Материалдар / География сабақтарында туризмді дамыта оқыту әдістерін қолдану тиімділігі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

География сабақтарында туризмді дамыта оқыту әдістерін қолдану тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Интеграция, оқу категориясы ретінде-бұл әр түрлі мектеп пәндерінен өтетін бірқатар идеяларды қолдану арқылы оқу пәндерінің бір-біріне өзара енуі ретінде жүзеге асырылатын, ажырамас байланысқан, біртұтас, интегралды құру процесі және нәтижесі, бұл олардың арасындағы беттерді өшіруге әкеледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Тамыз 2022
198
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
География сабағындағы интеграциялар табиғи циклдің пәнаралық байланыстарының негізі ретінде «Ақмола облысы білім басқармасыны

1 слайд
География сабағындағы интеграциялар табиғи циклдің пәнаралық байланыстарының негізі ретінде «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Иманжүсіп Құтпанұлы атындағы Жібек жолы ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» география пәні мұғалімі Тлеуова Айнур Балтабаевна

Интеграция дегеніміз не ? Интеграция, оқу категориясы ретінде-бұл әр түрлі мектеп пәндерінен өтетін бірқатар идея

2 слайд
Интеграция дегеніміз не ?   Интеграция, оқу категориясы ретінде-бұл әр түрлі мектеп пәндерінен өтетін бірқатар идеяларды қолдану арқылы оқу пәндерінің бір-біріне өзара енуі ретінде жүзеге асырылатын, ажырамас байланысқан, біртұтас, интегралды құру процесі және нәтижесі, бұл олардың арасындағы беттерді өшіруге әкеледі.

География-бұл интегралдық ғылым және синтезделген курс. Оның басқа заттармен жан- жақты байланысы бар. Бұл географи

3 слайд
География-бұл интегралдық ғылым және синтезделген курс. Оның басқа заттармен жан- жақты байланысы бар. Бұл географияның табиғи және әлеуметтік жүйелерді зерттейтіндігімен түсіндіріледі, сондықтан жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдардың біліміне кеңінен сүйенеді . Географ ияҚоғамдық пәндер: Әдебиет Тілдер Тарих Жаратылыс тану- математика пәндер циклі: Математика Физика Химия Биология Астрономия Экология

Интеграцияланған оқыту: • оқушылардың ғылыми ойлау стилін дамытуға ықпал етеді; • оқушылардың танымның жаратылыстану- ғылыми әд

4 слайд
Интеграцияланған оқыту: • оқушылардың ғылыми ойлау стилін дамытуға ықпал етеді; • оқушылардың танымның жаратылыстану- ғылыми әдісін кеңінен қолдануына мүмкіндік береді; • жаратылыстану ғылымдары тұрғысынан қоршаған әлемдегі объективті байланыстарды көрсететін белгілі бір проблемаға бірыңғай көзқарас, оқу пәндеріне кешенді көзқарас қалыптастырады; • оқушылардың білім сапасын артырады; • оқушылардың пәндерге деген қызығушылығын арттырады және дамытады, оқушылардың оқулықта ұсынылғандармен салыстырғанда неғұрлым күрделі нәрселерді түсіну арқылы оқи алатындығына сенімін қалыптастырады; • оқушыларды ғылыми-зерттеу қызметіне баулиды

Пәнаралық байланыстарды тарта отырып сабақ түрлері: - ойын- сабақ -сабақ-әңгіме - сабақ-пікірталас - сабақ-байқау немесе сабақ-

5 слайд
Пәнаралық байланыстарды тарта отырып сабақ түрлері: - ойын- сабақ -сабақ-әңгіме - сабақ-пікірталас - сабақ-байқау немесе сабақ-зерттеу - сабақ-ашу - сабақ-конференция - сабақ-саяхат

Пәнаралық байланыстарды жүзеге асырудың негізгі тәсілдері, тәсілдері мен әдістері 11.Үй тапсырмалары 2.Практикалық жұмыстар 3.П

6 слайд
Пәнаралық байланыстарды жүзеге асырудың негізгі тәсілдері, тәсілдері мен әдістері 11.Үй тапсырмалары 2.Практикалық жұмыстар 3.Пәнаралық сипаттағы сұрақтар мен тапсырмаларды қолдану 4.Басқа пәндер бойынша көрнекі құралдарды тарту 5.Оқушылардың жалпы оқу біліктері мен дағдыларын дамыту 6.Ақпаратты тікелей кеңейту, мектеп оқулығының бірқатар тақырыптары мен бөлімдерін зерделеу кезінде қосымша ақпарат енгізу арқылы 7.Проблемалық оқытуды енгізу 8.Рефераттар, шығармашылық жұмыстар, интеграцияланған сипаттағы компьютерлік презентациялар жасау. 9.Пікірталас 10.Географиялық талдау 11.Зерттеу, жобалау қызметі.

