Материалдар / BOPPPS (БОПС) моделі бойынша сабақ жоспарын құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

BOPPPS (БОПС) моделі бойынша сабақ жоспарын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
BOPPPS (БОПС) моделі бойынша сабақ жоспарын құру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2021
4280
49 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2 модуль . BOPPPS (БОПС) моделі бойынша сабақ жоспарын құру

1 слайд
2 модуль . BOPPPS (БОПС) моделі бойынша сабақ жоспарын құру

1 слайд

2 модуль . BOPPPS (БОПС) моделі бойынша сабақ жоспарын құру

Оқыту нәтижелері ( құзыреттер) • 1) BOPPPS моделі бойынша сабақтың негізгі кезеңдерін біледі ; • 2) BOPPPS моделі бойынша саб

2 слайд
Оқыту нәтижелері ( құзыреттер) • 1) BOPPPS моделі бойынша сабақтың негізгі кезеңдерін біледі ; • 2) BOPPPS моделі бойынша сабақтың мақсатын қалыптастыруды біледі ; • 3) BOPPPS моделі бойынша сабақ жоспарын жасау практи калық дағдыларын игереді .

2 слайд

Оқыту нәтижелері ( құзыреттер) • 1) BOPPPS моделі бойынша сабақтың негізгі кезеңдерін біледі ; • 2) BOPPPS моделі бойынша сабақтың мақсатын қалыптастыруды біледі ; • 3) BOPPPS моделі бойынша сабақ жоспарын жасау практи калық дағдыларын игереді .

2.1 тақырып BOPPPS моделі бойынша сабақтардың негізгі кезеңдері

3 слайд
2.1 тақырып BOPPPS моделі бойынша сабақтардың негізгі кезеңдері

3 слайд

2.1 тақырып BOPPPS моделі бойынша сабақтардың негізгі кезеңдері

• Сабақ жоспары – Бұл өз мақсаттарына жету үшін оқытушының және тыңдаушылардың әрекеттерінің дәйектілігінің сипаттамасы.

4 слайд
• Сабақ жоспары – Бұл өз мақсаттарына жету үшін оқытушының және тыңдаушылардың әрекеттерінің дәйектілігінің сипаттамасы. Сабақ жоспары, пьесаның сценарийі сияқты топтағы әрекет және өзарақатынасты сипаттайды. • Сабақ жоспары – бұл оқытушының жұмыс құжатыСабақ тақырыбының тұжырымдамасы, оның мақсаты, сабақтың мазмұны, оның материалдық қолдауы әзірленеді. Жөндеу жоспары нақты, нақты және қысқа болуы керек

4 слайд

• Сабақ жоспары – Бұл өз мақсаттарына жету үшін оқытушының және тыңдаушылардың әрекеттерінің дәйектілігінің сипаттамасы. Сабақ жоспары, пьесаның сценарийі сияқты топтағы әрекет және өзарақатынасты сипаттайды. • Сабақ жоспары – бұл оқытушының жұмыс құжатыСабақ тақырыбының тұжырымдамасы, оның мақсаты, сабақтың мазмұны, оның материалдық қолдауы әзірленеді. Жөндеу жоспары нақты, нақты және қысқа болуы керек

Жоспарлау кезінде мұғалім үш негізгі кезеңді,, атап айтқанда, ескеру керек: • Кіріспе бөлім (көпір салу, тапсырманы аны

5 слайд
Жоспарлау кезінде мұғалім үш негізгі кезеңді,, атап айтқанда, ескеру керек: • Кіріспе бөлім (көпір салу, тапсырманы анықтау, алдын ала бағалау) • Негізгі бөлімі ( белсенді оқыту ) • Қорытынды бөлім ( бағалау және қорытынды шығару ).

5 слайд

Жоспарлау кезінде мұғалім үш негізгі кезеңді,, атап айтқанда, ескеру керек: • Кіріспе бөлім (көпір салу, тапсырманы анықтау, алдын ала бағалау) • Негізгі бөлімі ( белсенді оқыту ) • Қорытынды бөлім ( бағалау және қорытынды шығару ).

BOPPPS Британдық Колумбия Университетінің (Канада) оқу және академиялық өсу орталығы сабақ жоспарларын әзірлеу

6 слайд
BOPPPS Британдық Колумбия Университетінің (Канада) оқу және академиялық өсу орталығы сабақ жоспарларын әзірлеу бойынша басшылық ретінде Британ Колумбия университетінің (Канада) оқу және академиялық өсу орталығымен сабақ жоспарларын әзірлеу бойынша нұсқаулық ретінде әзірленген.

6 слайд

BOPPPS Британдық Колумбия Университетінің (Канада) оқу және академиялық өсу орталығы сабақ жоспарларын әзірлеу бойынша басшылық ретінде Британ Колумбия университетінің (Канада) оқу және академиялық өсу орталығымен сабақ жоспарларын әзірлеу бойынша нұсқаулық ретінде әзірленген.

B O P P ridge-in utcome re-assessment articipatory Learning P S ost-assessment ummary

7 слайд
B O P P ridge-in utcome re-assessment articipatory Learning P S ost-assessment ummary

7 слайд

B O P P ridge-in utcome re-assessment articipatory Learning P S ost-assessment ummary

• BOPPPS: - Ол сабақтың мақсаты туралы студенттердің мүдделеріне үлкен мән береді, -студенттердің тақырыпты түсіну деңгейін ба

8 слайд
• BOPPPS: - Ол сабақтың мақсаты туралы студенттердің мүдделеріне үлкен мән береді, -студенттердің тақырыпты түсіну деңгейін бағалайды, -белсенді оқуға студенттерді тартады, - мақсатына қол жеткізді ме, соны анықтайды, - негізгі сәттерді жинақтап, сабақты бекітеді.

8 слайд

• BOPPPS: - Ол сабақтың мақсаты туралы студенттердің мүдделеріне үлкен мән береді, -студенттердің тақырыпты түсіну деңгейін бағалайды, -белсенді оқуға студенттерді тартады, - мақсатына қол жеткізді ме, соны анықтайды, - негізгі сәттерді жинақтап, сабақты бекітеді.

BOPPPS -тың алты компонент і Әріптер Атауы Сипаттау 1. B Bridging - in Көпір салу/байлан ыс орнату Бұл компонент, оқыту ц

9 слайд
BOPPPS -тың алты компонент і Әріптер Атауы Сипаттау 1. B Bridging - in Көпір салу/байлан ыс орнату Бұл компонент, оқыту циклын басталады оқушылардың назарын аударады, ынталандырмайды және сабақ маңызды неге түсіндіреді. «Мотивациялық мәлімдемесінде» немесе «тіркеу» ретінде белгілі, коммутация студенттер сыныпта не істеу керек баса назар көмектеседі. Көпірлік, әдетте, көп уақыт алады. Кейбір қарапайым көпір-құрылыс стратегиясын қамтиды: тақырыпты оқып себептерін қамтамасыз ету; Осы тақырып маңызды болып табылады және ол өзге де (тірі, жұмыс) жағдайларда пайдалы болуы мүмкін, қалай түсіндіреді, неге; бұл дағдыларды қалай пайдалануға болатындығын сипаттаңыз. 2. O Outcome Міндеттер және күтілетін нәтижелер Тренингтің мақсатын түсіндіреді және анықтайды: яғни, студент сабақтың соңында білуі, бағалай білуі немесе жасай білуі керек екенін түсіндіреді - қандай жағдайда және қаншалықты жақсы. Пән бірнеше жалпы мақсаттарға және күтілетін оқу нәтижелерінің шектеулі санына ие болса да, жеке сабақтар, әдетте, барлық пәнді оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін бір немесе бірнеше нақты оқыту мақсаттарына бағытталады. 3. P Pre-assessment Алдын ала бағалау « Сабақ тақырыбы туралы студент біледі ?» сұраққа жаукап береді Алдын ала бағалау көмектесе алады :  оқушылардың қызығушылықтарын анықтау  аудиторияда ақпарат көзі болуы мүмкін студенттерді анықтаңыз  оқушыларға қайталану немесе түсіндіру үшін олардың қажеттіліктерін білдіруге рұқсат ету  оқушылардың назарын аударту және сабақ мақсатын көрсету  оқушылардың белгілі тобына жақсырақ бару үшін қарқыны мен тереңдігі бойынша реттеу  әр оқушының жеке күшті және әлсіз жақтарына назар аударыңыз 4. P Participatory Learning Белсенді оқыту Моделдің бұл бөлігі - студенттердің оқу процесіне барынша белсенді қатысатын сабақтың мазмұны. Оқушы мақсатқа жетуге немесе қалаған нәтижеге қол жеткізуге көмектесетін іс-әрекеттердің немесе жаттығулардың қасақана реттілігі бар. Сабақ мультимедиялық құралдарды пайдалануды қамтуы мүмкін . 5. P Post- assessment Пост- бағалау Бұл компонент сабақтың мақсатына немесе күткен нәтижесіне тікелей байланысты және ресми түрде немесе бейресми түрде оқушының нақты біліп, мақсатқа және күтілетін нәтижелерге қол жеткізе алатынын көрсетеді . Пост- бағалау екі сұраққа жауап береді :  Оқушылар нені зерделеді ?  Қалайтын мақсаттарына жетті ме ? 6. S Summary Қорытынды Оқу циклын шоғырландыру кезінде оқушыларға ойлау мүмкіндігін және оқуды интеграциялауды қамтамасыз етеді .

