Физика сабағында жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ТАҚЫРЫБЫ:
«Физика сабағында жаңа технологияларды қолдану
арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын
дамыту»
Курмин тірек мектебі (РО КММ)
Физика және математика пәндерінің мұғалімі
Абильмажинова Гульден Бирликовна
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ТАҚЫРЫБЫ: «Физика сабағында жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» Курмин тірек мектебі (РО КММ) Физика және математика пәндерінің мұғалімі Абильмажинова Гульден Бирликовна
2 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті
жай ғана шеберлік емес,
ол үнемі жаңадан
жаңаны табатын өнер»
Жүсіпбек Аймауытов.
2 слайд
«Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» Жүсіпбек Аймауытов.
3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
САБАҚТЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
Міндеті: 1. Оқушылардың функционалдық
сауаттылығын дамыту.
2. Өз бетінше оқуға, жұмыс жасауға
дағдыландыру
3. Өз ісіне сенімділігін арттыру, жылдам, тез
ойлануға үйретуОқушылардың функционалдық сауаттылығын
дамыту үшін жағдай жасау.
3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: САБАҚТЫҢ МІНДЕТТЕРІ: Міндеті: 1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту. 2. Өз бетінше оқуға, жұмыс жасауға дағдыландыру 3. Өз ісіне сенімділігін арттыру, жылдам, тез ойлануға үйретуОқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау.
4 слайд
« Функционалдық сауаттылық» ұғымы
алғаш рет XX ғасырдың алпысыншы
жылдары ЮНЕСКО құжаттарында негізі
қаланып, бүгінгі таңда әлемдік білім беру
аясында кеңінен қолдау тауып отыр.
Функционалдық сауаттылық дегеніміз -
адамдардың (жеке тұлғаның) әлеуметтік,
мәдени, саяси және экономикалық
қызметтерге белсене араласуы; өмір бойы
білім алуына ықпал ететін базалық факторы,
яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман
ағымына жасына, мамандығына қарамастан
ілесіп отыруы.
4 слайд
« Функционалдық сауаттылық» ұғымы алғаш рет XX ғасырдың алпысыншы жылдары ЮНЕСКО құжаттарында негізі қаланып, бүгінгі таңда әлемдік білім беру аясында кеңінен қолдау тауып отыр. Функционалдық сауаттылық дегеніміз - адамдардың (жеке тұлғаның) әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы; өмір бойы білім алуына ықпал ететін базалық факторы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына жасына, мамандығына қарамастан ілесіп отыруы.
5 слайд
Бәсекеге
қабілетті Шығармашыл
Өз қалауымен
қоғам талабына
сай өзін көрсете
білуге дайын Қарқынды дамып
келе жатқан ортада
өмір сүруге
қабілетті
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ДАМЫТУ
ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАСТЫ
МАҚСАТ
5 слайд
Бәсекеге қабілетті Шығармашыл Өз қалауымен қоғам талабына сай өзін көрсете білуге дайын Қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ДАМЫТУ ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАСТЫ МАҚСАТ
6 слайд
Функционалдық сауаттылық
қалыптастырудың әдістері
Мән беріп оқыту технологиясы
Диалогтік оқыту
Сұрақ- жауап әдісі
Ойын түрлері
Білім жүйесі
Сатылай кешенді талдау
технологиясы
6 слайд
Функционалдық сауаттылық қалыптастырудың әдістері Мән беріп оқыту технологиясы Диалогтік оқыту Сұрақ- жауап әдісі Ойын түрлері Білім жүйесі Сатылай кешенді талдау технологиясы
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Сұрақ 1: КЕМПІРҚОСАҚ
Кемпірқосақ – аспан күмбезінде түрлі түсті доға түрінде көрінетін
атмосферадағы оптикалық құбылыс. Ол аспанның бір жағында торлаған
бұлттан жаңбыр жауып, қарсы жағында жарқырап күн шығып тұрған кезде
көрінеді. Кемпірқосақ тікелей түскен күн сәулесінің жаңбыр тамшыларынан
өткенде сынып, құрамдас бөліктерге (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір,
көк, күлгін) бөлінуінің нәтижесінде пайда болады. Күннің жарық шоғының
түрлі түстерге жіктелуі - әр түрлі түстегі шоқтар әр түрлі сынатынымен
түсіндіріледі. Бұл жарықтың таралу жылдамдығы, оның түсіне тәуелді екенін
білдіреді.
Кемпірқосақ пайда болғанда қандай құбылыс жүреді?
Әрб ір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра
сызыңыз
Кемпірқосақ үшін келесі пайымдаулар дұрыс па? Иә немесе Жоқ
Күлгінге қарағанда қызыл жарық көп сынады Иә/ Жоқ
Кемпірқосақтың үстіңгі жолағы қызыл, төменгі жолағы
күлгін
Иә /Жоқ
Қызыл ж арықтың таралу жылдамдығы ондағы күлгін
жарықтың таралу жылдамдығынан артық
Иә / Жоқ
8 слайд
Сұрақ 1: КЕМПІРҚОСАҚ Кемпірқосақ – аспан күмбезінде түрлі түсті доға түрінде көрінетін атмосферадағы оптикалық құбылыс. Ол аспанның бір жағында торлаған бұлттан жаңбыр жауып, қарсы жағында жарқырап күн шығып тұрған кезде көрінеді. Кемпірқосақ тікелей түскен күн сәулесінің жаңбыр тамшыларынан өткенде сынып, құрамдас бөліктерге (қызыл, сарғылт, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін) бөлінуінің нәтижесінде пайда болады. Күннің жарық шоғының түрлі түстерге жіктелуі - әр түрлі түстегі шоқтар әр түрлі сынатынымен түсіндіріледі. Бұл жарықтың таралу жылдамдығы, оның түсіне тәуелді екенін білдіреді. Кемпірқосақ пайда болғанда қандай құбылыс жүреді? Әрб ір пайымдауда «Иә» немесе «Жоқ» жауаптарының бірін айналдыра сызыңыз Кемпірқосақ үшін келесі пайымдаулар дұрыс па? Иә немесе Жоқ Күлгінге қарағанда қызыл жарық көп сынады Иә/ Жоқ Кемпірқосақтың үстіңгі жолағы қызыл, төменгі жолағы күлгін Иә /Жоқ Қызыл ж арықтың таралу жылдамдығы ондағы күлгін жарықтың таралу жылдамдығынан артық Иә / Жоқ
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Мысалы , «Қыс» өлеңінде:
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау таңымас тірі жанды.
Үсті –басы ақ қырау, түсі суық.
Басқан жері сықырлап келіп қалды . .. - деген жолдарында:
« Ақ қырау »- кристалл мұздардың жұқа қабаты. Бұл кристаллдар
әртүрлі пішінде болады. Бұл ауадағы су буының қатуы. Қырау болуы
үшін міндетті түрде аздап болсың аяз болуы керек, сондықтан ауадағы
ылғалдылық кристалданады.
« Басқан жері сықырлап »қар тек қана аязды күндері ғана сықырлап
дыбыс береді. Сықырлау үндестігі ауа температурасына байланысты
болады.
Мысалы , аяз қатты болған сайын, сықырлап дыбыс шығару сарыны
жоғарлай түседі. Кейбір адамдар, қар дыбысының сипатын
қабылдауына қарай ауа температурасын бағамдай алады. Қар сықыры –
қардың өте ұсақ кристаллдарының шығарған дыбысы. Әрбірі жеке–
жеке өте кішкентай, соғылғанда адам құлағы қабылдамайтын дыбыс
шығарады. Ал барлығы тұтасқанды дыбыс артады.
11 слайд
Мысалы , «Қыс» өлеңінде: Ақ киімді, денелі, ақ сақалды, Соқыр, мылқау таңымас тірі жанды. Үсті –басы ақ қырау, түсі суық. Басқан жері сықырлап келіп қалды . .. - деген жолдарында: « Ақ қырау »- кристалл мұздардың жұқа қабаты. Бұл кристаллдар әртүрлі пішінде болады. Бұл ауадағы су буының қатуы. Қырау болуы үшін міндетті түрде аздап болсың аяз болуы керек, сондықтан ауадағы ылғалдылық кристалданады. « Басқан жері сықырлап »қар тек қана аязды күндері ғана сықырлап дыбыс береді. Сықырлау үндестігі ауа температурасына байланысты болады. Мысалы , аяз қатты болған сайын, сықырлап дыбыс шығару сарыны жоғарлай түседі. Кейбір адамдар, қар дыбысының сипатын қабылдауына қарай ауа температурасын бағамдай алады. Қар сықыры – қардың өте ұсақ кристаллдарының шығарған дыбысы. Әрбірі жеке– жеке өте кішкентай, соғылғанда адам құлағы қабылдамайтын дыбыс шығарады. Ал барлығы тұтасқанды дыбыс артады.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Мектеп оқушыларының функционалдық
сауаттылығын қалыптастыруда -
қатысымдық, рөлдік ойын, дара тұлғаға
бағдарланған оқыту және сұрақ-жауап әдістері
арқылы жүзеге асатын жағдаяттық ,
сұхбаттық, құзыреттіліктерді
қалыптастыратын тапсырмалар кешенді
жүргізіліп отырса, онда білім - білік,
дағдыларды игерту нәтижелі болатыны және
әлемнің дамыған 30 елінің қатарынан
көрінеріміз анық. ҚОРЫТА КЕЛЕ:
13 слайд
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда - қатысымдық, рөлдік ойын, дара тұлғаға бағдарланған оқыту және сұрақ-жауап әдістері арқылы жүзеге асатын жағдаяттық , сұхбаттық, құзыреттіліктерді қалыптастыратын тапсырмалар кешенді жүргізіліп отырса, онда білім - білік, дағдыларды игерту нәтижелі болатыны және әлемнің дамыған 30 елінің қатарынан көрінеріміз анық. ҚОРЫТА КЕЛЕ: