Материалдар / Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқушыларына Ежелгі Үндістан өркениетін зерттеген кезде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
1883
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Нені көріп тұрсындар? Бұл қала қайда орналасқан деп ойлансындар? Не себепті қала қиралып түр ?

1 слайд
Нені көріп тұрсындар? Бұл қала қайда орналасқан деп ойлансындар? Не себепті қала қиралып түр ?

1 слайд

Нені көріп тұрсындар? Бұл қала қайда орналасқан деп ойлансындар? Не себепті қала қиралып түр ?

2B бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі Сабақ тақырыбы: Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жо

2 слайд
2B бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі Сабақ тақырыбы: Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті Сабақ мақсаттары: Үндістанның ежелгі өркениеттерінің ерекшеліктерін зерттеу Тарихи деректердің мазмұнын түсіну Мохенджо Даро қаласының жойылу себептерін анықтау

2 слайд

2B бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі Сабақ тақырыбы: Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті Сабақ мақсаттары: Үндістанның ежелгі өркениеттерінің ерекшеліктерін зерттеу Тарихи деректердің мазмұнын түсіну Мохенджо Даро қаласының жойылу себептерін анықтау

Өзен алқаптары өркениеттері

3 слайд
Өзен алқаптары өркениеттері

3 слайд

Өзен алқаптары өркениеттері

Уақыт сызығы 3000 2500 2000 1500 1000 500 0

4 слайд
Уақыт сызығы 3000 2500 2000 1500 1000 500 0

4 слайд

Уақыт сызығы 3000 2500 2000 1500 1000 500 0

Бейнематериалға талдау Үнді халқының дағдылары туралы не айта аласыңдар, жауапты дәлелдеңіз Қаланың күйреу себептері қанда

5 слайд
Бейнематериалға талдау Үнді халқының дағдылары туралы не айта аласыңдар, жауапты дәлелдеңіз Қаланың күйреу себептері қандай болуы мүмкін?

5 слайд

Бейнематериалға талдау Үнді халқының дағдылары туралы не айта аласыңдар, жауапты дәлелдеңіз Қаланың күйреу себептері қандай болуы мүмкін?

Сызба 1. Мохенджо Дароның жойылуының себептері Көрші тайпалар Табиғи апаттар Эпидем ия Табиғи ресурстар Қалай ойлайсы

6 слайд
Сызба 1. Мохенджо Дароның жойылуының себептері Көрші тайпалар Табиғи апаттар Эпидем ия Табиғи ресурстар Қалай ойлайсындар, Мохенджо Дароның жойылуының себептері қандай болды ?

6 слайд

Сызба 1. Мохенджо Дароның жойылуының себептері Көрші тайпалар Табиғи апаттар Эпидем ия Табиғи ресурстар Қалай ойлайсындар, Мохенджо Дароның жойылуының себептері қандай болды ?

Деректерді талдау  Бірінші дерек: арийлер туралы ақпарат  Екінші дерек: Мохенджо Даро қаласының қазба жұмыстары жүргізіліп

7 слайд
Деректерді талдау  Бірінші дерек: арийлер туралы ақпарат  Екінші дерек: Мохенджо Даро қаласының қазба жұмыстары жүргізіліп жатқан орында жасалынған фотосурет Бұл деректер Хараппа өркениетінің жойылуының себептері келтірілген болжамдардың қайсысын дәлелдей алу мүмкін?

7 слайд

Деректерді талдау  Бірінші дерек: арийлер туралы ақпарат  Екінші дерек: Мохенджо Даро қаласының қазба жұмыстары жүргізіліп жатқан орында жасалынған фотосурет Бұл деректер Хараппа өркениетінің жойылуының себептері келтірілген болжамдардың қайсысын дәлелдей алу мүмкін?

Рефлексия - не білдің,не үйрендің? - түсініксіз болған тұстар бар ма? - тағы не үйренер едің?

8 слайд
Рефлексия - не білдің,не үйрендің? - түсініксіз болған тұстар бар ма? - тағы не үйренер едің?

8 слайд

Рефлексия - не білдің,не үйрендің? - түсініксіз болған тұстар бар ма? - тағы не үйренер едің?