9 слайд

BOPPPS -тың алты компонент і Әріптер Атауы Сипаттау 1. B Bridging - in Көпір салу/байлан ыс орнату Бұл компонент, оқыту циклын басталады оқушылардың назарын аударады, ынталандырмайды және сабақ маңызды неге түсіндіреді. «Мотивациялық мәлімдемесінде» немесе «тіркеу» ретінде белгілі, коммутация студенттер сыныпта не істеу керек баса назар көмектеседі. Көпірлік, әдетте, көп уақыт алады. Кейбір қарапайым көпір-құрылыс стратегиясын қамтиды: тақырыпты оқып себептерін қамтамасыз ету; Осы тақырып маңызды болып табылады және ол өзге де (тірі, жұмыс) жағдайларда пайдалы болуы мүмкін, қалай түсіндіреді, неге; бұл дағдыларды қалай пайдалануға болатындығын сипаттаңыз. 2. O Outcome Міндеттер және күтілетін нәтижелер Тренингтің мақсатын түсіндіреді және анықтайды: яғни, студент сабақтың соңында білуі, бағалай білуі немесе жасай білуі керек екенін түсіндіреді - қандай жағдайда және қаншалықты жақсы. Пән бірнеше жалпы мақсаттарға және күтілетін оқу нәтижелерінің шектеулі санына ие болса да, жеке сабақтар, әдетте, барлық пәнді оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін бір немесе бірнеше нақты оқыту мақсаттарына бағытталады. 3. P Pre-assessment Алдын ала бағалау « Сабақ тақырыбы туралы студент біледі ?» сұраққа жаукап береді Алдын ала бағалау көмектесе алады :  оқушылардың қызығушылықтарын анықтау  аудиторияда ақпарат көзі болуы мүмкін студенттерді анықтаңыз  оқушыларға қайталану немесе түсіндіру үшін олардың қажеттіліктерін білдіруге рұқсат ету  оқушылардың назарын аударту және сабақ мақсатын көрсету  оқушылардың белгілі тобына жақсырақ бару үшін қарқыны мен тереңдігі бойынша реттеу  әр оқушының жеке күшті және әлсіз жақтарына назар аударыңыз 4. P Participatory Learning Белсенді оқыту Моделдің бұл бөлігі - студенттердің оқу процесіне барынша белсенді қатысатын сабақтың мазмұны. Оқушы мақсатқа жетуге немесе қалаған нәтижеге қол жеткізуге көмектесетін іс-әрекеттердің немесе жаттығулардың қасақана реттілігі бар. Сабақ мультимедиялық құралдарды пайдалануды қамтуы мүмкін . 5. P Post- assessment Пост- бағалау Бұл компонент сабақтың мақсатына немесе күткен нәтижесіне тікелей байланысты және ресми түрде немесе бейресми түрде оқушының нақты біліп, мақсатқа және күтілетін нәтижелерге қол жеткізе алатынын көрсетеді . Пост- бағалау екі сұраққа жауап береді :  Оқушылар нені зерделеді ?  Қалайтын мақсаттарына жетті ме ? 6. S Summary Қорытынды Оқу циклын шоғырландыру кезінде оқушыларға ойлау мүмкіндігін және оқуды интеграциялауды қамтамасыз етеді .

Сонымен, BOPPPS мұғалімдерге сабақтың стандартты циклында алты кезеңнен тұратын белсенді оқытуды дәйекті түрде қосуды қолдайт

10 слайд
Сонымен, BOPPPS мұғалімдерге сабақтың стандартты циклында алты кезеңнен тұратын белсенді оқытуды дәйекті түрде қосуды қолдайтын сабақтарды жоспарлауға көмектеседі: • Көпір салу/байланыс жасау (Н) • Міндеті және күтілетін нәтиже (З) • Алдын ала бағалау(П) • Белсенді оқыту (А) • Пост-бағалау (И) • Қорытынды шығару/қорытынды (П)

10 слайд

Сонымен, BOPPPS мұғалімдерге сабақтың стандартты циклында алты кезеңнен тұратын белсенді оқытуды дәйекті түрде қосуды қолдайтын сабақтарды жоспарлауға көмектеседі: • Көпір салу/байланыс жасау (Н) • Міндеті және күтілетін нәтиже (З) • Алдын ала бағалау(П) • Белсенді оқыту (А) • Пост-бағалау (И) • Қорытынды шығару/қорытынды (П)

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Активити . Миға шабуыл (5-10 минут ) Сіздің студенттерге және BOPPPS модел інің әлеуметтік басымдықтары қандай ?

15 слайд
Активити . Миға шабуыл (5-10 минут ) Сіздің студенттерге және BOPPPS модел інің әлеуметтік басымдықтары қандай ?

15 слайд

Активити . Миға шабуыл (5-10 минут ) Сіздің студенттерге және BOPPPS модел інің әлеуметтік басымдықтары қандай ?

S P P O B PАктивити 5 . Сабақ жоспарын дұрыс тәртіптебөліңіз және әр кезеңді сипаттаңыз (5-10 минут )

16 слайд
S P P O B PАктивити 5 . Сабақ жоспарын дұрыс тәртіптебөліңіз және әр кезеңді сипаттаңыз (5-10 минут )

16 слайд

S P P O B PАктивити 5 . Сабақ жоспарын дұрыс тәртіптебөліңіз және әр кезеңді сипаттаңыз (5-10 минут )

Sweets to SpeakActivity

17 слайд
Sweets to SpeakActivity

17 слайд

Sweets to SpeakActivity

Шағын топта талқылау ( салынған конфет аның түсі сұрақтың түсіне сәйкес келеді , олар талқылауы керек)келесі растаулармен

18 слайд
Шағын топта талқылау ( салынған конфет аның түсі сұрақтың түсіне сәйкес келеді , олар талқылауы керек)келесі растаулармен келісесіз бе ? Неге ?*Активити. Жоспар жасау сенбептері (10 минут )

18 слайд

Шағын топта талқылау ( салынған конфет аның түсі сұрақтың түсіне сәйкес келеді , олар талқылауы керек)келесі растаулармен келісесіз бе ? Неге ?*Активити. Жоспар жасау сенбептері (10 минут )

Сабақ жоспарлары мұғалімдерді сабақ өткізген кезде шектейді

19 слайд
Сабақ жоспарлары мұғалімдерді сабақ өткізген кезде шектейді

19 слайд

Сабақ жоспарлары мұғалімдерді сабақ өткізген кезде шектейді

Оқытушылар мұғалімнің сабақтан тыс уақытын көп жоспарлауы керек

20 слайд
Оқытушылар мұғалімнің сабақтан тыс уақытын көп жоспарлауы керек

20 слайд

Оқытушылар мұғалімнің сабақтан тыс уақытын көп жоспарлауы керек

Мақсатты тапсырма бойынша қосымша уақытты өткізуге болады

21 слайд
Мақсатты тапсырма бойынша қосымша уақытты өткізуге болады

21 слайд

Мақсатты тапсырма бойынша қосымша уақытты өткізуге болады

Жоспарда не бар екенін білмейсіз, өйткені онда әртүрлілік бар

22 слайд
Жоспарда не бар екенін білмейсіз, өйткені онда әртүрлілік бар

22 слайд

Жоспарда не бар екенін білмейсіз, өйткені онда әртүрлілік бар

2.2 тақырып Сабақ әзірлеудің кезеңдік нұсқаулығы. Сабақтың мақсатын, міндетін және нәтижелерін айқындау

23 слайд
2.2 тақырып Сабақ әзірлеудің кезеңдік нұсқаулығы. Сабақтың мақсатын, міндетін және нәтижелерін айқындау

23 слайд

2.2 тақырып Сабақ әзірлеудің кезеңдік нұсқаулығы. Сабақтың мақсатын, міндетін және нәтижелерін айқындау

Bridge-In ( Байланыс орнату )B R I D G E- I N

24 слайд
Bridge-In ( Байланыс орнату )B R I D G E- I N

24 слайд

Bridge-In ( Байланыс орнату )B R I D G E- I N

• Сабақ тақырыбымен байланысты тарих айту ; • Жеке релевант тық тарихты айту ; • Жаңа тақыорыпқа қатысты мақаласы бар газет әкел

25 слайд
• Сабақ тақырыбымен байланысты тарих айту ; • Жеке релевант тық тарихты айту ; • Жаңа тақыорыпқа қатысты мақаласы бар газет әкелу; • Оқушылар өмірі немесе ағымдағы тақырыппен байланысты провокациялық сұрақ құру және тапсыру; • Ағымдағы тақырыпты зерттелген материалға немесе жаңа нәрсеге байланыстыру; • Әзіл, қалжың пайдалану; • студенттердің назарын сабақ нысанына сілтей,танысбір нәрсеге аудару; • Ерекше фактімен бөлусу немесе ғажайып өтініш жасау, сонымен назарды өзіне «ұстап қалу».1. BRIDGE-IN Көпір салу үшін келесі стратегияларды қарауға болады:

25 слайд

• Сабақ тақырыбымен байланысты тарих айту ; • Жеке релевант тық тарихты айту ; • Жаңа тақыорыпқа қатысты мақаласы бар газет әкелу; • Оқушылар өмірі немесе ағымдағы тақырыппен байланысты провокациялық сұрақ құру және тапсыру; • Ағымдағы тақырыпты зерттелген материалға немесе жаңа нәрсеге байланыстыру; • Әзіл, қалжың пайдалану; • студенттердің назарын сабақ нысанына сілтей,танысбір нәрсеге аудару; • Ерекше фактімен бөлусу немесе ғажайып өтініш жасау, сонымен назарды өзіне «ұстап қалу».1. BRIDGE-IN Көпір салу үшін келесі стратегияларды қарауға болады:

I love you $ 10 млрд "Here's that document you asked for. Don't show anyone else ;)." Melissa $80 млн Jerusalem Friday, 13

26 слайд
I love you $ 10 млрд "Here's that document you asked for. Don't show anyone else ;)." Melissa $80 млн Jerusalem Friday, 13 What do they have in common ?

26 слайд

I love you $ 10 млрд "Here's that document you asked for. Don't show anyone else ;)." Melissa $80 млн Jerusalem Friday, 13 What do they have in common ?

Кілттік сөздерM o th e rb o a rd (а н а л ы қ т а қ ш а ) C P U (п р о ц е с с о р ) P o w e r su p p ly (қ о р е к те н д

27 слайд
Кілттік сөздерM o th e rb o a rd (а н а л ы қ т а қ ш а ) C P U (п р о ц е с с о р ) P o w e r su p p ly (қ о р е к те н д ір у б л о гі) H a rd d is k (қ а т қ ы л д и с к ) V id e o c a rd (в и д е о к а р т а ) Сабақтың тақырыбын анықтап, мағынасын түсіндіріңіз - What do you think , what the lesson will be about? - What words can you add to the list? - What words are unfamiliar to you?

27 слайд

Кілттік сөздерM o th e rb o a rd (а н а л ы қ т а қ ш а ) C P U (п р о ц е с с о р ) P o w e r su p p ly (қ о р е к те н д ір у б л о гі) H a rd d is k (қ а т қ ы л д и с к ) V id e o c a rd (в и д е о к а р т а ) Сабақтың тақырыбын анықтап, мағынасын түсіндіріңіз - What do you think , what the lesson will be about? - What words can you add to the list? - What words are unfamiliar to you?

Шатасқан сөйлем Бір үлкен сөйлемнің сөздерін ауыстырыңыз тақырып бойынша сұрақтар қойып, оқушылардан түпнұсқасын табуын сұраңы

28 слайд
Шатасқан сөйлем Бір үлкен сөйлемнің сөздерін ауыстырыңыз тақырып бойынша сұрақтар қойып, оқушылардан түпнұсқасын табуын сұраңыз Look at the board. This is a topic of our lesson. Put the words in right order. Creating and formatting documents in Microsoft Word 2013 Creating and formatting documents in Microsoft Word 2013

28 слайд

Шатасқан сөйлем Бір үлкен сөйлемнің сөздерін ауыстырыңыз тақырып бойынша сұрақтар қойып, оқушылардан түпнұсқасын табуын сұраңыз Look at the board. This is a topic of our lesson. Put the words in right order. Creating and formatting documents in Microsoft Word 2013 Creating and formatting documents in Microsoft Word 2013

Визуалды материал Global warming

29 слайд
Визуалды материал Global warming

29 слайд

Визуалды материал Global warming

Төменде келтірілген кестеде видео ұзақтығына қатынасы бойынша видео көру орташа уақыты көрсетілген:

30 слайд
Төменде келтірілген кестеде видео ұзақтығына қатынасы бойынша видео көру орташа уақыты көрсетілген:

30 слайд

Төменде келтірілген кестеде видео ұзақтығына қатынасы бойынша видео көру орташа уақыты көрсетілген:

Активити. Көпір салу/байланыс жасау ( 10 минут ) • Жеке тәртіпте сабақ өткізу үшін көпірлер салу стратегиясын ойлаңыз • Топп

31 слайд
Активити. Көпір салу/байланыс жасау ( 10 минут ) • Жеке тәртіпте сабақ өткізу үшін көпірлер салу стратегиясын ойлаңыз • Топпен бөлісіңіз және басқа тыңдаушылардың пікірін біліңіз

31 слайд

Активити. Көпір салу/байланыс жасау ( 10 минут ) • Жеке тәртіпте сабақ өткізу үшін көпірлер салу стратегиясын ойлаңыз • Топпен бөлісіңіз және басқа тыңдаушылардың пікірін біліңіз

2 . O u tco m e s Күтілетін нәтиже

32 слайд
2 . O u tco m e s Күтілетін нәтиже

32 слайд

2 . O u tco m e s Күтілетін нәтиже

Күтілетін нәтиже -бұл сабақ аяқталғаннан кейін студенттердің не істей алатындығын анықтайды, яғни, тыңдаушының қандай нәтижеле

33 слайд
Күтілетін нәтиже -бұл сабақ аяқталғаннан кейін студенттердің не істей алатындығын анықтайды, яғни, тыңдаушының қандай нәтижелерге қол жеткізетінін немесе алған білімдері мен дағдыларын көрсету үшін қандай тапсырмаларды орындау керектігін анықтаңыз. Күтілетін нәтиже келесі пункттарды қамтитын бір сөйлем ретінде жазылады: • Кім (әрқашан оқушы); • Не істейтін болады (білім және білік деңгейін анықтау үшін әрекет); • Қандай жағдайларда; • Қаншама жақсы (стандарт немесе орындау критерийлері). O u tco m e s

33 слайд

Күтілетін нәтиже -бұл сабақ аяқталғаннан кейін студенттердің не істей алатындығын анықтайды, яғни, тыңдаушының қандай нәтижелерге қол жеткізетінін немесе алған білімдері мен дағдыларын көрсету үшін қандай тапсырмаларды орындау керектігін анықтаңыз. Күтілетін нәтиже келесі пункттарды қамтитын бір сөйлем ретінде жазылады: • Кім (әрқашан оқушы); • Не істейтін болады (білім және білік деңгейін анықтау үшін әрекет); • Қандай жағдайларда; • Қаншама жақсы (стандарт немесе орындау критерийлері). O u tco m e s

Оқытудың күтілетін нәтижесі: Деңгейлер бойынша топтастырылған әрекет етістіктері Деңгей Етістіктер Бастаушы Атап өту атау таңд

34 слайд
Оқытудың күтілетін нәтижесі: Деңгейлер бойынша топтастырылған әрекет етістіктері Деңгей Етістіктер Бастаушы Атап өту атау таңдау көрсету қалыптастыру анықтау таңдау жіктеп бөлу тыңдау сұрау жүйелендіру пайдалану тану көру аудары айтып өту қозғалту Жалғастырушы Қолдану түсіндіруажырата білу талқылау дайындау енгізу көшіру сызу көмектесу орындау ұсыну зерделеу жинау сақтау бөлу көрсету енгізу Тереңдетілген Талдау салыстыру сынау байқау жоспарлау жандандыру өлшеу құру жасау дәлелде бастау нақтылау шақыру ұсыну Сарапшы Бағалау жасау құру қалыптастыру ұйымдастыру бейімдеу біріктіру жобалау қорғау көрсету әсер ету жүргізу қайталау шешу

