Материалдар / Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс жүйесінің маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс жүйесінің маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектеп логопед мамандарына ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған презентация ретінде пайдалануға болады. Мұнда жалпы ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған жұмыс жүйесі туралы маңызды ақпараттар берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2022
1223
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалім-логопед: Айжігітова Г. А Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс жүйесінің маңы

1 слайд
Мұғалім-логопед: Айжігітова Г. А Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс жүйесінің маңызы Тақырыбы:

1 слайд

Мұғалім-логопед: Айжігітова Г. А Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс жүйесінің маңызы Тақырыбы:

 Ерекше білім беру мүмкіндігі шектеулі адамға қоғамның толыққанды мүшесі ретінде сезінуге, өз жолын тауып, басқаларға пайда

2 слайд
 Ерекше білім беру мүмкіндігі шектеулі адамға қоғамның толыққанды мүшесі ретінде сезінуге, өз жолын тауып, басқаларға пайдалы болуға мүмкіндік береді.  Мүгедектер санатына жатпайтын адамдар мүгедек балалармен бірге білім алып, мейірімділікке, төзімділікке үйренеді, қажеттіліктер мен мүмкіндіктерді түсінеді, өзімшілдікке бой алдырмай, әлемге деген оң көзқарасы қалыптасады.

2 слайд

 Ерекше білім беру мүмкіндігі шектеулі адамға қоғамның толыққанды мүшесі ретінде сезінуге, өз жолын тауып, басқаларға пайдалы болуға мүмкіндік береді.  Мүгедектер санатына жатпайтын адамдар мүгедек балалармен бірге білім алып, мейірімділікке, төзімділікке үйренеді, қажеттіліктер мен мүмкіндіктерді түсінеді, өзімшілдікке бой алдырмай, әлемге деген оң көзқарасы қалыптасады.

Ерекше білім берудің негізгі принциптері 1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жеті

3 слайд
Ерекше білім берудің негізгі принциптері 1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. 3. Әрбір адам қарым – қатынасқа құқылы. 4. Барлық адам бір - біріне қажет. 5. Білім шынайы қарым – қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6. Барлық адамдар құрбы –құрдастырының қолдауы мен достығын қажет етеді. 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету- өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асырады. 8. Жан–жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.  

3 слайд

Ерекше білім берудің негізгі принциптері 1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады. 2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. 3. Әрбір адам қарым – қатынасқа құқылы. 4. Барлық адам бір - біріне қажет. 5. Білім шынайы қарым – қатынас шеңберінде жүзеге асады. 6. Барлық адамдар құрбы –құрдастырының қолдауы мен достығын қажет етеді. 7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету- өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асырады. 8. Жан–жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.  

Ерекше білім берудің жолы

4 слайд
Ерекше білім берудің жолы

4 слайд

Ерекше білім берудің жолы

5 слайд

5 слайд

Э м о ц и о н а л ь д ы - т ұ л ғ а л ы қ д а м у ы н д а ғ ы б ұ з ы л у л а р д ы т ү з е т уБ а л а н ы ң т і л і

6 слайд
Э м о ц и о н а л ь д ы - т ұ л ғ а л ы қ д а м у ы н д а ғ ы б ұ з ы л у л а р д ы т ү з е т уБ а л а н ы ң т і л і н д а м ы т у ү ш і н ө з і қ а ж е т д е г е н ә д і с т і п а й д а л а н у ыО қ у ш ы ғ а қ о я т ы н т а л а п т а р б а л а н ы ң м ү м к і н ш і л і г і н е с а й б о л у ыТ і л д а м ы т у д а ж а ң ы л т п а ш , м а қ а л – м ә т е л , ө л е ң д е р , ш а ғ ы н ә ң г і м е л е р т а ң д а л ы п а л ы н у ыО қ у м а т е р и а л ы н ы ң к ү р д е л і л і г і , о р ы н д а л а т ы н ж а т т ы ғ у ж ұ м ы с т а р ы , б а л а н ы ң ұ ғ ы м ы н а т а н ы с , ж е ң і л б о л у ы Түзету әрекеттерінің негізгі бағыттары

6 слайд

Э м о ц и о н а л ь д ы - т ұ л ғ а л ы қ д а м у ы н д а ғ ы б ұ з ы л у л а р д ы т ү з е т уБ а л а н ы ң т і л і н д а м ы т у ү ш і н ө з і қ а ж е т д е г е н ә д і с т і п а й д а л а н у ыО қ у ш ы ғ а қ о я т ы н т а л а п т а р б а л а н ы ң м ү м к і н ш і л і г і н е с а й б о л у ыТ і л д а м ы т у д а ж а ң ы л т п а ш , м а қ а л – м ә т е л , ө л е ң д е р , ш а ғ ы н ә ң г і м е л е р т а ң д а л ы п а л ы н у ыО қ у м а т е р и а л ы н ы ң к ү р д е л і л і г і , о р ы н д а л а т ы н ж а т т ы ғ у ж ұ м ы с т а р ы , б а л а н ы ң ұ ғ ы м ы н а т а н ы с , ж е ң і л б о л у ы Түзету әрекеттерінің негізгі бағыттары

Логопедиялық зерттеу жұмыстары  Логикалық ойлау қабілеті  Сөйлеу мүшелерінің құрылысы  Артикуляциялық жаттығуларды орынд

7 слайд
Логопедиялық зерттеу жұмыстары  Логикалық ойлау қабілеті  Сөйлеу мүшелерінің құрылысы  Артикуляциялық жаттығуларды орындауы  Фонетикалық түсінігі  Әр түрлі буындардан тұратын сөздерді айту  Сөздік қоры  Есептеу операциясы  Жалпы моториканы тексеру  Қолдың ұсақ моторикасы  Дыбыс айту қабілеті  Байланыстырып сөйлеуі 

7 слайд

Логопедиялық зерттеу жұмыстары  Логикалық ойлау қабілеті  Сөйлеу мүшелерінің құрылысы  Артикуляциялық жаттығуларды орындауы  Фонетикалық түсінігі  Әр түрлі буындардан тұратын сөздерді айту  Сөздік қоры  Есептеу операциясы  Жалпы моториканы тексеру  Қолдың ұсақ моторикасы  Дыбыс айту қабілеті  Байланыстырып сөйлеуі 

 Артикуляциялық тілге арналған жаттығулар  Тыныс алу жаттығулары  Қол моторикасын дамытуға арналған жұмыс түрлері  Логикалық

8 слайд
 Артикуляциялық тілге арналған жаттығулар  Тыныс алу жаттығулары  Қол моторикасын дамытуға арналған жұмыс түрлері  Логикалық дамыту-түзету жаттығулары  Әріптік-буындық-дыбыстық талдауға арналған жаттығулар  Танымдық жаттығулар  Оқулықпен жұмыс, сөздік диктанттар, тіл ұстарту т.б жұмыстар жүргізіледіЛогопедиялық түзете-дамыту жұмыстары

8 слайд

 Артикуляциялық тілге арналған жаттығулар  Тыныс алу жаттығулары  Қол моторикасын дамытуға арналған жұмыс түрлері  Логикалық дамыту-түзету жаттығулары  Әріптік-буындық-дыбыстық талдауға арналған жаттығулар  Танымдық жаттығулар  Оқулықпен жұмыс, сөздік диктанттар, тіл ұстарту т.б жұмыстар жүргізіледіЛогопедиялық түзете-дамыту жұмыстары

ЕББҚ оқушыларға толтырылатын құжаттар ЖАДЫНАМА  Мұқаба (аты-жөні жазылған)  Оқушы туралы мәлімет  Қалалық ПМПК қорытындысы 

9 слайд
ЕББҚ оқушыларға толтырылатын құжаттар ЖАДЫНАМА  Мұқаба (аты-жөні жазылған)  Оқушы туралы мәлімет  Қалалық ПМПК қорытындысы  Туу туралы куәлігі  Оқушының 3*4 суреті  ЖББ мектептің ЕББҚ балаларды тіркеу журналы (бұйрығы)  ҚР- ның ЕББ ұйымдастыру туралы мемлекеттік қызметінің стандарты  Ерекше білім берудің негізгі 8 принциптері  Ата-анасы туралы мәлімет  Оқушының ата-анасына арналған сауалнама  Оқушыға психологиялық-педагогикалық мінездеме  Оқушыға логопед, дефектолог (барған жағдайда) зерттеу тұжырымдамасы  Оқушының бақылау картасы  Оқушының ата-анасымен байланыс дәптері  I-II жартыжылдық бойынша қорытынды есебі

9 слайд

ЕББҚ оқушыларға толтырылатын құжаттар ЖАДЫНАМА  Мұқаба (аты-жөні жазылған)  Оқушы туралы мәлімет  Қалалық ПМПК қорытындысы  Туу туралы куәлігі  Оқушының 3*4 суреті  ЖББ мектептің ЕББҚ балаларды тіркеу журналы (бұйрығы)  ҚР- ның ЕББ ұйымдастыру туралы мемлекеттік қызметінің стандарты  Ерекше білім берудің негізгі 8 принциптері  Ата-анасы туралы мәлімет  Оқушының ата-анасына арналған сауалнама  Оқушыға психологиялық-педагогикалық мінездеме  Оқушыға логопед, дефектолог (барған жағдайда) зерттеу тұжырымдамасы  Оқушының бақылау картасы  Оқушының ата-анасымен байланыс дәптері  I-II жартыжылдық бойынша қорытынды есебі

Түзету сабақтарынан көрініс

10 слайд
Түзету сабақтарынан көрініс

10 слайд

Түзету сабақтарынан көрініс

Тыныс алу жаттығулары

11 слайд
Тыныс алу жаттығулары

11 слайд

Тыныс алу жаттығулары

Ұсақ-қол моторикасын дамыту жаттығулары

12 слайд
Ұсақ-қол моторикасын дамыту жаттығулары

12 слайд

Ұсақ-қол моторикасын дамыту жаттығулары

“ Құм терапиясы” ойыны

13 слайд
“ Құм терапиясы” ойыны

13 слайд

“ Құм терапиясы” ойыны

Мидың жарты шарларын дамыту жаттығулары

14 слайд
Мидың жарты шарларын дамыту жаттығулары

14 слайд

Мидың жарты шарларын дамыту жаттығулары

Танымдық ойындар

15 слайд
Танымдық ойындар

15 слайд

Танымдық ойындар

 Қорыта айтқанда, ерекше білім беру арқылы мүмкіндігі шектеулі балаларды оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сү

16 слайд
   Қорыта айтқанда, ерекше білім беру арқылы мүмкіндігі шектеулі балаларды оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру мүмкіншілігін қалыптастырамыз. Осы бағытты білім беру жүйесіне енгізу арқылы оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке, қайырымдылыққа тәрбиелей аламыз.

16 слайд

   Қорыта айтқанда, ерекше білім беру арқылы мүмкіндігі шектеулі балаларды оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру мүмкіншілігін қалыптастырамыз. Осы бағытты білім беру жүйесіне енгізу арқылы оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке, қайырымдылыққа тәрбиелей аламыз.

Назарларыңызға рақмет!

17 слайд
Назарларыңызға рақмет!

17 слайд

Назарларыңызға рақмет!