың аттары
жазылады және өз топтары туралы қысқаша
мағлұмат бере кетеді.
1.топ Революция
2.топ Большевик
3.топ Уақытша үкімет
Үй тапсырмасын тексеру:
1.«Попкорн?» әдісі арқылы өткен сабақты
пысықтау және оқушылардың
белсенділігін арттыру ; «Попкорн» әдісін
қолданудағы мақсатым ө ткен сабақты
пысықтау арқылы оқушылардың ойлау қабілетін
анықтау және белсенділігі мен қызығушылығын
артыру және талқылау дағдыларын дамытыуға
қол жеткізу.
3 слайд
Оқылым- жазылым. . «Т» әдісі және «Галереяны шарлау» әдісі арқылы м әтінді оқи отырып,әртоп сабаққа белсене қатысап , керек мәліметтерді жазады және салыстырады. . Белсенді оқу «Попкорн әдісі» «Галерея әдісі» Саралау « Т» әдіс і . «Кезбе т ілші » әдісі Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Критериалды бағалау «Мадақтау сендвичі» Сыныптастарды бағалау Жапондық бағалау Түйінді сәттер. Ду қол шапалақ Жаңа сабақ Видеоролик көрсету 2. «Кезбе тілші» әдісі, бейне роликке анализ жасау. Саралау тәсілі бойынша «Кезбе тілші» әдісін қолданып А,В,С оқушылардан жауап алу үшін сұрақтар қоямын: А-деңгейі 1. Большевиктердің үкімет басына келуі мен жүргізген саясатын түсіндіру? 2.Ресейдегі Қазан социалистік төңкерісінің тарихи маңызы қандай? В-деңгейі 1. 1917 жылы кеңес билігі қандай маңызды қаулылар қабылданды? 2. Уақытша үкімет, Қазан төңкерісінің құлау себебтері қандай? С-деңгейі 1. Үкіметтің басына Большевиктердің келуін және Жұмысшылар құқықтарының декларациясын атап көрсетеді? 2.Азаматтық соғыс және шетелдік әскери интервенцияны мәнін ашу Кезбе тілші әдісін қолданудағы мақсатым: Бұл әдіс арқылы оқушыларды Большевиктер Уақытша үкіметтің билігін қалай жойуы туралы жеңіл әрі терең ұғынуына мүмкіндік туғызады,олардың ойлау әрекетін жандандырып қосымша ақпарат береді Қ/б.Сыныптастарды бағалауСабақтың барысына: Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Топтарға бөлу. Ұйымдастыру кезеңі Топтастыру : Аталым қағаздарға топтың аттары жазылады және өз топтары туралы қысқаша мағлұмат бере кетеді. 1.топ Революция 2.топ Большевик 3.топ Уақытша үкімет Үй тапсырмасын тексеру: 1.«Попкорн?» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау және оқушылардың белсенділігін арттыру ; «Попкорн» әдісін қолданудағы мақсатым ө ткен сабақты пысықтау арқылы оқушылардың ойлау қабілетін анықтау және белсенділігі мен қызығушылығын артыру және талқылау дағдыларын дамытыуға қол жеткізу.
4 слайд
«Т» кестесі бойынша топтық жұмыс жасатып, жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру. Плакатты
екі бағанаға ішкі және сыртқы деп бөледі. Жаңатақырыпты оқиды. Ішкі жағына кітаптағы бар
мәліметтерді жазса, сыртқы жағына кітаптағы жоқ мәліметтерді сыни ойлай отырып жазады.
Жасаған «Т» кестелерін сынып алдында дәлелдейді .
І-топ Большевиктер үкімет басына келгенге дейін және үкімет басына келгеннен кейінгі діннің мәселесі қандай
болды?
ІІ-топ Большевиктер үкімет басына келгенге дейін және үкімет басына келгеннен кейінгі шаруалардың мәселесі
қандай болды?
ІІІ-топ Большевиктер үкімет басына келгенге дейін және үкімет басына келгеннен кейінгі саяси жүйе және билік
мәселесі қандай болды?
«Т» әдісі. Бұл әдісті қолданудағы мақсатым: Мәтінді оқи отырып, сұрақтар топтамасымен жұмыс істеудің
құрылымдалған тәсілі және топта жұмыс істеуге және зерттеу сұрақтарына жауап беруге мүмкіндік береді:
Қ/б «Жапондық бағалау» әдісі арқылы оқушылар әр топтың жауабын ойын барысында бағалайды
«Галереяны шарлау» әдісі Саймон Браунхилл бойынша Қабырғаға дайындалған суреттер ілінеді.
