Халықаралық Астана әуежайы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Т/А 6.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен
тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып,
диалогке қатысу, ойын анық жеткізу.
Ә.Т.Н. 6.4.3.1 – неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздердің қолданыс
аясын түсіну және ажырата білу
Мұнайлы ауданы №10 жалпы білім беру орта мектебінің қазақ тілі мен
әдебиеті пәні мұғалімі Аббазова Айсулу Аббазовна
6 - сынып қазақ тілі
Бөлім: Астана – мәдениет пен өнер ордасы
Сабақтың тақырыбы: Халықаралық Астана әуежайы
Оқушылардың барлығы орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай
ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестерді, терминдерді орынды қолдана
алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ресми сөздер мен тіркестерді,
терминдерді орынды қолданып, ойын толық жеткізе алады, диалогке қатыса
алады.
Оқушылардың кейбірі орындай алады:
Неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздерді ажырата алады, қолдана алады.
Оқу мақсаты
Сабақ
мақсаттары
1 слайд
Т/А 6.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу. Ә.Т.Н. 6.4.3.1 – неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу Мұнайлы ауданы №10 жалпы білім беру орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Аббазова Айсулу Аббазовна 6 - сынып қазақ тілі Бөлім: Астана – мәдениет пен өнер ордасы Сабақтың тақырыбы: Халықаралық Астана әуежайы Оқушылардың барлығы орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестерді, терминдерді орынды қолдана алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ресми сөздер мен тіркестерді, терминдерді орынды қолданып, ойын толық жеткізе алады, диалогке қатыса алады. Оқушылардың кейбірі орындай алады: Неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздерді ажырата алады, қолдана алады. Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары
2 слайд
Ширату жаттығуы
“Серпілген сауал” әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады.
1. Біз қандай мемлекетте тұрамыз?
2. Астана қандай қала?
3.Астана әуежайының тарихы туралы қандай ақпарат білесіңдер?
4. Елімізді бүкіл әлемге танытуда Астананың рөлі қандай?
“Суреттер арқылы топқа бөліну” әдісі Оқушыларға түрлі
суреттер таратылып (Астана суреттері) суреттердің біркелкілігіне
қарап үш топқа бөлінеді.
1 – топ Бәйтерек
2 – топ Хан шатыр
3 – топ Ақорда
2 слайд
Ширату жаттығуы “Серпілген сауал” әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады. 1. Біз қандай мемлекетте тұрамыз? 2. Астана қандай қала? 3.Астана әуежайының тарихы туралы қандай ақпарат білесіңдер? 4. Елімізді бүкіл әлемге танытуда Астананың рөлі қандай? “Суреттер арқылы топқа бөліну” әдісі Оқушыларға түрлі суреттер таратылып (Астана суреттері) суреттердің біркелкілігіне қарап үш топқа бөлінеді. 1 – топ Бәйтерек 2 – топ Хан шатыр 3 – топ Ақорда
3 слайд
Неологизм - қоғамдағы саяси мәдени, эканомикалық
қатынастардың, ғылым мен техниканың дамуына байланысты
тілге енген жаңа сөздер. Мысалы: әуежай, зымыран,
ұжым,елтаңба, төлқұжат,жәрдемақы
Әрбір тілдің сөздік құрамында жалпыға ортақ сөздер мен қатар
ғылым мен техниканың, өндріс пен шаруашылықтың жеке бір
саласы болады. Ғылым мен техниканың алуан түрлі саласына
қатысты қолданылатын сөздерді термин сөздер дейміз.
Диалект сөздер – белгілі бір аймақта ғана қолданылатын сөздер.
Мысалы: оңтүстікте “сым” десе, солтүстікте “шалбар” дейді.
Кәсіби сөздер дегеніміз – әртүрлі шаруашылыққа, кәсіпке
байланысты сөздер болады. Мысалы: балық аулау кәсібіне
байланысты сөздер таутан, асман, қызылқанат, табан.
3 слайд
Неологизм - қоғамдағы саяси мәдени, эканомикалық қатынастардың, ғылым мен техниканың дамуына байланысты тілге енген жаңа сөздер. Мысалы: әуежай, зымыран, ұжым,елтаңба, төлқұжат,жәрдемақы Әрбір тілдің сөздік құрамында жалпыға ортақ сөздер мен қатар ғылым мен техниканың, өндріс пен шаруашылықтың жеке бір саласы болады. Ғылым мен техниканың алуан түрлі саласына қатысты қолданылатын сөздерді термин сөздер дейміз. Диалект сөздер – белгілі бір аймақта ғана қолданылатын сөздер. Мысалы: оңтүстікте “сым” десе, солтүстікте “шалбар” дейді. Кәсіби сөздер дегеніміз – әртүрлі шаруашылыққа, кәсіпке байланысты сөздер болады. Мысалы: балық аулау кәсібіне байланысты сөздер таутан, асман, қызылқанат, табан.
