Материалдар / Ғылыми-жоба математика

Ғылыми-жоба математика

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылып отырған ғылыми жоба бастауыш сынып оқушыларының математика сабағынан функционалдық сауаттылығын арттыру барысында зерттеу жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2019
715
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Бастауыш сыныптарда оқушылардың функцианалдық сауаттылықтарын арттыру барысында математика пәнінде қолданылатын ә

1 слайд
Тақырыбы: «Бастауыш сыныптарда оқушылардың функцианалдық сауаттылықтарын арттыру барысында математика пәнінде қолданылатын әдіс- тәсілдер» Математика п әні Орындаған: Сыздыкова Асем Аукешовна СКО Шал ақын ауданы Семиполка орта мектебінің жоғары білімді, жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі, еңбек өтілі 20 жыл

1 слайд

Тақырыбы: «Бастауыш сыныптарда оқушылардың функцианалдық сауаттылықтарын арттыру барысында математика пәнінде қолданылатын әдіс- тәсілдер» Математика п әні Орындаған: Сыздыкова Асем Аукешовна СКО Шал ақын ауданы Семиполка орта мектебінің жоғары білімді, жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі, еңбек өтілі 20 жыл

Мақсаты: Математика пәнінде оқушылардың фунционалдық сауаттылығын арттыру барысында инновациялық әдіс- тәсілдерді қолдану

2 слайд
Мақсаты: Математика пәнінде оқушылардың фунционалдық сауаттылығын арттыру барысында инновациялық әдіс- тәсілдерді қолдану

2 слайд

Мақсаты: Математика пәнінде оқушылардың фунционалдық сауаттылығын арттыру барысында инновациялық әдіс- тәсілдерді қолдану

 1. Есепті шығара білу мен оның құрылымын құра білу білімдерінің байланысын анықтау.  2. Сөзді есептердің құрылымын құрастыру

3 слайд
 1. Есепті шығара білу мен оның құрылымын құра білу білімдерінің байланысын анықтау.  2. Сөзді есептердің құрылымын құрастыруды таңдауды үйретудің методикалық әдіс-тәсілдер құрастыру.  3. Екінші, үшінші, төртінші сыныптарда сөзді есептердің құрылымын схемалық әдіспен шығарудың тиімділігі не тәжірибе жасау. Міндеттері:

3 слайд

 1. Есепті шығара білу мен оның құрылымын құра білу білімдерінің байланысын анықтау.  2. Сөзді есептердің құрылымын құрастыруды таңдауды үйретудің методикалық әдіс-тәсілдер құрастыру.  3. Екінші, үшінші, төртінші сыныптарда сөзді есептердің құрылымын схемалық әдіспен шығарудың тиімділігі не тәжірибе жасау. Міндеттері:

 иллюстрациялық әдіс  моделдеу әдісі,  математикалық диктант  логикалық есептер,  дидактикалық ойындар  ұжымжық 

4 слайд
 иллюстрациялық әдіс  моделдеу әдісі,  математикалық диктант  логикалық есептер,  дидактикалық ойындар  ұжымжық  топтық жұмыстар мен жекелеген өздіндік жұмыстары. Оқушының пәнге деген қызығушылығын, ынтасын, белсенділігін арттыру тәсілдер

4 слайд

 иллюстрациялық әдіс  моделдеу әдісі,  математикалық диктант  логикалық есептер,  дидактикалық ойындар  ұжымжық  топтық жұмыстар мен жекелеген өздіндік жұмыстары. Оқушының пәнге деген қызығушылығын, ынтасын, белсенділігін арттыру тәсілдер

Иллюстрациялық әдіс: Асанның қолында 10тг, 1тг, 2тг,5тг,5тг, 1тг-лік монеталар бар. Ол кәмпит пен жапсырма қағаз сатып алды. О

5 слайд
Иллюстрациялық әдіс: Асанның қолында 10тг, 1тг, 2тг,5тг,5тг, 1тг-лік монеталар бар. Ол кәмпит пен жапсырма қағаз сатып алды. Ол дүкеншіге қанша ақша төледі? Қандай монеталарды қолданды? 12 тг 7 тг

5 слайд

Иллюстрациялық әдіс: Асанның қолында 10тг, 1тг, 2тг,5тг,5тг, 1тг-лік монеталар бар. Ол кәмпит пен жапсырма қағаз сатып алды. Ол дүкеншіге қанша ақша төледі? Қандай монеталарды қолданды? 12 тг 7 тг

Айнұрға анасы 1000 тг беріп, азық-түлік алып келуді тапсырды. Азық-түлік пен жеміс - көкөністер, сүтті тағам, және нан керектіг

6 слайд
Айнұрға анасы 1000 тг беріп, азық-түлік алып келуді тапсырды. Азық-түлік пен жеміс - көкөністер, сүтті тағам, және нан керектігін айтты. Берілген ақшаның 80 тг-сін асханаға алып қалуын сұрады. Көкөніс қанша тұрады және Айнұр тиісті азық-түлікті алуға ақшаны қалай үнемдеп жұмсады?

