Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Деңгейлеп-саралап
оқыту технологиясы
Жетекші: Әсел Жеңісбаева
Орындаған: Дәужігіт Нұрдәулет
1 слайд
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы Жетекші: Әсел Жеңісбаева Орындаған: Дәужігіт Нұрдәулет
2 слайд
Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз»
деген Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзі ұстаз қауымына үлкен
тапсырыстарды артып
Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз»
деген Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзі ұстаз қауымына үлкен
тапсырыстарды артып отыр. Еліміздің болашағы көркейіп,
өркениетті елдер қатарына қосылуы, бүгінгі ұрпақ бейнесімен
көрінеді. Дүниежүзілік озық тәжірибелерге сүйеніп, жаңа типті
оқыту, яғни әр баланың табиғи қабілетін дамыту үшін қолайлы
жағдайлар жасай отырып, оны жанжақты дамыту керек. Қазіргі
білім беру мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас пайда болып,
оқытудың жаңа технологиясы өмірге келді. Яғни педагогикалық
технология ұғымы іс-әрекетімізге кеңінен еніп, қолданылуда.
2 слайд
Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз» деген Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзі ұстаз қауымына үлкен тапсырыстарды артып Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз» деген Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзі ұстаз қауымына үлкен тапсырыстарды артып отыр. Еліміздің болашағы көркейіп, өркениетті елдер қатарына қосылуы, бүгінгі ұрпақ бейнесімен көрінеді. Дүниежүзілік озық тәжірибелерге сүйеніп, жаңа типті оқыту, яғни әр баланың табиғи қабілетін дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасай отырып, оны жанжақты дамыту керек. Қазіргі білім беру мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас пайда болып, оқытудың жаңа технологиясы өмірге келді. Яғни педагогикалық технология ұғымы іс-әрекетімізге кеңінен еніп, қолданылуда.
3 слайд
Жаңа технологиялар:
Ойын технологиясы. Проблемалы оқыту
технологиясы. Сын тұрғысынан ойлау
технологиясы. Деңгейлік саралау технологиясы.
Жекелеп оқыту технологиясы. Оқытудың
компьютерлік технологиясы. Презентациялар
технологиясы. Кезеңдеп оқыту технологиясы.
Жеке пәндік педагогикалық технология.
Альтернативті технологиялар. Өзіндік дамыту
технологиясы Дамыта оқыту технологиялары
Авторлық мектептер педагогикалық
технологиялары. Модульдік оқыту технологиясы.
Жаңа технологиялар ішінде деңгейлеп-саралап
оқыту технологиясы маңызды орын алады. Осы
технологияны 3 ғалым ізденіп, зерттеген. Олар:
Н.П.Гузик, Ж.Қараев, Г.Ғ.Еркибаевалар.
Деңгейлеп оқыту идеясының авторы Н.П.Гузик
сыныптағы оқушыларды да, соған сәйкес оқу
бағдарламаларын да А, В, С – үш деңгейге бөлуді
ұсынады.
3 слайд
Жаңа технологиялар: Ойын технологиясы. Проблемалы оқыту технологиясы. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. Деңгейлік саралау технологиясы. Жекелеп оқыту технологиясы. Оқытудың компьютерлік технологиясы. Презентациялар технологиясы. Кезеңдеп оқыту технологиясы. Жеке пәндік педагогикалық технология. Альтернативті технологиялар. Өзіндік дамыту технологиясы Дамыта оқыту технологиялары Авторлық мектептер педагогикалық технологиялары. Модульдік оқыту технологиясы. Жаңа технологиялар ішінде деңгейлеп-саралап оқыту технологиясы маңызды орын алады. Осы технологияны 3 ғалым ізденіп, зерттеген. Олар: Н.П.Гузик, Ж.Қараев, Г.Ғ.Еркибаевалар. Деңгейлеп оқыту идеясының авторы Н.П.Гузик сыныптағы оқушыларды да, соған сәйкес оқу бағдарламаларын да А, В, С – үш деңгейге бөлуді ұсынады.
4 слайд
«А» – бағдарламасындағы тапсырмалар базалық стандарт түрінде белгіленеді. Оларды орындай отырып оқушы пән
бойынша қайталау деңгейінде нақты материалды меңгереді. Материалды алғаш меңгеру жұмыстарының бұл
деңгейінің өзіндік ерекшеліктері бар. Ол материалдың сан рет қайталануын, мағыналық топтарды бөлу, негізгі ойды
табу дағдысын, есте сақтау тәсілдерін білуді, т.с.с. талап етеді. «В» – бағдарламасын орындамас бұрын «А»
бағдарламасындағы тапсырма ларды әрбір оқушы орындауға міндетті. «В» – бағдарламасын қолдануға арналған
есептерді орындау үшін қажет, ол оқушылардың оқу, ой-әрекетінің арнайы тәсілдерін меңгеруін қамтамасыз етеді.
Сондықтан бұл бағдарламаға бірінші деңгейдегі материалды кеңейтетін, негізгі білімді дәлелдейтін, суреттейтін,
нақтылайтын ұғымның қолданылуы мен жұмыс істеуін көрсететін қосымша мәліметтер енгізіледі. Бұл деңгей
мәліметтер көлемін кеңейтіп, негізгі материалды терең түсінуге көмектеседі. «С» – бағдарламасының орындалуы
оқушыларды алған білімді шығарма шылықпен қолданылатын деңгейге көтереді. Бұл бағдарлама оқу жұмысы мен ой-
әрекетінің тәсілдерін және деректі оқу материалын еркін игеруді көздейді. Өз білімімен мәселелер шешуде оқушыға
оның логикалық ойлауын дамытатын мәліметтер беріп оны шығармашылықпен қолдану перспективасын ашады.
Оқушыға өзін қосымша жұмыста көрсетуге мүмкіндік береді.
4 слайд
«А» – бағдарламасындағы тапсырмалар базалық стандарт түрінде белгіленеді. Оларды орындай отырып оқушы пән бойынша қайталау деңгейінде нақты материалды меңгереді. Материалды алғаш меңгеру жұмыстарының бұл деңгейінің өзіндік ерекшеліктері бар. Ол материалдың сан рет қайталануын, мағыналық топтарды бөлу, негізгі ойды табу дағдысын, есте сақтау тәсілдерін білуді, т.с.с. талап етеді. «В» – бағдарламасын орындамас бұрын «А» бағдарламасындағы тапсырма ларды әрбір оқушы орындауға міндетті. «В» – бағдарламасын қолдануға арналған есептерді орындау үшін қажет, ол оқушылардың оқу, ой-әрекетінің арнайы тәсілдерін меңгеруін қамтамасыз етеді. Сондықтан бұл бағдарламаға бірінші деңгейдегі материалды кеңейтетін, негізгі білімді дәлелдейтін, суреттейтін, нақтылайтын ұғымның қолданылуы мен жұмыс істеуін көрсететін қосымша мәліметтер енгізіледі. Бұл деңгей мәліметтер көлемін кеңейтіп, негізгі материалды терең түсінуге көмектеседі. «С» – бағдарламасының орындалуы оқушыларды алған білімді шығарма шылықпен қолданылатын деңгейге көтереді. Бұл бағдарлама оқу жұмысы мен ой- әрекетінің тәсілдерін және деректі оқу материалын еркін игеруді көздейді. Өз білімімен мәселелер шешуде оқушыға оның логикалық ойлауын дамытатын мәліметтер беріп оны шығармашылықпен қолдану перспективасын ашады. Оқушыға өзін қосымша жұмыста көрсетуге мүмкіндік береді.
5 слайд
• «А» – бағдарламасы оқытудың міндетті
нәтижесіне сәйкес келеді.
• «В» – бағдарламасы оқулықтан қосымша
есептер мен жаттығулардың енгізілуін көздейді.
• «С» – бағдарламасы қосымша оқу-әдістемелік
әдебиеттерден алынған тапсырмалардан тұрады.
• Әр пәндегі оқу бағдарламасын таңдау
оқушының өзімен ойласа отырып жүргізіледі.
