Материалдар / Дүниетану Климат және ауа райы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниетану Климат және ауа райы

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге қосымша к\қысқа мерзімді дайындау барысында көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2020
235
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Құндылықтар Ойлау дағдыларының деңгейлері Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу Білу ,түсіну,қолдан у.

2 слайд
Құндылықтар Ойлау дағдыларының деңгейлері Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу Білу ,түсіну,қолдан у.

2 слайд

Құндылықтар Ойлау дағдыларының деңгейлері Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алу Білу ,түсіну,қолдан у.

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ҚҰРАСТЫРУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ » ӘДІСІ СУРЕТТЕРДЕН ӨЗІҢЕ ҰНАҒАН ЖЫЛ МЕЗГІЛІН ТАҢДА. ЖЫЛДЫҢ ӘР МЕЗГІЛІНДЕ БОС УАҚЫТЫҢДЫ ҚАЛА

3 слайд
ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ҚҰРАСТЫРУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ » ӘДІСІ СУРЕТТЕРДЕН ӨЗІҢЕ ҰНАҒАН ЖЫЛ МЕЗГІЛІН ТАҢДА. ЖЫЛДЫҢ ӘР МЕЗГІЛІНДЕ БОС УАҚЫТЫҢДЫ ҚАЛАЙ ӨТКІЗЕСІҢ? ӘҢГІМЕЛЕ ДЕСКРИПТОР - ДӘПТЕРДЕГІ СУРЕТ АРҚЫЛЫ ТАҢЕРТЕҢ КҮН БҰЛТТЫЛЫҒЫН ТАПТЫ. - ТҮСТЕ ЖЕЛ БАҒЫТЫН СӘЙКЕСТЕНДІРДІ; - КЕШКЕ ЖАУЫН-ШАШЫНДЫ СӘЙКЕСТЕНДІРДІ.  Дескриптор - Жыл мезгілдерін таңдады. -Әр жыл мезгілінде бос уақытын табиғатта өткізу туралы әңгімеледі 2-тапсырма.Ж.Ж. Д.ж. бүгінгі ауа райын қалай бақылайсың?Дәптердегі кесте арқылы берілген тапсырмаларды сызбамен көрсетіп, сәйкестендір Белсенді оқыту

3 слайд

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ҚҰРАСТЫРУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ » ӘДІСІ СУРЕТТЕРДЕН ӨЗІҢЕ ҰНАҒАН ЖЫЛ МЕЗГІЛІН ТАҢДА. ЖЫЛДЫҢ ӘР МЕЗГІЛІНДЕ БОС УАҚЫТЫҢДЫ ҚАЛАЙ ӨТКІЗЕСІҢ? ӘҢГІМЕЛЕ ДЕСКРИПТОР - ДӘПТЕРДЕГІ СУРЕТ АРҚЫЛЫ ТАҢЕРТЕҢ КҮН БҰЛТТЫЛЫҒЫН ТАПТЫ. - ТҮСТЕ ЖЕЛ БАҒЫТЫН СӘЙКЕСТЕНДІРДІ; - КЕШКЕ ЖАУЫН-ШАШЫНДЫ СӘЙКЕСТЕНДІРДІ.  Дескриптор - Жыл мезгілдерін таңдады. -Әр жыл мезгілінде бос уақытын табиғатта өткізу туралы әңгімеледі 2-тапсырма.Ж.Ж. Д.ж. бүгінгі ауа райын қалай бақылайсың?Дәптердегі кесте арқылы берілген тапсырмаларды сызбамен көрсетіп, сәйкестендір Белсенді оқыту

«Диалог құрастыру және қолдану» тәсіл «Ойлан , жұптас, бөліс»Саралау әдісі Менің қолымда бірнеше қима қағаздар бар.Соны жұпта

4 слайд
«Диалог құрастыру және қолдану» тәсіл «Ойлан , жұптас, бөліс»Саралау әдісі Менің қолымда бірнеше қима қағаздар бар.Соны жұпта диалог құрастыру және қолдану арқылы жазда ,күзде,көктемде және қыста балалардың іс-әрекетін айту. Дескриптор - Сурет бойынша адамдардың көктемгі еңбегін айтты. - .Жазғы еңбегін айтты - Күзгі еңбегін айтты - Қысқы еңбегін айттыБағалау әдісі: Отшаш у арқылы .

4 слайд

«Диалог құрастыру және қолдану» тәсіл «Ойлан , жұптас, бөліс»Саралау әдісі Менің қолымда бірнеше қима қағаздар бар.Соны жұпта диалог құрастыру және қолдану арқылы жазда ,күзде,көктемде және қыста балалардың іс-әрекетін айту. Дескриптор - Сурет бойынша адамдардың көктемгі еңбегін айтты. - .Жазғы еңбегін айтты - Күзгі еңбегін айтты - Қысқы еңбегін айттыБағалау әдісі: Отшаш у арқылы .

Оқу мақсатын смарт форматында жасау керек екенін білдім. Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын,топпе

5 слайд
Оқу мақсатын смарт форматында жасау керек екенін білдім. Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын,топпен және жұппен жұмыстарды тиімді ұйымдастыру бойынша тиімді кері байланыс алдым.Сабақ барысында белсенді оқу мен саралап оқыту әдістерін пайдаланудың тиімділігі мен маңыздылығын білдім. Әріптестеріммен кысқа мерзімді жоспар құру барысында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім. Әріптестеріммен бірлесе отырып, белсенді оқу мен саралап оқу әдістері бойынша әр түрлі қызықты тапсырмаларды құрастыруды үйрендім. Оқушылармен үнемі тепе – теңдікті ұстауды,еркіндік беруді; Оқытуды сапалы ету үшін жаңа тәсілдерді қолдана отырып, сабақтарымды түрлендіруді; Әріптестерімді қызықтырып, бірлесе жұмыс жасауды жоспарлаудамын. ЫҚШАМСАБАҚ

5 слайд

Оқу мақсатын смарт форматында жасау керек екенін білдім. Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын,топпен және жұппен жұмыстарды тиімді ұйымдастыру бойынша тиімді кері байланыс алдым.Сабақ барысында белсенді оқу мен саралап оқыту әдістерін пайдаланудың тиімділігі мен маңыздылығын білдім. Әріптестеріммен кысқа мерзімді жоспар құру барысында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім. Әріптестеріммен бірлесе отырып, белсенді оқу мен саралап оқу әдістері бойынша әр түрлі қызықты тапсырмаларды құрастыруды үйрендім. Оқушылармен үнемі тепе – теңдікті ұстауды,еркіндік беруді; Оқытуды сапалы ету үшін жаңа тәсілдерді қолдана отырып, сабақтарымды түрлендіруді; Әріптестерімді қызықтырып, бірлесе жұмыс жасауды жоспарлаудамын. ЫҚШАМСАБАҚ