Материалдар / Денелердің өзара әсері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Денелердің өзара әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2019
520
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Облыстық мамандандырылған спорттағы дарынды балалар мектеп-интернаты Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ .Сабақ тақырыбы

1 слайд
Облыстық мамандандырылған спорттағы дарынды балалар мектеп-интернаты Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ .Сабақ тақырыбы:7.2.2 Оқу мақсаты:7.2.2.10 Масса, салмақ және ауырлық күші үғымдарын ажырату.Қашқынбаев Амантұр Нұршабайұлы Физика –математика пәні мұғалімі ҰМЖ бөлімі:7.2

1 слайд

Облыстық мамандандырылған спорттағы дарынды балалар мектеп-интернаты Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ .Сабақ тақырыбы:7.2.2 Оқу мақсаты:7.2.2.10 Масса, салмақ және ауырлық күші үғымдарын ажырату.Қашқынбаев Амантұр Нұршабайұлы Физика –математика пәні мұғалімі ҰМЖ бөлімі:7.2

Білу . «Зымыран сұрақтары» әдісі; Өткен бөлім бойынша сұрақтарды біледі.Тақыры

2 слайд
Білу . «Зымыран сұрақтары» әдісі; Өткен бөлім бойынша сұрақтарды біледі.Тақырып бойынша алдынғы білім: Топқа бөлу: (1, 2, 3... санау арқылы топқа бөлемін ) .

2 слайд

Білу . «Зымыран сұрақтары» әдісі; Өткен бөлім бойынша сұрақтарды біледі.Тақырып бойынша алдынғы білім: Топқа бөлу: (1, 2, 3... санау арқылы топқа бөлемін ) .

Түсіну . «Қазына іздеу жолында» әдістері арқылы жаңа тақырыпты ашу.Тақырып бойынша жасырылған ақпаратты та

3 слайд
Түсіну . «Қазына іздеу жолында» әдістері арқылы жаңа тақырыпты ашу.Тақырып бойынша жасырылған ақпаратты табады және түсінеді . ҚБ "Жұлдызша"  Белсенд і оқыту әдісі: Ресурс “ BilimLand ”сайты Қолдану "Ойлан, жұптас, талқыла“ әдісін қолданамын. Топтағы оқушыларға тақырыпқа байланысты есептер жазылған ресурстар беремін тапсырма Эксперименттік тапсырма :

3 слайд

Түсіну . «Қазына іздеу жолында» әдістері арқылы жаңа тақырыпты ашу.Тақырып бойынша жасырылған ақпаратты табады және түсінеді . ҚБ "Жұлдызша"  Белсенд і оқыту әдісі: Ресурс “ BilimLand ”сайты Қолдану "Ойлан, жұптас, талқыла“ әдісін қолданамын. Топтағы оқушыларға тақырыпқа байланысты есептер жазылған ресурстар беремін тапсырма Эксперименттік тапсырма :

Талдау . « Қатесін тап» әдісі » Қате шығарылған есептер жазылған ресурстар беріледі. ҚБ "Бас барм

4 слайд
Талдау . « Қатесін тап» әдісі » Қате шығарылған есептер жазылған ресурстар беріледі. ҚБ "Бас бармақ" Жинақтау. «Әріптестер» әдісі. Топтағы әр оқушыға берілген сұрақтармен келесі оқушыға берілген жауаптарды және формулаларды сәйкестендіреді «Миыңнын суретін сал» кері байланыс (сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толықтырады ) Ресурс, тапсырмалар

4 слайд

Талдау . « Қатесін тап» әдісі » Қате шығарылған есептер жазылған ресурстар беріледі. ҚБ "Бас бармақ" Жинақтау. «Әріптестер» әдісі. Топтағы әр оқушыға берілген сұрақтармен келесі оқушыға берілген жауаптарды және формулаларды сәйкестендіреді «Миыңнын суретін сал» кері байланыс (сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толықтырады ) Ресурс, тапсырмалар

Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау: ҚБ "Жұлдызша" ҚБ "Бас бармақ“ ҚБ "Мадақтау" Саралау: 2. “Деректеркөзі“ тәсілі

5 слайд
Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау: ҚБ "Жұлдызша" ҚБ "Бас бармақ“ ҚБ "Мадақтау" Саралау: 2. “Деректеркөзі“ тәсілі - «Қазына іздеу жолында» әдісі 1. “Қарқын“ тәсілі - «Қатесін тап» әдісі 3. “Қорытынды “ тәсілі - «Әріптестер» әдісі

5 слайд

Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау: ҚБ "Жұлдызша" ҚБ "Бас бармақ“ ҚБ "Мадақтау" Саралау: 2. “Деректеркөзі“ тәсілі - «Қазына іздеу жолында» әдісі 1. “Қарқын“ тәсілі - «Қатесін тап» әдісі 3. “Қорытынды “ тәсілі - «Әріптестер» әдісі

Тапсырма №1. Динамометр ілгегіне кезекпен ілінген массалары әртүрлі денелерді іліп, динамометрдің көрсетуін белгілеп, нені б

6 слайд
Тапсырма №1. Динамометр ілгегіне кезекпен ілінген массалары әртүрлі денелерді іліп, динамометрдің көрсетуін белгілеп, нені байқаймыз? Ауырлық күшінің дене массасына қатынасы тұрақты болады «g». Тапсырма №2. Тірек үстінде тұрған денеге ауырлық күші арекет етеді, ал құлауына тірек кедергі жасайды. Бұл кезде дене мен тірек өзара әрекеттеседі. Дене өзі жатқан тіректі қысып басады. Бұл күш қандай физикалық шама? -Дененің салмағы болып табылады. « P »

6 слайд

Тапсырма №1. Динамометр ілгегіне кезекпен ілінген массалары әртүрлі денелерді іліп, динамометрдің көрсетуін белгілеп, нені байқаймыз? Ауырлық күшінің дене массасына қатынасы тұрақты болады «g». Тапсырма №2. Тірек үстінде тұрған денеге ауырлық күші арекет етеді, ал құлауына тірек кедергі жасайды. Бұл кезде дене мен тірек өзара әрекеттеседі. Дене өзі жатқан тіректі қысып басады. Бұл күш қандай физикалық шама? -Дененің салмағы болып табылады. « P »

есеп №1. Денеге әрекет ететін ауырлық күші 10 кН. Ол дененің массасы қандай?. есеп №2. Жүктің массасы 10 кг.Оған қандай ауы

7 слайд
есеп №1. Денеге әрекет ететін ауырлық күші 10 кН. Ол дененің массасы қандай?. есеп №2. Жүктің массасы 10 кг.Оған қандай ауырлық күші әрекет етеді?

7 слайд

есеп №1. Денеге әрекет ететін ауырлық күші 10 кН. Ол дененің массасы қандай?. есеп №2. Жүктің массасы 10 кг.Оған қандай ауырлық күші әрекет етеді?

Экперименттік тапсырма: Мектеп динаметрі арқылы қандай да бір денелердің Жерге тартылуын анықтау. (динаметрдің өлшеу шегі- 4

8 слайд
Экперименттік тапсырма: Мектеп динаметрі арқылы қандай да бір денелердің Жерге тартылуын анықтау. (динаметрдің өлшеу шегі- 4Н ескеру )

8 слайд

Экперименттік тапсырма: Мектеп динаметрі арқылы қандай да бір денелердің Жерге тартылуын анықтау. (динаметрдің өлшеу шегі- 4Н ескеру )