Әрбір тақырып бойынша өткізілетін сабақтар
кезектесіп келетін бес типтен құралады.
• Бірінші – тақырыпты жалпы талдау сабақтары (оларды лекциялар деп атайды).
• Екінші – қиыстырылған семинар сабақтарда оқушылардың өзіндік жұмысының процесінде оқу
материалдарының тереңдей талдануы. Мұндай сабақтар бірнеше рет (3-5 дейін) өткізіледі.
• Үшінші – қорытындылау және білімді жүйелеу сабақтары.
• Төртінші – материалды пәнаралық қорытындылау сабақтары (оларды тақырыпты қорғау сабақтары деп
те атайды).
• Бесінші – пратикум сабақтар.
• Барлық оқушы білім стандарты деңгейін толық игергеннен кейін ғана жаңа материалға ауысу жүзеге
асырылады. Жалпы сыныптық, топтық және жеке жұмыстар арасындағы үйлесушілік базалық стандарт
деңгейінде оқушылар біліміндегі ақаулықтарды анықтауға мүмкіндік береді.
5 слайд
• «А» – бағдарламасы оқытудың міндетті нәтижесіне сәйкес келеді. • «В» – бағдарламасы оқулықтан қосымша есептер мен жаттығулардың енгізілуін көздейді. • «С» – бағдарламасы қосымша оқу-әдістемелік әдебиеттерден алынған тапсырмалардан тұрады. • Әр пәндегі оқу бағдарламасын таңдау оқушының өзімен ойласа отырып жүргізіледі. Әрбір тақырып бойынша өткізілетін сабақтар кезектесіп келетін бес типтен құралады. • Бірінші – тақырыпты жалпы талдау сабақтары (оларды лекциялар деп атайды). • Екінші – қиыстырылған семинар сабақтарда оқушылардың өзіндік жұмысының процесінде оқу материалдарының тереңдей талдануы. Мұндай сабақтар бірнеше рет (3-5 дейін) өткізіледі. • Үшінші – қорытындылау және білімді жүйелеу сабақтары. • Төртінші – материалды пәнаралық қорытындылау сабақтары (оларды тақырыпты қорғау сабақтары деп те атайды). • Бесінші – пратикум сабақтар. • Барлық оқушы білім стандарты деңгейін толық игергеннен кейін ғана жаңа материалға ауысу жүзеге асырылады. Жалпы сыныптық, топтық және жеке жұмыстар арасындағы үйлесушілік базалық стандарт деңгейінде оқушылар біліміндегі ақаулықтарды анықтауға мүмкіндік береді.
6 слайд
Оқушылардың біліміндегі ақаулықтарды жою үшін олармен сыныптан тыс
жеке жұмыстар жүргізуге тура келеді. Әр пәнді деңгейлік бағдарламаны
таңдау оқушының өзіне ұсынылады. Осылайша ортақ базалық білім
минимумы қамтамасыз етілуімен қатар әр жеке тұлғаның шығармашылық
дамуына де кеңістік ашылады. Білімді бақылау кезінде деңгейлеу тереңдей
түсіп, әрбір оқушының жетістігі есепке алынады. Яғни білім берудің
буындары; түсіндіру, бекіту, тексеру барлығы деңгейлеп жүргізілуі тиіс.
6 слайд
Оқушылардың біліміндегі ақаулықтарды жою үшін олармен сыныптан тыс жеке жұмыстар жүргізуге тура келеді. Әр пәнді деңгейлік бағдарламаны таңдау оқушының өзіне ұсынылады. Осылайша ортақ базалық білім минимумы қамтамасыз етілуімен қатар әр жеке тұлғаның шығармашылық дамуына де кеңістік ашылады. Білімді бақылау кезінде деңгейлеу тереңдей түсіп, әрбір оқушының жетістігі есепке алынады. Яғни білім берудің буындары; түсіндіру, бекіту, тексеру барлығы деңгейлеп жүргізілуі тиіс.
7 слайд
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ
7 слайд
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