Пәнаралық сипаттағы мәселелер мен міндеттерді енгізу : География сабақтарында басқа пәндер бойынша материалды білуді қажет ете

7 слайд
Пәнаралық сипаттағы мәселелер мен міндеттерді енгізу : География сабақтарында басқа пәндер бойынша материалды білуді қажет ететін тапсырмалар мен сұрақтарды қолдануға болады. Мысалы: - Қара теңіздің максималды тереңдігі-2211 М. егер тығыздығы 1030 кг/м3 болса, осы тереңдіктегі теңіз суының қысымын анықтаңыз? (Физика) - Жер батыстан шығысқа қарай айналады. Неліктен жоғары секіру арқылы біз батысқа қарай жылжудың орнына бір жерге құлаймыз? (Адам жермен бірге айналады, өйткені ол оған жалпы гравитация Заңына сәйкес тартылады). (Физика) - Жыл мезгілдерін өзгерту кезінде табиғатта қар мен мұздың Еру температурасы салыстырмалы түрде жоғары екендігі қандай рөл атқарады? (Физика) - жер бетіндегі ауа температурасы +20 болса, ұшақтың ұшу биіктігін анықтаңыз.°С, ал ұшақ бортынан тыс -15°С.; - Тау етегіндегі атмосфералық қысымды өлшеп, альпинистер шыңға көтерілді. Егер тау етегіндегі және жоғарғы жағындағы қысым айырмашылығы 200 мм сынап болса, таудың биіктігін анықтаңыз.

Жаратылыстану пәндерін сәтті оқытудағы жеті қарапайым ереже: 1 ЕРЕЖЕ. Алдымен танымдық қызығушылық, содан кейін оқыту: қызық

8 слайд
Жаратылыстану пәндерін сәтті оқытудағы жеті қарапайым ереже: 1 ЕРЕЖЕ. Алдымен танымдық қызығушылық, содан кейін оқыту: қызықты және пайдалы, көңілді және тәжірибелік. 2 ЕРЕЖЕ. Бұрын зат, содан кейін оның құрылымы "тірі ойлаудан дерексіз ойлауға дейін...» 3 ереже. Алдымен тәжірибе: зерттеу, эксперимент, проблемаларды шешу, содан кейін теория. 4 ереже. Жаратылыстану пәндерін контексте зерттеу: пәндер (химия, физика, география, биология) – өмір – жаратылыстану –тығыз байланысты ұғымдар. 5 ЕРЕЖЕ. Заттың әр түрлі стильдерін: визуалды, аудио, кинестетикалық және осы стильдерді қолдана отырып ойлау үшін бір өкілдікке байланыстыру үшін қатты білім мен дағды қажет. 6 ереже. Заңдылықтарды, теорияларды, гипотезаларды, формулалар мен теңдеулерді білу, практикалық есептеулер арқылы растау. 7 ЕРЕЖЕ. Интеграцияланған танымдық іс-әрекеттегі сәттілік жағдайын жасау.

Біріктірілген сабақтардың мысалдары География және физика бойынша кіріктірілген сабақтар. * "Мұхит суларының қасиеттері". * Яд

9 слайд
Біріктірілген сабақтардың мысалдары География және физика бойынша кіріктірілген сабақтар. * "Мұхит суларының қасиеттері". * Ядролық энергетиканың" артықшылықтары" мен"кемшіліктері". * "Атмосфералық қысым". * "Ауа ылғалдылығы". * "Африканың тропикалық шөлдері" (сиқырдың физикалық құбылыстары, жылап жатқан тастар, ән құмдары қарастырылады). География және химия пәндерінен кіріктірілген сабақтар. * География "Ресейдің отын өнеркәсібі" + химия "көмірсутектер". * География "металлургия өнеркәсібі " + химия"металдар және олардың қасиеттері". География және математика пәндерінен кіріктірілген сабақ. * "Масштаб". * "Ауа температурасы География және Тарих бойынша біріктірілген сабақ. *"Ұлы географиялық ашылулар". * "Ресей аумағын игеру және қоныстандыру". * "Әлем діндері".

Интеграцияланған оқытудың тиімділігі олардың әрқайсысының білім беру, дамыту, білім беру мүмкіндіктерін терең және

10 слайд
Интеграцияланған оқытудың тиімділігі олардың әрқайсысының білім беру, дамыту, білім беру мүмкіндіктерін терең және жан-жақты талдаумен қамтамасыз етілетін оқытуды ұйымдастырудың дұрыс, педагогикалық негізделген таңдауына байланысты. Интеграцияланған оқыту мұғалімдер мен студенттердің қызметіне жаңа жағдай жасайды және ақыл-ой белсенділігі мен оқытудың дамып келе жатқан әдістерін белсендірудің тиімді моделі болып табылады.Жаратылыстану пәндерін интеграциялаудың тиімділігі мен орындылығы мәселесін зерттеу бойынша қорытынды: