Материалдар / Домбыра - халық мұрасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Домбыра - халық мұрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
барлығына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2019
657
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың мақсаты:  Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау  Оқылым, тыңдалым м

1 слайд
Сабақтың мақсаты:  Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау  Оқылым, тыңдалым материалдары бойынша еліктеуіш сөдерді орынды қолдана отырып жарнама құрастыру.  Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану

1 слайд

Сабақтың мақсаты:  Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау  Оқылым, тыңдалым материалдары бойынша еліктеуіш сөдерді орынды қолдана отырып жарнама құрастыру.  Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану

Ыстық алақан арқылы (күй тыңдау)

2 слайд
Ыстық алақан арқылы (күй тыңдау)

2 слайд

Ыстық алақан арқылы (күй тыңдау)

І-топ Балалайка ІІ-топ ДутарТопқа бөлу:

3 слайд
І-топ Балалайка ІІ-топ ДутарТопқа бөлу:

3 слайд

І-топ Балалайка ІІ-топ ДутарТопқа бөлу:

Кеудесі алмұрт тәрізді болып келген 13-20 пернеден тұратын ұзын мойынды аспап. Жібектен не ішектен тұратын 2 ішектен тұрады

4 слайд
Кеудесі алмұрт тәрізді болып келген 13-20 пернеден тұратын ұзын мойынды аспап. Жібектен не ішектен тұратын 2 ішектен тұрады. Әдетте құлақ күйі квартамен, кейде квинтамен бұрау арқылы келтіріледі. Дутардың негізінде прима, альт, бас және контра бас дутарлар жасалып, халық аспаптар оркестрінің құрамына енгізілген. Балалайка ертеден халықтық музыкалық символ болып табылады. Балалайка аспабының аталуы түрлі жорамалданады. Бұл аспаптың пішіні, құрылысы да өзгеріске ұшырап отырған. Мәселен, балалайканың көне түрлері 2 ішекті болса, 3 ішекті түрі де болған. Балалайканың ішегі темір сымнан тар тылады. Ерте кезде балалайканы саусақтың ұшымен ойнаса, кейіннен медиатормен ойнайды. Балалайка аспабы шертпелі Домбыра аспабының тобына жатады

4 слайд

Кеудесі алмұрт тәрізді болып келген 13-20 пернеден тұратын ұзын мойынды аспап. Жібектен не ішектен тұратын 2 ішектен тұрады. Әдетте құлақ күйі квартамен, кейде квинтамен бұрау арқылы келтіріледі. Дутардың негізінде прима, альт, бас және контра бас дутарлар жасалып, халық аспаптар оркестрінің құрамына енгізілген. Балалайка ертеден халықтық музыкалық символ болып табылады. Балалайка аспабының аталуы түрлі жорамалданады. Бұл аспаптың пішіні, құрылысы да өзгеріске ұшырап отырған. Мәселен, балалайканың көне түрлері 2 ішекті болса, 3 ішекті түрі де болған. Балалайканың ішегі темір сымнан тар тылады. Ерте кезде балалайканы саусақтың ұшымен ойнаса, кейіннен медиатормен ойнайды. Балалайка аспабы шертпелі Домбыра аспабының тобына жатады

Үй тапсырмасын сұрау: Қазақ өнеріндегі музыкалық аспаптармен өнер көрсетіп жүрген өнерпаз туралы шағын мәтін құра.

5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: Қазақ өнеріндегі музыкалық аспаптармен өнер көрсетіп жүрген өнерпаз туралы шағын мәтін құра.  

5 слайд

Үй тапсырмасын сұрау: Қазақ өнеріндегі музыкалық аспаптармен өнер көрсетіп жүрген өнерпаз туралы шағын мәтін құра.  

8-тапсырма «Балмұздақ» тәсілі арқылы сұралады

6 слайд
8-тапсырма «Балмұздақ» тәсілі арқылы сұралады

6 слайд

8-тапсырма «Балмұздақ» тәсілі арқылы сұралады

«Болжау» тәсілі

7 слайд
«Болжау» тәсілі  

7 слайд

«Болжау» тәсілі  

Сабақтың тақырыбы: Домбыра – халық мұрасы

8 слайд
Сабақтың тақырыбы: Домбыра – халық мұрасы

8 слайд

Сабақтың тақырыбы: Домбыра – халық мұрасы

«Сақина салмақ» ойыны Жетекші сұрақтар: - Домбыра туралы не білесіңдер? - Домбыраның қандай түрлерін білесіңдер? - Тыңдасаңдар

9 слайд
«Сақина салмақ» ойыны Жетекші сұрақтар: - Домбыра туралы не білесіңдер? - Домбыраның қандай түрлерін білесіңдер? - Тыңдасаңдар қандай сезімде боласыңдар? - Домбыра тарта аламыз ба?

9 слайд

«Сақина салмақ» ойыны Жетекші сұрақтар: - Домбыра туралы не білесіңдер? - Домбыраның қандай түрлерін білесіңдер? - Тыңдасаңдар қандай сезімде боласыңдар? - Домбыра тарта аламыз ба?

Қазағымның қазынасы -домбыра Екі ішектің бірі қатты, Бірін сәл-сәл кем бұра. Нағыз қазақ, қазақ емес, Нағыз қаза

10 слайд
Қазағымның қазынасы -домбыра Екі ішектің бірі қатты, Бірін сәл-сәл кем бұра. Нағыз қазақ, қазақ емес, Нағыз қазақ - домбыра-деген өлең жолында айтылғандай, бүгін біз ең ежелгі, ең жетілген әрі нағыз табиғи ұлттық аспап- домбырамен танысамыз.

10 слайд

Қазағымның қазынасы -домбыра Екі ішектің бірі қатты, Бірін сәл-сәл кем бұра. Нағыз қазақ, қазақ емес, Нағыз қазақ - домбыра-деген өлең жолында айтылғандай, бүгін біз ең ежелгі, ең жетілген әрі нағыз табиғи ұлттық аспап- домбырамен танысамыз.

Артық болмас білгенің «Кім ізденгіш» ойыны Домбыра туралы тың материалдар қарастырып келу

11 слайд
Артық болмас білгенің   «Кім ізденгіш» ойыны Домбыра туралы тың материалдар қарастырып келу

11 слайд

Артық болмас білгенің   «Кім ізденгіш» ойыны Домбыра туралы тың материалдар қарастырып келу

«Шарайна» тәсілі 2-тапсырма. Мәтінді тыңдап, музыкалық аспап түрлерінің санын графикалық кестеге сал. Тыңдалым: Аудио-вид

12 слайд
«Шарайна» тәсілі 2-тапсырма. Мәтінді тыңдап, музыкалық аспап түрлерінің санын графикалық кестеге сал. Тыңдалым: Аудио-видео

12 слайд

«Шарайна» тәсілі 2-тапсырма. Мәтінді тыңдап, музыкалық аспап түрлерінің санын графикалық кестеге сал. Тыңдалым: Аудио-видео

Топтық жұмыс: 4-тапсырма 1.Қазақтың ұлттық музыка аспаптары мұражайын жарнамалайтын мәтін қ

13 слайд
Топтық жұмыс: 4-тапсырма 1.Қазақтың ұлттық музыка аспаптары мұражайын жарнамалайтын мәтін құрастыр. 2.Мәтінде эмоционалды сөздер мен еліктеуіш сөздерді орнымен қолдан.

13 слайд

Топтық жұмыс: 4-тапсырма 1.Қазақтың ұлттық музыка аспаптары мұражайын жарнамалайтын мәтін құрастыр. 2.Мәтінде эмоционалды сөздер мен еліктеуіш сөздерді орнымен қолдан.

басы пернелері сабы (мойны )құлағы

14 слайд
басы пернелері сабы (мойны )құлағы

14 слайд

басы пернелері сабы (мойны )құлағы

Кітаппен жұмыс: Оқылым 6-тапсырма Мәтінді оқып, қай стильде (көркем әдебиет пе? публицистик

15 слайд
Кітаппен жұмыс: Оқылым 6-тапсырма Мәтінді оқып, қай стильде (көркем әдебиет пе? публицистикалық па? Ресми іс-қағаздар ма?) жазылғанын айт

15 слайд

Кітаппен жұмыс: Оқылым 6-тапсырма Мәтінді оқып, қай стильде (көркем әдебиет пе? публицистикалық па? Ресми іс-қағаздар ма?) жазылғанын айт

16 слайд

16 слайд

басы пернелері сабы (мойны )құлағы ауызы шектері

17 слайд
басы пернелері сабы (мойны )құлағы ауызы шектері

17 слайд

басы пернелері сабы (мойны )құлағы ауызы шектері

Жазылым: 9-тапсырма. Оқылым мәтінінің негізгі мазмұнын сақтап, домбыра және оның түрлері туралы жарнама жаз

18 слайд
Жазылым: 9-тапсырма. Оқылым мәтінінің негізгі мазмұнын сақтап, домбыра және оның түрлері туралы жарнама жаз

18 слайд

Жазылым: 9-тапсырма. Оқылым мәтінінің негізгі мазмұнын сақтап, домбыра және оның түрлері туралы жарнама жаз

Домбыраның құрылысы құлағы . басы пернелері сабы (мойны ) ауызы шектері кеудесі

19 слайд
Домбыраның құрылысы құлағы . басы пернелері сабы (мойны ) ауызы шектері кеудесі түп тиегі тиегі

19 слайд

Домбыраның құрылысы құлағы . басы пернелері сабы (мойны ) ауызы шектері кеудесі түп тиегі тиегі

20 слайд

20 слайд

Сабаққа рефлексия «Инсерт» тәсілі «V» «--» «+» «?» Бұрынна н білемін Менің ойлағаным а қайшы, кереғар Мен үшін жаңа

21 слайд
Сабаққа рефлексия «Инсерт» тәсілі «V» «--» «+» «?» Бұрынна н білемін     Менің ойлағаным а қайшы, кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Келісе алмаймын , білгім келеді

21 слайд

Сабаққа рефлексия «Инсерт» тәсілі «V» «--» «+» «?» Бұрынна н білемін     Менің ойлағаным а қайшы, кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Келісе алмаймын , білгім келеді

Қорытынды сөз Ұлы жазушы: М.Әуезов «Әнге әуес, күйге құмар бала жаны сұлу, өмірге ғашық болып өседі» д

22 слайд
Қорытынды сөз Ұлы жазушы: М.Әуезов «Әнге әуес, күйге құмар бала жаны сұлу, өмірге ғашық болып өседі» деген екен. Ендеше, ән мен күйге құмар болып қызығушылықтарың арта түссін деп бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз.

22 слайд

Қорытынды сөз Ұлы жазушы: М.Әуезов «Әнге әуес, күйге құмар бала жаны сұлу, өмірге ғашық болып өседі» деген екен. Ендеше, ән мен күйге құмар болып қызығушылықтарың арта түссін деп бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз.