Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
«Бұдан әрі даму бағыттары мен басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын нақтылау»
770 ₸
Турганалиева Гульмира Юсуповна
770 ₸
11 Сәуір 2019
1022
0
Мұғалімдер зерттеулер мен жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды. Мұғалімдер құндылықтар мен басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді 1)Оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби рөлінің маңызды құрамды бөлігі болып табылады. 2)Жетілдіру жөніндегі жұмыс тек қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды, сонымен бірге мектептегі басқа да мұғалімдердің тәжірибесін әсер ете алады.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Коучинг жоспары
Басқа
Коучинг. Блум токсономиясын сабақ жоспарлауда қалай қолдануға болады?
770 ₸
Турганалиева Гульмира Юсуповна
770 ₸
11 Сәуір 2019
571
0
Блум таксономиясын сабақтарға мақсат қоюға,сабақ жоспарлауға тиімді пайдалануға үйрету. Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы, түрлі тапсырмалар орындай отырып,Блум таксономиясының білімді игертуге алты қадамның тиімді екеніне көз жеткізеді. Қарым-қатынас жасай отырып, бірлесе білім үйренуге және оны өмірде қолдану жолдарын қарастыруға көмектесу;Блум таксономиясын тиімді пайдалану арқылы мұғалімге әр оқушының қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқушыны табысты оқытуына мүмкіндік береді. Миға шабуыл, пирамида суреті , суреттер, «Кластер», сұрақтарды сәйкестендіру , «Постер қорғау» , «Бес жолды өлең», «Кубизм» , маршрут парағы, рефлексия парағы .
Мектеп әкімшілігі
Коучинг жоспары
Басқа
Ашық сабақ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
770 ₸
Турганалиева Гульмира Юсуповна
770 ₸
11 Сәуір 2019
493
0
6.2.2.2-бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен мәндес теңдеулердің анықтамасын білу; 6.2.2.3- бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу Барлық оқушылар: теңдеу, теңдеулерді ажырата алады,есінде сақтайды. Оқушылардың көпшілігі: теңдеулерді шешеді, шешімін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: теңдеулердің үш жағдайын қарастыра алады
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Есептерді шешуде координаталарды қолдану
770 ₸
Турганалиева Гульмира Юсуповна
770 ₸
10 Сәуір 2019
615
0
Ертеде данышпанның бәрін білмейтінін дәлелдеймін деп бір адам қолына көбелек ұстап тұрып сұрайды: «Көбелек тірі ме, әлде өлі ме?» Егер тірі десе еземін, егер өлі десе қолымнан ұшырамын деп жоспарлайды. Данышпан «Бәріде өз қолыңда» деп жауап берді. Сіздің біліміңізде сіздің қолыңызда. Дәлелдейік сабақта бұрынғы білетін тақырыбымыздан жаңа мәлімет алаламыз ба әлде жоқ па? Дайынбіз ғой. тікбұрышты координата жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдалана білуге үйрету және білім дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру.
Математика
Презентация
8 сынып
Бүтін сандар. Рационал сандар.
770 ₸
Турганалиева Гульмира Юсуповна
770 ₸
10 Сәуір 2019
1493
0
Барлық оқушылар: 1. Бүтін сан, рационал сан ұғымын меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: 1. Рационал сандарға бірнеше амалдармен берілген есептерді шығара алады Кейбір оқушылар: 1. Рационал сандарға берілген күрделі теңдеулерді шеше алады 1. Бүтін сандар ұғымын меңгереді. 2. Рационал сандар ұғымын меңгереді. Оқытудың тілдік мақсаттары׃ Бүтін сан, рационал сан ұғымының анықтамасын айтады Пәндік лексика және терминология׃ Бүтін сан , рационал сан, натурал сан. Диалог пен жазу үшін пайдалы тіркестер׃ Бүтін сан дегеніміз- Рационал сан дегеніміз-
Математика
Ашық сабақ
6 сынып