Материалдар / Домбыра – халық мұрасы

Домбыра – халық мұрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні мұғалімдеріне арналып, жаңа бағдарлама бойынша жасалған сабақтың слайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1. Барлық білім алушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді.Мәтін тақырыбы,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері

1 слайд
1. Барлық білім алушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді.Мәтін тақырыбы,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.Оқылым және тыңдалым мәтіні бойынша жинақы мәтін жаза алады. - Өлең мағынасын ұғады. - Өзіндік ойы мен көзқарастарын жүйелі жеткізеді. Қазақ тілі Т/А. Негізгі ойды анықтау. 7.1.4.1 Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.Ж 5 .Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін (компрессия жазу) 7.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.Ұзақ мерзімді жоспар 5-бөлімі: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы 5-сабақ. Домбыра - халық мұрасы “ Жаңаөзен қаласындағы № 19 орта мектеп” мемлекеттік мекемесі Мұғалімнің аты-жөні: Янгибаева Гульжан Абжаловна 2.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Фразеологизм, мақал - мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады. Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды ажырата алады. -Еліктеуіш сөздерді, фразеологиялық тіркестерді қолдана алады. -Мәтіннің қай стильде жазылғанын анықтай алады. 3. Кейбір оқушылар орындай алады: Өзіндік ойы мен көзқарастарын жүйелі жеткізеді.Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды ажырата алады . Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады. - Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады.Сабақ мақсаты

1 слайд

1. Барлық білім алушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді.Мәтін тақырыбы,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.Оқылым және тыңдалым мәтіні бойынша жинақы мәтін жаза алады. - Өлең мағынасын ұғады. - Өзіндік ойы мен көзқарастарын жүйелі жеткізеді. Қазақ тілі Т/А. Негізгі ойды анықтау. 7.1.4.1 Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.Ж 5 .Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін (компрессия жазу) 7.3.5.1 Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.Ұзақ мерзімді жоспар 5-бөлімі: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы 5-сабақ. Домбыра - халық мұрасы “ Жаңаөзен қаласындағы № 19 орта мектеп” мемлекеттік мекемесі Мұғалімнің аты-жөні: Янгибаева Гульжан Абжаловна 2.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Фразеологизм, мақал - мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады. Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды ажырата алады. -Еліктеуіш сөздерді, фразеологиялық тіркестерді қолдана алады. -Мәтіннің қай стильде жазылғанын анықтай алады. 3. Кейбір оқушылар орындай алады: Өзіндік ойы мен көзқарастарын жүйелі жеткізеді.Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды ажырата алады . Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады. - Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады.Сабақ мақсаты

Белсенді оқу – шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Т

2 слайд
Белсенді оқу – шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Құрмет, ынтымықтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікке баулу . « Ойлан, зерделе» әдісі бойынша өлеңдегі тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс. Бірлескен оқуды ұйымдастыра отырып, белсенді оқу әдістері арқылы білім алушының өзіндік жеке көзқарасы дамиды. Іс әрекетке бағдарланған тәсіл. Білім алушы өз бетінше іздену арқылы белсенділік танытып функционалдық сауаттылығын қалыптастырады. «Еркін әңгіме» әдісі. Білім алушылар жарнама жасайды, ақпараттармен және идеялармен бөлісуде АКТ - ны қолдану дағдысын дамытады. ТКО әдісі арқылы өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды. Тірек сөздерді табады.Өзіндік ойы мен көзқарастарын айтады. Есте сақтау қабілеті дамиды.

2 слайд

Белсенді оқу – шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Құрмет, ынтымықтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікке баулу . « Ойлан, зерделе» әдісі бойынша өлеңдегі тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс. Бірлескен оқуды ұйымдастыра отырып, белсенді оқу әдістері арқылы білім алушының өзіндік жеке көзқарасы дамиды. Іс әрекетке бағдарланған тәсіл. Білім алушы өз бетінше іздену арқылы белсенділік танытып функционалдық сауаттылығын қалыптастырады. «Еркін әңгіме» әдісі. Білім алушылар жарнама жасайды, ақпараттармен және идеялармен бөлісуде АКТ - ны қолдану дағдысын дамытады. ТКО әдісі арқылы өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды. Тірек сөздерді табады.Өзіндік ойы мен көзқарастарын айтады. Есте сақтау қабілеті дамиды.

