Экологиялық білім мен тәрбие беру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Э кологиялық білім мен
тәрбие беру ұстанымдары Тақырыбы :Баяндама
Орындаған: биология пәні мұғалімі
Меңілбекова А.А.
2015-2016 оқу жылыС.Көбеев атындағы № 56 жалпы орта мектеп
1 слайд
Э кологиялық білім мен тәрбие беру ұстанымдары Тақырыбы :Баяндама Орындаған: биология пәні мұғалімі Меңілбекова А.А. 2015-2016 оқу жылыС.Көбеев атындағы № 56 жалпы орта мектеп
2 слайд
Деңгейлік тапсырмалар
•
А . 1. Экология ғылымындағы жаңа ұғымдарды атап, мәнін анықтау
•
2. Экология ғылымының жаңа бағыттары дамуының алғышарттары
қандай болды?
•
3. Экология ғылымының дамуындағы жаратылыстану ғылымдарының
рөлі неде?
•
В. 1.Қандай экологиялық проблемаларды білесіңдер?
•
2. В.И.Вернадскийдің биосфера туралы ілімінің мәні неде?
ОЙ ҚОЗҒАУ
1. Қазақстанда қандай экологиялық заңдар қабылданған
2.Экологиялық білім және тәрбие берудің қажеттілігі
неде?
3.Экологиялық білім немен негізделеді
2 слайд
Деңгейлік тапсырмалар • А . 1. Экология ғылымындағы жаңа ұғымдарды атап, мәнін анықтау • 2. Экология ғылымының жаңа бағыттары дамуының алғышарттары қандай болды? • 3. Экология ғылымының дамуындағы жаратылыстану ғылымдарының рөлі неде? • В. 1.Қандай экологиялық проблемаларды білесіңдер? • 2. В.И.Вернадскийдің биосфера туралы ілімінің мәні неде? ОЙ ҚОЗҒАУ 1. Қазақстанда қандай экологиялық заңдар қабылданған 2.Экологиялық білім және тәрбие берудің қажеттілігі неде? 3.Экологиялық білім немен негізделеді
3 слайд
Экологиялық білім беру
•
Экологиялық білім беру - бұл табиғатты пайдаланудың дайындау, іргелі
негіздері ретінде жалпы экологияның теориясы мен практикасын игеруге
бағытталған оқыту жүйесі. Ол табиғатты қорғаудың теориясы мен
практикасын игеруге бағытталған оқыту жүйесі - табиғатты қорғау
білімімен тығыз байланысты. Экологиялық білім - қоршаған ортаны қорғау
үшін қажетті білімді, әдетті, ептілікті, икемдікті қамтиды. Экологиялық
тәрбие мен білім берудің кешендік принципі бойынша, әртүрлі екі процестің
ғылыми негізделген әдістемелік талаптарды ескере отырып адамдардың
санасына бірлесіп кешенді әсер Экологиялық тәрбие мен білім берудің негізгі
мақсаты - қоғамдық сананы экологизациялау болып табылады.
•
Экология міндеті - адамның тіршілік барысында қалыптасатын рухани
ортасын сақтау.
3 слайд
Экологиялық білім беру • Экологиялық білім беру - бұл табиғатты пайдаланудың дайындау, іргелі негіздері ретінде жалпы экологияның теориясы мен практикасын игеруге бағытталған оқыту жүйесі. Ол табиғатты қорғаудың теориясы мен практикасын игеруге бағытталған оқыту жүйесі - табиғатты қорғау білімімен тығыз байланысты. Экологиялық білім - қоршаған ортаны қорғау үшін қажетті білімді, әдетті, ептілікті, икемдікті қамтиды. Экологиялық тәрбие мен білім берудің кешендік принципі бойынша, әртүрлі екі процестің ғылыми негізделген әдістемелік талаптарды ескере отырып адамдардың санасына бірлесіп кешенді әсер Экологиялық тәрбие мен білім берудің негізгі мақсаты - қоғамдық сананы экологизациялау болып табылады. • Экология міндеті - адамның тіршілік барысында қалыптасатын рухани ортасын сақтау.
4 слайд
Экологиялық тәрбие
•
Азаматтардың саналық деңгейінің артуына, табиғатқа
қарым-қатынасының өзгеруіне, табиғат ресурстарына
ұқыптылықпен, үнемшілікпен қарауға, оның жай-күйіне жаны
ашып қарауға, табиғи ортада өзін өнегелі ұстауға әсер
етеді. Экологиялық тәрбие қоғамдық өмірдің барлық
салаларын қамтып бірнеше деңгейлерде жүргізілуі керек.
Ата-аналары мен балалары өздерінің зерттеулерінің
нәтижелері бойынша, қоршаған ортаға ешқандай жамандық
жасамай-ақ тіршілік ортасына белгілі бір дәрежеде зиян
тигізіп жатқанымызды байқауға болады: қайта қалпына
келмейтін табиғи ресурстарды оңды-солды шашудамыз,
суды, ауаны ластаудамыз, көптеген тұрмыстық
қоқыстарды шығарып жатырмыз.
4 слайд
Экологиялық тәрбие • Азаматтардың саналық деңгейінің артуына, табиғатқа қарым-қатынасының өзгеруіне, табиғат ресурстарына ұқыптылықпен, үнемшілікпен қарауға, оның жай-күйіне жаны ашып қарауға, табиғи ортада өзін өнегелі ұстауға әсер етеді. Экологиялық тәрбие қоғамдық өмірдің барлық салаларын қамтып бірнеше деңгейлерде жүргізілуі керек. Ата-аналары мен балалары өздерінің зерттеулерінің нәтижелері бойынша, қоршаған ортаға ешқандай жамандық жасамай-ақ тіршілік ортасына белгілі бір дәрежеде зиян тигізіп жатқанымызды байқауға болады: қайта қалпына келмейтін табиғи ресурстарды оңды-солды шашудамыз, суды, ауаны ластаудамыз, көптеген тұрмыстық қоқыстарды шығарып жатырмыз.
5 слайд
Экологиялық сауаттылық
•
Экологиялық білімді игере
отырып, табиғат қорларын
тиімді пайдалануға жол ашу
5 слайд
Экологиялық сауаттылық • Экологиялық білімді игере отырып, табиғат қорларын тиімді пайдалануға жол ашу
6 слайд
«Құпия сандар нені
білдіреді?»
1996 2002
1999
1997
6 слайд
«Құпия сандар нені білдіреді?» 1996 2002 1999 1997
7 слайд
Қорытындылау
•
-- Экологиялық білім мен тәрбие беру қажет пе?
•
- Эколог мамандары не үшін қажет болды?
•
- Ғылыми конференциялар қай жылдары өтті?
7 слайд
Қорытындылау • -- Экологиялық білім мен тәрбие беру қажет пе? • - Эколог мамандары не үшін қажет болды? • - Ғылыми конференциялар қай жылдары өтті?
8 слайд
1. К.Нурушев Экологиялық білім 2001ж.
2. БейсеноваЖ.Шілдебаев Экология
2004ж.
3. Р.Сәтімбеков, Р.Әлімқұлова,
Ж.Шілдебаев Биология 11 класс 2007ж.
8 слайд
1. К.Нурушев Экологиялық білім 2001ж. 2. БейсеноваЖ.Шілдебаев Экология 2004ж. 3. Р.Сәтімбеков, Р.Әлімқұлова, Ж.Шілдебаев Биология 11 класс 2007ж.