«Галереяға шарлау» –топтар кабинет ішінде қозғалысқа түседі, қабырға газеттерін қарайды,
сараптайды, талдайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жабыстырып кетеді.
Галереяға саяхат аяқталған соң, топтар жұмыстарға шолу жасап, өз қабырға газеттеріне жазылған
сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды
жасайды.
Галерея әдісін пайдалану мақсатым оқушылардың белсенділігін арттыру.
4 слайд
«Т» кестесі бойынша топтық жұмыс жасатып, жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру. Плакатты екі бағанаға ішкі және сыртқы деп бөледі. Жаңатақырыпты оқиды. Ішкі жағына кітаптағы бар мәліметтерді жазса, сыртқы жағына кітаптағы жоқ мәліметтерді сыни ойлай отырып жазады. Жасаған «Т» кестелерін сынып алдында дәлелдейді . І-топ Большевиктер үкімет басына келгенге дейін және үкімет басына келгеннен кейінгі діннің мәселесі қандай болды? ІІ-топ Большевиктер үкімет басына келгенге дейін және үкімет басына келгеннен кейінгі шаруалардың мәселесі қандай болды? ІІІ-топ Большевиктер үкімет басына келгенге дейін және үкімет басына келгеннен кейінгі саяси жүйе және билік мәселесі қандай болды? «Т» әдісі. Бұл әдісті қолданудағы мақсатым: Мәтінді оқи отырып, сұрақтар топтамасымен жұмыс істеудің құрылымдалған тәсілі және топта жұмыс істеуге және зерттеу сұрақтарына жауап беруге мүмкіндік береді: Қ/б «Жапондық бағалау» әдісі арқылы оқушылар әр топтың жауабын ойын барысында бағалайды «Галереяны шарлау» әдісі Саймон Браунхилл бойынша Қабырғаға дайындалған суреттер ілінеді. «Галереяға шарлау» –топтар кабинет ішінде қозғалысқа түседі, қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, талдайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жабыстырып кетеді. Галереяға саяхат аяқталған соң, топтар жұмыстарға шолу жасап, өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды. Галерея әдісін пайдалану мақсатым оқушылардың белсенділігін арттыру.
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы:
Оқушылардың деңгейіне қарай тақырыптық және терминалогияға байланысты деңгейлік
тапсырма.
А- Сөйлемдердегі қалып қойған сөздерді тауып көп нүктенің орнын толықтырыңыз.
Ақпан төңкерісінен кейін елде жағдай ........ тұрақсыз болды және Ресейдің ..... саяси күштерінің арасындағы күрестің шиеленісіне қолайлы жағдай
туғызды.
...... жылы 7 қарашада (көне санау бойынша 25 қазан) Петраградта жұмысшылар, теңізшілер мен сарбаздардың көтерілісі ...... жетті.
Елдегі атқарушы билікті большевиктер үкіметі - ....... жетекшілік еткен Халық Комиссарлар Кеңесі (ХКК) басқарды.
Декларацияның төрт бөлімінде Кеңестік мемлекеттің саяси негіздері орнатылды, ....... басты міндеті анықталды, ....... саясат қағидалары орнатылды.
Азамат соғысының бірінші кезеңі Орал және Поволжье аймағындағы .......... ........... қалпына келуімен аяқталды.
В) Төменде берілген сөздердің дұрыс немесе
бұрыс екенін көрсетіңіз
дұрыс бұрыс
1917 жылы 27 ақпанда (12 наурыз) төңкеріс болды
1917 жылы бейбітшілік орнады
Декларация жобасын В.И.Ленин жасады
Елдегі атқарушы билікті меншевиктер атқарды
1917-1918 жылдары Ресейде ұлт-азаттық революциялар болып өтті
Ресейдің әлеуметтік және саяси ахуалы өте ауыр еді.
1918-1919 ж соңында ақтар қозғалысы шыңына жетті
С- Уақытша үкімет, большевик, меншевик, декрет, Социал-демократия, декларация терминдік
сөздердің мағанасын айту
Мақсаты: Сыныптағы оқушыларға жаңа сабақ тапсырмасына қатысты деңгейлі тапсырмалар беру
арқылы бүкіл сынып оқушыларын сабаққа деген қызығушылығымен белсенділігін арттыру арқылы
сабаққа түгел қатысуын қамтамасыз ету.