4 слайд
1 – тапсырма. Тыңдалым
“Халықаралық Астана әуежайы” мәтіні тыңдатылады
“Сұхбат” әдісі бойынша 3 топ ресми
сөздер мен тіркестер, неологизм мен
терминдер, диалект сөздер мен кәсіби
сөздерді орынды қолданып, диалогке
қатысады
1 – топ ресми
сөздер мен
тіркестерді
қолданады
2 – топ неологизм
мен терминдерді
қолданады
3 – топ диалект
сөздер мен кәсіби
сөздерді қолданады
4 слайд
1 – тапсырма. Тыңдалым “Халықаралық Астана әуежайы” мәтіні тыңдатылады “Сұхбат” әдісі бойынша 3 топ ресми сөздер мен тіркестер, неологизм мен терминдер, диалект сөздер мен кәсіби сөздерді орынды қолданып, диалогке қатысады 1 – топ ресми сөздер мен тіркестерді қолданады 2 – топ неологизм мен терминдерді қолданады 3 – топ диалект сөздер мен кәсіби сөздерді қолданады
5 слайд
1 – топ Бәйтерек
2 – тапсырма
Ережедегі ғылым мен
техниканың
түрлеріне қатысты
өздерің білетін
терминдерді жазу
2 – топ Хан шатыр
3 – тапсырма
Мәтіннен термин
сөздерді табу
“Сұрақтар жаңбыры” әдісі бойынша мәтіндегі термин сөздерді
тауып, оларды орынды қолдана отырып бір – біріне сұрақтар қояды.
3 – топ Ақорда
4 – тапсырма
оқылым мәтінін
негізге ала отырып,
“Болашақтың
әуежайы”
тақырыбында эссе
жазу
5 слайд
1 – топ Бәйтерек 2 – тапсырма Ережедегі ғылым мен техниканың түрлеріне қатысты өздерің білетін терминдерді жазу 2 – топ Хан шатыр 3 – тапсырма Мәтіннен термин сөздерді табу “Сұрақтар жаңбыры” әдісі бойынша мәтіндегі термин сөздерді тауып, оларды орынды қолдана отырып бір – біріне сұрақтар қояды. 3 – топ Ақорда 4 – тапсырма оқылым мәтінін негізге ала отырып, “Болашақтың әуежайы” тақырыбында эссе жазу
6 слайд
Рефлексия: “Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір” әдісі
арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау
•Оқу бағдарламасынан алынған түсінікті оқу мақсаттарын түсінуге;
•Бағалау критерийлерін белгілеуді, оған тапсырма дайындау,
дескрипторлар белгілеуді түсініп тәжірибеме критериалды бағалауды
енгізуіме септігін тигізді.
•Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалім мен оқушының
әрекетін өзгертуге бағытталған әдістерді дұрыс таңдау керектігін
тренердің берген кері байланысы негізінде ой түйдім;
• Оқушылардың алдыңғы тәжірибесін қолданудың маңыздылығын
ұғынуға;
•Оқу мақсаттарына жету үшін тек оқушы қабілетіне ғана бағыттамай,
қызығушылығын ескере отырып саралау керектігін түсіндім.
Сабақ мазмұны
бойынша ойыңды
білдір.
Қандай жаңа білім
алдың?
Алған біліміңді
қолдана аласың
ба?
Саған қиындық
тудырған
түсініктер
6 слайд
Рефлексия: “Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір” әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау •Оқу бағдарламасынан алынған түсінікті оқу мақсаттарын түсінуге; •Бағалау критерийлерін белгілеуді, оған тапсырма дайындау, дескрипторлар белгілеуді түсініп тәжірибеме критериалды бағалауды енгізуіме септігін тигізді. •Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалім мен оқушының әрекетін өзгертуге бағытталған әдістерді дұрыс таңдау керектігін тренердің берген кері байланысы негізінде ой түйдім; • Оқушылардың алдыңғы тәжірибесін қолданудың маңыздылығын ұғынуға; •Оқу мақсаттарына жету үшін тек оқушы қабілетіне ғана бағыттамай, қызығушылығын ескере отырып саралау керектігін түсіндім. Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір. Қандай жаңа білім алдың? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер
7 слайд
Үйге тапсырма
Неологизм,кәсіби,термин,диалект
сөздерді пайдалана отырып, “Астана
әуежайы” тақырыбында эссе жазу
7 слайд
Үйге тапсырма Неологизм,кәсіби,термин,диалект сөздерді пайдалана отырып, “Астана әуежайы” тақырыбында эссе жазу