1 слайд
Тақырыбы: «Халық поэзиясы –
білім және рухани тәрбиенің
көзі»
Секциясы: Қазақ тілі және әдебиет
Орындаған Семиполка орта мектебінің
3 «А» сынып оқушысы Марат Батырхан
2 слайд
Ӏ. Кіріспе
ӀӀ. Өлеңдер – әдеби-поэзиялық педагогика жанры
Поэзиялық жанрларының түрлері
Поэзия жанрының құрылым сипаты
ӀӀӀ. Өлеңді мәнерлеп оқу – өнер шеберлігі
ӀV. Бастауыш сынып оқушыларының ішкі рухани дүниесін зерртеу
V. Қорытынды
Мазмұны:
3 слайд
Зерттеу проблемасын:
Қазіргі балалардың рухани сезімін ояту арқылы тәрбие
беру мәселесі.
Алынған зерттеу жұмысының өзектілігі:
Оқушылардың әдебиеттік оқудағы өлеңдерге көңіл
бөлмеуі
Өлеңдерді мәнерлеп оқу нақышының жоқтығы
Өлеңдегі ақын ойын сезіне білмеуі
Сыни ойлауының, қоғамдағы адамдарды жан
дүниесімен түсіне білуінің жеткіліксіздігі
Кітапты аз оқуы
Зерртеу объектісі: 2-3 сынып сынып оқушылары
Зерттеу құралы: Оқушыларға рухани тәрбие беретін
халықтық поэзия жанрларымен жұмыс жүргізу.
4 слайд
- Мен халықтық поэзия жанры оқушыларды
отаншылдыққа, адамгершіліққе, адалқыққа,
әдептілікке, білімге жетелейді және сыни
ойлау қабілетін, тіл байлығын, шешендігін
дамытуда рухани тәрбие беруде маңызды
құрал бола алады деп болжаймын. Болжам
5 слайд
- халықтық поэзияның тұлғаны тәрбиелеудегі
және дамытудағы ықпалын көрсете білу.
Міндеттері:
- халықтық поэзия жанрларын анықтау;
- әр жанр мазмұнының ерекшелігін ашу;
- жанрлардың оқушыларға рухани тәрбие
беретін тұстарын ашу;
поэзия жанрының бастауыш сынып оқыту
бағдарламасының негізгі бөлігі екенін
дәлелдеу.Зерттеу жұмысының мақсаты:
6 слайд
Білемін
Білгім
келеді Біліп
алдым
Ақындар
өлеңдерін
оқуды
білемін Халық
поэзиясының
білім және
рухани тәрбие
көзі екенін Инсерт кестесі
7 слайд
2-3 «А» сынып оқушыларының
поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия
минуты»
Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып
оқушылары мен мұғалімдер арасында
Салыстырма ретінде мәнерлеп өлеңдер
жаттау Зерттеу әдістері:
8 слайд
Халық
поэзиясы-
ның
жанрларыТұрмыс салт жырлары:бесік жыры, жар-
жар,беташар, сыңсу, қыз ұзату, тойбастар,
жоқтау, бата
Термелер
ТолғауларАқындар өлеңдері
Мысалдар
Балалар
фольклерлары
Жыраулар Эпостық,
лирикалық ж
ырлар
9 слайд
2-3 «А» сынып оқушыларының
поэзиялық оқуларын зерттеу. «Поэзия
минуты»
Сарауалнама жүргізу :2-3 «А» сынып
оқушылары менмұғалімдер арасында
Салыстырма ретінде мәнерлеп өлеңдер
жаттау
Видеоға түсіру Эксперимен
10 слайд
Білемін
Білгім
келеді Біліп
алдым
Ақындар
өлеңдерін
оқуды білемін Халық
поэзиясының
білім және
рухани тәрбие
көзі екенін Халық
поэзиясы –білім
және
рухани
тәрбиенің көзі
екенін біліп
алдымИнсерт кестесі
11 слайд
Көрсеткіш
Экспериментке дейін
Эксперименттен кейінSeries1
0
0.1
0.2
0.3
0.4
0.5
0.6
0.7
0.8
Өлеңді көп
жаттағанда
р
Өлеңді аз
жаттағанда
р
Series3
Se -
ries1
0.42
0.44
0.46
0.48
0.5
0.52
0.54
Поэзияны ұнатушылар
Series3
Поэзияны
ұнатушылар
Поэзияны
ұнатпаушылар
Series3
12 слайд
Ассоциация
Рухани-
адамгершілік
тәрбиеӘдептілік
ПатриоттықЭстетикалық
Еңбексүйгіш
Достық
АдалдықБілімге
Қайырымдылыққа
13 слайд
Бастауыш сыныпта поэзия
сағаттары көбірек өткізілуі
Бастауыш сыныптар
арасында мектепішілік,
аудандық байқаулар өтілсін
деген ұсыныс Қорытынды
14 слайд
Назарларыңызға рахмет
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз