Материалдар / дінтану сабағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

дінтану сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
дінтану пәнінен оқушылар мол мағлұмат алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2021
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 182 жалпы білім беретін мектеп Шүлембаева Дария Мүшенқызы Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Отарлау және ұлт

1 слайд
№ 182 жалпы білім беретін мектеп Шүлембаева Дария Мүшенқызы Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Отарлау және ұлт-азаттық күрес. Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы.

1 слайд

№ 182 жалпы білім беретін мектеп Шүлембаева Дария Мүшенқызы Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Отарлау және ұлт-азаттық күрес. Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы.

• Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау Оқу мақсаттары • Қазақ хандығының оңтүстік аймақтарының Ресей импер

2 слайд
• Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау Оқу мақсаттары • Қазақ хандығының оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының аяқталуы мен ішкі саясатын талдайды . Сабақ мақсаттары

2 слайд

• Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау Оқу мақсаттары • Қазақ хандығының оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының аяқталуы мен ішкі саясатын талдайды . Сабақ мақсаттары

Джигсо әдісі• Мақсатқа жету үшін жасалынған топқа бөлу әдісі болып табылады.Бұ л әдісті • пайдаланудағы басты мақса

3 слайд
Джигсо әдісі• Мақсатқа жету үшін жасалынған топқа бөлу әдісі болып табылады.Бұ л әдісті • пайдаланудағы басты мақсатым,берілетін білімді оқушының өздігінен игеруі мен оқушылардың бірін-бірі оқытуы болып саналады.оқушы сонымен қатар жеке және топпен жұмыс жасай алу ,сын тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасал • 1-топ. • 1,Арынғазы Әбілғазыұлы деген кім еді? • 2.Егер арынғашыны патша өкіметі ұстап алмағанда не болар еді? • 2-топ. • 1.Қазақстаның оңтүстік аймақтары үшін қай мемлекеттер бақталасты? • 2.Патша үкіметінің стратегиялық міндеттеріне тағы да не қосуға болады? • 3-топ. • 1.Ұлы жүз қазақтары Бұхар,Хиуа,Қоқан хандықтары өзара одақ құрғанда жеңіске жетер ма еді? • 2.Ресей отаршылдығының салдарын анықтаңыздар? • Миға шабуыл • Сабақ барысында • Бұл әдістің тиімділігі сол,үй тапсырмасын сұрау кезеңінде көп идеяларды біріктіру,мәтіндегі тапсырмаларды тексеру,ойлауды дамыту,ынтымақтастықты қалыптастыру болып табылады. Бұл әдісті жүзеге асырған уақытта сыныптың жас ерекшелігі ескеріле отырып оқушыларымның бойында шығармашылығын арттыруға , еркін сөйлеуге олардың нақты саналы шешім қабылдауына да тұрткі болады. Бұл әдісті мен үй тапсырмасын сұрау кезеңінде жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын сұраған кезде мысалы мынандай сұрақтар берілген. • Кенесары Қасымұлы қаза тапқаннан кейін көтеріліске шыққан қазақтарды кімдер басқарды? • Халық батырлары Жанқожа мен Есеттің қандай қасиеттері бар еді? Венн диаграммасы• Гарднер бойынша көптік зият теориясында айтылғандай іс-тәжірибе барысында өте қабілеті жоғары балаларды анықтау, тұлға ретінде дамуына мүмкіндік жасай отырып, сыныптастарынан тапсырманы тез меңгерген балаларға осы сабағымда венн диаграммасын қолдандым, себебі кейбір оқушылардың танымдық деңгейі өте жоғары болатындықтан қосымша тапсырма беруге тура келеді. • Қазақ хандығындағы Ресей мен Қоқан хандықтарының алатын орны әсіресеішкі саясатта ғы рөлін анықтау тапсырылады.

