Материалдар / "Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
А) білімділік: болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі, ерекшеліктерін ұғындыру және оқушыларға болымсыздық есімдігінің зат есім орнына жүріп, септелуін, тәуелденуін, көптік жалғауын қабылдауын, ал жалпылау есімдіктерінің кейбірі тәуелденіп, септелуін ұғындыру, ерекшеліктерін байқату Ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау қабілетін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, олардың ой-пікірін қалыптастыру, сауатты жазуға баулу. Б) тәрбиелік: елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
662
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі

1 слайд
Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі

1 слайд

Болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі

Сабақтың мақсаты: А) білімділік: болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі, ерекшеліктерін ұғындыру және оқушыларға болы

2 слайд
Сабақтың мақсаты: А) білімділік: болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі, ерекшеліктерін ұғындыру және оқушыларға болымсыздық есімдігінің зат есім орнына жүріп, септелуін, тәуелденуін, көптік жалғауын қабылдауын, ал жалпылау есімдіктерінің кейбірі тәуелденіп, септелуін ұғындыру, ерекшеліктерін байқату Ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау қабілетін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, олардың ой-пікірін қалыптастыру, сауатты жазуға баулу. Б) тәрбиелік: елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: А) білімділік: болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің түрленуі, ерекшеліктерін ұғындыру және оқушыларға болымсыздық есімдігінің зат есім орнына жүріп, септелуін, тәуелденуін, көптік жалғауын қабылдауын, ал жалпылау есімдіктерінің кейбірі тәуелденіп, септелуін ұғындыру, ерекшеліктерін байқату Ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау қабілетін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, олардың ой-пікірін қалыптастыру, сауатты жазуға баулу. Б) тәрбиелік: елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау , топтастыру Сабақтың барысы: І) Ұйымдастыру кезеңі

3 слайд
Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау , топтастыру Сабақтың барысы: І) Ұйымдастыру кезеңі ІІ) Үй тапсырмасын сұрау Өздік есімдігінің түрленуі

3 слайд

Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау , топтастыру Сабақтың барысы: І) Ұйымдастыру кезеңі ІІ) Үй тапсырмасын сұрау Өздік есімдігінің түрленуі

ІІІ. Жаңа сабақ Сабағымыздың мақсаты болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің тәуелденуі мен септелуін ажыратып, түсініп, оның ер

4 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ Сабағымыздың мақсаты болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің тәуелденуі мен септелуін ажыратып, түсініп, оның ерекшеліктерін байқау. Осыған байланысты берілген тапсырмаларды орындау. 1. Есімдік дегеніміз не? 2. Қай есім сөздердің орнына жұмсалады.

4 слайд

ІІІ. Жаңа сабақ Сабағымыздың мақсаты болымсыздық, жалпылау есімдіктерінің тәуелденуі мен септелуін ажыратып, түсініп, оның ерекшеліктерін байқау. Осыған байланысты берілген тапсырмаларды орындау. 1. Есімдік дегеніміз не? 2. Қай есім сөздердің орнына жұмсалады.

Септіктер Ешкім Ешқайсысы А.с І.с Б.с Т.с Ж.с Ш.с К.с Ешкім Ешкімнің Ешкімге Ешкімді Ешкімде Ешкімнен Ешкіммен Ешқайсысы Ешқайс

5 слайд
Септіктер Ешкім Ешқайсысы А.с І.с Б.с Т.с Ж.с Ш.с К.с Ешкім Ешкімнің Ешкімге Ешкімді Ешкімде Ешкімнен Ешкіммен Ешқайсысы Ешқайсысының Ешқайсысына Ешқайсысын Ешқайсысында Ешқайсысынан Ешқайсысымен Болымсыздық есімдігінің септелу үлгісі:

5 слайд

Септіктер Ешкім Ешқайсысы А.с І.с Б.с Т.с Ж.с Ш.с К.с Ешкім Ешкімнің Ешкімге Ешкімді Ешкімде Ешкімнен Ешкіммен Ешқайсысы Ешқайсысының Ешқайсысына Ешқайсысын Ешқайсысында Ешқайсысынан Ешқайсысымен Болымсыздық есімдігінің септелу үлгісі:

