География сабағында жаңа технологияны пайдаланудың тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Білім беру реформасы –Қазақстанның бәсекеге нақтылы
қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса
маңызды құралының бірі
Н.Ә.Назарбаев.
“ Бәсекеге қабілетті халық үшін ” ,
“ бәсекеге қабілетті экономика үшін” жолдауынан
2 слайд
Білім беру реформасы –Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралының бірі Н.Ә.Назарбаев. “ Бәсекеге қабілетті халық үшін ” , “ бәсекеге қабілетті экономика үшін” жолдауынан
3 слайд
“ Орта білім берудің мақсаты – терең
білім, кәсіби дағдылар негізінде еркін
бағдарлай білуге, өзін-өзі іске асыруға,
өзін-өзі дамыту және өз бетінше дұрыс
адамгершілік тұрғысынан шешім
қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны
қалыптастыру.”
Қазақстан Республикасының
2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту
тұжырымдамасынан
3 слайд
“ Орта білім берудің мақсаты – терең білім, кәсіби дағдылар негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі іске асыруға, өзін-өзі дамыту және өз бетінше дұрыс адамгершілік тұрғысынан шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.” Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту тұжырымдамасынан
4 слайд
«Технология – бұл қандай да
болсын істегі, шеберліктегі,
өнердегі амалдардың жиынтығы »
4 слайд
«Технология – бұл қандай да болсын істегі, шеберліктегі, өнердегі амалдардың жиынтығы »
5 слайд
«Білім беру жүйесінің басты
міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық
ғаламдық коммуникациялық желілерге
шығу»
Қазақстан Республикасы
“ Білім туралы” Заңының
8-бабы
5 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қазақстан Республикасы “ Білім туралы” Заңының 8-бабы
6 слайд
География – жалпы құрлық-жер
бетін, планетамызды, ондағы тіршілік
ететін өсімдік-жануарлар дүниесін,
жер бедерін, байлығын және өмір
сүріп отырған бірнеше мыңдаған
ұлттар мен ұлыстардың тіршілігін
зерттеп үйрететін ғылым .
6 слайд
География – жалпы құрлық-жер бетін, планетамызды, ондағы тіршілік ететін өсімдік-жануарлар дүниесін, жер бедерін, байлығын және өмір сүріп отырған бірнеше мыңдаған ұлттар мен ұлыстардың тіршілігін зерттеп үйрететін ғылым .
7 слайд
Сыни ойлау дегеніміз –
оқушының қоршаған ортаға,
ақпарат әлеміне, өзінің іс–
әрекетіне сын тұрғысынан
қарауын жетілдіру деген сөз.
7 слайд
Сыни ойлау дегеніміз – оқушының қоршаған ортаға, ақпарат әлеміне, өзінің іс– әрекетіне сын тұрғысынан қарауын жетілдіру деген сөз.
8 слайд
Бұл технологияны пайдаланудың тиімді тұстары
мыналар:
1. Оқушының пәнге деген жеке қызығушылығын
оятады;
2. Танымдық қабілеттілігін қалыптастырады;
3. Оқушыны шығармашылық жұмысқа баулиды;
4. Оқытушының уақытын үнемдейді;
5. Қосымша мәліметтер береді;
6. Оқушыларға сенімділік білдіріледі;
7. Талантты, қабілетті балалар өздерінің қабілеті мен
икемділігін одан әрі бекіте түседі, әлсіздер оқуға ниет
білдіріп, өзіне деген сенімсіздіктен арылады.
8 слайд
Бұл технологияны пайдаланудың тиімді тұстары мыналар: 1. Оқушының пәнге деген жеке қызығушылығын оятады; 2. Танымдық қабілеттілігін қалыптастырады; 3. Оқушыны шығармашылық жұмысқа баулиды; 4. Оқытушының уақытын үнемдейді; 5. Қосымша мәліметтер береді; 6. Оқушыларға сенімділік білдіріледі; 7. Талантты, қабілетті балалар өздерінің қабілеті мен икемділігін одан әрі бекіте түседі, әлсіздер оқуға ниет білдіріп, өзіне деген сенімсіздіктен арылады.
9 слайд
«Қызығушылығын ояту» кезеңі
Өткен тақырыпты тексеру мақсатында тест жұмыстары
арқылы оқушы білім деңгейі қадағаланады;
«Топтастыру» стратегиясы Жаңа сабақты бастар алдында
оқушылармен бірлесе жұмыс жасауға болады.
«Мағынаны тану» кезеңі
Оқушыларды топқа бөлу арқылы сұрақтар дайындап оны
«Куббизм» стратегиясы арқылы жүзеге асыруға болады.
« Ой толғаныс »
Мұнда «Венн» диаграммасын, пікір-сайыс, 5 минуттық
эссені қолдану арқылы тақырыпты қорытындылауға
болады.
9 слайд
«Қызығушылығын ояту» кезеңі Өткен тақырыпты тексеру мақсатында тест жұмыстары арқылы оқушы білім деңгейі қадағаланады; «Топтастыру» стратегиясы Жаңа сабақты бастар алдында оқушылармен бірлесе жұмыс жасауға болады. «Мағынаны тану» кезеңі Оқушыларды топқа бөлу арқылы сұрақтар дайындап оны «Куббизм» стратегиясы арқылы жүзеге асыруға болады. « Ой толғаныс » Мұнда «Венн» диаграммасын, пікір-сайыс, 5 минуттық эссені қолдану арқылы тақырыпты қорытындылауға болады.
10 слайд
НАЗАР
АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !
10 слайд
НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !