Дизайндағы қоршаған ортаның бейнесі (дизайндағы арт-Дизайн)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
М.Х.ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ
ӨНЕР ЖӘНЕ СПОРТ ЖОҒАРЫ МЕКТЕБІ
«КӨРКЕМ ГРАФИКА ЖӘНЕ ДИЗАЙН» КАФЕДРАСЫ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Дизайндағы қоршаған ортаның бейнесі (дизайндағы
арт-Дизайн )
Пәні: Дизайнның ғылыми негіздері
Топ: Диз 17-1
Жетекші: оқытушы магистр Жакипбекова Д.А .
Күні:12.11.2020
Сағат:10:00
Тараз 2020
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ М.Х.ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ ӨНЕР ЖӘНЕ СПОРТ ЖОҒАРЫ МЕКТЕБІ «КӨРКЕМ ГРАФИКА ЖӘНЕ ДИЗАЙН» КАФЕДРАСЫ Ашық сабақ Тақырыбы: Дизайндағы қоршаған ортаның бейнесі (дизайндағы арт-Дизайн ) Пәні: Дизайнның ғылыми негіздері Топ: Диз 17-1 Жетекші: оқытушы магистр Жакипбекова Д.А . Күні:12.11.2020 Сағат:10:00 Тараз 2020
2 слайд
Сабақ жоспары:
Кіріспе
1. Дизайнның адам қызметінің ерекше саласы ретінде
шығуы
2. Әлеуметтік дизайн функциясы
3. Дизайн бұқаралық коммуникация құралы ретінде
4. Дизайндағы ғылыми-техникалық және көркемдік
бастау
5. Арт дизайн
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Глоссарий
Жұмысқа қажетті құрал-саймандар:
Конспектілер, слайдттар.
2 слайд
Сабақ жоспары: Кіріспе 1. Дизайнның адам қызметінің ерекше саласы ретінде шығуы 2. Әлеуметтік дизайн функциясы 3. Дизайн бұқаралық коммуникация құралы ретінде 4. Дизайндағы ғылыми-техникалық және көркемдік бастау 5. Арт дизайн Қорытынды Пайдаланылған әдебиеттер Глоссарий Жұмысқа қажетті құрал-саймандар: Конспектілер, слайдттар.
3 слайд
•
Сабақтың мақсаты: «Дизайн ғылыми негіздері» болашақ мамандарға жоғары
дәрежеде, сапалы түрде оқыту, дизайн облысында жаңа көркем суретті жобалау, ұжым
аралық жұмысты творчествалық тұрғыда жүргізу.
•
Тәжірибелік сабақ барысында білімгер «Дизайн ғылыми негіздері» пәні бойынша
творчествалық ізденістерді, алға қойған мақсатына жету үшін, оның ойлау қабілеті,
бейнелеу образы, ассоциациясы, қалыпты эскиз, макет түрінде құрау ойлаудың
абстракциялық жағын жаңа үлгіні, бейнені жасап оны функциональді етіп істеуді
үйренеді.
•
Дамытушылық: Шығармашылық дамыту жұмыстарын жүргізу, ауыз екі сөйлеу
дағдыларын дамыту, танымдық қасиеттерін қалыптастыру.
•
- шығармашылық ізденістерді дизайн объектілерінің бейнелеу образын жасауды ұғыну;
•
- дизайн методологиялық, теориялық негізінде танып білу;
•
- комбинаторлық шешім арқылы заттың ортада жобалайтын объектінің пінінін
қалыптастыру;
•
- өндіріс дизайн техникалық эстетика менбұйымдарды ( шаруа заттары, үй жиһаздары,
киім, аяқ-киім, ыдыс, т.б)
•
- композицияны дұрыс әрі ұқыпты графикалық түрде қолданудың заңдылықтарымен
танысу;
•
Тәрбиелік: Туған жеріне, еліне құрмет көрсету. Патриоттық-елжандылыққа тәрбиелеу.
•
Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабағы.
•
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, тест, түсіндіру, талдау.
•
Көрнекілік: таблицалар (эскиздер, модельдер).
3 слайд
• Сабақтың мақсаты: «Дизайн ғылыми негіздері» болашақ мамандарға жоғары дәрежеде, сапалы түрде оқыту, дизайн облысында жаңа көркем суретті жобалау, ұжым аралық жұмысты творчествалық тұрғыда жүргізу. • Тәжірибелік сабақ барысында білімгер «Дизайн ғылыми негіздері» пәні бойынша творчествалық ізденістерді, алға қойған мақсатына жету үшін, оның ойлау қабілеті, бейнелеу образы, ассоциациясы, қалыпты эскиз, макет түрінде құрау ойлаудың абстракциялық жағын жаңа үлгіні, бейнені жасап оны функциональді етіп істеуді үйренеді. • Дамытушылық: Шығармашылық дамыту жұмыстарын жүргізу, ауыз екі сөйлеу дағдыларын дамыту, танымдық қасиеттерін қалыптастыру. • - шығармашылық ізденістерді дизайн объектілерінің бейнелеу образын жасауды ұғыну; • - дизайн методологиялық, теориялық негізінде танып білу; • - комбинаторлық шешім арқылы заттың ортада жобалайтын объектінің пінінін қалыптастыру; • - өндіріс дизайн техникалық эстетика менбұйымдарды ( шаруа заттары, үй жиһаздары, киім, аяқ-киім, ыдыс, т.б) • - композицияны дұрыс әрі ұқыпты графикалық түрде қолданудың заңдылықтарымен танысу; • Тәрбиелік: Туған жеріне, еліне құрмет көрсету. Патриоттық-елжандылыққа тәрбиелеу. • Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабағы. • Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, тест, түсіндіру, талдау. • Көрнекілік: таблицалар (эскиздер, модельдер).
4 слайд
Кіріспе
Дизайн – көркем сурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп
бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру
шараларын қамтитын бағытының атауы. Дизайн қызметінің ерекшелігі
– әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың
қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа
үлгілерін ойлап табу.[1]1928 ж. АҚШ-та пайда болды
Терминдік атауы жаңа болғанымен, оның негізі ерте замандардаақ қалыптасқан. Мысалы,
қазақ халқының қолөнер бұйымдарының
(қобыз, домбыра, сандық, ожау, торсық, қару-жарақтар, сәндік әшекейлі
бұйымдар, т.б.) қайталанбас түрлері этнодизайндық үлгіде жасалған.
Безендіру өнерінде де дизайнның әдіс-тәсілдері мен тәжірибесі кең
қолданылады.
Дизайн өнері заман талабына орай үнемі өзгеріп, дамып
отырады. ТМД елдерінде, соның ішінде Қазақстанда дизайн өнері 1960
жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасып, дами бастады.[4] 1987 ж.
Қазақстан Дизайнерлер одағы құрылды. Дизайн өнері қазіргі өскелең
тұрмыстық жағдайлар мен талап-сұраныстарға байланысты жаңа
сипаттарға ие болуда. Жарнама, плакаттар, кітап безендіру, өндіріс
бұйымдарын жасау, жи h аз бұйымдарының жаңа үлгілерін өмірге әкелу,
т.б. қазіргі заманғы кәсіптердің дамып-жетілуі дизайн өнерімен тығыз
байланысты. Ұлттық этнодизайн да өзіндік қолтаңбасы бар өнер
ретінде заман талабына сай даму үстінде.
4 слайд
Кіріспе Дизайн – көркем сурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы. Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу.[1]1928 ж. АҚШ-та пайда болды Терминдік атауы жаңа болғанымен, оның негізі ерте замандардаақ қалыптасқан. Мысалы, қазақ халқының қолөнер бұйымдарының (қобыз, домбыра, сандық, ожау, торсық, қару-жарақтар, сәндік әшекейлі бұйымдар, т.б.) қайталанбас түрлері этнодизайндық үлгіде жасалған. Безендіру өнерінде де дизайнның әдіс-тәсілдері мен тәжірибесі кең қолданылады. Дизайн өнері заман талабына орай үнемі өзгеріп, дамып отырады. ТМД елдерінде, соның ішінде Қазақстанда дизайн өнері 1960 жылдан бастап жүйелі түрде қалыптасып, дами бастады.[4] 1987 ж. Қазақстан Дизайнерлер одағы құрылды. Дизайн өнері қазіргі өскелең тұрмыстық жағдайлар мен талап-сұраныстарға байланысты жаңа сипаттарға ие болуда. Жарнама, плакаттар, кітап безендіру, өндіріс бұйымдарын жасау, жи h аз бұйымдарының жаңа үлгілерін өмірге әкелу, т.б. қазіргі заманғы кәсіптердің дамып-жетілуі дизайн өнерімен тығыз байланысты. Ұлттық этнодизайн да өзіндік қолтаңбасы бар өнер ретінде заман талабына сай даму үстінде.
5 слайд
Дизайнның адам қызметінің ерекше саласы
Дизайн ескі өндіріс пен тұтынушыға біріктіру
қажет болған кезде пайда болды, өйткені қоғам
қолөнер өндірістерінен өнеркәсіптік өндіріске
көшкенде пайда болды және жобалаушы
тұтынушыдан алшақтап, дизайнер өндіріс пен
тұтыну арасындағы байланыстырушы буын
болды.
Қоршаған Орта –дизайн өнердің бір түрі
Ол тыңдаушыға, көрерменге, оқушыға
суреткерлердің табиғат және қоғамдық
құбылыс жайлы өзінің жеке пікірін ұсынуы,
қолдатуы, мойындата білуі, яғни олармен өмір
туралы, осы құбылыс туралы ортақ мәмілеге,
пікірге келудің тәсілі.
5 слайд
Дизайнның адам қызметінің ерекше саласы Дизайн ескі өндіріс пен тұтынушыға біріктіру қажет болған кезде пайда болды, өйткені қоғам қолөнер өндірістерінен өнеркәсіптік өндіріске көшкенде пайда болды және жобалаушы тұтынушыдан алшақтап, дизайнер өндіріс пен тұтыну арасындағы байланыстырушы буын болды. Қоршаған Орта –дизайн өнердің бір түрі Ол тыңдаушыға, көрерменге, оқушыға суреткерлердің табиғат және қоғамдық құбылыс жайлы өзінің жеке пікірін ұсынуы, қолдатуы, мойындата білуі, яғни олармен өмір туралы, осы құбылыс туралы ортақ мәмілеге, пікірге келудің тәсілі.
6 слайд
Әлеуметтік дизайн функциясы
•
Дизайн заттардың қоғам ішінде жұмыс істеу
мүмкіндігін жүзеге асырады, өйткені нәрсе
әлеуметтік функцияға ие, заттардың
көмегімен адамдар арасында қарым-
қатынас болады. Заттың таңбалы
функциясы болуы мүмкін (мысалы,
адамның орны).
•
Социология диз. дизайн теориясының
элементі ретінде адамдар арасындағы
қарым-қатынасқа байланысты заттарды
зерттейді.
•
Дизайн теориясы үшін ерекше қоғамдық
мәселе, бұл мәселе заттар мен адами қарым-
қатынас қатынасы. Осылайша, дизайн деп
тек пәндік объектілерді дизайнерлік
жобалау ғана емес, дизайнерлік жобалаудан
басқа, дизайнерлік жобаланған өнеркәсіп
өнімдерін қажет ететін халықтың белгілі бір
әлеуметтік топтарының болуын, өздерінің
әлеуметтік қарым-қатынастарын жүзеге
асыру құралы ретінде болжайтын кейбір
әлеуметтік механизм түсініледі.
6 слайд
Әлеуметтік дизайн функциясы • Дизайн заттардың қоғам ішінде жұмыс істеу мүмкіндігін жүзеге асырады, өйткені нәрсе әлеуметтік функцияға ие, заттардың көмегімен адамдар арасында қарым- қатынас болады. Заттың таңбалы функциясы болуы мүмкін (мысалы, адамның орны). • Социология диз. дизайн теориясының элементі ретінде адамдар арасындағы қарым-қатынасқа байланысты заттарды зерттейді. • Дизайн теориясы үшін ерекше қоғамдық мәселе, бұл мәселе заттар мен адами қарым- қатынас қатынасы. Осылайша, дизайн деп тек пәндік объектілерді дизайнерлік жобалау ғана емес, дизайнерлік жобалаудан басқа, дизайнерлік жобаланған өнеркәсіп өнімдерін қажет ететін халықтың белгілі бір әлеуметтік топтарының болуын, өздерінің әлеуметтік қарым-қатынастарын жүзеге асыру құралы ретінде болжайтын кейбір әлеуметтік механизм түсініледі.
7 слайд
Адамзат қазіргі кездері адамның өмір сүру ортасын жаңаша
жобалауды қолға алды, яғни өмір сүру ортасының материалдық –
физикалық, функционалдық – прагматикалық, әлеуметтік және
көркемдік – эмоционалдық параметрлерін бір – бірімен
гармониялық байланыстырып жобалай бастады. Сонымен «орта»
дегеніміз не?
Қазақ тілінде оған мынадай анықтамалар беруге болады:
ішінде белгілі бір іс – қимылдар жасалатын табиғи (физикалық)
жағдайлар жүйесі, адамды әлеуметтік – тұрмыстық қоршаған
нәрселер, заттар мен адамдардың жиынтығы, орта кеңістігін
толтырушылар. Бұл берілген барлық анықтамалар бір жағынан
ортаның бізді қоршаған дүние екендігін көрсетсе, екінші жағынан
бізді қоршаған дүниенің өзі бір нәрсенің ішіне орналасқандығын
көрсетеді. Бұл екі жақтылық бекер емес, ол объектінің өмір сүру
жағдайы мен объектінің өзінің бірлігін көрсетеді.
Жалпы «орта» категориясы мен «сәулеттік орта» арасындағы тығыз
байланыс та осыған негізделген.
7 слайд
Адамзат қазіргі кездері адамның өмір сүру ортасын жаңаша жобалауды қолға алды, яғни өмір сүру ортасының материалдық – физикалық, функционалдық – прагматикалық, әлеуметтік және көркемдік – эмоционалдық параметрлерін бір – бірімен гармониялық байланыстырып жобалай бастады. Сонымен «орта» дегеніміз не? Қазақ тілінде оған мынадай анықтамалар беруге болады: ішінде белгілі бір іс – қимылдар жасалатын табиғи (физикалық) жағдайлар жүйесі, адамды әлеуметтік – тұрмыстық қоршаған нәрселер, заттар мен адамдардың жиынтығы, орта кеңістігін толтырушылар. Бұл берілген барлық анықтамалар бір жағынан ортаның бізді қоршаған дүние екендігін көрсетсе, екінші жағынан бізді қоршаған дүниенің өзі бір нәрсенің ішіне орналасқандығын көрсетеді. Бұл екі жақтылық бекер емес, ол объектінің өмір сүру жағдайы мен объектінің өзінің бірлігін көрсетеді. Жалпы «орта» категориясы мен «сәулеттік орта» арасындағы тығыз байланыс та осыған негізделген.
8 слайд
Әлеуметтік дизайн функциясы
•
Дизайнер бұйымның жаппай сатып
алушының талаптарына сәйкес
келуіне қол жеткізеді. Бұйым,
әсіресе, оның сыртқы пішіні
дизайнердің арқасында заттың
тағайындалуы туралы ғана емес,
сонымен қатар оның қоғамдық мәні
туралы ақпарат тасушы болады.
•
Демек, дизайнер мамандардың,
конструкторлардың инженерлерінің
және т.б. күш-жігерін келісіп,
үйлестіріп қана қоймай, белгілі бір
талаптар арнасында бұл үйлестіруді
белгілі бір негізде жүргізеді.
8 слайд
Әлеуметтік дизайн функциясы • Дизайнер бұйымның жаппай сатып алушының талаптарына сәйкес келуіне қол жеткізеді. Бұйым, әсіресе, оның сыртқы пішіні дизайнердің арқасында заттың тағайындалуы туралы ғана емес, сонымен қатар оның қоғамдық мәні туралы ақпарат тасушы болады. • Демек, дизайнер мамандардың, конструкторлардың инженерлерінің және т.б. күш-жігерін келісіп, үйлестіріп қана қоймай, белгілі бір талаптар арнасында бұл үйлестіруді белгілі бір негізде жүргізеді.
9 слайд
•
. Дизайн бұқаралық коммуникация құралы ретінде
•
Дизайн объектілері адамдар арасындағы қарым-қатынасты жүзеге
асыра алады, өйткені заттар таңбалы ерекшеліктерге ие, әрбір зат
символдық мәнге ие болуы мүмкін.
•
Дизайн анық. өндірістік өндірістің бұқаралық өнімінің материалында
жүзеге асырылатын бұқаралық коммуникация түрі. Коммуникатор
ретінде, яғни, кім ақпарат жібереді дизайнер.
•
Реципиенттер ретінде жаппай нарықтың тұтынушысы болады.
Дизайнер-жобалаушы өзі хабарлар тасымалдаушысы емес, сол
әлеуметтік функцияны, котты орындамайды. дизайнерлік жоба
бойынша жасалған жаппай өндіріс өнімдерін орындайды. Дизайн-
жобалау жартылай фабрикат, аралық өнім. Өндірістік бұйымның
жаппай сериясы ғана бұқаралық коммуникация қызметін жүзеге
асыруға қабілетті.
•
Дизайн өнімі болып дизайнерлік жоба емес, дайын өнеркәсіптік өнім
саналады. Дизайнер белгілі бір тұлғаның хабарламасын жібереді,
өйткені өнімді жеке тұтыну үшін жасайды, бірақ реципиенттің артында
орта тұр, яғни қоғам. Ол оның құндылығын қалыптастыратын және
дизайнердің хабарламаларына қатысты мінез-құлықты анықтайтын кең
әлеуметтік құрылымды қамтиды.
9 слайд
• . Дизайн бұқаралық коммуникация құралы ретінде • Дизайн объектілері адамдар арасындағы қарым-қатынасты жүзеге асыра алады, өйткені заттар таңбалы ерекшеліктерге ие, әрбір зат символдық мәнге ие болуы мүмкін. • Дизайн анық. өндірістік өндірістің бұқаралық өнімінің материалында жүзеге асырылатын бұқаралық коммуникация түрі. Коммуникатор ретінде, яғни, кім ақпарат жібереді дизайнер. • Реципиенттер ретінде жаппай нарықтың тұтынушысы болады. Дизайнер-жобалаушы өзі хабарлар тасымалдаушысы емес, сол әлеуметтік функцияны, котты орындамайды. дизайнерлік жоба бойынша жасалған жаппай өндіріс өнімдерін орындайды. Дизайн- жобалау жартылай фабрикат, аралық өнім. Өндірістік бұйымның жаппай сериясы ғана бұқаралық коммуникация қызметін жүзеге асыруға қабілетті. • Дизайн өнімі болып дизайнерлік жоба емес, дайын өнеркәсіптік өнім саналады. Дизайнер белгілі бір тұлғаның хабарламасын жібереді, өйткені өнімді жеке тұтыну үшін жасайды, бірақ реципиенттің артында орта тұр, яғни қоғам. Ол оның құндылығын қалыптастыратын және дизайнердің хабарламаларына қатысты мінез-құлықты анықтайтын кең әлеуметтік құрылымды қамтиды.
10 слайд
Интерьердегі көркем Дизайн туралы
Видео презентация ссылканы басып к өреміз
https://ok.ru/video/2211534144954
10 слайд
Интерьердегі көркем Дизайн туралы Видео презентация ссылканы басып к өреміз https://ok.ru/video/2211534144954
11 слайд
Бүгінгі өткен тәжірибелік сабақ бойынша
бақылау сұрақтары кахот бағдарламада
http://www.kahoot.it/
Әр сұраққа 30 секунд уақыт
беріледі.Жалпы 5 минутта барлық
сұрақтарға жауап беріп үлгеру керек
СӘТТІЛІК
11 слайд
Бүгінгі өткен тәжірибелік сабақ бойынша бақылау сұрақтары кахот бағдарламада http://www.kahoot.it/ Әр сұраққа 30 секунд уақыт беріледі.Жалпы 5 минутта барлық сұрақтарға жауап беріп үлгеру керек СӘТТІЛІК
12 слайд
АРТ дизайн адам іс-әрекетінің құру процесіне байланысты кез-келген
саласында қолданылады. Дәстүрлі түрде бөлініп, әр түрлі адамдардың басында
орналасқан салалардан алынған білім бір интеллект шеңберінде біріктіріледі.
