Материалдар / Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мазмұны: 1. Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар: эффективті және көлеңкелі тұстары. 2. “Балалармен буллинг және кибербуллинг туралы қалай сөйлесуге болады” авторлық бағдарлама құру жолдары 3. “Буллинг және оны қалай жеңуге болады?” өз тәжіриесімен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
2278
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Буллингтің алдын-алу бойынша іс- шаралар” Ашық тәрбие сағаты

1 слайд
“ Буллингтің алдын-алу бойынша іс- шаралар” Ашық тәрбие сағаты

1 слайд

“ Буллингтің алдын-алу бойынша іс- шаралар” Ашық тәрбие сағаты

Мазмұны 1. Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар: эффективті және көлеңкелі тұстары. 2. “Балалармен буллинг және кибербулл

2 слайд
Мазмұны 1. Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар: эффективті және көлеңкелі тұстары. 2. “Балалармен буллинг және кибербуллинг туралы қалай сөйлесуге болады” авторлық бағдарлама құру жолдары Практикалық тапсырма “Буллинг және оны қалай жеңуге болады?” өз тәжіриесімен бөлісу.

2 слайд

Мазмұны 1. Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар: эффективті және көлеңкелі тұстары. 2. “Балалармен буллинг және кибербуллинг туралы қалай сөйлесуге болады” авторлық бағдарлама құру жолдары Практикалық тапсырма “Буллинг және оны қалай жеңуге болады?” өз тәжіриесімен бөлісу.

Буллингтің алдын-алу бойынша шетелдік және Қазақстандық тәжірибелер ҚР ресми органдар:  Оқу-ағарту министрлігі  Балалардың

3 слайд
Буллингтің алдын-алу бойынша шетелдік және Қазақстандық тәжірибелер ҚР ресми органдар:  Оқу-ағарту министрлігі  Балалардың құқықтарын қорғау комитеті  Балаларға құқықтық және психологиялық- педагогикалық қолдау көрсету басқармасы  Балаларды ақпараттық-құқықтық қорғау және психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу басқармасы  Орта мектептер... Шетелдік: Буллингті алдын алу бағдарламалары кең таралған елдерде - АҚШ, Ұлыбритания, Скандинавия елдері екен.  Olweus Bullying Prevention Program (OBPP) (1986 ж.бері қолданыста)  KiVa (Kiusamisvaba) Финляндия -және т.б.

3 слайд

Буллингтің алдын-алу бойынша шетелдік және Қазақстандық тәжірибелер ҚР ресми органдар:  Оқу-ағарту министрлігі  Балалардың құқықтарын қорғау комитеті  Балаларға құқықтық және психологиялық- педагогикалық қолдау көрсету басқармасы  Балаларды ақпараттық-құқықтық қорғау және психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу басқармасы  Орта мектептер... Шетелдік: Буллингті алдын алу бағдарламалары кең таралған елдерде - АҚШ, Ұлыбритания, Скандинавия елдері екен.  Olweus Bullying Prevention Program (OBPP) (1986 ж.бері қолданыста)  KiVa (Kiusamisvaba) Финляндия -және т.б.

Буллингке қарсы бағдарламалар Зерттеулердің мета-анализі буллингті алдын алу бағдарламалары кең таралған елдерде (АҚШ, Ұлыбрита

4 слайд
Буллингке қарсы бағдарламалар Зерттеулердің мета-анализі буллингті алдын алу бағдарламалары кең таралған елдерде (АҚШ, Ұлыбритания, Скандинавия елдері) буллинг көрсеткіштері басқаларға қарағанда 20% төмен екенін көрсетті. Буллингке қарсы алғашқы қуатты бағдарлама- Olweus Bullying Prevention Program (OBPP) — 1983-1985 жылдардан бастап жүзеге асырылды. Ол қазір де дамып келеді. Оған бірнеше деңгейде жұмыс істеуге арналған стратегиялар жиынтығы кіреді: мектеп, сынып, жеке оқушылар. OBPP ересектерді қорлаудың қолайсыздығын және ықтимал құрбандарды қорғау шараларын нақты көрсетеді. Тағы бір әлемге әйгілі буллингке қарсы бағдарлама ( KiVa) Финляндияда әзірленді және қазір әлемнің көптеген елдерінде қолданылады. Алайда, мұндай бастамалардың болуы әрқашан ұзақ мерзімді нәтижеге кепілдік бермейді.Olweus бағдарламасы ( OBPP ) жайында...

4 слайд

Буллингке қарсы бағдарламалар Зерттеулердің мета-анализі буллингті алдын алу бағдарламалары кең таралған елдерде (АҚШ, Ұлыбритания, Скандинавия елдері) буллинг көрсеткіштері басқаларға қарағанда 20% төмен екенін көрсетті. Буллингке қарсы алғашқы қуатты бағдарлама- Olweus Bullying Prevention Program (OBPP) — 1983-1985 жылдардан бастап жүзеге асырылды. Ол қазір де дамып келеді. Оған бірнеше деңгейде жұмыс істеуге арналған стратегиялар жиынтығы кіреді: мектеп, сынып, жеке оқушылар. OBPP ересектерді қорлаудың қолайсыздығын және ықтимал құрбандарды қорғау шараларын нақты көрсетеді. Тағы бір әлемге әйгілі буллингке қарсы бағдарлама ( KiVa) Финляндияда әзірленді және қазір әлемнің көптеген елдерінде қолданылады. Алайда, мұндай бастамалардың болуы әрқашан ұзақ мерзімді нәтижеге кепілдік бермейді.Olweus бағдарламасы ( OBPP ) жайында...

Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар  Мектептегі климатты жақсарту  Буллинг құрбандарына көмектесу  Достарды қолдау  Қысы

5 слайд
Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар  Мектептегі климатты жақсарту  Буллинг құрбандарына көмектесу  Достарды қолдау  Қысымды төмендету  Буллиді тәрбиелеу  Әсер етудің өзгеруі  Иерархияны бұзу  Қатал қысым  Тәуекел топтары  Екі қырлы агрессияНЕ ІСТЕУ КЕРЕК? Неліктен оқушылар осылай әрекет етеді ? Olweus бағдарламасы ( OL-VAY-US деп аталады) - бұл жалпы мектеп, сынып, жеке және қоғамдық компоненттерді қамтитын кешенді тәсіл. Бағдарлама мектептің қауіпсіз және жағымды климатын тудыратын ұзақ мерзімді өзгерістерге бағытталған. Ол бастауыш, орта, кіші орта және орта мектептерде ( K-12) пайдалану үшін әзірленген және бағаланған. Бағдарламаның мақсаты-мектеп оқушыларының буллинг мәселелерін азайту мен алдын алу және мектептегі құрдастарымен қарым-қатынасты жақсарту. Бағдарлама білім алушылар арасындағы қорлауды азайтады, сыныптардағы әлеуметтік климатты жақсартады және вандализм мен сабаққа келмеу сияқты қоғамға қарсы мінез-құлықты азайтады. Olweus бағдарламасы әлемнің оннан астам елінде және АҚШ-тағы мыңдаған мектептерде жүзеге асырылды.Olweus бағдарламасы ( OBPP ) жайында...

5 слайд

Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар  Мектептегі климатты жақсарту  Буллинг құрбандарына көмектесу  Достарды қолдау  Қысымды төмендету  Буллиді тәрбиелеу  Әсер етудің өзгеруі  Иерархияны бұзу  Қатал қысым  Тәуекел топтары  Екі қырлы агрессияНЕ ІСТЕУ КЕРЕК? Неліктен оқушылар осылай әрекет етеді ? Olweus бағдарламасы ( OL-VAY-US деп аталады) - бұл жалпы мектеп, сынып, жеке және қоғамдық компоненттерді қамтитын кешенді тәсіл. Бағдарлама мектептің қауіпсіз және жағымды климатын тудыратын ұзақ мерзімді өзгерістерге бағытталған. Ол бастауыш, орта, кіші орта және орта мектептерде ( K-12) пайдалану үшін әзірленген және бағаланған. Бағдарламаның мақсаты-мектеп оқушыларының буллинг мәселелерін азайту мен алдын алу және мектептегі құрдастарымен қарым-қатынасты жақсарту. Бағдарлама білім алушылар арасындағы қорлауды азайтады, сыныптардағы әлеуметтік климатты жақсартады және вандализм мен сабаққа келмеу сияқты қоғамға қарсы мінез-құлықты азайтады. Olweus бағдарламасы әлемнің оннан астам елінде және АҚШ-тағы мыңдаған мектептерде жүзеге асырылды.Olweus бағдарламасы ( OBPP ) жайында...

