Материалдар / Ғылым таппай мақтанба
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылым таппай мақтанба

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал оқушыларға керек, оқушылар сабақты жетік түсінуі үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
580
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектеп: №91 Ы.Алтынсарин жалпы орта мектебін ің .Бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Гульнара. Пән і:Әдебиеттік оқу. Қатыспаған

1 слайд
Мектеп: №91 Ы.Алтынсарин жалпы орта мектебін ің .Бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Гульнара. Пән і:Әдебиеттік оқу. Қатыспағандар саны: 22 Сабақтың тақырыбы: Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба. Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көпшілігі: Абайдың өлеңін талдай алады.Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбірі: Абайдың өлеңін оқып , талдай алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Белсенді оқу-әдістері: Ұжымдық жұмыс: «Сурет сыры» әдісі. Топтық жұмыс: «Сұрақ- жауап» әдісі. «Сурет сал» әдісі . Жұптық жұмыс: «Тұлғаны таны» әдісі. Өзіндік жұмыс: Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі Оқу мақсаттары: 2.1.1.1 шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру Саралау тәсілдері Барлық оқушылар «Сурет сыры» әдісі арқылы жақсы деген жауап қай суретке, жаман деген жауап қай суретке қатысты екенін анықтайды, әңгімелейді. Көптеген оқушылар «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы Өлеңді мәнерлеп оқиды, сұрақтарға жауап береді. «Сурет сал» әдісі арқылы әр қағазға бір жақсы қасиетті, бір жаман қасиетті жазады. Осы сөздерге байланысты сурет салады. Кейбір оқушылар «Тұлғаны таны» әдісі арқылы сызбаға сүйеніп автор туралы әңгімелейді. Оқушылар басқа сыныптастарға қарағанда күрделі тапсырмалармен жұмыс істейді. Өзіндік жұмыс ретінде Абай атаның айтқан жақсы қасиет пен жаман әдеттерін теріп жазады. «Бес саусақ» әдісі қорытынды пікірлерін айтады, дәлелдейді және қойылған сұрақтарға жауап береді. Бағалау Бағалау критерийлері : Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Геометриялық фигуралар арқылы бағалау Жасыл-өте жақсы, сары-жақсы, қызыл-орта. Дескриптор 1. Автордың өмірі жайлы анықтайды 2. Сызбаға сүйеніп, әңгімелейді. 3. Өлеңнен жақсы қасиетпен және жаман әдеттерді табады. 4. Қатесіз дәптерге жазады. 5. Қағазға бір жақсы қасиет пен бір жаман әдетті жазады. 6. Жазған сөздеріне қарай сурет салады. 7. Мазмұнын түсіндіреді.

1 слайд

Мектеп: №91 Ы.Алтынсарин жалпы орта мектебін ің .Бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Гульнара. Пән і:Әдебиеттік оқу. Қатыспағандар саны: 22 Сабақтың тақырыбы: Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын. А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба. Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көпшілігі: Абайдың өлеңін талдай алады.Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбірі: Абайдың өлеңін оқып , талдай алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Белсенді оқу-әдістері: Ұжымдық жұмыс: «Сурет сыры» әдісі. Топтық жұмыс: «Сұрақ- жауап» әдісі. «Сурет сал» әдісі . Жұптық жұмыс: «Тұлғаны таны» әдісі. Өзіндік жұмыс: Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі Оқу мақсаттары: 2.1.1.1 шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру Саралау тәсілдері Барлық оқушылар «Сурет сыры» әдісі арқылы жақсы деген жауап қай суретке, жаман деген жауап қай суретке қатысты екенін анықтайды, әңгімелейді. Көптеген оқушылар «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы Өлеңді мәнерлеп оқиды, сұрақтарға жауап береді. «Сурет сал» әдісі арқылы әр қағазға бір жақсы қасиетті, бір жаман қасиетті жазады. Осы сөздерге байланысты сурет салады. Кейбір оқушылар «Тұлғаны таны» әдісі арқылы сызбаға сүйеніп автор туралы әңгімелейді. Оқушылар басқа сыныптастарға қарағанда күрделі тапсырмалармен жұмыс істейді. Өзіндік жұмыс ретінде Абай атаның айтқан жақсы қасиет пен жаман әдеттерін теріп жазады. «Бес саусақ» әдісі қорытынды пікірлерін айтады, дәлелдейді және қойылған сұрақтарға жауап береді. Бағалау Бағалау критерийлері : Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Геометриялық фигуралар арқылы бағалау Жасыл-өте жақсы, сары-жақсы, қызыл-орта. Дескриптор 1. Автордың өмірі жайлы анықтайды 2. Сызбаға сүйеніп, әңгімелейді. 3. Өлеңнен жақсы қасиетпен және жаман әдеттерді табады. 4. Қатесіз дәптерге жазады. 5. Қағазға бір жақсы қасиет пен бір жаман әдетті жазады. 6. Жазған сөздеріне қарай сурет салады. 7. Мазмұнын түсіндіреді.

Ықшам сабақты қорытындылау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу тура

2 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? дамыды. 1:Ғылым таппай мақтанба өлеңіндегі«Сурет сыры» әдісі арқылы ұжымдық жұмыс орындағанда, оқушылар жақсы деген жауап қай суретке, жаман деген жауап қай суретке қатысты екенін анықтап, әңгімелейді. Соның нәтижесінде еркін пікірлеу, өз ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасты. 2.«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтық жұмыс барысында өлеңді мәнерлеп оқып, сұрақтарға жауап беру арқылы оқушы өз ойын жақсы жеткізуге және оқу белсенділігін арттыруға ықпал етті. Және «Сурет сал» әдісі арқылы оқушылар әр қағазға бір жақсы қасиетті, бір жаман қасиетті жазып, осы сөздерге байланысты суреттерді салу арқылы өз ой-өрісін дамытты. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. Өтілген сабақтың нәтижесіне көңіл бөліп оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын дамытуға және өз бетінше тақырыпқа сай эссе жазуға жақсы ықпал етеді. : Оқу туралы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдысының дамуына,оқу сауаттылығы мен шығармашылық жазу тілінің қалыптасуына байланысты анықтамалықтармен , ақпарат көздерімен жұмыс істей білуге дағдылануын ықпал етеді.Оқыту бойынша тыңдаған өлеңнің белгілі бір бөлігін өз сөзімен айтып беру, өлеңнің мазмұны бойынша қарама-қарсы пікір айту ,дәлелдеу ,іс-әрекеттерінді салыстыра талдай алу сабақты жақсартуға ықпал етеді 2. АКТ-ны дұрыс пайдалануды қалыптастыру. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сынып туралы және жегелеген оқушылардың жетістіктері ғылым тапай мақтамба өлеңінен жақсы-жаман іс- әрекеті сәйкес келетінін көрсетті. Оқушының пәнге деген қызығушылығын оятатын ойын түрлері мен әдіс –тәсілдерді жас ерекшелігіне сай алу керектігін қадағалау. Дарынды және қиын оқушылардың деңгейіне сай тапсырма беру,өлеңнің мазмұны бойынша қарама-қарсы пікір айту,дәлелдеу,өлеңдегі іс- әрекеттерді салыстыра талдай алу.

2 слайд

Ықшам сабақты қорытындылау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? дамыды. 1:Ғылым таппай мақтанба өлеңіндегі«Сурет сыры» әдісі арқылы ұжымдық жұмыс орындағанда, оқушылар жақсы деген жауап қай суретке, жаман деген жауап қай суретке қатысты екенін анықтап, әңгімелейді. Соның нәтижесінде еркін пікірлеу, өз ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасты. 2.«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтық жұмыс барысында өлеңді мәнерлеп оқып, сұрақтарға жауап беру арқылы оқушы өз ойын жақсы жеткізуге және оқу белсенділігін арттыруға ықпал етті. Және «Сурет сал» әдісі арқылы оқушылар әр қағазға бір жақсы қасиетті, бір жаман қасиетті жазып, осы сөздерге байланысты суреттерді салу арқылы өз ой-өрісін дамытты. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. Өтілген сабақтың нәтижесіне көңіл бөліп оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын дамытуға және өз бетінше тақырыпқа сай эссе жазуға жақсы ықпал етеді. : Оқу туралы оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдысының дамуына,оқу сауаттылығы мен шығармашылық жазу тілінің қалыптасуына байланысты анықтамалықтармен , ақпарат көздерімен жұмыс істей білуге дағдылануын ықпал етеді.Оқыту бойынша тыңдаған өлеңнің белгілі бір бөлігін өз сөзімен айтып беру, өлеңнің мазмұны бойынша қарама-қарсы пікір айту ,дәлелдеу ,іс-әрекеттерінді салыстыра талдай алу сабақты жақсартуға ықпал етеді 2. АКТ-ны дұрыс пайдалануды қалыптастыру. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сынып туралы және жегелеген оқушылардың жетістіктері ғылым тапай мақтамба өлеңінен жақсы-жаман іс- әрекеті сәйкес келетінін көрсетті. Оқушының пәнге деген қызығушылығын оятатын ойын түрлері мен әдіс –тәсілдерді жас ерекшелігіне сай алу керектігін қадағалау. Дарынды және қиын оқушылардың деңгейіне сай тапсырма беру,өлеңнің мазмұны бойынша қарама-қарсы пікір айту,дәлелдеу,өлеңдегі іс- әрекеттерді салыстыра талдай алу.