Нәтижесінде дәстүрлі емес шешімдер пайда болады, жаңалықтар ашылады,
ноу-хау құрылады, оны қазір шығармашылық деп атайды. Сонымен қатар,
жоғары көркемдік. «Өнер» бірінші орында себепсіз тұр. Шынында да, шын
мәнінде әдемі құбылыс (зат, процесс, әрекет) әрқашан мақсатқа сай және
үнемді, пайдалы, практикалық және қысқа болып табылады.
•
Суретші-безендіруші бұрын дайын машинаны сыртқы безендіруді тапсыра
алды. Мысалы, оны қандай да бір түске бояу. Суретші-безендіруші осы
машинаның құрылғысына кіргізуге міндетті емес. Суретші және техникалық
бастауды біріктіретін маман қажет болды. Бұл маман дизайнер болды.
12 слайд
АРТ дизайн адам іс-әрекетінің құру процесіне байланысты кез-келген саласында қолданылады. Дәстүрлі түрде бөлініп, әр түрлі адамдардың басында орналасқан салалардан алынған білім бір интеллект шеңберінде біріктіріледі. Нәтижесінде дәстүрлі емес шешімдер пайда болады, жаңалықтар ашылады, ноу-хау құрылады, оны қазір шығармашылық деп атайды. Сонымен қатар, жоғары көркемдік. «Өнер» бірінші орында себепсіз тұр. Шынында да, шын мәнінде әдемі құбылыс (зат, процесс, әрекет) әрқашан мақсатқа сай және үнемді, пайдалы, практикалық және қысқа болып табылады. • Суретші-безендіруші бұрын дайын машинаны сыртқы безендіруді тапсыра алды. Мысалы, оны қандай да бір түске бояу. Суретші-безендіруші осы машинаның құрылғысына кіргізуге міндетті емес. Суретші және техникалық бастауды біріктіретін маман қажет болды. Бұл маман дизайнер болды.
13 слайд
Сұрақ жауаптар
1.Арт дизайн –дегеніміз не?
2.Қоршаған орта бейнесін қалай түсінесіз?
3.Дизайн саласы қаншаға бөлінеді?
4. Орта дегеніміз не ?
5. Бұқаралық коммуникация құралы дегеніміз не?
6. Сәулет өнеріне не жатады?
7. Дизайн өнері заман талабына сай нелер жатады?
8. Ұлттық этно дизайн ұғымына сипаттама
беріңіздер?
9. Әлемге әйгілі атақты дизайнерлерді атаңыздар ?
10. Қоршаған орта деген ұғымды қалай түсінеміз ?
13 слайд
Сұрақ жауаптар 1.Арт дизайн –дегеніміз не? 2.Қоршаған орта бейнесін қалай түсінесіз? 3.Дизайн саласы қаншаға бөлінеді? 4. Орта дегеніміз не ? 5. Бұқаралық коммуникация құралы дегеніміз не? 6. Сәулет өнеріне не жатады? 7. Дизайн өнері заман талабына сай нелер жатады? 8. Ұлттық этно дизайн ұғымына сипаттама беріңіздер? 9. Әлемге әйгілі атақты дизайнерлерді атаңыздар ? 10. Қоршаған орта деген ұғымды қалай түсінеміз ?
14 слайд
Арт дизайн - қазіргі заманғы дизайн әсем
желілерінің бірі.
таза (жоғары) өнер қағидаттарына негізделген
күшті көркемдік компонент - осы бағытта
жобалық шешім бар негізгі сапасы,.
Екі жобалық топтардың пайда болуымен
Италияда 20-шығасырдың 80-ші жылдары
пайда мерзімді өнер дизайн, функционалдық
православ әлемді дау « Alchemy»
(A.Mendini,A.Guerrero) және «Мемфис»
( E.Sottsass), жобалау. Бүгін, олар
туралы Мен олар үлкен шығармашылық
идеясын патенттеп депайтар едім. Көркем осы
дизайнерлер дамытуға жаңалықтар, бірақ
бастапқыда олар жиһаз дизайны, интерьер
айналысты, әдетте пайдаланылатын жобалық-
өнімдерді передержка прагматикасы
астам басым бастады.
Арт дизайн тығыз тұжырымдамалық өнер
тығыз байланысты. Тұжырымдамалық суретші
( Arnatt, Long, Dibbets жәнебасқалар.) Өнер
жұмысына енгізілген идеялар бөлінеді.
Оныңеңбектері өнер коммерцияландыру қарсы
акция өткізіп тұр.
14 слайд
Арт дизайн - қазіргі заманғы дизайн әсем желілерінің бірі. таза (жоғары) өнер қағидаттарына негізделген күшті көркемдік компонент - осы бағытта жобалық шешім бар негізгі сапасы,. Екі жобалық топтардың пайда болуымен Италияда 20-шығасырдың 80-ші жылдары пайда мерзімді өнер дизайн, функционалдық православ әлемді дау « Alchemy» (A.Mendini,A.Guerrero) және «Мемфис» ( E.Sottsass), жобалау. Бүгін, олар туралы Мен олар үлкен шығармашылық идеясын патенттеп депайтар едім. Көркем осы дизайнерлер дамытуға жаңалықтар, бірақ бастапқыда олар жиһаз дизайны, интерьер айналысты, әдетте пайдаланылатын жобалық- өнімдерді передержка прагматикасы астам басым бастады. Арт дизайн тығыз тұжырымдамалық өнер тығыз байланысты. Тұжырымдамалық суретші ( Arnatt, Long, Dibbets жәнебасқалар.) Өнер жұмысына енгізілген идеялар бөлінеді. Оныңеңбектері өнер коммерцияландыру қарсы акция өткізіп тұр.
15 слайд
Дизайн – көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп
бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық
ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының
атауы.
Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем
жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған
ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың
жаңа үлгілерін ойлап табу .
15 слайд
Дизайн – көркемсурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы. Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу .
16 слайд
Үй тапсырмасы
1.Бүгінгі айтылған тәжірибелік сабақ
бойынша Арт-Дизайн ға сипаттама
жасау,эскиз жасап келу.
2. Келесі сабақ тақырыбы бойынша
« Оригинал-макет, демонстрациялық материал
жасау жолдары туралы” сипаттама жасап келу.
2. Эскиз салып, орындап келу
16 слайд
Үй тапсырмасы 1.Бүгінгі айтылған тәжірибелік сабақ бойынша Арт-Дизайн ға сипаттама жасау,эскиз жасап келу. 2. Келесі сабақ тақырыбы бойынша « Оригинал-макет, демонстрациялық материал жасау жолдары туралы” сипаттама жасап келу. 2. Эскиз салып, орындап келу
17 слайд
Қорытынды
Бүгінгі күні дизайн мамандық дайындаудағы педагогикалық
процестің басты міндеті - оқыту мен тәрбиелеуге қажетті әртүрлі
педагогикалық міндеттерді шеше алатын студенттің жеке тұлғасын кәсіби
маман мұғалімге айналдыру. Сондықтан педагогикалық жоғарға оқу
орнындағы оқу - тәрбие, білім беру процесінде жаңа тиімді әдістермен
қолданумен шектеліп қана қоймай, пән мұғалімі ретінде студенттерді
даярлаудың құрлымы мен мазмұнына өзгеріс енгізу, оқыту мен сабақ берудің
технологиялық деңгейін жоғарғы дәрежеге жеткізу міндет.
Сұлулық ұғымы-адамның санасының бұзылуы. Сұлулық-бұл
эстетикалық сезімге, мысық сезімге мүлдем мүдделі емес және негізделген
қандай да бір заттардың бағасы. бұл пән тудырады. Сұлулық ұғымы
мақсаттылықпен тығыз байланысты. Дамуымен сақтанушының ақшасы е-
талап-ва сұлулық және пайдасы көбірек бастайды сопротивопоставляться
және бөлінуі. Әсіресе, бұл Қайта өрлеу дәуірінде айқын көрінеді.
Сұлулық пен пайданы бөлу тереңдейді. Утилитарлық мақсаттағы
бұйымдар, мысық пайда болады. әдемі болудан бас тартады. Сәндік пішіндер
мен конструктивтік негіз бір-біріне механикалық түрде салынады, өзара әлсіз
байланысты. Шешу Сұлулық пен пайданы өзіне алды
Дизайн Сұлулық пен пайданың қарама-қайшылығын қабылдамады,
олардың бірлігі мен сапасын уағыздады.
.
17 слайд
Қорытынды Бүгінгі күні дизайн мамандық дайындаудағы педагогикалық процестің басты міндеті - оқыту мен тәрбиелеуге қажетті әртүрлі педагогикалық міндеттерді шеше алатын студенттің жеке тұлғасын кәсіби маман мұғалімге айналдыру. Сондықтан педагогикалық жоғарға оқу орнындағы оқу - тәрбие, білім беру процесінде жаңа тиімді әдістермен қолданумен шектеліп қана қоймай, пән мұғалімі ретінде студенттерді даярлаудың құрлымы мен мазмұнына өзгеріс енгізу, оқыту мен сабақ берудің технологиялық деңгейін жоғарғы дәрежеге жеткізу міндет. Сұлулық ұғымы-адамның санасының бұзылуы. Сұлулық-бұл эстетикалық сезімге, мысық сезімге мүлдем мүдделі емес және негізделген қандай да бір заттардың бағасы. бұл пән тудырады. Сұлулық ұғымы мақсаттылықпен тығыз байланысты. Дамуымен сақтанушының ақшасы е- талап-ва сұлулық және пайдасы көбірек бастайды сопротивопоставляться және бөлінуі. Әсіресе, бұл Қайта өрлеу дәуірінде айқын көрінеді. Сұлулық пен пайданы бөлу тереңдейді. Утилитарлық мақсаттағы бұйымдар, мысық пайда болады. әдемі болудан бас тартады. Сәндік пішіндер мен конструктивтік негіз бір-біріне механикалық түрде салынады, өзара әлсіз байланысты. Шешу Сұлулық пен пайданы өзіне алды Дизайн Сұлулық пен пайданың қарама-қайшылығын қабылдамады, олардың бірлігі мен сапасын уағыздады. .
18 слайд
Пайданылған әдебиеттер
1. Ковешникова Н.А. Дизайн: история и теория. М.: Омега-Л, 2005. 224с.
2. Турганбаева Л.Р. Очерки истории материальной культуры и дизайна:
Алматы. Фонд «Сорос» 2002.
3. История искусств Казахстана. К.К.Муратаев, Т.А.Кылышбаев,
А.Г.Глаудинова, А.С.Галимжанова. Алматы. «Ата-мура» 2006 ж.
4. Маргулан А.Х. Казахское прикладное искусства Том 1-1986, том 2
1987, том 3-1994.
5. Садохин А.П., Грушевицская Т.Г. Мировая художественная культура:
Учеб. Пособие для вузов. - М.:ІОНИ ІИ-ДАНА, 2003. -559 с; илл.
6. Рассел Эш. Әлемнің ұлы кереметтері. Алматы: «Алматыкітап», 2007.-
64 бет, суретті.
7. Бирюкова Н.В. История архитектуры: Учебное пособие. -М: ИНФРА-
М, 2005. -365 с.
18 слайд
Пайданылған әдебиеттер 1. Ковешникова Н.А. Дизайн: история и теория. М.: Омега-Л, 2005. 224с. 2. Турганбаева Л.Р. Очерки истории материальной культуры и дизайна: Алматы. Фонд «Сорос» 2002. 3. История искусств Казахстана. К.К.Муратаев, Т.А.Кылышбаев, А.Г.Глаудинова, А.С.Галимжанова. Алматы. «Ата-мура» 2006 ж. 4. Маргулан А.Х. Казахское прикладное искусства Том 1-1986, том 2 1987, том 3-1994. 5. Садохин А.П., Грушевицская Т.Г. Мировая художественная культура: Учеб. Пособие для вузов. - М.:ІОНИ ІИ-ДАНА, 2003. -559 с; илл. 6. Рассел Эш. Әлемнің ұлы кереметтері. Алматы: «Алматыкітап», 2007.- 64 бет, суретті. 7. Бирюкова Н.В. История архитектуры: Учебное пособие. -М: ИНФРА- М, 2005. -365 с.
19 слайд
Глоссарий:
•
Анимизм (лат. anima – рух, жан) – заттық дүние құбылыстарының жандылығын білдіретін.
Анимизм терминін ғылыми қолданысқа ағылшын эт...
19 слайд
Глоссарий: • Анимизм (лат. anima – рух, жан) – заттық дүние құбылыстарының жандылығын білдіретін. Анимизм терминін ғылыми қолданысқа ағылшын эт...