Бұл:  барлық мектеп кезеңдерінде сынып сағаттарында Kiva сабақтары өткізіледі, онда балалар өздерінің және басқалардың сезім

6 слайд
Бұл:  барлық мектеп кезеңдерінде сынып сағаттарында Kiva сабақтары өткізіледі, онда балалар өздерінің және басқалардың сезімдерін байқауға және түсінуге үйренеді, қарым-қатынас пен қорлау, жалпыадамзаттық құндылықтар, қорқытуға қарсы тұру принциптері және басқалар туралы айтады;  арнайы дайындалған Kiva командасы буллингтің ықтимал жағдайларын зерттейді және шешеді;  кезекші мұғалімдер үзілісте тәртіпті сақтайды;  ата-аналарды қорқыту жағдайларының алдын алу және шешу жолдары туралы ойлануға шақырамыз.KIVA сабақтары жайында KiVa (Kiusamisvaba) - бұл мектептердегі буллингті азайтуға бағытталған бағдарлама. Ол қорқытудың алдын алу және жанжалдарды шешу үшін әрекеттер мен нұсқаулықтарды қамтиды. Бұл ғылыми негізделген бағдарламаны Турку университетінің ғалымдары Финляндияның мәдениет және білім министрлігінің тапсырысы бойынша және қолдауымен жасады.Тыйым салынған әдістер: қинау, қорлау, қорқыту Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар

6 слайд

Бұл:  барлық мектеп кезеңдерінде сынып сағаттарында Kiva сабақтары өткізіледі, онда балалар өздерінің және басқалардың сезімдерін байқауға және түсінуге үйренеді, қарым-қатынас пен қорлау, жалпыадамзаттық құндылықтар, қорқытуға қарсы тұру принциптері және басқалар туралы айтады;  арнайы дайындалған Kiva командасы буллингтің ықтимал жағдайларын зерттейді және шешеді;  кезекші мұғалімдер үзілісте тәртіпті сақтайды;  ата-аналарды қорқыту жағдайларының алдын алу және шешу жолдары туралы ойлануға шақырамыз.KIVA сабақтары жайында KiVa (Kiusamisvaba) - бұл мектептердегі буллингті азайтуға бағытталған бағдарлама. Ол қорқытудың алдын алу және жанжалдарды шешу үшін әрекеттер мен нұсқаулықтарды қамтиды. Бұл ғылыми негізделген бағдарламаны Турку университетінің ғалымдары Финляндияның мәдениет және білім министрлігінің тапсырысы бойынша және қолдауымен жасады.Тыйым салынған әдістер: қинау, қорлау, қорқыту Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар

-бұл мектептердегі қорлауды азайтуға бағытталған бағдарлама. Ол қорқытудың алдын алу және жанжалдарды шешу үшін әр

7 слайд
-бұл мектептердегі қорлауды азайтуға бағытталған бағдарлама. Ол қорқытудың алдын алу және жанжалдарды шешу үшін әрекеттер мен нұсқаулықтарды қамтиды. ( Бұл ғылыми негізделген бағдарламаны Турку университетінің ғалымдары Финляндияның мәдениет және білім министрлігінің тапсырысы бойынша және қолдауымен жасады. Бүгінгі таңда Финляндиядағы барлық жалпы білім беретін мектептердің шамамен 50%-ы KiVa бағдарламасын қолданады. Сонымен қатар, ол бүкіл әлем бойынша 20-дан астам елде қолданылады). KiVa бағдарламасы тәжірибесіне сүйенсек... Мектеп өміріндегі келесі оң өзгерістерді байқауға болады: Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар  сыныптағы қарым-қатынас жақсарады, оқушылар ұжымында жағымды атмосфера қалыптасады,  оқушылардың мазасыздығы мен депрессия белгілері төмендейді,  оқуға деген ынта артып келеді,  оқу үлгерімі жақсаруда,  эмпатия сезімі артады,  оқушы мен мұғалім қорлау мәселелерімен күресетініне сенімділік артып келеді,  балалар қорлау құрбандарын жақтайтын жағдайлар жиі кездеседі. Біздің мектепте буллингке орын болмауы керек және біз оның алдын алу және туындаған қақтығыстарды тиімді шешу үшін бірлесіп жұмыс істейміз.

