Материалдар / Электр тізбегі және құрамды бөліктері, ток күші, кернеу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Электр тізбегі және құрамды бөліктері, ток күші, кернеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
мақсаты:1.Токтың әсері және түрлерін білу. 2.Электр тізбегі қандай элементтерден тұратынын білу. 3.Электр тізбегі элементтерінің атаулары мен шартты белгілерін қолдануды білу. 4.Электр схемасының сұлбаларын салуда қолданылатын элементтердің ерекшеліктерін сипаттау. 5.Ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, өлшем бірліктерін, оларды өлшейтін құралдарын анықтау. 6.Ток күші мен кернеудің формулаларын түрлендре отырып, есептер шығаруда қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
594
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Электр тізбегі және құрамды бөліктері, ток күші, кернеу. Оқу мақсаты: 8.4.2.2-электр схемасын графикалық бей

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Электр тізбегі және құрамды бөліктері, ток күші, кернеу. Оқу мақсаты: 8.4.2.2-электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолдану. 8.4.2.3-ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, олардың өлшем бірліктерін түсіндіру. Сабақ мақсаты: 1.Токтың әсері және түрлерін білу. 2.Электр тізбегі қандай элементтерден тұратынын білу. 3. Электр тізбегі элементтерінің атаулары мен шартты белгілерін қолдануды білу . 4. Электр схемасының сұлбаларын салуда қолданылатын элементтердің ерекшеліктерін сипаттау. 5.Ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, өлшем бірліктерін, оларды өлшейтін құралдарын анықтау. 6.Ток күші мен кернеудің формулаларын түрлендре отырып, есептер шығаруда қолдану. Бағалау критерийі: 1.Өткізгіштегі электр т огының әсерлерін және оның түрлерін біледі. 2.Электр тізбегі және э лектр тізбегі элементтерінің атаулары мен шартты белгілерін қолдануды біледі . 3.Электр схемасының сұлбаларын салады. 4.Электр схемасындағы қолданылатын элементтердің ерекшеліктерін сипаттайды. 5.Ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, өлшем бірліктерін, өлшейтін құралдарын анықтайды. 6.Ток күші мен кернеудің формулаларын түсіне отырып, есептер шығаруда қолданады. Физика пәнінің мұғалімі: Алимова Феруза Давронқызы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Электр тізбегі және құрамды бөліктері, ток күші, кернеу. Оқу мақсаты: 8.4.2.2-электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолдану. 8.4.2.3-ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, олардың өлшем бірліктерін түсіндіру. Сабақ мақсаты: 1.Токтың әсері және түрлерін білу. 2.Электр тізбегі қандай элементтерден тұратынын білу. 3. Электр тізбегі элементтерінің атаулары мен шартты белгілерін қолдануды білу . 4. Электр схемасының сұлбаларын салуда қолданылатын элементтердің ерекшеліктерін сипаттау. 5.Ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, өлшем бірліктерін, оларды өлшейтін құралдарын анықтау. 6.Ток күші мен кернеудің формулаларын түрлендре отырып, есептер шығаруда қолдану. Бағалау критерийі: 1.Өткізгіштегі электр т огының әсерлерін және оның түрлерін біледі. 2.Электр тізбегі және э лектр тізбегі элементтерінің атаулары мен шартты белгілерін қолдануды біледі . 3.Электр схемасының сұлбаларын салады. 4.Электр схемасындағы қолданылатын элементтердің ерекшеліктерін сипаттайды. 5.Ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, өлшем бірліктерін, өлшейтін құралдарын анықтайды. 6.Ток күші мен кернеудің формулаларын түсіне отырып, есептер шығаруда қолданады. Физика пәнінің мұғалімі: Алимова Феруза Давронқызы

Белсенді оқу әдістері « Сіз қаншалықты сенесіз? » әдісі арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу « Деректердің графикалық о

2 слайд
Белсенді оқу әдістері « Сіз қаншалықты сенесіз? » әдісі арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу « Деректердің графикалық органайзерлері » әдісі арқылы электр тізбегі элементтеріне сипаттама беру«Денотатты граф» әдісі арқылы жеке жұмыс жасау.«Джигсо» әдісі арқылы топтық жұмыс жасау « Меннен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау  

2 слайд

Белсенді оқу әдістері « Сіз қаншалықты сенесіз? » әдісі арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу « Деректердің графикалық органайзерлері » әдісі арқылы электр тізбегі элементтеріне сипаттама беру«Денотатты граф» әдісі арқылы жеке жұмыс жасау.«Джигсо» әдісі арқылы топтық жұмыс жасау « Меннен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау  

Тапсырма Сараланған мақсатты ескере отырып оқушылардың қажетілігіне қарай және оңайдан күрделіге қарай тапсырмалар беремін

3 слайд
Тапсырма Сараланған мақсатты ескере отырып оқушылардың қажетілігіне қарай және оңайдан күрделіге қарай тапсырмалар беремін Қорытынды «Меннен сұрақ, сеннен жауап» «Джигсо» Диалог және қолдау көрсету «Сіз қаншалықты сенесіз» «Деректердің графикалық органайзерлері» Бағалау Ауызша. Басбармақ. Екі жұлдыз, бір тілек. Фигуралар. Топта сарапшының бағалау. «Тазалық» кері байланысы Қарқын « Денотатты граф »Саралау тәсілдері

3 слайд

Тапсырма Сараланған мақсатты ескере отырып оқушылардың қажетілігіне қарай және оңайдан күрделіге қарай тапсырмалар беремін Қорытынды «Меннен сұрақ, сеннен жауап» «Джигсо» Диалог және қолдау көрсету «Сіз қаншалықты сенесіз» «Деректердің графикалық органайзерлері» Бағалау Ауызша. Басбармақ. Екі жұлдыз, бір тілек. Фигуралар. Топта сарапшының бағалау. «Тазалық» кері байланысы Қарқын « Денотатты граф »Саралау тәсілдері

Бағалау критерийі: Дескриптор Тапсырма Бағалау 1 топ: Қолшамның ток күші 200 мА. Қолшам 12 мин жұмыс жасағанда шиыршықтың кө

4 слайд
Бағалау критерийі: Дескриптор Тапсырма Бағалау 1 топ: Қолшамның ток күші 200 мА. Қолшам 12 мин жұмыс жасағанда шиыршықтың көлденең қимасынан қанша электрон өткен? Элементар заряд e = 1,6 · 10 -19 Кл-ға тең. 2 топ: График бойынша өткізгіштегі ток күшін табыңдар. 3 топ: Электрплита 15 мин жұмыс жасаған. Плитаның ток күші 2,5 А болса, оның шиыршығының көлденең қимасы арқылы қанша заряд өткен? 4 топ: 220 В кернеудегі шам қылының көлденең қимасы арқылы 400 Кл заряд өткен. Электр өрісінің жұмысын анықтаңдар. р?1.Өткізгіштегі электр т огының әсерлерін және оның түрлерін біледі. 2.Электр тізбегі және э лектр тізбегі элементтерінің атаулары мен шартты белгілерін қолдануды біледі . 3.Электр схемасының сұлбаларын салады. 4.Электр схемасындағы қолданылатын элементтердің ерекшеліктерін сипаттайды. 5.Ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, өлшем бірліктерін, өлшейтін құралдарын анықтайды. 6.Ток күші мен кернеудің формулаларын түсіне отырып, есептер шығаруда қолданады. 1. Есептің мәтінін оқып, түсінді. 2. Есептің берілгенін жазып, ХБЖ-де түрлендірді. 3.Керекті формулаларды қолданып, есептің шешімін тапты. Оқушыларды фигуралар арқылы бағалаймын .

4 слайд

Бағалау критерийі: Дескриптор Тапсырма Бағалау 1 топ: Қолшамның ток күші 200 мА. Қолшам 12 мин жұмыс жасағанда шиыршықтың көлденең қимасынан қанша электрон өткен? Элементар заряд e = 1,6 · 10 -19 Кл-ға тең. 2 топ: График бойынша өткізгіштегі ток күшін табыңдар. 3 топ: Электрплита 15 мин жұмыс жасаған. Плитаның ток күші 2,5 А болса, оның шиыршығының көлденең қимасы арқылы қанша заряд өткен? 4 топ: 220 В кернеудегі шам қылының көлденең қимасы арқылы 400 Кл заряд өткен. Электр өрісінің жұмысын анықтаңдар. р?1.Өткізгіштегі электр т огының әсерлерін және оның түрлерін біледі. 2.Электр тізбегі және э лектр тізбегі элементтерінің атаулары мен шартты белгілерін қолдануды біледі . 3.Электр схемасының сұлбаларын салады. 4.Электр схемасындағы қолданылатын элементтердің ерекшеліктерін сипаттайды. 5.Ток күшінің, кернеудің физикалық мағынасын, өлшем бірліктерін, өлшейтін құралдарын анықтайды. 6.Ток күші мен кернеудің формулаларын түсіне отырып, есептер шығаруда қолданады. 1. Есептің мәтінін оқып, түсінді. 2. Есептің берілгенін жазып, ХБЖ-де түрлендірді. 3.Керекті формулаларды қолданып, есептің шешімін тапты. Оқушыларды фигуралар арқылы бағалаймын .