"CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту" баяндамасы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ CLIL және STEM арқылы
ағылшын тілін оқыту ”
1 слайд
“ CLIL және STEM арқылы ағылшын тілін оқыту ”
2 слайд
CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту
әдістемесіContent and Integrated Language Learning
1. Екінші немесе үшінші
тіл арқылы пәнді оқыту 2. Пән арқылы тілді
оқыту
2 слайд
CLIL - екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесіContent and Integrated Language Learning 1. Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2. Пән арқылы тілді оқыту
3 слайд
CLIL келесі теорияларға
негізделген:
Лев Выготскийдің (1978)
“ Жақын Арадағы Даму Аймағы ”
Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын
білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ
білетіндерден үйренеді
3 слайд
CLIL келесі теорияларға негізделген: Лев Выготскийдің (1978) “ Жақын Арадағы Даму Аймағы ” Оқушы өз бетінше меңгере алмайтын білім немесе дағдыны өзінен жақсырақ білетіндерден үйренеді
4 слайд
Стивен Крашеннің ( 1982 )
“ Екінші тілді меңгеру
теориясы ”
Тілді үйрену грамматикалық
ережелерді шектен тыс
жаттау мен қайталауды қажет
етпейді. Тілді үйрену үшін сол
тілде мағыналы әрі шынайы
қарым-қатынас болуы керек.
4 слайд
Стивен Крашеннің ( 1982 ) “ Екінші тілді меңгеру теориясы ” Тілді үйрену грамматикалық ережелерді шектен тыс жаттау мен қайталауды қажет етпейді. Тілді үйрену үшін сол тілде мағыналы әрі шынайы қарым-қатынас болуы керек.
5 слайд
1. Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді.
2. Оқушылардың сөздік қорын байытады.
3. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады
4. Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен
бірдей болады
5 слайд
1. Оқушылардың тілдік дағдыларын жетілдіреді. 2. Оқушылардың сөздік қорын байытады. 3. Оқушылардың оқуға ынтасын арттырады 4. Пәндік білімі бірінші тілде оқитын оқушылармен бірдей болады
6 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында
-Әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болу керек.
-Мұғалім оқушылардың сол мақсаттарға жетуін қадағалауы
керек.
-Оқушыларға дифференцияция жасалуы қажет
-Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет
-Айтылым, жазылым,тыңдалым және оқылым дағдылары
дамытылуы қажет
-Белсенді оқу әдістерін қолдану керек
6 слайд
CLIL әдісін қолдану барысында -Әр сабақтың пәндік және тілдік мақсаттары болу керек. -Мұғалім оқушылардың сол мақсаттарға жетуін қадағалауы керек. -Оқушыларға дифференцияция жасалуы қажет -Тірек сөздермен жұмыс жасалуы қажет -Айтылым, жазылым,тыңдалым және оқылым дағдылары дамытылуы қажет -Белсенді оқу әдістерін қолдану керек
7 слайд
7 слайд
8 слайд
«STEM» аббревиатурасын америкалық
бактериолог Р . Колвэлл 1990 жылдары
алғаш рет ұсынды , бірақ ол тек 2000
жылдарда ғана белсенді қолданыла
бастады . STEM негізінде бұл түсініктің
жаңа нұсқалары пайда болды , солардың
ішінде анағұрлым кең таралғаны STEAM
( ғылым , технологиялар , инженерия , өнер
және математика ) және STREM ( ғылым ,
технологиялар , робототехника , инженерия
және математика ) болды . Қазіргі уақытта
STEM әлемдік білім берудің басты
трендтерінің бірі болып табылады .
8 слайд
«STEM» аббревиатурасын америкалық бактериолог Р . Колвэлл 1990 жылдары алғаш рет ұсынды , бірақ ол тек 2000 жылдарда ғана белсенді қолданыла бастады . STEM негізінде бұл түсініктің жаңа нұсқалары пайда болды , солардың ішінде анағұрлым кең таралғаны STEAM ( ғылым , технологиялар , инженерия , өнер және математика ) және STREM ( ғылым , технологиялар , робототехника , инженерия және математика ) болды . Қазіргі уақытта STEM әлемдік білім берудің басты трендтерінің бірі болып табылады .
9 слайд
Әлем елдеріндегі STEM- мамандықтардың
түлектері, 2011ж. (20-39 жастағы
халықтың 100 мың адамына шаққандағы
саны )
9 слайд
Әлем елдеріндегі STEM- мамандықтардың түлектері, 2011ж. (20-39 жастағы халықтың 100 мың адамына шаққандағы саны )
10 слайд
Қазақстанда да STEM- білім берудің белсене
дамуы басталды. Бұны Білім мен ғылымды
дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасы аясында STEM
контекстінде мектептегі білім берудің
мазмұнына өту дәлелдейді. Жаңа білім беру
саясатын жүзеге асыру үшін оқу
бағдарламасына жаңа технологияларды,
ғылыми инновацияларды, математикалық
үлгілеуді дамытуға бағытталған STEM-
элементтерді енгізу жоспарланды.
10 слайд
Қазақстанда да STEM- білім берудің белсене дамуы басталды. Бұны Білім мен ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы аясында STEM контекстінде мектептегі білім берудің мазмұнына өту дәлелдейді. Жаңа білім беру саясатын жүзеге асыру үшін оқу бағдарламасына жаңа технологияларды, ғылыми инновацияларды, математикалық үлгілеуді дамытуға бағытталған STEM- элементтерді енгізу жоспарланды.
11 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!