7 слайд

-бұл мектептердегі қорлауды азайтуға бағытталған бағдарлама. Ол қорқытудың алдын алу және жанжалдарды шешу үшін әрекеттер мен нұсқаулықтарды қамтиды. ( Бұл ғылыми негізделген бағдарламаны Турку университетінің ғалымдары Финляндияның мәдениет және білім министрлігінің тапсырысы бойынша және қолдауымен жасады. Бүгінгі таңда Финляндиядағы барлық жалпы білім беретін мектептердің шамамен 50%-ы KiVa бағдарламасын қолданады. Сонымен қатар, ол бүкіл әлем бойынша 20-дан астам елде қолданылады). KiVa бағдарламасы тәжірибесіне сүйенсек... Мектеп өміріндегі келесі оң өзгерістерді байқауға болады: Буллингтің алдын-алу бойынша іс-шаралар  сыныптағы қарым-қатынас жақсарады, оқушылар ұжымында жағымды атмосфера қалыптасады,  оқушылардың мазасыздығы мен депрессия белгілері төмендейді,  оқуға деген ынта артып келеді,  оқу үлгерімі жақсаруда,  эмпатия сезімі артады,  оқушы мен мұғалім қорлау мәселелерімен күресетініне сенімділік артып келеді,  балалар қорлау құрбандарын жақтайтын жағдайлар жиі кездеседі. Біздің мектепте буллингке орын болмауы керек және біз оның алдын алу және туындаған қақтығыстарды тиімді шешу үшін бірлесіп жұмыс істейміз.

БУЛЛИНГ ЖАҒДАЙЛАРЫ ҚАЛАЙ ӨҢДЕЛЕДІ Буллингтің алдын-алатын шаралар:Буллингпен күресетін топ құру қажет:  Егер күдік туындаса н

8 слайд
БУЛЛИНГ ЖАҒДАЙЛАРЫ ҚАЛАЙ ӨҢДЕЛЕДІ Буллингтің алдын-алатын шаралар:Буллингпен күресетін топ құру қажет:  Егер күдік туындаса немесе оқушылардың/ мектеп қызметкерлерінің/ ата-аналардың бірі баланың қорланғанын айтса, бұл туралы ӨЗ командасына хабарлайды.  Мектеп қызметкерлері қорқыту жағдайлары туралы хабарлау үшін арнайы форманы пайдаланады. Оқушылар мен ата-аналар бұл туралы ауызша немесе жазбаша түрде хабарлай алады ((эл.почта арқылы адресаттар тобы).  Арнайы топ алынған ақпаратты зерттейді және буллингпен қалай айналысатындығын шешеді.  Егер бұл қорлау болмаса, онда ақпарат байланыс мұғаліміне беріледі.  Қажет болса, мектепті қолдау тобы байланыс мұғаліміне қорлауға жатпайтын қақтығыстарды шешуге көмектеседі.  Осы жұмыс командасы АРНАЙЫ - хабарламамен баласы қорлау процесінде тараптардың бірі болып табылатын ата-аналарға хабарлайды және ата-аналарды не болып жатқаны туралы хабардар етеді.  Қолдау командасы жұмыс істейтін буллинг жағдайлары ОСЫ алдын алу бағдарламасының әдістеріне сәйкес өңделеді. Жанжал тараптарымен әңгімелер өткізіледі. Әңгіме барысында буллингті тоқтату туралы уағдаластықтар жасалады.  Қайталанатын әңгімелер тараптардың келісімдерді қаншалықты ұстанатынын, қорқытудың тоқтағанын тексереді.  Барлық әңгімелер ресми құжатталады. Қақтығыстарды шешу кезінде біз көп сатылы әсер ету әдісін қолданамыз: - бірінші кезең : оқушымен жеке әңгімелер жүргізу, әңгімелесу барысында қорлауды тоқтату туралы уағдаластықтар жасалады; - екінші кезең : оқушымен және оның ата-анасымен немесе заңды өкілімен әңгімелесу; - үшінші кезең: оқушымен және оның ата-анасымен бірге мұғалімнің немесе мектеп директорының қатысуымен дөңгелек үстел өткізу; - төртінші кезең: кәмелетке толмаған балалар қылмысы жайында ювеналды полицияға қорлау туралы ақпарат беру. Ал, әрі қарайғы кезеңнің әдістері алдыңғы келісімдердің жұмыс істемеген жағдайында қолданылады.

