Ғылыми-жоба математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: «Бастауыш сыныптарда
оқушылардың функцианалдық
сауаттылықтарын арттыру барысында
математика пәнінде қолданылатын әдіс-
тәсілдер»
Математика п әні
Орындаған: Сыздыкова Асем Аукешовна
СКО Шал ақын ауданы
Семиполка орта мектебінің
жоғары білімді, жоғары санатты
бастауыш сынып мұғалімі,
еңбек өтілі 20 жыл
1 слайд
Тақырыбы: «Бастауыш сыныптарда оқушылардың функцианалдық сауаттылықтарын арттыру барысында математика пәнінде қолданылатын әдіс- тәсілдер» Математика п әні Орындаған: Сыздыкова Асем Аукешовна СКО Шал ақын ауданы Семиполка орта мектебінің жоғары білімді, жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі, еңбек өтілі 20 жыл
2 слайд
Мақсаты:
Математика пәнінде
оқушылардың фунционалдық
сауаттылығын арттыру
барысында инновациялық әдіс-
тәсілдерді қолдану
2 слайд
Мақсаты: Математика пәнінде оқушылардың фунционалдық сауаттылығын арттыру барысында инновациялық әдіс- тәсілдерді қолдану
3 слайд
1. Есепті шығара білу мен оның құрылымын
құра білу білімдерінің байланысын анықтау.
2. Сөзді есептердің құрылымын құрастыруды
таңдауды үйретудің методикалық әдіс-тәсілдер
құрастыру.
3. Екінші, үшінші, төртінші сыныптарда сөзді
есептердің құрылымын схемалық әдіспен
шығарудың тиімділігі не тәжірибе жасау. Міндеттері:
3 слайд
1. Есепті шығара білу мен оның құрылымын құра білу білімдерінің байланысын анықтау. 2. Сөзді есептердің құрылымын құрастыруды таңдауды үйретудің методикалық әдіс-тәсілдер құрастыру. 3. Екінші, үшінші, төртінші сыныптарда сөзді есептердің құрылымын схемалық әдіспен шығарудың тиімділігі не тәжірибе жасау. Міндеттері:
4 слайд
иллюстрациялық әдіс
моделдеу әдісі,
математикалық диктант
логикалық есептер,
дидактикалық ойындар
ұжымжық
топтық жұмыстар мен жекелеген өздіндік
жұмыстары. Оқушының пәнге деген
қызығушылығын, ынтасын,
белсенділігін арттыру тәсілдер
4 слайд
иллюстрациялық әдіс моделдеу әдісі, математикалық диктант логикалық есептер, дидактикалық ойындар ұжымжық топтық жұмыстар мен жекелеген өздіндік жұмыстары. Оқушының пәнге деген қызығушылығын, ынтасын, белсенділігін арттыру тәсілдер
5 слайд
Иллюстрациялық әдіс:
Асанның қолында 10тг, 1тг, 2тг,5тг,5тг, 1тг-лік монеталар бар.
Ол кәмпит пен жапсырма қағаз сатып алды. Ол дүкеншіге
қанша ақша төледі? Қандай монеталарды қолданды?
12 тг 7 тг
5 слайд
Иллюстрациялық әдіс: Асанның қолында 10тг, 1тг, 2тг,5тг,5тг, 1тг-лік монеталар бар. Ол кәмпит пен жапсырма қағаз сатып алды. Ол дүкеншіге қанша ақша төледі? Қандай монеталарды қолданды? 12 тг 7 тг
6 слайд
Айнұрға анасы 1000 тг беріп, азық-түлік алып келуді тапсырды. Азық-түлік
пен жеміс - көкөністер, сүтті тағам, және нан керектігін айтты. Берілген ақшаның
80 тг-сін асханаға алып қалуын сұрады. Көкөніс қанша тұрады және Айнұр тиісті
азық-түлікті алуға ақшаны қалай үнемдеп жұмсады?
6 слайд
Айнұрға анасы 1000 тг беріп, азық-түлік алып келуді тапсырды. Азық-түлік пен жеміс - көкөністер, сүтті тағам, және нан керектігін айтты. Берілген ақшаның 80 тг-сін асханаға алып қалуын сұрады. Көкөніс қанша тұрады және Айнұр тиісті азық-түлікті алуға ақшаны қалай үнемдеп жұмсады?
7 слайд
Дидактикалық ойындар
«Жанды сандар» ойыны
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
«Сатып алдым» ойыны
950-445 810:9 420*8 «Бәйге» ойыны
Ұлттық ойындар
7 слайд
Дидактикалық ойындар «Жанды сандар» ойыны 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 «Сатып алдым» ойыны 950-445 810:9 420*8 «Бәйге» ойыны Ұлттық ойындар
8 слайд
Сөзді есептерде кездесетін өмірлік
қағидаларды елестетуде
қиналатындықтары
Сөзді есептің беріліндісіндегі
тапсырмалардың ара жігін ажыратудағы
туатын қиындықтар
Сандармен механикалық ықпалдастық Неліктен оқушылар сөзді есептерді
шығару кезінде қателіктер жібереді?
8 слайд
Сөзді есептерде кездесетін өмірлік қағидаларды елестетуде қиналатындықтары Сөзді есептің беріліндісіндегі тапсырмалардың ара жігін ажыратудағы туатын қиындықтар Сандармен механикалық ықпалдастық Неліктен оқушылар сөзді есептерді шығару кезінде қателіктер жібереді?
9 слайд
1.Есептің берілген
мазмұны
2.Есептің қысқаша
беріліндісін белгілеу
3.Есеп схемалық
құрылымымен жұмыс
4.Схемалық
құрылымымен
шығарылған есептің
қорытындысына көз
жеткізуСөзді есепті шығару кезіндегі қысқаша
берілген мазмұнын құру сатысы
9 слайд
1.Есептің берілген мазмұны 2.Есептің қысқаша беріліндісін белгілеу 3.Есеп схемалық құрылымымен жұмыс 4.Схемалық құрылымымен шығарылған есептің қорытындысына көз жеткізуСөзді есепті шығару кезіндегі қысқаша берілген мазмұнын құру сатысы
10 слайд
- Есептің берілгенін басқаша өзгертуге
болатын амал деп қарастыру;
- есептің схемасын құрудың әсістерін
қарау;
Сөзді есепті шығару кезіндегі бір-
бірімен қарым-қатынас жасаушы құрал
деп қарау;
Теориялық білім беру негізі деп қарау. Есептің схемалық құрылымы мынадай
жағдайда қарастырылады:
10 слайд
- Есептің берілгенін басқаша өзгертуге болатын амал деп қарастыру; - есептің схемасын құрудың әсістерін қарау; Сөзді есепті шығару кезіндегі бір- бірімен қарым-қатынас жасаушы құрал деп қарау; Теориялық білім беру негізі деп қарау. Есептің схемалық құрылымы мынадай жағдайда қарастырылады:
11 слайд
Сөзді есептерді құрастыру
түрлері
Көрнекілік
(дөңгелек
немесе текше
көрнекі
суреттердің
қозғалыс
көмегі арқылы) Схемалық Шартты белгілері арқылы
Графикалық
(графика
немесе
сызба кесінділер
арқылы) Қарапайым
қарасөзбен
(қарапайым
сөздермен немесе
таблица түріндегі Математикалық
тілмен
орындалған
(шартты
белгілерді
қолдану арқылы )
11 слайд
Сөзді есептерді құрастыру түрлері Көрнекілік (дөңгелек немесе текше көрнекі суреттердің қозғалыс көмегі арқылы) Схемалық Шартты белгілері арқылы Графикалық (графика немесе сызба кесінділер арқылы) Қарапайым қарасөзбен (қарапайым сөздермен немесе таблица түріндегі Математикалық тілмен орындалған (шартты белгілерді қолдану арқылы )
12 слайд
Толық заттық бейнесі сандық қарым-қатынас
шамаларын көрсете отырып амалдарын орындау
Жалпыланған шартты заттық және графикалық
модельдеу
Оқушылармен бірге көзінше құрылатын
қысқаша жазба
Оқушылармен жасалатын қысқаша жазбалар ,
сызбалар, схемалар
Схемаларды құру арқылы амалдар тәртібін
анықтау. Схемалық әдістермен есеп
шығаруды үйрету кезеңдері
12 слайд
Толық заттық бейнесі сандық қарым-қатынас шамаларын көрсете отырып амалдарын орындау Жалпыланған шартты заттық және графикалық модельдеу Оқушылармен бірге көзінше құрылатын қысқаша жазба Оқушылармен жасалатын қысқаша жазбалар , сызбалар, схемалар Схемаларды құру арқылы амалдар тәртібін анықтау. Схемалық әдістермен есеп шығаруды үйрету кезеңдері
13 слайд
Сөзді есептердің графикалық
құрылымы
Есеп: Айнур 6 дөңгелек бояды, Гүлжан одан 4 дөңгелек артық бояды.
Гүлжан неше дөңгелек бояды.
1.
А.
Г.
?
2.Сызба әдісі
А. __________
Г. __________________
? 3.Қысқаша
берілгені
А. - 6
Г. - ? 4-еуі артық
6 4
А.
Г. ?
13 слайд
Сөзді есептердің графикалық құрылымы Есеп: Айнур 6 дөңгелек бояды, Гүлжан одан 4 дөңгелек артық бояды. Гүлжан неше дөңгелек бояды. 1. А. Г. ? 2.Сызба әдісі А. __________ Г. __________________ ? 3.Қысқаша берілгені А. - 6 Г. - ? 4-еуі артық 6 4 А. Г. ?
14 слайд
Күрделі есептерді схема құру арқылы
шығару
?
150 кг
80 кг 100
14 слайд
Күрделі есептерді схема құру арқылы шығару ? 150 кг 80 кг 100
15 слайд
─
─
+
• •
? 8 кг ? ?
3 кг 4 ж ?
2 кг 5 ж
15 слайд
─ ─ + • • ? 8 кг ? ? 3 кг 4 ж ? 2 кг 5 ж
16 слайд
Оушының шығармашылық
қабілетін дамыту тәсілдері
Мұндай есептерді оқушының сыни ойлауын дамытуда бірнеше есептерден
мысал беріп, сызбаладың қай есепке сәйкес келетінін анықтау түрінде де
беріге болады.
- көбейту амалы
- қосу амалы
- күтілетін нәтиже
16 слайд
Оушының шығармашылық қабілетін дамыту тәсілдері Мұндай есептерді оқушының сыни ойлауын дамытуда бірнеше есептерден мысал беріп, сызбаладың қай есепке сәйкес келетінін анықтау түрінде де беріге болады. - көбейту амалы - қосу амалы - күтілетін нәтиже
17 слайд
Математика пәнінде есепті модельдеу
арқылы шығару
17 слайд
Математика пәнінде есепті модельдеу арқылы шығару
18 слайд
Оқушының функционалды
сауаттылығын жетілдіруде
шығармашылық
тапсырмаларды жиі
шығаруды қолдану тиімді
тәсілдердің бірі Қорытынды
18 слайд
Оқушының функционалды сауаттылығын жетілдіруде шығармашылық тапсырмаларды жиі шығаруды қолдану тиімді тәсілдердің бірі Қорытынды
19 слайд
Назарларыңызға рахмет
19 слайд
Назарларыңызға рахмет