Материалдар / Дизайн және технология. Бұйым дайындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дизайн және технология. Бұйым дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
жас ұстаздарға, іс-тәжірибеден өтетін студенттерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2020
1053
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Өтетін уақыты: 11.02.2019жыл Пән мұғалімі:Б.З.МатаеваПанорамалық сабақ. Шебер класс Сабақтың тақырыбы: Дизайн және технологи

1 слайд
Өтетін уақыты: 11.02.2019жыл Пән мұғалімі:Б.З.МатаеваПанорамалық сабақ. Шебер класс Сабақтың тақырыбы: Дизайн және технология . Бұйым дайындау«Ғ.Ақтаев атындағы № 6 орта мектеп» КММ

1 слайд

Өтетін уақыты: 11.02.2019жыл Пән мұғалімі:Б.З.МатаеваПанорамалық сабақ. Шебер класс Сабақтың тақырыбы: Дизайн және технология . Бұйым дайындау«Ғ.Ақтаев атындағы № 6 орта мектеп» КММ

Сабақтың тақырыбы: Бұйым дайындау. Оқу мақсаттары. 6.1.5.1. Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі з

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бұйым дайындау. Оқу мақсаттары. 6.1.5.1. Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау. 6 класс Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Дизайн және технология Оқушылардың барлығы орындай алады: Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындайды. Әр оқушының жеке қабілетіне қарай өзіндік идеясы бар. Жұмысты таңдайды. Өлшем мен белгілеу жұмыстарды орындайды. Өз шеберлігін жұмыс (тоқыма, фетра т.б.) арқылы көрсетеді. Электрлік қол құралдарымен өңдейді. Оқушылардың көбісі орындай алады: Өлшем мен белгілеу жұмыстарды орындайды. Өз идеясын фетрамен жұмыс, тоқыма жұмыс, қуыршақпен жұмыс арқылы дәлелдейді. Жетекшімен бірге нәтижеге жетеді . Оқушылардың кейбіреуі орындай алады : Өлшем мен белгілеу жұмыстарды орындайды. Бірнеше жұмысты алып жүреді. Өзіндік идеялары жеткілікті, ізденеді. Өз шеберлігін шебер класс арқылы дәлелдеп көрсетеді. Жетекшісіз нәтижелі, сапалы жұмысты ұсынады .

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бұйым дайындау. Оқу мақсаттары. 6.1.5.1. Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау. 6 класс Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Дизайн және технология Оқушылардың барлығы орындай алады: Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындайды. Әр оқушының жеке қабілетіне қарай өзіндік идеясы бар. Жұмысты таңдайды. Өлшем мен белгілеу жұмыстарды орындайды. Өз шеберлігін жұмыс (тоқыма, фетра т.б.) арқылы көрсетеді. Электрлік қол құралдарымен өңдейді. Оқушылардың көбісі орындай алады: Өлшем мен белгілеу жұмыстарды орындайды. Өз идеясын фетрамен жұмыс, тоқыма жұмыс, қуыршақпен жұмыс арқылы дәлелдейді. Жетекшімен бірге нәтижеге жетеді . Оқушылардың кейбіреуі орындай алады : Өлшем мен белгілеу жұмыстарды орындайды. Бірнеше жұмысты алып жүреді. Өзіндік идеялары жеткілікті, ізденеді. Өз шеберлігін шебер класс арқылы дәлелдеп көрсетеді. Жетекшісіз нәтижелі, сапалы жұмысты ұсынады .

