Материалдар / Есептерді шешуде координаталарды қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептерді шешуде координаталарды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін деп бір адам қолына көбелек ұстап тұрып сұрайды: «Көбелек тірі ме, әлде өлі ме?» Егер тірі десе еземін, егер өлі десе қолымнан ұшырамын деп жоспарлайды. Данышпан «Бәріде өз қолыңда» деп жауап берді. Сіздің біліміңізде сіздің қолыңызда. Дәлелдейік сабақта бұрынғы білетін тақырыбымыздан жаңа мәлімет алаламыз ба әлде жоқ па? Дайынбіз ғой. тікбұрышты координата жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдалана білуге үйрету және білім дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2019
641
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Есептерді шешуде координаталарды қолдану (8сынып)

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Есептерді шешуде координаталарды қолдану (8сынып)

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Есептерді шешуде координаталарды қолдану (8сынып)

оқушыларға берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі оқушыларға берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі н

2 слайд
оқушыларға берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі оқушыларға берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру.шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру. оқушыларды алғырлыққа, ұқыптылыққа,формулаларды пайдалану оқушыларды алғырлыққа, ұқыптылыққа,формулаларды пайдалану арқылы жүйелікке, нақтылыққа, жетістігін бағалай білуге тәрбиелеуарқылы жүйелікке, нақтылыққа, жетістігін бағалай білуге тәрбиелеу оқушыларды тікбұрышты координата жүйесінде екі нүктенің оқушыларды тікбұрышты координата жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдалана білуге үйрету және арақашықтығын табу формуласын пайдалана білуге үйрету және білім дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.білім дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

2 слайд

оқушыларға берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі оқушыларға берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру.шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру. оқушыларды алғырлыққа, ұқыптылыққа,формулаларды пайдалану оқушыларды алғырлыққа, ұқыптылыққа,формулаларды пайдалану арқылы жүйелікке, нақтылыққа, жетістігін бағалай білуге тәрбиелеуарқылы жүйелікке, нақтылыққа, жетістігін бағалай білуге тәрбиелеу оқушыларды тікбұрышты координата жүйесінде екі нүктенің оқушыларды тікбұрышты координата жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдалана білуге үйрету және арақашықтығын табу формуласын пайдалана білуге үйрету және білім дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.білім дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Биология,физика,математика,тарих,әдебиет,химия,сурет,сызуБиология,физика,математика,тарих,әдебиет,химия,сурет,сызу демонстр

3 слайд
Биология,физика,математика,тарих,әдебиет,химия,сурет,сызуБиология,физика,математика,тарих,әдебиет,химия,сурет,сызу демонстрациялық баяндау; сұрақ-жауап; дамыта-деңгейлеп оқыту.демонстрациялық баяндау; сұрақ-жауап; дамыта-деңгейлеп оқыту. зерттеу сабағызерттеу сабағы Биоинформатика және синергетикаБиоинформатика және синергетика

3 слайд

Биология,физика,математика,тарих,әдебиет,химия,сурет,сызуБиология,физика,математика,тарих,әдебиет,химия,сурет,сызу демонстрациялық баяндау; сұрақ-жауап; дамыта-деңгейлеп оқыту.демонстрациялық баяндау; сұрақ-жауап; дамыта-деңгейлеп оқыту. зерттеу сабағызерттеу сабағы Биоинформатика және синергетикаБиоинформатика және синергетика

Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін деп бір адам Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін д

4 слайд
Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін деп бір адам Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін деп бір адам қолына көбелек ұстап тұрып сұрайды: «Көбелек тірі ме, әлде өлі ме?» қолына көбелек ұстап тұрып сұрайды: «Көбелек тірі ме, әлде өлі ме?» Егер тірі десе еземін, егер өлі десе қолымнан ұшырамын деп Егер тірі десе еземін, егер өлі десе қолымнан ұшырамын деп жоспарлайды. Данышпан «Бәріде өз қолыңда» деп жауап берді. Сіздің жоспарлайды. Данышпан «Бәріде өз қолыңда» деп жауап берді. Сіздің біліміңізде сіздің қолыңызда. Дәлелдейік сабақта бұрынғы білетін біліміңізде сіздің қолыңызда. Дәлелдейік сабақта бұрынғы білетін тақырыбымыздан жаңа мәлімет алаламыз ба әлде жоқ па?тақырыбымыздан жаңа мәлімет алаламыз ба әлде жоқ па? Дайынбіз ғой.Дайынбіз ғой.

4 слайд

Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін деп бір адам Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін деп бір адам қолына көбелек ұстап тұрып сұрайды: «Көбелек тірі ме, әлде өлі ме?» қолына көбелек ұстап тұрып сұрайды: «Көбелек тірі ме, әлде өлі ме?» Егер тірі десе еземін, егер өлі десе қолымнан ұшырамын деп Егер тірі десе еземін, егер өлі десе қолымнан ұшырамын деп жоспарлайды. Данышпан «Бәріде өз қолыңда» деп жауап берді. Сіздің жоспарлайды. Данышпан «Бәріде өз қолыңда» деп жауап берді. Сіздің біліміңізде сіздің қолыңызда. Дәлелдейік сабақта бұрынғы білетін біліміңізде сіздің қолыңызда. Дәлелдейік сабақта бұрынғы білетін тақырыбымыздан жаңа мәлімет алаламыз ба әлде жоқ па?тақырыбымыздан жаңа мәлімет алаламыз ба әлде жоқ па? Дайынбіз ғой.Дайынбіз ғой.

Орынға отырғызу матрица бойынша білімізді тексерейік, қайталау Орынға отырғызу матрица бойынша білімізді тексерейік,

5 слайд
Орынға отырғызу матрица бойынша білімізді тексерейік, қайталау Орынға отырғызу матрица бойынша білімізді тексерейік, қайталау сұрақтарына нақты жауап берусұрақтарына нақты жауап беру .. 1. Тригонометрия дегеніміз не? 2. Пифагор теоремасы 3. Пифагор теоремасына кері теорема 4. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы 5. Тригонометриялық тепе-теңдіктерді ата 6. 450 бұрыштар үшін синус, косинус, тангенс, котангенс мәндері неге тең 7. «Тік бұрышты үшбұрышты шешіңдер» деген сөздер нені білдіреді? 8. Үшбұрыштың биіктерінің қиылысу нүктесі қалай аталады? 9. Жазықтықта тікбұрышты координаталар жүйесін қалай енгізу болады? 10. АВ кесіндінің ортасы болатын М нүктесінің координаталарын қалай табуға болады?

5 слайд

Орынға отырғызу матрица бойынша білімізді тексерейік, қайталау Орынға отырғызу матрица бойынша білімізді тексерейік, қайталау сұрақтарына нақты жауап берусұрақтарына нақты жауап беру .. 1. Тригонометрия дегеніміз не? 2. Пифагор теоремасы 3. Пифагор теоремасына кері теорема 4. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы 5. Тригонометриялық тепе-теңдіктерді ата 6. 450 бұрыштар үшін синус, косинус, тангенс, котангенс мәндері неге тең 7. «Тік бұрышты үшбұрышты шешіңдер» деген сөздер нені білдіреді? 8. Үшбұрыштың биіктерінің қиылысу нүктесі қалай аталады? 9. Жазықтықта тікбұрышты координаталар жүйесін қалай енгізу болады? 10. АВ кесіндінің ортасы болатын М нүктесінің координаталарын қалай табуға болады?

Сөздік қорын тексеру 3 мин ішінде координаталық жазықтыққа қатысы бар терминдерді жазу. Қол соғамыз 3 рет. Есептейміз Алмаз

6 слайд
Сөздік қорын тексеру 3 мин ішінде координаталық жазықтыққа қатысы бар терминдерді жазу. Қол соғамыз 3 рет. Есептейміз Алмазбек Муса Алтынай Ақерке Лаура Нұрдана Әсел

6 слайд

Сөздік қорын тексеру 3 мин ішінде координаталық жазықтыққа қатысы бар терминдерді жазу. Қол соғамыз 3 рет. Есептейміз Алмазбек Муса Алтынай Ақерке Лаура Нұрдана Әсел

Ауызша есептердің жауабын дұрыс тапсақ АРА деген сөз шығады. Бүгінгі кейіпкеріміз бал жинайтын ара Араларға арналған ескерт

7 слайд
Ауызша есептердің жауабын дұрыс тапсақ АРА деген сөз шығады. Бүгінгі кейіпкеріміз бал жинайтын ара Араларға арналған ескерткіш Жапон елінің Гифу қаласында, Польшада, Ресейдің Москва қаласының Кузьмин саябағында орналасқан «Еңбек ұраны» деп аталады («Гимн труду»)Ұяшықтар сары, көк, ақ түсті екені тек тен тек емес Аралар басқа түстерді айырыалмай ды. Адам көзі көрмейтін ультрафиол ет саулесін көреді (-1;-1) (-4; 2) (-6; 3) (-3;3) (-6; 6) (- 2;4) (-2; 7) (-1;5) (2;2) (2; -1) (-1; -1) (-1; 2) (3; -2) (4; -6) шыққан суреті гүл

7 слайд

Ауызша есептердің жауабын дұрыс тапсақ АРА деген сөз шығады. Бүгінгі кейіпкеріміз бал жинайтын ара Араларға арналған ескерткіш Жапон елінің Гифу қаласында, Польшада, Ресейдің Москва қаласының Кузьмин саябағында орналасқан «Еңбек ұраны» деп аталады («Гимн труду»)Ұяшықтар сары, көк, ақ түсті екені тек тен тек емес Аралар басқа түстерді айырыалмай ды. Адам көзі көрмейтін ультрафиол ет саулесін көреді (-1;-1) (-4; 2) (-6; 3) (-3;3) (-6; 6) (- 2;4) (-2; 7) (-1;5) (2;2) (2; -1) (-1; -1) (-1; 2) (3; -2) (4; -6) шыққан суреті гүл

Дәптерлерімізге координаталық жазықтықты сызамыз(-1 ;-1 ) (-4 ; 2 ) (-6 ; 3 ) (-3 ;3 ) (-6 ; 6 ) (-2 ;4 ) (-2 ; 7 ) (-1 ;5 )

8 слайд
Дәптерлерімізге координаталық жазықтықты сызамыз(-1 ;-1 ) (-4 ; 2 ) (-6 ; 3 ) (-3 ;3 ) (-6 ; 6 ) (-2 ;4 ) (-2 ; 7 ) (-1 ;5 ) (2 ;2 ) (2 ; -1 ) (-1 ; -1 ) (-1 ; 2 ) (3 ; -2 ) (4 ; -6 ) ш ы ққа н с у р е ті гү л

8 слайд

Дәптерлерімізге координаталық жазықтықты сызамыз(-1 ;-1 ) (-4 ; 2 ) (-6 ; 3 ) (-3 ;3 ) (-6 ; 6 ) (-2 ;4 ) (-2 ; 7 ) (-1 ;5 ) (2 ;2 ) (2 ; -1 ) (-1 ; -1 ) (-1 ; 2 ) (3 ; -2 ) (4 ; -6 ) ш ы ққа н с у р е ті гү л

9 слайд

9 слайд