34 слайд

Оқытудың күтілетін нәтижесі: Деңгейлер бойынша топтастырылған әрекет етістіктері Деңгей Етістіктер Бастаушы Атап өту атау таңдау көрсету қалыптастыру анықтау таңдау жіктеп бөлу тыңдау сұрау жүйелендіру пайдалану тану көру аудары айтып өту қозғалту Жалғастырушы Қолдану түсіндіруажырата білу талқылау дайындау енгізу көшіру сызу көмектесу орындау ұсыну зерделеу жинау сақтау бөлу көрсету енгізу Тереңдетілген Талдау салыстыру сынау байқау жоспарлау жандандыру өлшеу құру жасау дәлелде бастау нақтылау шақыру ұсыну Сарапшы Бағалау жасау құру қалыптастыру ұйымдастыру бейімдеу біріктіру жобалау қорғау көрсету әсер ету жүргізу қайталау шешу

Қандай жағдайда Шарт -тапсырманың қажетті параметрлерін, яғни тапсырманы орындау шарттарын анықтайды . Мысалы : анықтама

35 слайд
Қандай жағдайда Шарт -тапсырманың қажетті параметрлерін, яғни тапсырманы орындау шарттарын анықтайды . Мысалы : анықтама материал дарысыз / алдын ала дайындық және қажетті инструмент тердің болуы

35 слайд

Қандай жағдайда Шарт -тапсырманың қажетті параметрлерін, яғни тапсырманы орындау шарттарын анықтайды . Мысалы : анықтама материал дарысыз / алдын ала дайындық және қажетті инструмент тердің болуы

Қаншалықты жақсы (стандарт немесе өнімділік критерийлері) Критерий – оқытудың күтілетін біліктілік нәтижесін анықтайды. Мысал

36 слайд
Қаншалықты жақсы (стандарт немесе өнімділік критерийлері) Критерий – оқытудың күтілетін біліктілік нәтижесін анықтайды. Мысалы: барлық алты элементті дұрыс тәртіпте аудару

36 слайд

Қаншалықты жақсы (стандарт немесе өнімділік критерийлері) Критерий – оқытудың күтілетін біліктілік нәтижесін анықтайды. Мысалы: барлық алты элементті дұрыс тәртіпте аудару

Мысал Екі академиялық сағат аяқталғаннан кейін оқушылар тұрмыс заттарын пайдалана отырып термодинамика екінші заңын түсіндір

37 слайд
Мысал Екі академиялық сағат аяқталғаннан кейін оқушылар тұрмыс заттарын пайдалана отырып термодинамика екінші заңын түсіндіре алады.

37 слайд

Мысал Екі академиялық сағат аяқталғаннан кейін оқушылар тұрмыс заттарын пайдалана отырып термодинамика екінші заңын түсіндіре алады.

Outcomes

38 слайд
Outcomes

38 слайд

Outcomes

S (Specific) – нақты : мақсаты нақты қалыптасуы тиіс. Соңғы нәтижеде жоспарланғаннан күшті айырмашылығы ба

39 слайд
S (Specific) – нақты : мақсаты нақты қалыптасуы тиіс. Соңғы нәтижеде жоспарланғаннан күшті айырмашылығы бар нәтижеге қол жеткізе алады, және ескі анекдоттағыдай болады: «Зиянкестермен күресті күшейту» мақсатында Қытай Ауыл шаруашылық министрлігіәр тапсырылған шегірткеге 1 юань төленетін болды деп жариялады. Енді барлық шаруалар шегіртке өсіріп жатыр...» S MART ( S p e c i fi c ) GOAL 1. Get healthy GOAL 2. Lose weight GOAL 3. Lose 2 kg

39 слайд

S (Specific) – нақты : мақсаты нақты қалыптасуы тиіс. Соңғы нәтижеде жоспарланғаннан күшті айырмашылығы бар нәтижеге қол жеткізе алады, және ескі анекдоттағыдай болады: «Зиянкестермен күресті күшейту» мақсатында Қытай Ауыл шаруашылық министрлігіәр тапсырылған шегірткеге 1 юань төленетін болды деп жариялады. Енді барлық шаруалар шегіртке өсіріп жатыр...» S MART ( S p e c i fi c ) GOAL 1. Get healthy GOAL 2. Lose weight GOAL 3. Lose 2 kg

• M (Measurable) – ө лшеуші : егер мақсатта қандай да бір өлшейтін параметрлер болмаса, онда нәтижеге жетті ме а

40 слайд
• M (Measurable) – ө лшеуші : егер мақсатта қандай да бір өлшейтін параметрлер болмаса, онда нәтижеге жетті ме анықтау мүмкін емес. Мақсаттың өлшенуі мақсатқа жетуге болатындығын және қандай деңгейде екенін анықтау үшін критерийлердің (метрлердің) болуын білдіреді.S M ART ( M e a s u ra b l e )

40 слайд

• M (Measurable) – ө лшеуші : егер мақсатта қандай да бір өлшейтін параметрлер болмаса, онда нәтижеге жетті ме анықтау мүмкін емес. Мақсаттың өлшенуі мақсатқа жетуге болатындығын және қандай деңгейде екенін анықтау үшін критерийлердің (метрлердің) болуын білдіреді.S M ART ( M e a s u ra b l e )

• A (Achievable) – қол жетімді : мақсаттар кейбір міндеттерді шешу үшін ынталандыру ретінде пайдаланылады және, о

41 слайд
• A (Achievable) – қол жетімді : мақсаттар кейбір міндеттерді шешу үшін ынталандыру ретінде пайдаланылады және, осылайша, табысқа жету арқылы одан әрі ілгерілеу болып табылады. Қарапайым мақсаттарды қоюға тұрарлық (күш жұмсау керек), бірақ оларға жету керек.SM A RT ( A c h i eva b l e )

41 слайд

• A (Achievable) – қол жетімді : мақсаттар кейбір міндеттерді шешу үшін ынталандыру ретінде пайдаланылады және, осылайша, табысқа жету арқылы одан әрі ілгерілеу болып табылады. Қарапайым мақсаттарды қоюға тұрарлық (күш жұмсау керек), бірақ оларға жету керек.SM A RT ( A c h i eva b l e )

• R ( Realistic ) – нәтижегебағдарланған : мақсаттар орындалатын жұмыстардың көлемі емес, нәтиже арқылы сипатталуы керек.S

42 слайд
• R ( Realistic ) – нәтижегебағдарланған : мақсаттар орындалатын жұмыстардың көлемі емес, нәтиже арқылы сипатталуы керек.SMA R T ( Re a l i sti c ) Сұрақтар: • Мұндай нәтиже бізге не үшін керек? Біз мұны не үшін жасаймыз? • Бұл тапсырманы орындау шынымен де қойылған мақсатқа жете ала ма?

42 слайд

• R ( Realistic ) – нәтижегебағдарланған : мақсаттар орындалатын жұмыстардың көлемі емес, нәтиже арқылы сипатталуы керек.SMA R T ( Re a l i sti c ) Сұрақтар: • Мұндай нәтиже бізге не үшін керек? Біз мұны не үшін жасаймыз? • Бұл тапсырманы орындау шынымен де қойылған мақсатқа жете ала ма?

• T (Time-based) – уақытқа шектеу : мақсат белгілі бір уақыт өлшемінде қол жеткізуге тиіс (сабақ – 45 минут, с

43 слайд
• T (Time-based) – уақытқа шектеу : мақсат белгілі бір уақыт өлшемінде қол жеткізуге тиіс (сабақ – 45 минут, семестр, немесе курс)SMAR T ( T i m e - b a s e d ) GOAL 1: Lose 2 kg GOAL 2: Lose 2 kg in 2 months

43 слайд

• T (Time-based) – уақытқа шектеу : мақсат белгілі бір уақыт өлшемінде қол жеткізуге тиіс (сабақ – 45 минут, семестр, немесе курс)SMAR T ( T i m e - b a s e d ) GOAL 1: Lose 2 kg GOAL 2: Lose 2 kg in 2 months

Активити. Күтілетін нәтиже (10 минут ) • 4-5 адамнан тұратын тыңдаушылар тобы сабақтың тақырыбын таңддайды . • О қыту

44 слайд
Активити. Күтілетін нәтиже (10 минут ) • 4-5 адамнан тұратын тыңдаушылар тобы сабақтың тақырыбын таңддайды . • О қытудың нақты күтілетін нәтижесін анықтайды . • О қытудың күтілетін нәтижесіне қол жеткізуге жұмыс істеуге мүмкіндік беретін активити/ міндет / қызметті әзірлейді . • Тұсауксер уақытында , топ осы қызметтің педагогикалық мақсатын түсіндіреді және жазбаша компонент жасайды .

44 слайд

Активити. Күтілетін нәтиже (10 минут ) • 4-5 адамнан тұратын тыңдаушылар тобы сабақтың тақырыбын таңддайды . • О қытудың нақты күтілетін нәтижесін анықтайды . • О қытудың күтілетін нәтижесіне қол жеткізуге жұмыс істеуге мүмкіндік беретін активити/ міндет / қызметті әзірлейді . • Тұсауксер уақытында , топ осы қызметтің педагогикалық мақсатын түсіндіреді және жазбаша компонент жасайды .

Инструкторлар Оқу үшін маңызды себептер бойынша бар білімді алдын-ала бағалайды: • 1.Оқушылардыңсабағына көңіл бөліңіз; • 2. Оқ

45 слайд
Инструкторлар Оқу үшін маңызды себептер бойынша бар білімді алдын-ала бағалайды: • 1.Оқушылардыңсабағына көңіл бөліңіз; • 2. Оқушыларға өз білімін және мүдделерін бөлісуге көмектесу; • 3. Студенттердің біліміне сәйкес сабақ жоспарларын дайындаңыз, қажет болған жағдайда түзетіңіз; • 4. Басқа адамдар үшін мысалдар / ақпарат көзі ретінде қызмет ететін белсенді студенттерді анықтаңыз; • 5. Тақырып бойынша студенттердің күшті және әлсіз жақтарын анықтаңыз.3 . Pre-Assessment

45 слайд

Инструкторлар Оқу үшін маңызды себептер бойынша бар білімді алдын-ала бағалайды: • 1.Оқушылардыңсабағына көңіл бөліңіз; • 2. Оқушыларға өз білімін және мүдделерін бөлісуге көмектесу; • 3. Студенттердің біліміне сәйкес сабақ жоспарларын дайындаңыз, қажет болған жағдайда түзетіңіз; • 4. Басқа адамдар үшін мысалдар / ақпарат көзі ретінде қызмет ететін белсенді студенттерді анықтаңыз; • 5. Тақырып бойынша студенттердің күшті және әлсіз жақтарын анықтаңыз.3 . Pre-Assessment

Алдынала бағалаудың басқа техникалары Техниканың атауы Техниканы сипаттау Стена графити Маркерлер мен үлкен плакат қағаздарын қ

46 слайд
Алдынала бағалаудың басқа техникалары Техниканың атауы Техниканы сипаттау Стена графити Маркерлер мен үлкен плакат қағаздарын қолдану арқылы студенттер графити қабырғасын белгілі бір тақырып туралы білетін ақпаратпен бояйды. Мұғалім қабырғаға плакатты қояды, оқушылар қабырғаға қосымша ақпарат береді. «Иә/Жоқ» карточкалары Екі жақты карталарды дайындаңыз: бір жағынан «Иә» немесе «Мен білемін» деген жазуы бар, ал екінші жағынан «Жоқ» немесе «Менде жоқ». Тақырыпты енгізу немесе қайталау үшін сұрақтар қойыңыз, және студенттер тиісті жағы бар карталарды алады. Сондай-ақ, бұл техниканы жаңа лексика ұсыну кезінде пайдалануға болады ПС/С/Н/ПН Толығымен келісемін Келісемін Келіспеймін Толығымен келіспеймін Студенттерге сұрақтар немесе қиындықтар берілгеннен кейін жауаптардың үздіксіз жауаптары бойынша «толық келісемін» деген сөздерден «толық келіспеймін» деген сұрақтар бойынша өз пікірін білдіруге тура келеді. Бөлменің төрт бұрышы осы жауаптармен көрсетіледі, ал студенттер жауапқа байланысты осы бұрыштарға көшеді. Сосын студенттер өздерінің ұстанымдарын қорғап, қарама- қарсы дәлелдерді естиді және пікірін бағалайды. Консенсограмалар Студенттер алдағы тақырыпқа қаншалықты ыңғайлы екендігін көрсете отырып, өздерінің тұрақты орынында өз орындарын таңдайды. Мысалы, төмендегі суретте студенттер R.E.A.L. WebEvaluation, тақырыбы бойынша ақпараттық технологиялар. Оңнан солға қарай жауаптардың үздіксіздігі - Мен R.E.A.L. түсінбеймін. WebEvaluation және қосымша көмек қажет, мен түсінемін R.E.A.L. WebEvaluation және оны қолданамын, мен басқа оқушыға R.E.A.L. WebEvaluation пайдалануды үйрете аламын. Сөздер шапшуы Контент бойынша сөздік қоры Саб...

46 слайд

Алдынала бағалаудың басқа техникалары Техниканың атауы Техниканы сипаттау Стена графити Маркерлер мен үлкен плакат қағаздарын қолдану арқылы студенттер графити қабырғасын белгілі бір тақырып туралы білетін ақпаратпен бояйды. Мұғалім қабырғаға плакатты қояды, оқушылар қабырғаға қосымша ақпарат береді. «Иә/Жоқ» карточкалары Екі жақты карталарды дайындаңыз: бір жағынан «Иә» немесе «Мен білемін» деген жазуы бар, ал екінші жағынан «Жоқ» немесе «Менде жоқ». Тақырыпты енгізу немесе қайталау үшін сұрақтар қойыңыз, және студенттер тиісті жағы бар карталарды алады. Сондай-ақ, бұл техниканы жаңа лексика ұсыну кезінде пайдалануға болады ПС/С/Н/ПН Толығымен келісемін Келісемін Келіспеймін Толығымен келіспеймін Студенттерге сұрақтар немесе қиындықтар берілгеннен кейін жауаптардың үздіксіз жауаптары бойынша «толық келісемін» деген сөздерден «толық келіспеймін» деген сұрақтар бойынша өз пікірін білдіруге тура келеді. Бөлменің төрт бұрышы осы жауаптармен көрсетіледі, ал студенттер жауапқа байланысты осы бұрыштарға көшеді. Сосын студенттер өздерінің ұстанымдарын қорғап, қарама- қарсы дәлелдерді естиді және пікірін бағалайды. Консенсограмалар Студенттер алдағы тақырыпқа қаншалықты ыңғайлы екендігін көрсете отырып, өздерінің тұрақты орынында өз орындарын таңдайды. Мысалы, төмендегі суретте студенттер R.E.A.L. WebEvaluation, тақырыбы бойынша ақпараттық технологиялар. Оңнан солға қарай жауаптардың үздіксіздігі - Мен R.E.A.L. түсінбеймін. WebEvaluation және қосымша көмек қажет, мен түсінемін R.E.A.L. WebEvaluation және оны қолданамын, мен басқа оқушыға R.E.A.L. WebEvaluation пайдалануды үйрете аламын. Сөздер шапшуы Контент бойынша сөздік қоры Саб...