Сабақ мақсаты 1.Фетра матаның текстурасын, матаның ерекшеліктерін ескереді. 2.Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композиц

3 слайд
Сабақ мақсаты 1.Фетра матаның текстурасын, матаның ерекшеліктерін ескереді. 2.Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын қолданып, нобай ойластырады. 3. Фетр матасына қойылатын талаптарды өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана біледі. пәнге деген қызығушылығын қалыптастырады . 4.Жас ұрпаққа осы заман талабына сай өзгеріп келген жүнмен жұмысты үйрету негізінде қолөнерді қастерлеуге , сақтауға тәрбиелейді. 5. Жоспарланған жұмыс арқылы өздерінің және мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін шыңдайды. Оқу мақсаты: 6.1.5.1. Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау. Оқыту нәтижесі: Тәжірибе алмасады Мұғалімдері мен окушылары арасында ашык, еркін, шыгармашылык орта калыптасады. «Команда» болып, ортак жұмыска жұмыла н әтижеге жетеді.

3 слайд

Сабақ мақсаты 1.Фетра матаның текстурасын, матаның ерекшеліктерін ескереді. 2.Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын қолданып, нобай ойластырады. 3. Фетр матасына қойылатын талаптарды өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана біледі. пәнге деген қызығушылығын қалыптастырады . 4.Жас ұрпаққа осы заман талабына сай өзгеріп келген жүнмен жұмысты үйрету негізінде қолөнерді қастерлеуге , сақтауға тәрбиелейді. 5. Жоспарланған жұмыс арқылы өздерінің және мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін шыңдайды. Оқу мақсаты: 6.1.5.1. Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау. Оқыту нәтижесі: Тәжірибе алмасады Мұғалімдері мен окушылары арасында ашык, еркін, шыгармашылык орта калыптасады. «Команда» болып, ортак жұмыска жұмыла н әтижеге жетеді.

Критерий: Жалпы дескриптор ( әр тапсырма сайын дескриптор құруға болады) Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композиция

4 слайд
Критерий: Жалпы дескриптор ( әр тапсырма сайын дескриптор құруға болады) Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау. Бұйым дайындауға қажетті өлшем белгілерін алады; Практикалық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын қолданады. Шаблон пайдалана отырып, бөліктерін пішеді, қажетіне қарай өңдеуде электр құралын, керекті құрал-жабдықты, қол тігістерін қолдана алады; Бұйым түріне қарай материалдарын дұрыс үйлесімді қолданады; Безендіру бойынша қажетті материалдарды дұрыс таңдайды; Өз бетінше ұқыпты әрі сапалы бұйым дайындайды; Жасалынған жұмыс бойынша алған білімін саралап, практикалық дағдыларын көрсетеді; Шығармашылық жұмысты орындау барысында пайда болған мәселелерді өз еркімен шешеді; Жұмысты орындау барысында алған біліміне сүйене отырып өз жұмысын және өзгенің жұмысын дамыту және жақсарту мақсатында ұсыныстар айтады; Жұмыстың орындалу кезеңдеріне сипаттама береді; Пәндік терминологияны сауатты пайдалана отырып, жұмыстарын аудиторияға ұсынады.

4 слайд

Критерий: Жалпы дескриптор ( әр тапсырма сайын дескриптор құруға болады) Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау. Бұйым дайындауға қажетті өлшем белгілерін алады; Практикалық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын қолданады. Шаблон пайдалана отырып, бөліктерін пішеді, қажетіне қарай өңдеуде электр құралын, керекті құрал-жабдықты, қол тігістерін қолдана алады; Бұйым түріне қарай материалдарын дұрыс үйлесімді қолданады; Безендіру бойынша қажетті материалдарды дұрыс таңдайды; Өз бетінше ұқыпты әрі сапалы бұйым дайындайды; Жасалынған жұмыс бойынша алған білімін саралап, практикалық дағдыларын көрсетеді; Шығармашылық жұмысты орындау барысында пайда болған мәселелерді өз еркімен шешеді; Жұмысты орындау барысында алған біліміне сүйене отырып өз жұмысын және өзгенің жұмысын дамыту және жақсарту мақсатында ұсыныстар айтады; Жұмыстың орындалу кезеңдеріне сипаттама береді; Пәндік терминологияны сауатты пайдалана отырып, жұмыстарын аудиторияға ұсынады.

Амандасу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату: “ Өзіңізге тілегенді-өзгелерге тілеңіз!” Оқушылар шеңберге тұрды. Көздер

5 слайд
Амандасу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату: “ Өзіңізге тілегенді-өзгелерге тілеңіз!”  Оқушылар шеңберге тұрды. Көздерін жұмып, өздеріне жақсы тілек тілейді. Келесі кезекте өзіне тілеген тілегін сағат тілі бойынша келесі сыныптасына арнайды. “ Серпілген сауалдар” Сұрақтың дұрыс жауабын тауып, келесі оқушыға сұрақ бағыттайды.. Жауап - Сұрақ Шебер класс ( мұғалім, оқушы қалаған топқа барады) Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Тапсырмаларды орындайды. Дескриптор ұсынылады. Практикалық жұмыс барысында кері байланыс жүргізіледі. 2 жұлдыз (жұмыстың сәтті шыққанын көру, айту) , 1 ұсыныс (кемшілікті түзету жолдарын айту) Оқушының рефлексиясы Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны... Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

5 слайд

Амандасу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату: “ Өзіңізге тілегенді-өзгелерге тілеңіз!”  Оқушылар шеңберге тұрды. Көздерін жұмып, өздеріне жақсы тілек тілейді. Келесі кезекте өзіне тілеген тілегін сағат тілі бойынша келесі сыныптасына арнайды. “ Серпілген сауалдар” Сұрақтың дұрыс жауабын тауып, келесі оқушыға сұрақ бағыттайды.. Жауап - Сұрақ Шебер класс ( мұғалім, оқушы қалаған топқа барады) Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Тапсырмаларды орындайды. Дескриптор ұсынылады. Практикалық жұмыс барысында кері байланыс жүргізіледі. 2 жұлдыз (жұмыстың сәтті шыққанын көру, айту) , 1 ұсыныс (кемшілікті түзету жолдарын айту) Оқушының рефлексиясы Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны... Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы

Фетра матаны өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп арала

6 слайд
Фетра матаны өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп араластырады. Бұл материалды көбіне әйел адамның аксессуарларларына, т.б. бұйымдарды жасауға қолданады.   фетр аЖартылай жүнді Эко фетр Жасанд ы фетр Синтетик алық фетр Акрилді фетрТаза жүн

6 слайд

Фетра матаны өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп араластырады. Бұл материалды көбіне әйел адамның аксессуарларларына, т.б. бұйымдарды жасауға қолданады.   фетр аЖартылай жүнді Эко фетр Жасанд ы фетр Синтетик алық фетр Акрилді фетрТаза жүн

7 слайд

7 слайд

О Қ У Ш Е Б Е Р Х А Н А Л А Р Ы Н Д А Ғ Ы Қ А У ІП С ІЗ Д ІК Е Р Е Ж Е Л Е Р

8 слайд
О Қ У Ш Е Б Е Р Х А Н А Л А Р Ы Н Д А Ғ Ы Қ А У ІП С ІЗ Д ІК Е Р Е Ж Е Л Е Р

8 слайд

О Қ У Ш Е Б Е Р Х А Н А Л А Р Ы Н Д А Ғ Ы Қ А У ІП С ІЗ Д ІК Е Р Е Ж Е Л Е Р

ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА АРНАУЛЫ КИІМ КИЮ КЕРЕК

9 слайд
ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА АРНАУЛЫ КИІМ КИЮ КЕРЕК

9 слайд

ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА АРНАУЛЫ КИІМ КИЮ КЕРЕК

ҚАЙШЫМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК  Бұзылған және тот басқан қайшыны қолдануға болмайды;  Қайшының жүзін жоғар

10 слайд
ҚАЙШЫМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК  Бұзылған және тот басқан қайшыны қолдануға болмайды;  Қайшының жүзін жоғары қаратып ұстауға болмайды;  Қайшымен жүріп келе жатып қиюға болмайды;  Қайшының жүзін жабық түрінде келтіріп, партаның оң жағына қой.Қайшыны жолдасыңа үшкір жағын өзіңе қаратып бер;  Кесу кезінде қайшының бағытын қадағалау керек;

