Диалогтік оқытуда сұрақ қоюдың тиімділігі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мақсаты:
2 слайд
Мақсаты:
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Мәдениеттіліктің басы
амандасу
Үш ұлт өкілі бойынша
Жапондарша қолдарын біріктіріп бас ию (амандасу)
Қазақтарша қол алысу (танысу)
Түріктерше төс қағысу (лебіздерін білдіру)
5 слайд
Мәдениеттіліктің басы амандасу Үш ұлт өкілі бойынша Жапондарша қолдарын біріктіріп бас ию (амандасу) Қазақтарша қол алысу (танысу) Түріктерше төс қағысу (лебіздерін білдіру)
6 слайд
Ән сөздерімен топқа бөліну
Топ ережелерін құрастыру
6 слайд
Ән сөздерімен топқа бөліну Топ ережелерін құрастыру
7 слайд
1. Әңгіме-дебат
2. Кумулятивті
3. Зерттеушілік
7 слайд
1. Әңгіме-дебат 2. Кумулятивті 3. Зерттеушілік
8 слайд
Әңгіме-дебат
А) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және
әрқайсысы өз шешімдерінде қалады
Ә) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай»,
«Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады
С) орта қ бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке
бағытталған.
8 слайд
Әңгіме-дебат А) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады Ә) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады С) орта қ бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.
9 слайд
Кумулятивті
ә) қатысушылардың өзгелер ұсынған
қандай да болсын идеяларды төзімділікпен
тыңдауы
с) идея қайталанады және жасалынады,
бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді
9 слайд
Кумулятивті ә) қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы с) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді
10 слайд
Зерттеушілік
•
а) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады
•
ә) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын
дәлелдейді
•
б) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанмен,
мұқият бағалау жүргізіледі
•
с) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады ,
олар келісімге келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге
ұмтылу
10 слайд
Зерттеушілік • а) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады • ә) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді • б) әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанмен, мұқият бағалау жүргізіледі • с) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады , олар келісімге келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу
11 слайд
Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады.
Сұрақтардың түрлері: Төмен деңгейдегі, жоғарғы деңгейдегі
Сұрақ қою техникасы: түрткі болу, сынақтан өту, қайта бағыттау
Түрткі болу: сұрақты қарапайым етіп қою, өткенді пысықтау...
Сынақтан өту: толық жауап беруге, ойын толық айтуға итермелейді."Сіз мысал
келтіре аласыз ба? "деген сұрақтармен бағыттайды
Қайта бағыттау - сұрақты басқа оқушыларға бағыттайды."Көмектесе
алатындарың бар ма?" деген сұрақ қойылады.
11 слайд
Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады. Сұрақтардың түрлері: Төмен деңгейдегі, жоғарғы деңгейдегі Сұрақ қою техникасы: түрткі болу, сынақтан өту, қайта бағыттау Түрткі болу: сұрақты қарапайым етіп қою, өткенді пысықтау... Сынақтан өту: толық жауап беруге, ойын толық айтуға итермелейді."Сіз мысал келтіре аласыз ба? "деген сұрақтармен бағыттайды Қайта бағыттау - сұрақты басқа оқушыларға бағыттайды."Көмектесе алатындарың бар ма?" деген сұрақ қойылады.
12 слайд
1 топ Әңгіме-дебат
«Жаңа форматтағы математикалық сауаттылық бөлімінің есептерінің
оқушыға пайдалы және пайдасыз жақтарын қарастыру»
3 топ Зерттеушілік
Тапсырма тақырыпқа сай көрініс көрс ету 2 топ Кумулятивті
«Оқушыларды 9 сыныптан бастап логикалық тапсырмаларды орындауын міндетті
деп есептейсіз бе?»
«Жаңа формат есептерінің ерекшеліктері қандай?»
12 слайд
1 топ Әңгіме-дебат «Жаңа форматтағы математикалық сауаттылық бөлімінің есептерінің оқушыға пайдалы және пайдасыз жақтарын қарастыру» 3 топ Зерттеушілік Тапсырма тақырыпқа сай көрініс көрс ету 2 топ Кумулятивті «Оқушыларды 9 сыныптан бастап логикалық тапсырмаларды орындауын міндетті деп есептейсіз бе?» «Жаңа формат есептерінің ерекшеліктері қандай?»
13 слайд
Танымдық қабілеттерінің даму деңгейі, оқу
мақсаттарының таксономиясы
Пирамиданың негізінде - білім, ал жоғарында -
қызмет қалыптасады. Блум таксономиясы
Бағалау
Жинақтау
Талдау
Қолдану
Түсіну
БілуЖоғарғы деңгейде
ойлау
Төменгі деңгейде
ойлау Орта ша
деңгейде ойлау
13 слайд
Танымдық қабілеттерінің даму деңгейі, оқу мақсаттарының таксономиясы Пирамиданың негізінде - білім, ал жоғарында - қызмет қалыптасады. Блум таксономиясы Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну БілуЖоғарғы деңгейде ойлау Төменгі деңгейде ойлау Орта ша деңгейде ойлау
14 слайд
Білім немесе білу- мақсаттың ең
қарапайым бастамасы -төменгі деңгей
Нені білу керек?
Белгілі бір тақырып бойынша мағлұмат
беру.Сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу.
14 слайд
Білім немесе білу- мақсаттың ең қарапайым бастамасы -төменгі деңгей Нені білу керек? Белгілі бір тақырып бойынша мағлұмат беру.Сұрақтар қою арқылы оқушыға ой салу.
15 слайд
Түсіну - орташа деңгей
Нені түсінуі керек?
Алған білімдерін іс жүзінде пайдалануға
итермелеу .
15 слайд
Түсіну - орташа деңгей Нені түсінуі керек? Алған білімдерін іс жүзінде пайдалануға итермелеу .
16 слайд
Қолдану – орташа деңгей
Нені қолдана білулері керек?
Алған білімін есеп шығару барысында қолдану.
16 слайд
Қолдану – орташа деңгей Нені қолдана білулері керек? Алған білімін есеп шығару барысында қолдану.
17 слайд
Талдау – жоғарғы деңгей
Нені талдай білулері керек?
Негізгі ойды анықтау,жетекші тапсырма арқылы
жетелеу .
17 слайд
Талдау – жоғарғы деңгей Нені талдай білулері керек? Негізгі ойды анықтау,жетекші тапсырма арқылы жетелеу .
18 слайд
Жинақтау – жоғарғы деңгей
Оқушылардың ойын жинақтап,
қортынды жасауға машықтандыру.
18 слайд
Жинақтау – жоғарғы деңгей Оқушылардың ойын жинақтап, қортынды жасауға машықтандыру.
19 слайд
Бағалау – жоғарғы деңгей
Нені бағалау керек?
Тақырыптың өмірде маңыздылығын ,
құндылығын анықтау.
19 слайд
Бағалау – жоғарғы деңгей Нені бағалау керек? Тақырыптың өмірде маңыздылығын , құндылығын анықтау.
20 слайд
20 слайд
21 слайд
Рефлексия
1. Сыныптағы диалогтің маңыздылығы
жайында 3 сөйлем жазыңыз
2. Өзіңіз тәжірибеңізде қолдануға болады
деген екі әдіс жазыңыз
3. Өзіңізде туындаған 1 сұрақ жазыңыз
21 слайд
Рефлексия 1. Сыныптағы диалогтің маңыздылығы жайында 3 сөйлем жазыңыз 2. Өзіңіз тәжірибеңізде қолдануға болады деген екі әдіс жазыңыз 3. Өзіңізде туындаған 1 сұрақ жазыңыз
22 слайд
22 слайд