3 слайд

Джигсо әдісі• Мақсатқа жету үшін жасалынған топқа бөлу әдісі болып табылады.Бұ л әдісті • пайдаланудағы басты мақсатым,берілетін білімді оқушының өздігінен игеруі мен оқушылардың бірін-бірі оқытуы болып саналады.оқушы сонымен қатар жеке және топпен жұмыс жасай алу ,сын тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасал • 1-топ. • 1,Арынғазы Әбілғазыұлы деген кім еді? • 2.Егер арынғашыны патша өкіметі ұстап алмағанда не болар еді? • 2-топ. • 1.Қазақстаның оңтүстік аймақтары үшін қай мемлекеттер бақталасты? • 2.Патша үкіметінің стратегиялық міндеттеріне тағы да не қосуға болады? • 3-топ. • 1.Ұлы жүз қазақтары Бұхар,Хиуа,Қоқан хандықтары өзара одақ құрғанда жеңіске жетер ма еді? • 2.Ресей отаршылдығының салдарын анықтаңыздар? • Миға шабуыл • Сабақ барысында • Бұл әдістің тиімділігі сол,үй тапсырмасын сұрау кезеңінде көп идеяларды біріктіру,мәтіндегі тапсырмаларды тексеру,ойлауды дамыту,ынтымақтастықты қалыптастыру болып табылады. Бұл әдісті жүзеге асырған уақытта сыныптың жас ерекшелігі ескеріле отырып оқушыларымның бойында шығармашылығын арттыруға , еркін сөйлеуге олардың нақты саналы шешім қабылдауына да тұрткі болады. Бұл әдісті мен үй тапсырмасын сұрау кезеңінде жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын сұраған кезде мысалы мынандай сұрақтар берілген. • Кенесары Қасымұлы қаза тапқаннан кейін көтеріліске шыққан қазақтарды кімдер басқарды? • Халық батырлары Жанқожа мен Есеттің қандай қасиеттері бар еді? Венн диаграммасы• Гарднер бойынша көптік зият теориясында айтылғандай іс-тәжірибе барысында өте қабілеті жоғары балаларды анықтау, тұлға ретінде дамуына мүмкіндік жасай отырып, сыныптастарынан тапсырманы тез меңгерген балаларға осы сабағымда венн диаграммасын қолдандым, себебі кейбір оқушылардың танымдық деңгейі өте жоғары болатындықтан қосымша тапсырма беруге тура келеді. • Қазақ хандығындағы Ресей мен Қоқан хандықтарының алатын орны әсіресеішкі саясатта ғы рөлін анықтау тапсырылады.

Саралау - дегеніміз бүкіл сабақтың өн бойында жүргізілетін,оқушының жақсы нәтижеге жеткізілуі үшін жүргізілетін тәсілдер Қарқы

4 слайд
Саралау - дегеніміз бүкіл сабақтың өн бойында жүргізілетін,оқушының жақсы нәтижеге жеткізілуі үшін жүргізілетін тәсілдер Қарқын –тәсілі арқылы кейбір оқушылардың қарқыны басқа оқушыларға қарағанда мықты болатындықтан мықты болатындықтан негізгі тапсырмаларды түсіндіруді қажет ететін оқушыларға беріледі. Жіктеу –тәсілі сабақтың ұйымдастыру кезеңінде жүзеге асырылады. Менің сабағымда мен топтарды жіктеу тәсілі бойынша джигсо топтарына бөлдім.Себебі оқушылардың қабілеттеріне қарай жақсы нәтижеге жетуі үшін саралаудың осы тәсілі тиімді деп санаймын. Т апсырма беру әдісі бұл сабақтың өн бойында жүргізілетіндіктен өн бойында жүргізіледі. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай сыныбымдағы деңгейі өте жоғары оқушыларға Венн диаграммасына сала отырып Ресей мен Қоқан мемлекеттерінің ішкі саясатын салыстыра отырып тапсырма бердім. Бағалау әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.Оқушылар мысалы топтық тапсырмалар берілген кезде өз жұмысының сапасын көтеру үшін бір-біріне бағалатып үйретемін. Бұл тәсілдің мақсаты –оқушылар өз жұмысының сапасын арттыра алады және жауапкершілікке үйретеді. Осы сабақты меңгерту кезеңінде оқушылар шапалақтау әдісімен бір-бірін бағалап отырады. Диалог және қолдау көрсету арқылы жаңа тақырыпты түсінуде және түсіндіруде нақты көмек ретінде ұсынылады. Мысалы :Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы тақырыбы аясының топқа бөліну тақырыпты меңгерту кезеңінде қолданамын. Оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты осы тәсіл тиімді деп санаймын.