Саралап оқыту - оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс. Күрделілігі, танымдық деңгейі жағынан е

3 слайд
Саралап оқыту - оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс. Күрделілігі, танымдық деңгейі жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану арқылы білім алушының тұлғалық қасиеттері мен қабілеттерін дамыту. «Домбыра» сөзіне 5 жолды өлең шығарады Зат есім_____ ________________ Сын есім____________________ Етістік_____________________ Синоним____________________ Толық сөйлем________________   Бұл тапсырманы берудегі себебім білім алушыларға өткен сыныптардағы алған білімін толықтырып, жетілдіру үшін осы әдісті қолдандым. Осы әдіс арқылы оқушылардың сөз таптары туралы білімі айқын көрінеді. САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ “ Бұрыштар стратегиясы” «Домбыра» сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. Осы тапсырма арқылы білім алушылардың сыни ойлау қабілеті мен ой жүйріктігін байқау мақсатында, сұрақтарды тақырыпқа сай орынды құрай алу дағдыларын қалыптастыру үшін «Нағыз қазақ – қазақ емес, нағыз қазақ – домбыра» тақырыбына постер қорғау. Жоғары деңгей дағдылары қалыптасады, тақырыпты зерттейді, тұжырымдайды, өз пікірін айтады, қазіргі уақытпен байланыстырып құнды пікір айтады

3 слайд

Саралап оқыту - оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс. Күрделілігі, танымдық деңгейі жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану арқылы білім алушының тұлғалық қасиеттері мен қабілеттерін дамыту. «Домбыра» сөзіне 5 жолды өлең шығарады Зат есім_____ ________________ Сын есім____________________ Етістік_____________________ Синоним____________________ Толық сөйлем________________   Бұл тапсырманы берудегі себебім білім алушыларға өткен сыныптардағы алған білімін толықтырып, жетілдіру үшін осы әдісті қолдандым. Осы әдіс арқылы оқушылардың сөз таптары туралы білімі айқын көрінеді. САРАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ “ Бұрыштар стратегиясы” «Домбыра» сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. Осы тапсырма арқылы білім алушылардың сыни ойлау қабілеті мен ой жүйріктігін байқау мақсатында, сұрақтарды тақырыпқа сай орынды құрай алу дағдыларын қалыптастыру үшін «Нағыз қазақ – қазақ емес, нағыз қазақ – домбыра» тақырыбына постер қорғау. Жоғары деңгей дағдылары қалыптасады, тақырыпты зерттейді, тұжырымдайды, өз пікірін айтады, қазіргі уақытпен байланыстырып құнды пікір айтады

Қалыптастырушы бағалау Мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпара

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы Жиынтық бағалау Білім алу кезеңдері мен сатылары аяқталғанда болатын бағалау БЖБ, ТЖБ, ББДБЖБ Бағалау әдістері: «Бас бармақ», «Сөздік бағалау», «Смайликпен бағалау» әдістері Кері байланыс: Белгілі бір әркетті немесе оқиғаны түсіну, оған пікір,баға беру,жауапты реакция. Ауызша жүргізіледі: «Жарайсың!», «Өте жақсы!» т.б. Оқу мақсаты : Т/А. Негізгі ойды анықтау. Ж 5 .Оқылым және тыңдалым материалдар ы негізінде жинақы мәтін (компрессия жазу) Ойлау де ңгейі: білу, түсіну және қолдану Бағалау критерийі : Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырады. Жинақы мәтін жазады Тапсырма: Оқылым және тыңдалым материалда ры бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. ( Жеке жұмыс,жұпт ық жұмыс, топтық жұмыс)Әр топ бір- бірінің жұмысын бағалайды. Дескриптор: - Тірек сөздерді анықтай алады. - Өзіндік ойы мен көзқарастар ын жүйелі жеткізе біледі.Жинақ ы мәтін жазады. . Нәтижесі: Жазылым дағдысы дамиды.Жинақы мәтін жаза алады. .Критериалды бағалау Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау үдерісі

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау Мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы Жиынтық бағалау Білім алу кезеңдері мен сатылары аяқталғанда болатын бағалау БЖБ, ТЖБ, ББДБЖБ Бағалау әдістері: «Бас бармақ», «Сөздік бағалау», «Смайликпен бағалау» әдістері Кері байланыс: Белгілі бір әркетті немесе оқиғаны түсіну, оған пікір,баға беру,жауапты реакция. Ауызша жүргізіледі: «Жарайсың!», «Өте жақсы!» т.б. Оқу мақсаты : Т/А. Негізгі ойды анықтау. Ж 5 .Оқылым және тыңдалым материалдар ы негізінде жинақы мәтін (компрессия жазу) Ойлау де ңгейі: білу, түсіну және қолдану Бағалау критерийі : Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырады. Жинақы мәтін жазады Тапсырма: Оқылым және тыңдалым материалда ры бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. ( Жеке жұмыс,жұпт ық жұмыс, топтық жұмыс)Әр топ бір- бірінің жұмысын бағалайды. Дескриптор: - Тірек сөздерді анықтай алады. - Өзіндік ойы мен көзқарастар ын жүйелі жеткізе біледі.Жинақ ы мәтін жазады. . Нәтижесі: Жазылым дағдысы дамиды.Жинақы мәтін жаза алады. .Критериалды бағалау Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау үдерісі

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшамсабақ қысқа мерзімді сабақ жоспарын құруда барлық оқушыға тап

5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшамсабақ қысқа мерзімді сабақ жоспарын құруда барлық оқушыға тапсырма дайындап қамтуға ықпал етті. Практика жүзінде үйренген қалыптастырушы бағалаудың алгоритмін сабақ жоспарында тиімді қолдана аламын. Кері байланыстың әсері Тренердің кері байланысы Біліктілікті арттыру курсында тренер Ұзақбай Айжан Жұбанқызы «Орта білім мазмұнын жаңарту» бағдарламасы және оның құрылымы туралы түсіндірді. Бағдарлама Блум таксономиясына негізделіп жасалынған. Оқу мақсаттары қолжетімді тапсырмалар шынайы,нақты, құрылды.Тренер бағдарламаны іске асыру үшін қажетті педагогикалық тәсілдер мен критериалды бағалау жүйесін меңгеру керектігін айтты. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында пәндік ерекшелігіне байланысты белсенді әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы төрт тілдік дағдыны дамытуға бағытталған. Тренерден кері байланыс және дескриптор құруды үйреніп, қысқа мерзімді жоспарға тиімді қолдандым. Қысқа мерзімді жоспарды жоспарлауды дамыту жоспарым Білім алушылардың салыстыру,талдай білу дағдыларын дамыту үшін графикалық органайзерлерді қолдану арқылы өз көзқарастарын дәлелді түрде білдіруді үйретемін. Білім алушының сыни ойлау дағдыларын дамытуда зерттеу жұмыстарын жүргізуге және зерттеу әдіс- тәсілдеріне негізделген белсенді оқытуға бейімдеймін. Әріптестердің кері байланысы . Әріптестерден үйренген әдіс- тәсілдерді ықшамсабақ жоспарлауда тәжірибеме енгіздім. Әріптестерім С. және К-мен кері байланыста «Еркін әңгіме» және «Ойлан, зерделе» әдістерін ықшамсабағыма енгізіп, ұтымды қолдандым. Ықшамсабақты жоспарлауда тренер мен әріптестермен кері байланыстың көмегі мол болды.

5 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшамсабақ қысқа мерзімді сабақ жоспарын құруда барлық оқушыға тапсырма дайындап қамтуға ықпал етті. Практика жүзінде үйренген қалыптастырушы бағалаудың алгоритмін сабақ жоспарында тиімді қолдана аламын. Кері байланыстың әсері Тренердің кері байланысы Біліктілікті арттыру курсында тренер Ұзақбай Айжан Жұбанқызы «Орта білім мазмұнын жаңарту» бағдарламасы және оның құрылымы туралы түсіндірді. Бағдарлама Блум таксономиясына негізделіп жасалынған. Оқу мақсаттары қолжетімді тапсырмалар шынайы,нақты, құрылды.Тренер бағдарламаны іске асыру үшін қажетті педагогикалық тәсілдер мен критериалды бағалау жүйесін меңгеру керектігін айтты. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында пәндік ерекшелігіне байланысты белсенді әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы төрт тілдік дағдыны дамытуға бағытталған. Тренерден кері байланыс және дескриптор құруды үйреніп, қысқа мерзімді жоспарға тиімді қолдандым. Қысқа мерзімді жоспарды жоспарлауды дамыту жоспарым Білім алушылардың салыстыру,талдай білу дағдыларын дамыту үшін графикалық органайзерлерді қолдану арқылы өз көзқарастарын дәлелді түрде білдіруді үйретемін. Білім алушының сыни ойлау дағдыларын дамытуда зерттеу жұмыстарын жүргізуге және зерттеу әдіс- тәсілдеріне негізделген белсенді оқытуға бейімдеймін. Әріптестердің кері байланысы . Әріптестерден үйренген әдіс- тәсілдерді ықшамсабақ жоспарлауда тәжірибеме енгіздім. Әріптестерім С. және К-мен кері байланыста «Еркін әңгіме» және «Ойлан, зерделе» әдістерін ықшамсабағыма енгізіп, ұтымды қолдандым. Ықшамсабақты жоспарлауда тренер мен әріптестермен кері байланыстың көмегі мол болды.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