6 слайд

Айнұрға анасы 1000 тг беріп, азық-түлік алып келуді тапсырды. Азық-түлік пен жеміс - көкөністер, сүтті тағам, және нан керектігін айтты. Берілген ақшаның 80 тг-сін асханаға алып қалуын сұрады. Көкөніс қанша тұрады және Айнұр тиісті азық-түлікті алуға ақшаны қалай үнемдеп жұмсады?

Дидактикалық ойындар «Жанды сандар» ойыны 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 «Сатып алдым» ойыны 950-445 810:9 420*8 «Бәйге» ойыны Ұлттық ойы

7 слайд
Дидактикалық ойындар «Жанды сандар» ойыны 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 «Сатып алдым» ойыны 950-445 810:9 420*8 «Бәйге» ойыны Ұлттық ойындар

7 слайд

Дидактикалық ойындар «Жанды сандар» ойыны 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 «Сатып алдым» ойыны 950-445 810:9 420*8 «Бәйге» ойыны Ұлттық ойындар

 Сөзді есептерде кездесетін өмірлік қағидаларды елестетуде қиналатындықтары  Сөзді есептің беріліндісіндегі тапсырмалардың

8 слайд
 Сөзді есептерде кездесетін өмірлік қағидаларды елестетуде қиналатындықтары  Сөзді есептің беріліндісіндегі тапсырмалардың ара жігін ажыратудағы туатын қиындықтар  Сандармен механикалық ықпалдастық Неліктен оқушылар сөзді есептерді шығару кезінде қателіктер жібереді?

8 слайд

 Сөзді есептерде кездесетін өмірлік қағидаларды елестетуде қиналатындықтары  Сөзді есептің беріліндісіндегі тапсырмалардың ара жігін ажыратудағы туатын қиындықтар  Сандармен механикалық ықпалдастық Неліктен оқушылар сөзді есептерді шығару кезінде қателіктер жібереді?

 1.Есептің берілген мазмұны  2.Есептің қысқаша беріліндісін белгілеу  3.Есеп схемалық құрылымымен жұмыс  4.Схемалық құры

9 слайд
 1.Есептің берілген мазмұны  2.Есептің қысқаша беріліндісін белгілеу  3.Есеп схемалық құрылымымен жұмыс  4.Схемалық құрылымымен шығарылған есептің қорытындысына көз жеткізуСөзді есепті шығару кезіндегі қысқаша берілген мазмұнын құру сатысы

9 слайд

 1.Есептің берілген мазмұны  2.Есептің қысқаша беріліндісін белгілеу  3.Есеп схемалық құрылымымен жұмыс  4.Схемалық құрылымымен шығарылған есептің қорытындысына көз жеткізуСөзді есепті шығару кезіндегі қысқаша берілген мазмұнын құру сатысы

 - Есептің берілгенін басқаша өзгертуге болатын амал деп қарастыру;  - есептің схемасын құрудың әсістерін қарау;  Сөзді

10 слайд
 - Есептің берілгенін басқаша өзгертуге болатын амал деп қарастыру;  - есептің схемасын құрудың әсістерін қарау;  Сөзді есепті шығару кезіндегі бір- бірімен қарым-қатынас жасаушы құрал деп қарау;  Теориялық білім беру негізі деп қарау. Есептің схемалық құрылымы мынадай жағдайда қарастырылады:

10 слайд

 - Есептің берілгенін басқаша өзгертуге болатын амал деп қарастыру;  - есептің схемасын құрудың әсістерін қарау;  Сөзді есепті шығару кезіндегі бір- бірімен қарым-қатынас жасаушы құрал деп қарау;  Теориялық білім беру негізі деп қарау. Есептің схемалық құрылымы мынадай жағдайда қарастырылады:

Сөзді есептерді құрастыру түрлері Көрнекілік (дөңгелек немесе текше көрнекі суреттердің қозғалыс көмегі арқылы) Схемалық Ш

11 слайд
Сөзді есептерді құрастыру түрлері Көрнекілік (дөңгелек немесе текше көрнекі суреттердің қозғалыс көмегі арқылы) Схемалық Шартты белгілері арқылы Графикалық (графика немесе сызба кесінділер арқылы) Қарапайым қарасөзбен (қарапайым сөздермен немесе таблица түріндегі Математикалық тілмен орындалған (шартты белгілерді қолдану арқылы )

