Материалдар / География сабағында жаңа технологияны пайдаланудың тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География сабағында жаңа технологияны пайдаланудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентацияда география пәнін оқытуда жаңа технологияны пайдаланудың тиімділігі қарастырылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
549
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Білім беру реформасы –Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құрал

2 слайд
Білім беру реформасы –Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралының бірі Н.Ә.Назарбаев. “Бәсекеге қабілетті халық үшін ” , “бәсекеге қабілетті экономика үшін” жолдауынан

2 слайд

Білім беру реформасы –Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралының бірі Н.Ә.Назарбаев. “Бәсекеге қабілетті халық үшін ” , “бәсекеге қабілетті экономика үшін” жолдауынан

“Орта білім берудің мақсаты – терең білім, кәсіби дағдылар негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі іске асыру

3 слайд
“Орта білім берудің мақсаты – терең білім, кәсіби дағдылар негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі іске асыруға, өзін-өзі дамыту және өз бетінше дұрыс адамгершілік тұрғысынан шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.” Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту тұжырымдамасынан

3 слайд

“Орта білім берудің мақсаты – терең білім, кәсіби дағдылар негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі іске асыруға, өзін-өзі дамыту және өз бетінше дұрыс адамгершілік тұрғысынан шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.” Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі Білім беруді дамыту тұжырымдамасынан

«Технология – бұл қандай да болсын істегі, шеберліктегі, өнердегі амалдардың жиынтығы »

4 слайд
«Технология – бұл қандай да болсын істегі, шеберліктегі, өнердегі амалдардың жиынтығы »

4 слайд

«Технология – бұл қандай да болсын істегі, шеберліктегі, өнердегі амалдардың жиынтығы »

«Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру,

5 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қазақстан Республикасы “Білім туралы” Заңының 8-бабы

5 слайд

«Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қазақстан Республикасы “Білім туралы” Заңының 8-бабы

География – жалпы құрлық-жер бетін, планетамызды, ондағы тіршілік ететін өсімдік-жануарлар дүниесін, жер бедерін, б

6 слайд
География – жалпы құрлық-жер бетін, планетамызды, ондағы тіршілік ететін өсімдік-жануарлар дүниесін, жер бедерін, байлығын және өмір сүріп отырған бірнеше мыңдаған ұлттар мен ұлыстардың тіршілігін зерттеп үйрететін ғылым .

6 слайд

География – жалпы құрлық-жер бетін, планетамызды, ондағы тіршілік ететін өсімдік-жануарлар дүниесін, жер бедерін, байлығын және өмір сүріп отырған бірнеше мыңдаған ұлттар мен ұлыстардың тіршілігін зерттеп үйрететін ғылым .

Сыни ойлау дегеніміз – оқушының қоршаған ортаға, ақпарат әлеміне, өзінің іс– әрекетіне сын тұрғысынан қарауын жетілдіру деге

7 слайд
Сыни ойлау дегеніміз – оқушының қоршаған ортаға, ақпарат әлеміне, өзінің іс– әрекетіне сын тұрғысынан қарауын жетілдіру деген сөз.

7 слайд

Сыни ойлау дегеніміз – оқушының қоршаған ортаға, ақпарат әлеміне, өзінің іс– әрекетіне сын тұрғысынан қарауын жетілдіру деген сөз.

Бұл технологияны пайдаланудың тиімді тұстары мыналар: 1. Оқушының пәнге деген жеке қызығушылығын оятады; 2. Танымдық қабілетті

8 слайд
Бұл технологияны пайдаланудың тиімді тұстары мыналар: 1. Оқушының пәнге деген жеке қызығушылығын оятады; 2. Танымдық қабілеттілігін қалыптастырады; 3. Оқушыны шығармашылық жұмысқа баулиды; 4. Оқытушының уақытын үнемдейді; 5. Қосымша мәліметтер береді; 6. Оқушыларға сенімділік білдіріледі; 7. Талантты, қабілетті балалар өздерінің қабілеті мен икемділігін одан әрі бекіте түседі, әлсіздер оқуға ниет білдіріп, өзіне деген сенімсіздіктен арылады.

8 слайд

Бұл технологияны пайдаланудың тиімді тұстары мыналар: 1. Оқушының пәнге деген жеке қызығушылығын оятады; 2. Танымдық қабілеттілігін қалыптастырады; 3. Оқушыны шығармашылық жұмысқа баулиды; 4. Оқытушының уақытын үнемдейді; 5. Қосымша мәліметтер береді; 6. Оқушыларға сенімділік білдіріледі; 7. Талантты, қабілетті балалар өздерінің қабілеті мен икемділігін одан әрі бекіте түседі, әлсіздер оқуға ниет білдіріп, өзіне деген сенімсіздіктен арылады.

«Қызығушылығын ояту» кезеңі  Өткен тақырыпты тексеру мақсатында тест жұмыстары арқылы оқушы білім деңгейі қадағаланады; «Топта

9 слайд
«Қызығушылығын ояту» кезеңі  Өткен тақырыпты тексеру мақсатында тест жұмыстары арқылы оқушы білім деңгейі қадағаланады; «Топтастыру» стратегиясы Жаңа сабақты бастар алдында оқушылармен бірлесе жұмыс жасауға болады. «Мағынаны тану» кезеңі Оқушыларды топқа бөлу арқылы сұрақтар дайындап оны «Куббизм» стратегиясы арқылы жүзеге асыруға болады. « Ой толғаныс » Мұнда «Венн» диаграммасын, пікір-сайыс, 5 минуттық эссені қолдану арқылы тақырыпты қорытындылауға болады.

9 слайд

«Қызығушылығын ояту» кезеңі  Өткен тақырыпты тексеру мақсатында тест жұмыстары арқылы оқушы білім деңгейі қадағаланады; «Топтастыру» стратегиясы Жаңа сабақты бастар алдында оқушылармен бірлесе жұмыс жасауға болады. «Мағынаны тану» кезеңі Оқушыларды топқа бөлу арқылы сұрақтар дайындап оны «Куббизм» стратегиясы арқылы жүзеге асыруға болады. « Ой толғаныс » Мұнда «Венн» диаграммасын, пікір-сайыс, 5 минуттық эссені қолдану арқылы тақырыпты қорытындылауға болады.

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

10 слайд
НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

10 слайд

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !