Материалдар / Эссе жазу жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Эссе жазу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Тамыз 2019
665
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
"Мектеп –өмірі. Әдепті бала - арлы бала» Ж2. Эссе жазу Оқу бағдарламасына сілтеме Эссе құрылымын сақтай отыр

1 слайд
"Мектеп –өмірі. Әдепті бала - арлы бала» Ж2. Эссе жазу Оқу бағдарламасына сілтеме Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу  

Мақал –мәтелдерді жалғастырыңыз 1. Мектеп – кеме, білім-теңіз 2. Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ 3. Оқу – инемен

2 слайд
Мақал –мәтелдерді жалғастырыңыз 1. Мектеп – кеме, білім-теңіз 2. Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ 3. Оқу – инемен құдық қазғандай

ЭССЕ ЖАЗУДЫҢ ЖОЛДАРЫ Тақырыптан ауытқыма!!!  Тақырыптан ауытқымау өте маңызды...  Негізгі және қосалқы бөлімдерге бөл.  Дәле

3 слайд
ЭССЕ ЖАЗУДЫҢ ЖОЛДАРЫ Тақырыптан ауытқыма!!!  Тақырыптан ауытқымау өте маңызды...  Негізгі және қосалқы бөлімдерге бөл.  Дәлелдер мен жеке пікірлерді логикалық реттілікте қойып, ойларыңызды дамытыңыз.

Кіріспе  Тақырып және эссенің мақсаты  Эссенің реттілігін көрсетеді  Оқырманды қызықтырады  Болжайды  Келіспеушілік – Қанда

4 слайд
Кіріспе  Тақырып және эссенің мақсаты  Эссенің реттілігін көрсетеді  Оқырманды қызықтырады  Болжайды  Келіспеушілік – Қандай жолмен шешімге келесің?  Мәселе - Сенімін/стереотипті талқылайды Кіріспе эссенің қызықты әлде қызықсыз болатындығын көрсетеді. Бұл оқырманға эссе жайлы алғашқы пікір тудырады, сондықтан басынан бастап қызықтыруға тырыс!

Негізгі бөлім  Мағыналы, логикалық, сендіретін дәлелдер мен тіл шеберлігі сақталған болсын.  Тақырыптан ауытқыма және сөз, ой

5 слайд
Негізгі бөлім  Мағыналы, логикалық, сендіретін дәлелдер мен тіл шеберлігі сақталған болсын.  Тақырыптан ауытқыма және сөз, ой қайталама.  Дәлелдер сенің пікіріңмен ұштасуы керек. Параграф пункттері Пунктінің түсіндірмесі (толық мағлұмат бер) Мысалдар (дәлелдер идеямен байланыссын) Орындылығы (неге?) Қысқаша қорытынды Келесі параграфпен байланыстыр!  

1 абзац. Кіріспе сөз тіркестері / фразалар/. -Бұл халық арасында саналады... -Адамдар жиі бекітеді, .. -Көп адамдар ойлайды, ..

6 слайд
1 абзац. Кіріспе сөз тіркестері / фразалар/. -Бұл халық арасында саналады... -Адамдар жиі бекітеді, .. -Көп адамдар ойлайды, .. -Кейбір адамдар қарсы...

2 абзац Өз көзқарасыңды білдіретін фразалар • Бұл жағдайда мен өз көзқарасымды түсіндірсем деп едім • Бұл мәселе бойынша мен өз

7 слайд
2 абзац Өз көзқарасыңды білдіретін фразалар • Бұл жағдайда мен өз көзқарасымды түсіндірсем деп едім • Бұл мәселе бойынша мен өз ойымды білдірсем деп едім Талқыланған мәселенің артықшылығын білдіретін фразалар • Айтылғандай, мен соның пайдасына ... бірнеше себептерге • Соның пайдасына айтылатын көптеген заттар бар... • Ең жақсы. Ол..туралы..табылады... Көзқарасты санамалап шығу фразалары • Біріншіден, ең әуелі • Бірінші кезекте • Содан бастайық • Екіншіден,үшіншіден, ақырында • Соңғы кезекте емес  

Жаңа аргументтер қосатын фразалар • Бұдан басқа • Сондай ақ • Бұдан басқа,..сондай ақ • Тек қана емес • Бұдан өзгеше • Ол туралы

8 слайд
Жаңа аргументтер қосатын фразалар • Бұдан басқа • Сондай ақ • Бұдан басқа,..сондай ақ • Тек қана емес • Бұдан өзгеше • Ол туралы сөйлемей ақ, ... 3 абзац • Кейбір адамдар ойлайды, ... • Алайда олар түсінбейді, ... • Олар есепке алмайды,.. • Олар ұмытады,... • Кейбір адамдар сендіреді,... • Мен онымен келісе алмаймын, өйткені... • Мен бұл пікірмен келісе алмаймын,өйткені...

4 абзац Қорытынды фразалар • Толықтай алғанда • Қорытындысында • Қорытындылай келе • Барлық жағдайларды ескере отыра • Соңында

9 слайд
4 абзац Қорытынды фразалар • Толықтай алғанда • Қорытындысында • Қорытындылай келе • Барлық жағдайларды ескере отыра • Соңында • Барлығын ескере отыра Өз көзқарасыңды білдіру • Менің ойымша бұл тақырып өте даулы • Менің ойымша • Менің қалыптасқан ойым бойынша, • Мен өзім мұны ... • Мен мұның ... • Маған бұл... көрінеді

Қорытынды  Негізгі идеяларды қорытындыла. Жаңа мағлұматтарды енгізбе.  Негізгі идеялар оқырманға түсінікті болуы керек.  Ұсы

10 слайд
Қорытынды  Негізгі идеяларды қорытындыла. Жаңа мағлұматтарды енгізбе.  Негізгі идеялар оқырманға түсінікті болуы керек.  Ұсыныс жасау, жауап беру, қолдау, бейнелеу,түсіндіру және маңыздылығын көрсету өте тиімді.  Эссенің маңызы және одан алған мораль (тәрбиелік мәні)

Жазылым Тапсырма: «Мектептегі үйірмелердің пайдасы» тақырыбында мектебіңіздегі үйірмелер туралы сипаттап жазыңыз.

11 слайд
Жазылым Тапсырма: «Мектептегі үйірмелердің пайдасы» тақырыбында мектебіңіздегі үйірмелер туралы сипаттап жазыңыз. Сын есімдерді қолданыңыз. (60-70 сөз) Төменде ұсынылған тірек сөздерді қолданыңыз: қазақша күрес, қолөнер, драма, бос уақыт, көрме, қабілетті ұштау.

- б е р іл г е н т ір е к с ө з д е р д і қ о л д а н а д ы Дискриптор: - м ә т ін д е ү й ір м е л е р д і с и п а т

12 слайд
- б е р іл г е н т ір е к с ө з д е р д і қ о л д а н а д ы Дискриптор: - м ә т ін д е ү й ір м е л е р д і с и п а т т а у д а с ы н е с ім д е р д і д ұ р ы с қ о л д а н а д ы - м ә т ін қ ұ р ы л ы м ы н ( к ір іс п е , н е г із г і, қ о р ы т ы н д ы ) с а қ т а й д ы .

13 слайд