Материалдар / Диалогтік оқытуда сұрақ қоюдың тиімділігі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диалогтік оқытуда сұрақ қоюдың тиімділігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы мектеп тұрғысындағы оқушылардың ақыл ойын жетілдіру мақсатында қолданылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
306
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты:

2 слайд
Мақсаты:

2 слайд

Мақсаты:

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

Мәдениеттіліктің басы амандасу Үш ұлт өкілі бойынша Жапондарша қолдарын біріктіріп бас ию (амандасу) Қазақтарша қол алысу

5 слайд
Мәдениеттіліктің басы амандасу Үш ұлт өкілі бойынша Жапондарша қолдарын біріктіріп бас ию (амандасу) Қазақтарша қол алысу (танысу) Түріктерше төс қағысу (лебіздерін білдіру)

5 слайд

Мәдениеттіліктің басы амандасу Үш ұлт өкілі бойынша Жапондарша қолдарын біріктіріп бас ию (амандасу) Қазақтарша қол алысу (танысу) Түріктерше төс қағысу (лебіздерін білдіру)

Ән сөздерімен топқа бөліну Топ ережелерін құрастыру

6 слайд
Ән сөздерімен топқа бөліну Топ ережелерін құрастыру

6 слайд

Ән сөздерімен топқа бөліну Топ ережелерін құрастыру

1. Әңгіме-дебат 2. Кумулятивті 3. Зерттеушілік

7 слайд
1. Әңгіме-дебат 2. Кумулятивті 3. Зерттеушілік

7 слайд

1. Әңгіме-дебат 2. Кумулятивті 3. Зерттеушілік

Әңгіме-дебат А) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады Ә) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл со

8 слайд
Әңгіме-дебат А) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады   Ә) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады   С) орта қ бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

8 слайд

Әңгіме-дебат А) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады   Ә) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады   С) орта қ бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

Кумулятивті ә) қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы с) идея қайталанады және жасалы

9 слайд
Кумулятивті ә) қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы с) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді

9 слайд

Кумулятивті ә) қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы с) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді

Зерттеушілік • а) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады • ә) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді • б) әркімнің и

10 слайд
Зерттеушілік • а) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады • ә) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді • б) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанмен, мұқият бағалау жүргізіледі • с) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады , олар келісімге келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу

10 слайд

Зерттеушілік • а) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады • ә) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді • б) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанмен, мұқият бағалау жүргізіледі • с) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады , олар келісімге келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу

Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады. Сұрақтардың түрлері: Төмен деңгейдегі, жоғарғы деңгейдегі Сұрақ қою техникасы: т

11 слайд
Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады. Сұрақтардың түрлері: Төмен деңгейдегі, жоғарғы деңгейдегі Сұрақ қою техникасы: түрткі болу, сынақтан өту, қайта бағыттау Түрткі болу: сұрақты қарапайым етіп қою, өткенді пысықтау... Сынақтан өту: толық жауап беруге, ойын толық айтуға итермелейді."Сіз мысал келтіре аласыз ба? "деген сұрақтармен бағыттайды Қайта бағыттау - сұрақты басқа оқушыларға бағыттайды."Көмектесе алатындарың бар ма?" деген сұрақ қойылады.

11 слайд

Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады. Сұрақтардың түрлері: Төмен деңгейдегі, жоғарғы деңгейдегі Сұрақ қою техникасы: түрткі болу, сынақтан өту, қайта бағыттау Түрткі болу: сұрақты қарапайым етіп қою, өткенді пысықтау... Сынақтан өту: толық жауап беруге, ойын толық айтуға итермелейді."Сіз мысал келтіре аласыз ба? "деген сұрақтармен бағыттайды Қайта бағыттау - сұрақты басқа оқушыларға бағыттайды."Көмектесе алатындарың бар ма?" деген сұрақ қойылады.

1 топ Әңгіме-дебат «Жаңа форматтағы математикалық сауаттылық бөлімінің есептерінің оқушыға пайдалы және пайдасыз жақтарын қа

12 слайд
1 топ Әңгіме-дебат «Жаңа форматтағы математикалық сауаттылық бөлімінің есептерінің оқушыға пайдалы және пайдасыз жақтарын қарастыру» 3 топ Зерттеушілік Тапсырма тақырыпқа сай көрініс көрс ету 2 топ Кумулятивті «Оқушыларды 9 сыныптан бастап логикалық тапсырмаларды орындауын міндетті деп есептейсіз бе?» «Жаңа формат есептерінің ерекшеліктері қандай?»