8 слайд

БУЛЛИНГ ЖАҒДАЙЛАРЫ ҚАЛАЙ ӨҢДЕЛЕДІ Буллингтің алдын-алатын шаралар:Буллингпен күресетін топ құру қажет:  Егер күдік туындаса немесе оқушылардың/ мектеп қызметкерлерінің/ ата-аналардың бірі баланың қорланғанын айтса, бұл туралы ӨЗ командасына хабарлайды.  Мектеп қызметкерлері қорқыту жағдайлары туралы хабарлау үшін арнайы форманы пайдаланады. Оқушылар мен ата-аналар бұл туралы ауызша немесе жазбаша түрде хабарлай алады ((эл.почта арқылы адресаттар тобы).  Арнайы топ алынған ақпаратты зерттейді және буллингпен қалай айналысатындығын шешеді.  Егер бұл қорлау болмаса, онда ақпарат байланыс мұғаліміне беріледі.  Қажет болса, мектепті қолдау тобы байланыс мұғаліміне қорлауға жатпайтын қақтығыстарды шешуге көмектеседі.  Осы жұмыс командасы АРНАЙЫ - хабарламамен баласы қорлау процесінде тараптардың бірі болып табылатын ата-аналарға хабарлайды және ата-аналарды не болып жатқаны туралы хабардар етеді.  Қолдау командасы жұмыс істейтін буллинг жағдайлары ОСЫ алдын алу бағдарламасының әдістеріне сәйкес өңделеді. Жанжал тараптарымен әңгімелер өткізіледі. Әңгіме барысында буллингті тоқтату туралы уағдаластықтар жасалады.  Қайталанатын әңгімелер тараптардың келісімдерді қаншалықты ұстанатынын, қорқытудың тоқтағанын тексереді.  Барлық әңгімелер ресми құжатталады. Қақтығыстарды шешу кезінде біз көп сатылы әсер ету әдісін қолданамыз: - бірінші кезең : оқушымен жеке әңгімелер жүргізу, әңгімелесу барысында қорлауды тоқтату туралы уағдаластықтар жасалады; - екінші кезең : оқушымен және оның ата-анасымен немесе заңды өкілімен әңгімелесу; - үшінші кезең: оқушымен және оның ата-анасымен бірге мұғалімнің немесе мектеп директорының қатысуымен дөңгелек үстел өткізу; - төртінші кезең: кәмелетке толмаған балалар қылмысы жайында ювеналды полицияға қорлау туралы ақпарат беру. Ал, әрі қарайғы кезеңнің әдістері алдыңғы келісімдердің жұмыс істемеген жағдайында қолданылады.

“ Балалармен буллинг және кибербуллинг туралы қалай сөйлесуге болады” авторлық бағдарлама құру жолдары бойынша: БАҒДАРЛАМАНЫ жа

9 слайд
“ Балалармен буллинг және кибербуллинг туралы қалай сөйлесуге болады” авторлық бағдарлама құру жолдары бойынша: БАҒДАРЛАМАНЫ жасау үшін келесі құжаттар мен іс-әрекеттер жасалуы қажет, олар: 1. Жұмыс жоспары; 2. Мәселенің атауы мен өзектілігі; 3. Оқу-әдістемелік білім көздерін жинақтау; 4. Циклограмма; 5. Әдістемелік жұмыс мазмұны; 6. Арнайы немесе ресми бекітілуі; 7. Орындалуы, есептік іс-шаралар мен қорытындылау.

9 слайд

“ Балалармен буллинг және кибербуллинг туралы қалай сөйлесуге болады” авторлық бағдарлама құру жолдары бойынша: БАҒДАРЛАМАНЫ жасау үшін келесі құжаттар мен іс-әрекеттер жасалуы қажет, олар: 1. Жұмыс жоспары; 2. Мәселенің атауы мен өзектілігі; 3. Оқу-әдістемелік білім көздерін жинақтау; 4. Циклограмма; 5. Әдістемелік жұмыс мазмұны; 6. Арнайы немесе ресми бекітілуі; 7. Орындалуы, есептік іс-шаралар мен қорытындылау.

ҚОРЫТЫНДЫ: Балаларды жәбірлеудің (буллинг) алдын алу және білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтердің жұмыс принципт

10 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ: Балаларды жәбірлеудің (буллинг) алдын алу және білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтердің жұмыс принциптері бойынша жұмыстар атқарылуы қажет. Сондай-ақ, ұсынылатын бағдарламалар өз уақытында мониторинг жасалып, алмастырылып отыру қажет....

10 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ: Балаларды жәбірлеудің (буллинг) алдын алу және білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтердің жұмыс принциптері бойынша жұмыстар атқарылуы қажет. Сондай-ақ, ұсынылатын бағдарламалар өз уақытында мониторинг жасалып, алмастырылып отыру қажет....

Назарларыңызға рахмет! Қосымша сұрақ бойынша хабарласыңыз WhatsApp : +7(700)-757-50-79 Telegram: https:// t.me/profkomekpedag

11 слайд
Назарларыңызға рахмет! Қосымша сұрақ бойынша хабарласыңыз WhatsApp : +7(700)-757-50-79 Telegram: https:// t.me/profkomekpedagogpsixolog

11 слайд

Назарларыңызға рахмет! Қосымша сұрақ бойынша хабарласыңыз WhatsApp : +7(700)-757-50-79 Telegram: https:// t.me/profkomekpedagogpsixolog