10 слайд

ҚАЙШЫМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУДАҒЫ ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК  Бұзылған және тот басқан қайшыны қолдануға болмайды;  Қайшының жүзін жоғары қаратып ұстауға болмайды;  Қайшымен жүріп келе жатып қиюға болмайды;  Қайшының жүзін жабық түрінде келтіріп, партаның оң жағына қой.Қайшыны жолдасыңа үшкір жағын өзіңе қаратып бер;  Кесу кезінде қайшының бағытын қадағалау керек;

Технология сабағына қажетті құрал-жабдықтар Қауіпті факторлар: - қол жарақаты; - күйіктер; - тоққа түсу; - өрт.

11 слайд
Технология сабағына қажетті құрал-жабдықтар Қауіпті факторлар: - қол жарақаты; - күйіктер; - тоққа түсу; - өрт.

11 слайд

Технология сабағына қажетті құрал-жабдықтар Қауіпті факторлар: - қол жарақаты; - күйіктер; - тоққа түсу; - өрт.

Электрмен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері Ұқыпты, тәртіпті, өте сақ болыңдар: мұғалімнің ауызша және жазбаша нұсқа

12 слайд
Электрмен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері Ұқыпты, тәртіпті, өте сақ болыңдар: мұғалімнің ауызша және жазбаша нұсқауларын бұлжытпай орындап отырыңдар. Жұмыс орындарыңды мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетпеңдер. Электр аспаптарын, материалдар мен жабдықтарды жұмыс орындарыңа мұғалім көрсеткен тәртіппен жайғастырып қойыңдар. Тапсырманы орындауда қажетсіз заттарды жұмыс орнында ұстамандар. Ток көздерін мұғалімнің рұқсатынсыз қоспандар. электр тізбектерін құрастырғанда, ауыстырып қосу тетігін жалғастырғанда, жөндегенде, ток көзі ажырап тұруы керек.

12 слайд

Электрмен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері Ұқыпты, тәртіпті, өте сақ болыңдар: мұғалімнің ауызша және жазбаша нұсқауларын бұлжытпай орындап отырыңдар. Жұмыс орындарыңды мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетпеңдер. Электр аспаптарын, материалдар мен жабдықтарды жұмыс орындарыңа мұғалім көрсеткен тәртіппен жайғастырып қойыңдар. Тапсырманы орындауда қажетсіз заттарды жұмыс орнында ұстамандар. Ток көздерін мұғалімнің рұқсатынсыз қоспандар. электр тізбектерін құрастырғанда, ауыстырып қосу тетігін жалғастырғанда, жөндегенде, ток көзі ажырап тұруы керек.

Жұмысты қалай жоспарлаған жөн?

13 слайд
Жұмысты қалай жоспарлаған жөн?

13 слайд

Жұмысты қалай жоспарлаған жөн?

Шаблон таңдаймыз, пішеміз.

14 слайд
Шаблон таңдаймыз, пішеміз.

14 слайд

Шаблон таңдаймыз, пішеміз.

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

 Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті  Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сы

21 слайд
 Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті  Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)  Жумыстарын жарнамалау аркылы коргайды  Бағалау (2 мин.)  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті  Бақылайды, бағалайды.  Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.  Рефлексия (2 мин.)  1) Әр оқушының жасалған жұмысын талдау  Жумыстарын жарнамалау аркылы коргайды

21 слайд

 Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті  Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)  Жумыстарын жарнамалау аркылы коргайды  Бағалау (2 мин.)  Мұғалімнің іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті  Бақылайды, бағалайды.  Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.  Рефлексия (2 мин.)  1) Әр оқушының жасалған жұмысын талдау  Жумыстарын жарнамалау аркылы коргайды

22 слайд

22 слайд

Жарайсыңдар!

23 слайд
Жарайсыңдар!

23 слайд

Жарайсыңдар!