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: Оқушылардың деңгейіне қарай тақырыптық және терминалогияға байланысты деңгейлік тапсырма. А- Сөйлемдердегі қалып қойған сөздерді тауып көп нүктенің орнын толықтырыңыз. Ақпан төңкерісінен кейін елде жағдай ........ тұрақсыз болды және Ресейдің ..... саяси күштерінің арасындағы күрестің шиеленісіне қолайлы жағдай туғызды. ...... жылы 7 қарашада (көне санау бойынша 25 қазан) Петраградта жұмысшылар, теңізшілер мен сарбаздардың көтерілісі ...... жетті. Елдегі атқарушы билікті большевиктер үкіметі - ....... жетекшілік еткен Халық Комиссарлар Кеңесі (ХКК) басқарды. Декларацияның төрт бөлімінде Кеңестік мемлекеттің саяси негіздері орнатылды, ....... басты міндеті анықталды, ....... саясат қағидалары орнатылды. Азамат соғысының бірінші кезеңі Орал және Поволжье аймағындағы .......... ........... қалпына келуімен аяқталды. В) Төменде берілген сөздердің дұрыс немесе бұрыс екенін көрсетіңіз дұрыс бұрыс 1917 жылы 27 ақпанда (12 наурыз) төңкеріс болды 1917 жылы бейбітшілік орнады Декларация жобасын В.И.Ленин жасады Елдегі атқарушы билікті меншевиктер атқарды 1917-1918 жылдары Ресейде ұлт-азаттық революциялар болып өтті Ресейдің әлеуметтік және саяси ахуалы өте ауыр еді. 1918-1919 ж соңында ақтар қозғалысы шыңына жетті С- Уақытша үкімет, большевик, меншевик, декрет, Социал-демократия, декларация терминдік сөздердің мағанасын айту Мақсаты: Сыныптағы оқушыларға жаңа сабақ тапсырмасына қатысты деңгейлі тапсырмалар беру арқылы бүкіл сынып оқушыларын сабаққа деген қызығушылығымен белсенділігін арттыру арқылы сабаққа түгел қатысуын қамтамасыз ету.
6 слайд
Бағалау кретерйиі: - 1917 жылғы Қазан
социалистік революциясының мәлімет бере
алады
- Қазан социалистік революциясын, Уақытша
үкіметтің құлау тарихын айта алады.
- Қазан социалистік революциясын және
большевизмнің үкімет басына келуіне
талдау жасай алады Дескриптор - 1917 жылғы Қазан
социалистік революциясының мәлімет
бере алды
- Қазан социалистік революциясын,
Уақытша үкіметтің құлау тарихын айтты
- Қазан социалистік революциясын
және большевизмнің үкімет басына
келуіне талдау жасай алдыСабақ бойынша рефлекция Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,
қоржындарға жабыстырады.
Үйге тапсырма: саралау тәсілі бойынша А.В.С деңгейлі тапсырмаларын
беремін
А.деңгейі : Үкімет басына келген большевиктердің басшысы Ленин В.И туралы
қысқа эссе жазу
В.деңгейі: Азаматтық соғыс және шетелдік әскери интервенциясына сөздерге
сөзжұмбақ дайындау
С.деңгейі: Қазан революциясы мен Уақытша үкіметі кестеге түсіріп келу.
6 слайд
Бағалау кретерйиі: - 1917 жылғы Қазан социалистік революциясының мәлімет бере алады - Қазан социалистік революциясын, Уақытша үкіметтің құлау тарихын айта алады. - Қазан социалистік революциясын және большевизмнің үкімет басына келуіне талдау жасай алады Дескриптор - 1917 жылғы Қазан социалистік революциясының мәлімет бере алды - Қазан социалистік революциясын, Уақытша үкіметтің құлау тарихын айтты - Қазан социалистік революциясын және большевизмнің үкімет басына келуіне талдау жасай алдыСабақ бойынша рефлекция Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. Үйге тапсырма: саралау тәсілі бойынша А.В.С деңгейлі тапсырмаларын беремін А.деңгейі : Үкімет басына келген большевиктердің басшысы Ленин В.И туралы қысқа эссе жазу В.деңгейі: Азаматтық соғыс және шетелдік әскери интервенциясына сөздерге сөзжұмбақ дайындау С.деңгейі: Қазан революциясы мен Уақытша үкіметі кестеге түсіріп келу.