4 слайд

Саралау - дегеніміз бүкіл сабақтың өн бойында жүргізілетін,оқушының жақсы нәтижеге жеткізілуі үшін жүргізілетін тәсілдер Қарқын –тәсілі арқылы кейбір оқушылардың қарқыны басқа оқушыларға қарағанда мықты болатындықтан мықты болатындықтан негізгі тапсырмаларды түсіндіруді қажет ететін оқушыларға беріледі. Жіктеу –тәсілі сабақтың ұйымдастыру кезеңінде жүзеге асырылады. Менің сабағымда мен топтарды жіктеу тәсілі бойынша джигсо топтарына бөлдім.Себебі оқушылардың қабілеттеріне қарай жақсы нәтижеге жетуі үшін саралаудың осы тәсілі тиімді деп санаймын. Т апсырма беру әдісі бұл сабақтың өн бойында жүргізілетіндіктен өн бойында жүргізіледі. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай сыныбымдағы деңгейі өте жоғары оқушыларға Венн диаграммасына сала отырып Ресей мен Қоқан мемлекеттерінің ішкі саясатын салыстыра отырып тапсырма бердім. Бағалау әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.Оқушылар мысалы топтық тапсырмалар берілген кезде өз жұмысының сапасын көтеру үшін бір-біріне бағалатып үйретемін. Бұл тәсілдің мақсаты –оқушылар өз жұмысының сапасын арттыра алады және жауапкершілікке үйретеді. Осы сабақты меңгерту кезеңінде оқушылар шапалақтау әдісімен бір-бірін бағалап отырады. Диалог және қолдау көрсету арқылы жаңа тақырыпты түсінуде және түсіндіруде нақты көмек ретінде ұсынылады. Мысалы :Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы тақырыбы аясының топқа бөліну тақырыпты меңгерту кезеңінде қолданамын. Оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты осы тәсіл тиімді деп санаймын.

Критериалды бағалау-білімнің мақсатын және мазмұнын айқындайтын іс-әрекет болып табылады. Мақсаты-сыныбымда оқыту сапасын жақ

5 слайд
Критериалды бағалау-білімнің мақсатын және мазмұнын айқындайтын іс-әрекет болып табылады. Мақсаты-сыныбымда оқыту сапасын жақсарту және жоғарылату міндеттері- оқушыларымның дайындық деңгейін анықтауға оқу мақсаттарын орындау қабілеті айқындалады. Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға аламын. Мен өз сабағымда Венн диаграммасы әдісін алып отырмын. Бұл әдіс бойынша тақырыптың ерекшеліктерін саралай отырып, жақсы нәтижеге қол жеткізіледі. Венн диаграммасын құра отырып Ресей және Қоқан мемлекеттерінің Қазақ хандығындағы саясатынының пайдасы мен зиянын ажыратады. Дескриптор Ресей мен Қоқан хандығы қазақ хандығының ішкі саясатына тигізген әсерін талдай алады? Қазақ хандығының ішкі экономикалық дамуына аталған мемлекеттердің тигізген әсерін анықтайды.

5 слайд

Критериалды бағалау-білімнің мақсатын және мазмұнын айқындайтын іс-әрекет болып табылады. Мақсаты-сыныбымда оқыту сапасын жақсарту және жоғарылату міндеттері- оқушыларымның дайындық деңгейін анықтауға оқу мақсаттарын орындау қабілеті айқындалады. Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға аламын. Мен өз сабағымда Венн диаграммасы әдісін алып отырмын. Бұл әдіс бойынша тақырыптың ерекшеліктерін саралай отырып, жақсы нәтижеге қол жеткізіледі. Венн диаграммасын құра отырып Ресей және Қоқан мемлекеттерінің Қазақ хандығындағы саясатынының пайдасы мен зиянын ажыратады. Дескриптор Ресей мен Қоқан хандығы қазақ хандығының ішкі саясатына тигізген әсерін талдай алады? Қазақ хандығының ішкі экономикалық дамуына аталған мемлекеттердің тигізген әсерін анықтайды.