Болымсыздық есімдігінің тәуелдену үлгісі:Жақ Жекеше Көпше І Ештеме -м Ештеме -міз ІІ Ештеме -ң Ештеме -ңіз Е

6 слайд
Болымсыздық есімдігінің тәуелдену үлгісі:Жақ Жекеше Көпше І Ештеме -м Ештеме -міз ІІ Ештеме -ң Ештеме -ңіз Ештеме -лерің Ештеме -леріңіз ІІІ Ештеме -сі Ештеме -сі Болымсыздық есімдіктері зат есімдер орнына жүріп, септеліп, тәуелденеді, көптік жалғауын қабылдайды. Болымсыздық есімдіктері жіктелмейді.

6 слайд

Болымсыздық есімдігінің тәуелдену үлгісі:Жақ Жекеше Көпше І Ештеме -м Ештеме -міз ІІ Ештеме -ң Ештеме -ңіз Ештеме -лерің Ештеме -леріңіз ІІІ Ештеме -сі Ештеме -сі Болымсыздық есімдіктері зат есімдер орнына жүріп, септеліп, тәуелденеді, көптік жалғауын қабылдайды. Болымсыздық есімдіктері жіктелмейді.

Жалпылау, жинақтау мағынасында жұмсалатын есімдіктің түрін жалпылау есімдігі дейміз. Жалпылау есімдігінің септелу үлгісі: Се

7 слайд
Жалпылау, жинақтау мағынасында жұмсалатын есімдіктің түрін жалпылау есімдігі дейміз. Жалпылау есімдігінің септелу үлгісі: Септік Жай септеу Тәуелді септеу А.с І.с Б.с Т.с Ж.с Ш.с К.с Бәрі Бәрі-нің Бәрі-не Бәрі-н Бәрі-нде Бәрі-нен Бәрі-мен Баршаңыз Баршаңыз-дың Баршыңыз-ға Баршаңыз-ды Баршаңыз-да Баршаңыз-дан Баршаңыз-бен

7 слайд

Жалпылау, жинақтау мағынасында жұмсалатын есімдіктің түрін жалпылау есімдігі дейміз. Жалпылау есімдігінің септелу үлгісі: Септік Жай септеу Тәуелді септеу А.с І.с Б.с Т.с Ж.с Ш.с К.с Бәрі Бәрі-нің Бәрі-не Бәрі-н Бәрі-нде Бәрі-нен Бәрі-мен Баршаңыз Баршаңыз-дың Баршыңыз-ға Баршаңыз-ды Баршаңыз-да Баршаңыз-дан Баршаңыз-бен

Жалпылау есімдігінің тәуелдену үлгісі Жақ Бар Барша І Бар-ым (барым осы) Барша-м-а ІІ Бар-ың (барың осы ма?) Барша-ң-а ІІ ІІІ Ба

8 слайд
Жалпылау есімдігінің тәуелдену үлгісі Жақ Бар Барша І Бар-ым (барым осы) Барша-м-а ІІ Бар-ың (барың осы ма?) Барша-ң-а ІІ ІІІ Бар-ыңыз (барыңыз осы ма?) Бары (бары осы) Барша-ңыз-ға Барша-сы

8 слайд

Жалпылау есімдігінің тәуелдену үлгісі Жақ Бар Барша І Бар-ым (барым осы) Барша-м-а ІІ Бар-ың (барың осы ма?) Барша-ң-а ІІ ІІІ Бар-ыңыз (барыңыз осы ма?) Бары (бары осы) Барша-ңыз-ға Барша-сы

Есімдіктер мағынасына қарай нешеге бөлінеді?

9 слайд
Есімдіктер мағынасына қарай нешеге бөлінеді?

9 слайд

Есімдіктер мағынасына қарай нешеге бөлінеді?

10 слайд

10 слайд

Анықтамасын айта отырып, мағынасын ашыңдар (сызба бойынша) Сатылай кешенді талдау Ешкім 1. Бұл сөз екі құрамнан тұр: еш+кім 2.

11 слайд
Анықтамасын айта отырып, мағынасын ашыңдар (сызба бойынша) Сатылай кешенді талдау Ешкім 1. Бұл сөз екі құрамнан тұр: еш+кім 2. Тұлғасына қарай – туынды 3. Құрылысына қарай – күрделі 4. Сөзде бір лексикалық, бір грамматикалық мағына бар. 5. Лексикалық мағына – зат есімнің орнына жұмсалған сөз. 6. Грамматикалық мағынасы – есімдік. 7. Ешкім? – кім? Есімдік. Есім сөздің орнына жүреді. 8. Мағынасына қарай: болымсыздық есімдігі.

11 слайд

Анықтамасын айта отырып, мағынасын ашыңдар (сызба бойынша) Сатылай кешенді талдау Ешкім 1. Бұл сөз екі құрамнан тұр: еш+кім 2. Тұлғасына қарай – туынды 3. Құрылысына қарай – күрделі 4. Сөзде бір лексикалық, бір грамматикалық мағына бар. 5. Лексикалық мағына – зат есімнің орнына жұмсалған сөз. 6. Грамматикалық мағынасы – есімдік. 7. Ешкім? – кім? Есімдік. Есім сөздің орнына жүреді. 8. Мағынасына қарай: болымсыздық есімдігі.

Ешқайсысы, бәрі сөздерін септеңдер (ешбір) Берілген сөздердегі дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық мінездеме беріңдер.

12 слайд
Ешқайсысы, бәрі сөздерін септеңдер (ешбір) Берілген сөздердегі дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық мінездеме беріңдер.(ешкім, барлық)

12 слайд

Ешқайсысы, бәрі сөздерін септеңдер (ешбір) Берілген сөздердегі дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық мінездеме беріңдер.(ешкім, барлық)

Берілгені: ешкім

13 слайд
Берілгені: ешкім

13 слайд

Берілгені: ешкім

Ортада қаламсап стратегиясы бойынша оқулықтағы 113-жаттығу «Есімдіктер туралы жалпы ой» тақырыбында пікірлеріңді жазыңдар.

14 слайд
Ортада қаламсап стратегиясы бойынша оқулықтағы 113-жаттығу «Есімдіктер туралы жалпы ой» тақырыбында пікірлеріңді жазыңдар.

14 слайд

Ортада қаламсап стратегиясы бойынша оқулықтағы 113-жаттығу «Есімдіктер туралы жалпы ой» тақырыбында пікірлеріңді жазыңдар.

«Тапқырлар аялдамасы» ойыны Шарты: мақал-мәтелдің жалғасын табу және зат есімнің орнына есімдіктерді алмастыру 1. Жалғыздың үні

15 слайд
«Тапқырлар аялдамасы» ойыны Шарты: мақал-мәтелдің жалғасын табу және зат есімнің орнына есімдіктерді алмастыру 1. Жалғыздың үні шықпас,_________________________. 2. Қоянды қамыс өлтіреді, _________________________. 3. Жақсы жаныңа жолдас, _________________________. 4. Алтау ала болса ауыздағы кетеді, __________________. 5. Өнерлінің қолы алтын, __________________________. 6. Ат жаманы жолда қалдырар, ______________________.

15 слайд

«Тапқырлар аялдамасы» ойыны Шарты: мақал-мәтелдің жалғасын табу және зат есімнің орнына есімдіктерді алмастыру 1. Жалғыздың үні шықпас,_________________________. 2. Қоянды қамыс өлтіреді, _________________________. 3. Жақсы жаныңа жолдас, _________________________. 4. Алтау ала болса ауыздағы кетеді, __________________. 5. Өнерлінің қолы алтын, __________________________. 6. Ат жаманы жолда қалдырар, ______________________.

Жауаптары : 1. Жаяудың шаңы шықпас. 2. Жігіттті намыс өлтіреді. 3. Жаман малыңа жолдас. 4. Төртеу түгел болса, төбедегі келеді.