11 слайд

Сөзді есептерді құрастыру түрлері Көрнекілік (дөңгелек немесе текше көрнекі суреттердің қозғалыс көмегі арқылы) Схемалық Шартты белгілері арқылы Графикалық (графика немесе сызба кесінділер арқылы) Қарапайым қарасөзбен (қарапайым сөздермен немесе таблица түріндегі Математикалық тілмен орындалған (шартты белгілерді қолдану арқылы )

 Толық заттық бейнесі сандық қарым-қатынас шамаларын көрсете отырып амалдарын орындау  Жалпыланған шартты заттық және график

12 слайд
 Толық заттық бейнесі сандық қарым-қатынас шамаларын көрсете отырып амалдарын орындау  Жалпыланған шартты заттық және графикалық модельдеу  Оқушылармен бірге көзінше құрылатын қысқаша жазба  Оқушылармен жасалатын қысқаша жазбалар , сызбалар, схемалар  Схемаларды құру арқылы амалдар тәртібін анықтау. Схемалық әдістермен есеп шығаруды үйрету кезеңдері

12 слайд

 Толық заттық бейнесі сандық қарым-қатынас шамаларын көрсете отырып амалдарын орындау  Жалпыланған шартты заттық және графикалық модельдеу  Оқушылармен бірге көзінше құрылатын қысқаша жазба  Оқушылармен жасалатын қысқаша жазбалар , сызбалар, схемалар  Схемаларды құру арқылы амалдар тәртібін анықтау. Схемалық әдістермен есеп шығаруды үйрету кезеңдері

Сөзді есептердің графикалық құрылымы Есеп: Айнур 6 дөңгелек бояды, Гүлжан одан 4 дөңгелек артық бояды. Гүлжан неше дөңгелек б

13 слайд
Сөзді есептердің графикалық құрылымы Есеп: Айнур 6 дөңгелек бояды, Гүлжан одан 4 дөңгелек артық бояды. Гүлжан неше дөңгелек бояды. 1. А. Г. ? 2.Сызба әдісі А. __________ Г. __________________ ? 3.Қысқаша берілгені А. - 6 Г. - ? 4-еуі артық 6 4 А. Г. ?

13 слайд

Сөзді есептердің графикалық құрылымы Есеп: Айнур 6 дөңгелек бояды, Гүлжан одан 4 дөңгелек артық бояды. Гүлжан неше дөңгелек бояды. 1. А. Г. ? 2.Сызба әдісі А. __________ Г. __________________ ? 3.Қысқаша берілгені А. - 6 Г. - ? 4-еуі артық 6 4 А. Г. ?

Күрделі есептерді схема құру арқылы шығару ? 150 кг 80 кг 100

14 слайд
Күрделі есептерді схема құру арқылы шығару ? 150 кг 80 кг 100

14 слайд

Күрделі есептерді схема құру арқылы шығару ? 150 кг 80 кг 100

 

15 слайд
  ─   ─   +  • • ? 8 кг ? ? 3 кг 4 ж ? 2 кг 5 ж

15 слайд

  ─   ─   +  • • ? 8 кг ? ? 3 кг 4 ж ? 2 кг 5 ж

Оушының шығармашылық қабілетін дамыту тәсілдері Мұндай есептерді оқушының сыни ойлауын дамытуда бірн

16 слайд
Оушының шығармашылық қабілетін дамыту тәсілдері Мұндай есептерді оқушының сыни ойлауын дамытуда бірнеше есептерден мысал беріп, сызбаладың қай есепке сәйкес келетінін анықтау түрінде де беріге болады. - көбейту амалы - қосу амалы - күтілетін нәтиже

16 слайд

Оушының шығармашылық қабілетін дамыту тәсілдері Мұндай есептерді оқушының сыни ойлауын дамытуда бірнеше есептерден мысал беріп, сызбаладың қай есепке сәйкес келетінін анықтау түрінде де беріге болады. - көбейту амалы - қосу амалы - күтілетін нәтиже

Математика пәнінде есепті модельдеу арқылы шығару

17 слайд
Математика пәнінде есепті модельдеу арқылы шығару

17 слайд

Математика пәнінде есепті модельдеу арқылы шығару

 Оқушының функционалды сауаттылығын жетілдіруде шығармашылық тапсырмаларды жиі шығаруды қолдану тиімді тәсілдердің бірі Қо

18 слайд
 Оқушының функционалды сауаттылығын жетілдіруде шығармашылық тапсырмаларды жиі шығаруды қолдану тиімді тәсілдердің бірі Қорытынды

18 слайд

 Оқушының функционалды сауаттылығын жетілдіруде шығармашылық тапсырмаларды жиі шығаруды қолдану тиімді тәсілдердің бірі Қорытынды

Назарларыңызға рахмет

19 слайд
Назарларыңызға рахмет

19 слайд

Назарларыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