Материалдар / Есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздар арасында тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Желтоқсан 2018
291
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Есептер шығару Мақсаттары: • 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. •2.5.1.1. Екі амал

1 слайд
Тақырыбы: Есептер шығару Мақсаттары: • 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. •2.5.1.1. Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу. •2.5.1.7. Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару. •2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару.

1 слайд

Тақырыбы: Есептер шығару Мақсаттары: • 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану. •2.5.1.1. Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу. •2.5.1.7. Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару. •2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару.

1.Оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық дайындық. 3.Оқушыларды топқа бөлу

2 слайд
1.Оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық дайындық. 3.Оқушыларды топқа бөлу

2 слайд

1.Оқушыларды түгендеу. 2.Психологиялық дайындық. 3.Оқушыларды топқа бөлу

(бір нәрседен хабардар болыңыз, еске түсіріңіз) ІІ.Қызығушылықты ояту кезеңі 1.Өткен сабақты бекіту. (№ 8 есеп) “Тексері

3 слайд
(бір нәрседен хабардар болыңыз, еске түсіріңіз) ІІ.Қызығушылықты ояту кезеңі 1.Өткен сабақты бекіту. (№ 8 есеп) “Тексеріп көр” әдісі.

3 слайд

(бір нәрседен хабардар болыңыз, еске түсіріңіз) ІІ.Қызығушылықты ояту кезеңі 1.Өткен сабақты бекіту. (№ 8 есеп) “Тексеріп көр” әдісі.

800-500=300 200+400=600 200+200= 400 600+400=1000 800-300=500 400+400=800 500+500=1000 1000-2

4 слайд
800-500=300 200+400=600 200+200= 400 600+400=1000 800-300=500 400+400=800 500+500=1000 1000-200=800 300+300=600 “ТЕКСЕРІП КӨР”

4 слайд

800-500=300 200+400=600 200+200= 400 600+400=1000 800-300=500 400+400=800 500+500=1000 1000-200=800 300+300=600 “ТЕКСЕРІП КӨР”

(өз түсініктеріңіз негізінде әрекет етіңіз) 1.Оқулықпен жұмыс № 1 а) ә) 2.Электронды оқулықпен жұмыс Қосылғыш 510 7

5 слайд
(өз түсініктеріңіз негізінде әрекет етіңіз) 1.Оқулықпен жұмыс № 1 а) ә) 2.Электронды оқулықпен жұмыс Қосылғыш 510 7 Қосылғыш 97 9 Қосындының мәні Азайғыш 5+9 10+77+9 Азайтқыш 8 9 6 Айырманың мәні мәні

5 слайд

(өз түсініктеріңіз негізінде әрекет етіңіз) 1.Оқулықпен жұмыс № 1 а) ә) 2.Электронды оқулықпен жұмыс Қосылғыш 510 7 Қосылғыш 97 9 Қосындының мәні Азайғыш 5+9 10+77+9 Азайтқыш 8 9 6 Айырманың мәні мәні

(білімді қолданыңыз) Дәптермен жұмыс № 1 Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, оны əртүрлі тəсілмен шығар. Қызыл – 54 шар

6 слайд
(білімді қолданыңыз) Дәптермен жұмыс № 1 Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, оны əртүрлі тəсілмен шығар. Қызыл – 54 шар Көк – 23 шар Ұшып кетті – 10 шар Қалды-? Шешуі: 1) 2) 3) Жауабы: Өз жұмысын бағалау № 2 “Ойлан! Бірік! Талқыла!” әдісі (топтық жұмыс)

6 слайд

(білімді қолданыңыз) Дәптермен жұмыс № 1 Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастырып, оны əртүрлі тəсілмен шығар. Қызыл – 54 шар Көк – 23 шар Ұшып кетті – 10 шар Қалды-? Шешуі: 1) 2) 3) Жауабы: Өз жұмысын бағалау № 2 “Ойлан! Бірік! Талқыла!” әдісі (топтық жұмыс)

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

(ақпаратты немесе идеяларды жаңа нәрсеге жинақтаңыз) 1.№ 3, № 4 есептерді шығару, жетістік жолағын белгі

9 слайд
(ақпаратты немесе идеяларды жаңа нәрсеге жинақтаңыз) 1.№ 3, № 4 есептерді шығару, жетістік жолағын белгілеу.

9 слайд

(ақпаратты немесе идеяларды жаңа нәрсеге жинақтаңыз) 1.№ 3, № 4 есептерді шығару, жетістік жолағын белгілеу.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

10 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

“Табыс баспалдағы” әдісі

11 слайд
“Табыс баспалдағы” әдісі

11 слайд

“Табыс баспалдағы” әдісі

Бағалау Үй тапсырмасы № 6 (25 б)

12 слайд
Бағалау Үй тапсырмасы № 6 (25 б)

12 слайд

Бағалау Үй тапсырмасы № 6 (25 б)