16 слайд
Жауаптары : 1. Жаяудың шаңы шықпас. 2. Жігіттті намыс өлтіреді. 3. Жаман малыңа жолдас. 4. Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. 5. Өлеңшінің сөзі алтын. 6. Жолдасы жаманы қолда қалдырар.

16 слайд

Жауаптары : 1. Жаяудың шаңы шықпас. 2. Жігіттті намыс өлтіреді. 3. Жаман малыңа жолдас. 4. Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. 5. Өлеңшінің сөзі алтын. 6. Жолдасы жаманы қолда қалдырар.

Б о л ы м с ы зд ы қ е с ім д ігі Ж а л п ы л ау е с ім д ігіЕкеуі де септеледі, тәуелдене ді

17 слайд
Б о л ы м с ы зд ы қ е с ім д ігі Ж а л п ы л ау е с ім д ігіЕкеуі де септеледі, тәуелдене ді

17 слайд

Б о л ы м с ы зд ы қ е с ім д ігі Ж а л п ы л ау е с ім д ігіЕкеуі де септеледі, тәуелдене ді

Қорытынды . Кім жылдам? Жұмбақ сұрақтар «Бұл қай есімдіктер?» 1. Етікші аспабынының бірімен ұқсас есімдік, есімдіктің қай түрі?

18 слайд
Қорытынды . Кім жылдам? Жұмбақ сұрақтар «Бұл қай есімдіктер?» 1. Етікші аспабынының бірімен ұқсас есімдік, есімдіктің қай түрі? 2. Басқаның бәрін өзі сұрайды, өзінен ешкім сұрамайды. 3. Жақтас жалғауға жіктеле қояды, жақтамас емесіне жоламай қояды. 4. Көпшіл және көңілшек Ештеңені бөліп жармайды Көптік ұғым беріп, Көпшілікті қормайды 5. Құрамындағы сөздің көбін көршісінен сұрап алыпты. Алдына бір буын қосыпты да, есімдіктің бір түрі болып тұра қалыпты. 6. Біреулері көрсетіп, нұсқап тұрады.

18 слайд

Қорытынды . Кім жылдам? Жұмбақ сұрақтар «Бұл қай есімдіктер?» 1. Етікші аспабынының бірімен ұқсас есімдік, есімдіктің қай түрі? 2. Басқаның бәрін өзі сұрайды, өзінен ешкім сұрамайды. 3. Жақтас жалғауға жіктеле қояды, жақтамас емесіне жоламай қояды. 4. Көпшіл және көңілшек Ештеңені бөліп жармайды Көптік ұғым беріп, Көпшілікті қормайды 5. Құрамындағы сөздің көбін көршісінен сұрап алыпты. Алдына бір буын қосыпты да, есімдіктің бір түрі болып тұра қалыпты. 6. Біреулері көрсетіп, нұсқап тұрады.

Жауаптары: 1. (Біз – жіктеу есімдігі) 2. (Сұрау есімдігі) 3. (Мен, сен) 4. (Жалпылау есімдігі) 5. (болымсыздық есімдіктері)

19 слайд
Жауаптары: 1. (Біз – жіктеу есімдігі) 2. (Сұрау есімдігі) 3. (Мен, сен) 4. (Жалпылау есімдігі) 5. (болымсыздық есімдіктері) ешбір 6. (сілтеу есімдігі – сол)

19 слайд

Жауаптары: 1. (Біз – жіктеу есімдігі) 2. (Сұрау есімдігі) 3. (Мен, сен) 4. (Жалпылау есімдігі) 5. (болымсыздық есімдіктері) ешбір 6. (сілтеу есімдігі – сол)

Үйге тапсырма беру: «Есімдіктер әлемі» эссе жазып келу. Бағалау.

20 слайд
Үйге тапсырма беру: «Есімдіктер әлемі» эссе жазып келу. Бағалау.

20 слайд

Үйге тапсырма беру: «Есімдіктер әлемі» эссе жазып келу. Бағалау.

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!

21 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!!!

21 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!