12 слайд

1 топ Әңгіме-дебат «Жаңа форматтағы математикалық сауаттылық бөлімінің есептерінің оқушыға пайдалы және пайдасыз жақтарын қарастыру» 3 топ Зерттеушілік Тапсырма тақырыпқа сай көрініс көрс ету 2 топ Кумулятивті «Оқушыларды 9 сыныптан бастап логикалық тапсырмаларды орындауын міндетті деп есептейсіз бе?» «Жаңа формат есептерінің ерекшеліктері қандай?»

 Танымдық қабілеттерінің даму деңгейі, оқу мақсаттарының таксономиясы  Пирамиданың негізінде - білім, ал жоғарында - қыз

13 слайд
 Танымдық қабілеттерінің даму деңгейі, оқу мақсаттарының таксономиясы  Пирамиданың негізінде - білім, ал жоғарында - қызмет қалыптасады. Блум таксономиясы Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну БілуЖоғарғы деңгейде ойлау Төменгі деңгейде ойлау Орта ша деңгейде ойлау

13 слайд

 Танымдық қабілеттерінің даму деңгейі, оқу мақсаттарының таксономиясы  Пирамиданың негізінде - білім, ал жоғарында - қызмет қалыптасады. Блум таксономиясы Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну БілуЖоғарғы деңгейде ойлау Төменгі деңгейде ойлау Орта ша деңгейде ойлау

Білім немесе білу- мақсаттың ең қарапайым бастамасы -төменгі деңгей Нені білу керек? Белгілі бір тақырып бойынша мағлұмат

14 слайд
Білім немесе білу- мақсаттың ең қарапайым бастамасы -төменгі деңгей Нені білу керек? Белгілі бір тақырып бойынша мағлұмат беру.Сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу.

14 слайд

Білім немесе білу- мақсаттың ең қарапайым бастамасы -төменгі деңгей Нені білу керек? Белгілі бір тақырып бойынша мағлұмат беру.Сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу.

Түсіну - орташа деңгей Нені түсінуі керек? Алған білімдерін іс жүзінде пайдалануға итермелеу .

15 слайд
Түсіну - орташа деңгей Нені түсінуі керек? Алған білімдерін іс жүзінде пайдалануға итермелеу .

15 слайд

Түсіну - орташа деңгей Нені түсінуі керек? Алған білімдерін іс жүзінде пайдалануға итермелеу .

Қолдану – орташа деңгей Нені қолдана білулері керек? Алған білімін есеп шығару барысында қолдану.

16 слайд
Қолдану – орташа деңгей Нені қолдана білулері керек? Алған білімін есеп шығару барысында қолдану.

16 слайд

Қолдану – орташа деңгей Нені қолдана білулері керек? Алған білімін есеп шығару барысында қолдану.

Талдау – жоғарғы деңгей Нені талдай білулері керек? Негізгі ойды анықтау,жетекші тапсырма арқылы жетелеу .

17 слайд
Талдау – жоғарғы деңгей Нені талдай білулері керек? Негізгі ойды анықтау,жетекші тапсырма арқылы жетелеу .

17 слайд

Талдау – жоғарғы деңгей Нені талдай білулері керек? Негізгі ойды анықтау,жетекші тапсырма арқылы жетелеу .

Жинақтау – жоғарғы деңгей Оқушылардың ойын жинақтап, қортынды жасауға машықтандыру.

18 слайд
Жинақтау – жоғарғы деңгей Оқушылардың ойын жинақтап, қортынды жасауға машықтандыру.

18 слайд

Жинақтау – жоғарғы деңгей Оқушылардың ойын жинақтап, қортынды жасауға машықтандыру.

Бағалау – жоғарғы деңгей Нені бағалау керек? Тақырыптың өмірде маңыздылығын , құндылығын анықтау.

19 слайд
Бағалау – жоғарғы деңгей Нені бағалау керек? Тақырыптың өмірде маңыздылығын , құндылығын анықтау.

19 слайд

Бағалау – жоғарғы деңгей Нені бағалау керек? Тақырыптың өмірде маңыздылығын , құндылығын анықтау.

20 слайд

20 слайд

Рефлексия 1. Сыныптағы диалогтің маңыздылығы жайында 3 сөйлем жазыңыз 2. Өзіңіз тәжірибеңізде қолдануға болады деген е

21 слайд
Рефлексия 1. Сыныптағы диалогтің маңыздылығы жайында 3 сөйлем жазыңыз 2. Өзіңіз тәжірибеңізде қолдануға болады деген екі әдіс жазыңыз 3. Өзіңізде туындаған 1 сұрақ жазыңыз

21 слайд

Рефлексия 1. Сыныптағы диалогтің маңыздылығы жайында 3 сөйлем жазыңыз 2. Өзіңіз тәжірибеңізде қолдануға болады деген екі әдіс жазыңыз 3. Өзіңізде туындаған 1 сұрақ жазыңыз

22 слайд

22 слайд