Материалдар / Деңгейлік курс портфолио
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Деңгейлік курс портфолио

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік курс мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
454
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Абубакирова Арайлым Жигалиевна Тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульдің енгізілуін жетілдіру Тақырыбы: у=ах 2 +n тү

1 слайд
Абубакирова Арайлым Жигалиевна Тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульдің енгізілуін жетілдіру Тақырыбы: у=ах 2 +n түріндегі функциясы және у=а(х-m) 2 +n функциясы оның қасиеттері және графигі Тақырыбы: у=ах 2 +n түріндегі функциясы және у=а(х-m) 2 +n функциясы оның қасиеттері және графигі Тақырыбы: у=ах^2+bx+c (a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигі Тақырыбы: у=ах^2+bx+c (a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигі Мақсаты: у=ах^2+bx+c (a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигін координаталық жазықтықта қалай салу керектігін уйрету. Мақсаты: у=ах 2 +n түріндегі функциясы және у=а(х-m) 2 +n функциясы оның қасиеттері және графигін координаталық жазықтықта қалай керектігін түсіндіру. Мақсаты: Оқушыларға осы фунциялардың қасиеттерін пайдалана отырып графитерің салдыру. Мақсаты: Оқушыларға осы фунциялардың қасиеттерін пайдалана отырып графитерің салдыру. Тапсырма АКТ ны қолдану, сұрақ-жауап, «Blob Tree» стратегиясы Топтық, жұмысқа тапсырмалар «Ыстық орындық» стратегиясы, «Тепе- теңдік» дөңгелегі «Ранжирование» әдісі, Кері байланыс, «ОүБ» стратегиясы «Алтын балық» стратегиясы

1 слайд

Абубакирова Арайлым Жигалиевна Тізбектелген сабақтар топтамасында жеті модульдің енгізілуін жетілдіру Тақырыбы: у=ах 2 +n түріндегі функциясы және у=а(х-m) 2 +n функциясы оның қасиеттері және графигі Тақырыбы: у=ах 2 +n түріндегі функциясы және у=а(х-m) 2 +n функциясы оның қасиеттері және графигі Тақырыбы: у=ах^2+bx+c (a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигі Тақырыбы: у=ах^2+bx+c (a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигі Мақсаты: у=ах^2+bx+c (a≠0) квадраттық функцисы,оның қасиеттері және оның графигін координаталық жазықтықта қалай салу керектігін уйрету. Мақсаты: у=ах 2 +n түріндегі функциясы және у=а(х-m) 2 +n функциясы оның қасиеттері және графигін координаталық жазықтықта қалай керектігін түсіндіру. Мақсаты: Оқушыларға осы фунциялардың қасиеттерін пайдалана отырып графитерің салдыру. Мақсаты: Оқушыларға осы фунциялардың қасиеттерін пайдалана отырып графитерің салдыру. Тапсырма АКТ ны қолдану, сұрақ-жауап, «Blob Tree» стратегиясы Топтық, жұмысқа тапсырмалар «Ыстық орындық» стратегиясы, «Тепе- теңдік» дөңгелегі «Ранжирование» әдісі, Кері байланыс, «ОүБ» стратегиясы «Алтын балық» стратегиясы

Оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу тиімділігін бағалау Дерек жинау

2 слайд
Оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу тиімділігін бағалау Дерек жинау

2 слайд

Оқыту және оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу тиімділігін бағалау Дерек жинау

Әдістемелік бірлестік деңгейінде өзгеріс енгізудің негіздемесі және оқу дәлелдемелерін қоса алғанда, коучинг-сабақтың тиімділіг

3 слайд
Әдістемелік бірлестік деңгейінде өзгеріс енгізудің негіздемесі және оқу дәлелдемелерін қоса алғанда, коучинг-сабақтың тиімділігін бағалау Мәтінді талқылау Мәтін бойынша кері байланыс жауап жазу үстінде Постерді жазу үстінде Сұрақтар құрастыру үстінде Кері байланыс Сауалнама Мәтін бойынша пікір алмасу үстінде Постерді қорғау үстінде Сергіту сәті Коучингтің тақырыбы: «Топтағы бірлесіп оқудың тиімділігі»

3 слайд

Әдістемелік бірлестік деңгейінде өзгеріс енгізудің негіздемесі және оқу дәлелдемелерін қоса алғанда, коучинг-сабақтың тиімділігін бағалау Мәтінді талқылау Мәтін бойынша кері байланыс жауап жазу үстінде Постерді жазу үстінде Сұрақтар құрастыру үстінде Кері байланыс Сауалнама Мәтін бойынша пікір алмасу үстінде Постерді қорғау үстінде Сергіту сәті Коучингтің тақырыбы: «Топтағы бірлесіп оқудың тиімділігі»

Әріптестердің бірінің тәжірибесіне өзгеріс енгізу қажеттігінің негіздемесі және тәлімгерлік үдерісін жүзеге асырудың сипаттамас

4 слайд
Әріптестердің бірінің тәжірибесіне өзгеріс енгізу қажеттігінің негіздемесі және тәлімгерлік үдерісін жүзеге асырудың сипаттамасы Міндеттері: •Екінші деңгей бағдарламасымен таныстыру •Оқытуда 7 модульді енгізуге көмек беру •Әріптестің кәсіби дамуында бағыт беру Күтілетін нәтиже: •Әріптестің кәсіби дамуы •Сабақ беру практикасында өзгеру Мақсаты: •Сабақтарды жоспарлауда барынша көмек беру. •Мақсатқа жетудің қолайлы жолдарын ұсыну. Тәлімгер: Абубакирова А.Ж. Тәлім алушы: Б. А.К.

4 слайд

Әріптестердің бірінің тәжірибесіне өзгеріс енгізу қажеттігінің негіздемесі және тәлімгерлік үдерісін жүзеге асырудың сипаттамасы Міндеттері: •Екінші деңгей бағдарламасымен таныстыру •Оқытуда 7 модульді енгізуге көмек беру •Әріптестің кәсіби дамуында бағыт беру Күтілетін нәтиже: •Әріптестің кәсіби дамуы •Сабақ беру практикасында өзгеру Мақсаты: •Сабақтарды жоспарлауда барынша көмек беру. •Мақсатқа жетудің қолайлы жолдарын ұсыну. Тәлімгер: Абубакирова А.Ж. Тәлім алушы: Б. А.К.

Әріптестердің біріне жасалған тәлімгерліктің тиімділігін бағалау, тәліптің үйренгенінің дәлелдемелерін ұсынуы 1.Сабақты жоспар

5 слайд
Әріптестердің біріне жасалған тәлімгерліктің тиімділігін бағалау, тәліптің үйренгенінің дәлелдемелерін ұсынуы 1.Сабақты жоспарлау дегеніміз не? 2.Оқушылардың сабақтағы қабілетін жақсарту үшін 7 модульді пайдалану 3.Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту Топтық жұмыс, АКТ-ны пайдалану, диалогты оқыту Сыни тұрғыдан ойлау, формативті бағалау, кері байланыс Сабақ қызықты болды.Теңдеу ді шығаруды үйрендім. Тәлім алушы Б.А.К күнделігі

5 слайд

Әріптестердің біріне жасалған тәлімгерліктің тиімділігін бағалау, тәліптің үйренгенінің дәлелдемелерін ұсынуы 1.Сабақты жоспарлау дегеніміз не? 2.Оқушылардың сабақтағы қабілетін жақсарту үшін 7 модульді пайдалану 3.Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту Топтық жұмыс, АКТ-ны пайдалану, диалогты оқыту Сыни тұрғыдан ойлау, формативті бағалау, кері байланыс Сабақ қызықты болды.Теңдеу ді шығаруды үйрендім. Тәлім алушы Б.А.К күнделігі

Болашаққа жоспарым Сабақтағы белсенділіктері ұлғайды. Бір-бірімен қарым-қатынастары жақсарды. Бірлесіп жұмыс істеуге қызығушылық

6 слайд
Болашаққа жоспарым Сабақтағы белсенділіктері ұлғайды. Бір-бірімен қарым-қатынастары жақсарды. Бірлесіп жұмыс істеуге қызығушылықтары артты. Формативті және критериалды бағалаумен танысты.

6 слайд

Болашаққа жоспарым Сабақтағы белсенділіктері ұлғайды. Бір-бірімен қарым-қатынастары жақсарды. Бірлесіп жұмыс істеуге қызығушылықтары артты. Формативті және критериалды бағалаумен танысты.