Материалдар / Халық поэзиясының - білім және рухани тәрбиенің көзі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халық поэзиясының - білім және рухани тәрбиенің көзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Республикалық "Зерде "ғылыми-жоба байқауының 1 орын иегері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Маусым 2019
980
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Халық поэзиясы – білім және рухани тәрбиенің көзі» Секциясы: Қазақ тілі және әдебиет Орындаған Семиполка

1 слайд
Тақырыбы: «Халық поэзиясы – білім және рухани тәрбиенің көзі» Секциясы: Қазақ тілі және әдебиет     Орындаған Семиполка орта мектебінің 3 «А» сынып оқушысы Марат Батырхан

1 слайд

Тақырыбы: «Халық поэзиясы – білім және рухани тәрбиенің көзі» Секциясы: Қазақ тілі және әдебиет     Орындаған Семиполка орта мектебінің 3 «А» сынып оқушысы Марат Батырхан

 Ӏ. Кіріспе  ӀӀ. Өлеңдер – әдеби-поэзиялық педагогика жанры  Поэзиялық жанрларының түрлері  Поэзия жанрының құрылым сип

2 слайд
 Ӏ. Кіріспе  ӀӀ. Өлеңдер – әдеби-поэзиялық педагогика жанры  Поэзиялық жанрларының түрлері  Поэзия жанрының құрылым сипаты  ӀӀӀ. Өлеңді мәнерлеп оқу – өнер шеберлігі  ӀV. Бастауыш сынып оқушыларының ішкі рухани дүниесін зерртеу  V. Қорытынды           Мазмұны:

2 слайд

 Ӏ. Кіріспе  ӀӀ. Өлеңдер – әдеби-поэзиялық педагогика жанры  Поэзиялық жанрларының түрлері  Поэзия жанрының құрылым сипаты  ӀӀӀ. Өлеңді мәнерлеп оқу – өнер шеберлігі  ӀV. Бастауыш сынып оқушыларының ішкі рухани дүниесін зерртеу  V. Қорытынды           Мазмұны:

 Зерттеу проблемасын:  Қазіргі балалардың рухани сезімін ояту арқылы тәрбие беру мәселесі.  Алынған зерттеу жұмысының өзе

3 слайд
 Зерттеу проблемасын:  Қазіргі балалардың рухани сезімін ояту арқылы тәрбие беру мәселесі.  Алынған зерттеу жұмысының өзектілігі:  Оқушылардың әдебиеттік оқудағы өлеңдерге көңіл бөлмеуі  Өлеңдерді мәнерлеп оқу нақышының жоқтығы  Өлеңдегі ақын ойын сезіне білмеуі  Сыни ойлауының, қоғамдағы адамдарды жан дүниесімен түсіне білуінің жеткіліксіздігі  Кітапты аз оқуы  Зерртеу объектісі: 2-3 сынып сынып оқушылары  Зерттеу құралы: Оқушыларға рухани тәрбие беретін халықтық поэзия жанрларымен жұмыс жүргізу.

3 слайд

 Зерттеу проблемасын:  Қазіргі балалардың рухани сезімін ояту арқылы тәрбие беру мәселесі.  Алынған зерттеу жұмысының өзектілігі:  Оқушылардың әдебиеттік оқудағы өлеңдерге көңіл бөлмеуі  Өлеңдерді мәнерлеп оқу нақышының жоқтығы  Өлеңдегі ақын ойын сезіне білмеуі  Сыни ойлауының, қоғамдағы адамдарды жан дүниесімен түсіне білуінің жеткіліксіздігі  Кітапты аз оқуы  Зерртеу объектісі: 2-3 сынып сынып оқушылары  Зерттеу құралы: Оқушыларға рухани тәрбие беретін халықтық поэзия жанрларымен жұмыс жүргізу.

 - Мен халықтық поэзия жанры оқушыларды отаншылдыққа, адамгершіліққе, адалқыққа, әдептілікке, білімге жетелейді және сыни ой

4 слайд
 - Мен халықтық поэзия жанры оқушыларды отаншылдыққа, адамгершіліққе, адалқыққа, әдептілікке, білімге жетелейді және сыни ойлау қабілетін, тіл байлығын, шешендігін дамытуда рухани тәрбие беруде маңызды құрал бола алады деп болжаймын. Болжам

4 слайд

 - Мен халықтық поэзия жанры оқушыларды отаншылдыққа, адамгершіліққе, адалқыққа, әдептілікке, білімге жетелейді және сыни ойлау қабілетін, тіл байлығын, шешендігін дамытуда рухани тәрбие беруде маңызды құрал бола алады деп болжаймын. Болжам

 - халықтық поэзияның тұлғаны тәрбиелеудегі және дамытудағы ықпалын көрсете білу.  Міндеттері:  - халықтық поэзия жанрларын

5 слайд
 - халықтық поэзияның тұлғаны тәрбиелеудегі және дамытудағы ықпалын көрсете білу.  Міндеттері:  - халықтық поэзия жанрларын анықтау;  - әр жанр мазмұнының ерекшелігін ашу;  - жанрлардың оқушыларға рухани тәрбие беретін тұстарын ашу;  поэзия жанрының бастауыш сынып оқыту бағдарламасының негізгі бөлігі екенін дәлелдеу.Зерттеу жұмысының мақсаты:

5 слайд

 - халықтық поэзияның тұлғаны тәрбиелеудегі және дамытудағы ықпалын көрсете білу.  Міндеттері:  - халықтық поэзия жанрларын анықтау;  - әр жанр мазмұнының ерекшелігін ашу;  - жанрлардың оқушыларға рухани тәрбие беретін тұстарын ашу;  поэзия жанрының бастауыш сынып оқыту бағдарламасының негізгі бөлігі екенін дәлелдеу.Зерттеу жұмысының мақсаты:

Білемін Білгім келеді Біліп алдым Ақындар өлеңдерін оқуды білемін Халық поэзиясының білім және рухани тәрбие көзі е

6 слайд
Білемін Білгім келеді Біліп алдым Ақындар өлеңдерін оқуды білемін   Халық поэзиясының білім және рухани тәрбие көзі екенін  Инсерт кестесі

6 слайд

Білемін Білгім келеді Біліп алдым Ақындар өлеңдерін оқуды білемін   Халық поэзиясының білім және рухани тәрбие көзі екенін  Инсерт кестесі

 2-3 «А» сынып оқушыларының поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия минуты»  Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып оқушылары мен м

7 слайд
 2-3 «А» сынып оқушыларының поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия минуты»  Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып оқушылары мен мұғалімдер арасында  Салыстырма ретінде мәнерлеп өлеңдер жаттау Зерттеу әдістері:

7 слайд

 2-3 «А» сынып оқушыларының поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия минуты»  Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып оқушылары мен мұғалімдер арасында  Салыстырма ретінде мәнерлеп өлеңдер жаттау Зерттеу әдістері:

Халық поэзиясы- ның жанрларыТұрмыс салт жырлары:бесік жыры, жар- жар,беташар, сыңсу, қыз ұзату, тойбастар, жоқтау, бата Тер

8 слайд
Халық поэзиясы- ның жанрларыТұрмыс салт жырлары:бесік жыры, жар- жар,беташар, сыңсу, қыз ұзату, тойбастар, жоқтау, бата Термелер ТолғауларАқындар өлеңдері Мысалдар Балалар фольклерлары Жыраулар Эпостық, лирикалық ж ырлар

8 слайд

Халық поэзиясы- ның жанрларыТұрмыс салт жырлары:бесік жыры, жар- жар,беташар, сыңсу, қыз ұзату, тойбастар, жоқтау, бата Термелер ТолғауларАқындар өлеңдері Мысалдар Балалар фольклерлары Жыраулар Эпостық, лирикалық ж ырлар

 2-3 «А» сынып оқушыларының поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия минуты»  Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып оқушылары менмұ

9 слайд
 2-3 «А» сынып оқушыларының поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия минуты»  Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып оқушылары менмұғалімдер арасында  Салыстырма ретінде мәнерлеп өлеңдер жаттау  Видеоға түсіру Эксперимен

9 слайд

 2-3 «А» сынып оқушыларының поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия минуты»  Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып оқушылары менмұғалімдер арасында  Салыстырма ретінде мәнерлеп өлеңдер жаттау  Видеоға түсіру Эксперимен

Білемін Білгім келеді Біліп алдым Ақындар өлеңдерін оқуды білемін Халық поэзиясының білім және рухани тәрбие көзі ек

10 слайд
Білемін Білгім келеді Біліп алдым Ақындар өлеңдерін оқуды білемін   Халық поэзиясының білім және рухани тәрбие көзі екенін   Халық поэзиясы –білім және рухани тәрбиенің көзі екенін біліп алдымИнсерт кестесі

10 слайд

Білемін Білгім келеді Біліп алдым Ақындар өлеңдерін оқуды білемін   Халық поэзиясының білім және рухани тәрбие көзі екенін   Халық поэзиясы –білім және рухани тәрбиенің көзі екенін біліп алдымИнсерт кестесі

Көрсеткіш  Экспериментке дейін  Эксперименттен кейінSeries1 0 0.1 0.2 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 0.8 Өлеңді көп жаттағанда р Өлеңд

11 слайд
Көрсеткіш  Экспериментке дейін  Эксперименттен кейінSeries1 0 0.1 0.2 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 0.8 Өлеңді көп жаттағанда р Өлеңді аз жаттағанда р Series3 Se - ries1 0.42 0.44 0.46 0.48 0.5 0.52 0.54 Поэзияны ұнатушылар Series3 Поэзияны ұнатушылар Поэзияны ұнатпаушылар Series3

11 слайд

Көрсеткіш  Экспериментке дейін  Эксперименттен кейінSeries1 0 0.1 0.2 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 0.8 Өлеңді көп жаттағанда р Өлеңді аз жаттағанда р Series3 Se - ries1 0.42 0.44 0.46 0.48 0.5 0.52 0.54 Поэзияны ұнатушылар Series3 Поэзияны ұнатушылар Поэзияны ұнатпаушылар Series3

Ассоциация Рухани- адамгершілік тәрбиеӘдептілік ПатриоттықЭстетикалық Еңбексүйгіш Достық АдалдықБілімге Қайырымдылыққа

12 слайд
Ассоциация Рухани- адамгершілік тәрбиеӘдептілік ПатриоттықЭстетикалық Еңбексүйгіш Достық АдалдықБілімге Қайырымдылыққа

12 слайд

Ассоциация Рухани- адамгершілік тәрбиеӘдептілік ПатриоттықЭстетикалық Еңбексүйгіш Достық АдалдықБілімге Қайырымдылыққа

 Бастауыш сыныпта поэзия сағаттары көбірек өткізілуі  Бастауыш сыныптар арасында мектепішілік, аудандық байқаулар өтілсін

13 слайд
 Бастауыш сыныпта поэзия сағаттары көбірек өткізілуі  Бастауыш сыныптар арасында мектепішілік, аудандық байқаулар өтілсін деген ұсыныс Қорытынды

13 слайд

 Бастауыш сыныпта поэзия сағаттары көбірек өткізілуі  Бастауыш сыныптар арасында мектепішілік, аудандық байқаулар өтілсін деген ұсыныс Қорытынды

Назарларыңызға рахмет

14 слайд
Назарларыңызға рахмет

14 слайд

Назарларыңызға рахмет