Материалдар / "CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту" баяндамасы.

"CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту" баяндамасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
"CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту" баяндамасы. CLIL және STEM дегеніміз не, оларды сабақта қалай қолдануға болады. CLIL және STEM технологиялары арқылы ағылшын тілінде информатика сабағын өткізу тиімділігі туралы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Тамыз 2022
704
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту ”

1 слайд
“ CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту ”

1 слайд

“ CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту ”

CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесіContent and Integrated Language Learning 1. Екінші немесе үшінші тіл арқылы п

2 слайд
CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесіContent and Integrated Language Learning 1. Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2. Пән арқылы тілді оқыту

2 слайд

CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесіContent and Integrated Language Learning 1. Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2. Пән арқылы тілді оқыту

CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “ Жақын Арадағы Даму Аймағы ” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын

3 слайд
CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “ Жақын Арадағы Даму Аймағы ” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді

3 слайд

CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “ Жақын Арадағы Даму Аймағы ” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді

Стивен Крашеннің ( 1982 ) “ Екінші тілді меңгеру теориясы ” Тілді үйрену грамматикалық ережелерді шектен тыс жаттау мен қа

4 слайд
Стивен Крашеннің ( 1982 ) “ Екінші тілді меңгеру теориясы ” Тілді үйрену грамматикалық ережелерді шектен тыс жаттау мен қайталауды қажет етпейді. Тілді үйрену үшін сол тілде мағыналы әрі шынайы қарым-қатынас болуы керек.

4 слайд

Стивен Крашеннің ( 1982 ) “ Екінші тілді меңгеру теориясы ” Тілді үйрену грамматикалық ережелерді шектен тыс жаттау мен қайталауды қажет етпейді. Тілді үйрену үшін сол тілде мағыналы әрі шынайы қарым-қатынас болуы керек.

1. Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. 2. Оқушылардың сөздік қорын байытады. 3. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады 4. Пә

5 слайд
1. Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. 2. Оқушылардың сөздік қорын байытады. 3. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады 4. Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей болады

5 слайд

1. Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. 2. Оқушылардың сөздік қорын байытады. 3. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады 4. Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей болады

CLIL әдісін қолдану барысында -Әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болу керек. -Мұғалім оқушылардың сол мақсаттарға

6 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында -Әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болу керек. -Мұғалім оқушылардың сол мақсаттарға жетуін қадағалауы керек. -Оқушыларға дифференцияция жасалуы қажет -Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет -Айтылым, жазылым,тыңдалым және оқылым дағдылары дамытылуы қажет -Белсенді оқу әдістерін қолдану керек

6 слайд

CLIL әдісін қолдану барысында -Әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болу керек. -Мұғалім оқушылардың сол мақсаттарға жетуін қадағалауы керек. -Оқушыларға дифференцияция жасалуы қажет -Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет -Айтылым, жазылым,тыңдалым және оқылым дағдылары дамытылуы қажет -Белсенді оқу әдістерін қолдану керек

7 слайд

7 слайд

«STEM» аббревиатурасын америкалық бактериолог Р . Колвэлл 1990 жылдары алғаш рет ұсынды , бірақ ол тек 2000 жылдарда ған

8 слайд
«STEM» аббревиатурасын америкалық бактериолог Р . Колвэлл 1990 жылдары алғаш рет ұсынды , бірақ ол тек 2000 жылдарда ғана белсенді қолданыла бастады . STEM негізінде бұл түсініктің жаңа нұсқалары пайда болды , солардың ішінде анағұрлым кең таралғаны STEAM ( ғылым , технологиялар , инженерия , өнер және математика ) және STREM ( ғылым , технологиялар , робототехника , инженерия және математика ) болды . Қазіргі уақытта STEM әлемдік білім берудің басты трендтерінің бірі болып табылады .

8 слайд

«STEM» аббревиатурасын америкалық бактериолог Р . Колвэлл 1990 жылдары алғаш рет ұсынды , бірақ ол тек 2000 жылдарда ғана белсенді қолданыла бастады . STEM негізінде бұл түсініктің жаңа нұсқалары пайда болды , солардың ішінде анағұрлым кең таралғаны STEAM ( ғылым , технологиялар , инженерия , өнер және математика ) және STREM ( ғылым , технологиялар , робототехника , инженерия және математика ) болды . Қазіргі уақытта STEM әлемдік білім берудің басты трендтерінің бірі болып табылады .

Әлем елдеріндегі STEM- мамандықтардың түлектері, 2011ж. (20-39 жастағы халықтың 100 мың адамына шаққандағы саны )

9 слайд
Әлем елдеріндегі STEM- мамандықтардың түлектері, 2011ж. (20-39 жастағы халықтың 100 мың адамына шаққандағы саны )

9 слайд

Әлем елдеріндегі STEM- мамандықтардың түлектері, 2011ж. (20-39 жастағы халықтың 100 мың адамына шаққандағы саны )

Қазақстанда да STEM- білім берудің белсене дамуы басталды. Бұны Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арн

10 слайд
Қазақстанда да STEM- білім берудің белсене дамуы басталды. Бұны Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы аясында STEM контекстінде мектептегі білім берудің мазмұнына өту дәлелдейді. Жаңа білім беру саясатын жүзеге асыру үшін оқу бағдарламасына жаңа технологияларды, ғылыми инновацияларды, математикалық үлгілеуді дамытуға бағытталған STEM- элементтерді енгізу жоспарланды.

10 слайд

Қазақстанда да STEM- білім берудің белсене дамуы басталды. Бұны Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы аясында STEM контекстінде мектептегі білім берудің мазмұнына өту дәлелдейді. Жаңа білім беру саясатын жүзеге асыру үшін оқу бағдарламасына жаңа технологияларды, ғылыми инновацияларды, математикалық үлгілеуді дамытуға бағытталған STEM- элементтерді енгізу жоспарланды.

Назарларыңызға рахмет!

11 слайд
Назарларыңызға рахмет!

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