Материалдар / Химия пәнінен жаңартылған білім мазмұны. Таныстырылым

Химия пәнінен жаңартылған білім мазмұны. Таныстырылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны аясында химия пәні бойынша ерекшеліктер бойынша жасалған таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2017
1194
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Химия пәні бойынша орта білім беру мазмұнын жаңарту Аширова Гүлжанат Тұрсынбекқызы ОҚО, Мақтарал ауданы “М.Ғабдуллин атындағы

1 слайд
Химия пәні бойынша орта білім беру мазмұнын жаңарту Аширова Гүлжанат Тұрсынбекқызы ОҚО, Мақтарал ауданы “М.Ғабдуллин атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі химия пәні мұғалімі

1 слайд

Химия пәні бойынша орта білім беру мазмұнын жаңарту Аширова Гүлжанат Тұрсынбекқызы ОҚО, Мақтарал ауданы “М.Ғабдуллин атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі химия пәні мұғалімі

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру аясы

2 слайд
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру аясында ЭЫДҰ елдерінің стандарттары негізінде адам капиталының сапасын көтеруге бағытталған білім беру саласындағы 5 қадам жоспарланған. Оның 3-уі жалпы орта білім беру жүйесіне қатысты. •76-қадам. 12 жылдық білім беруді кезең-кезеңімен енгізу, функциялық сауаттылықты дамыту үшін мектептегі оқыту стандарттарын жаңарту. Жоғары сыныптарда жанбасылық қаржыландыруды енгізу, табысты мектептерді ынталандыру жүйесін құру. •79-қадам. Білім беру жүйесінде - жоғары сыныптар мен ЖОО-ларда ағылшын тілінде оқытуға кезең-кезеңімен көшу. •89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Мектептік білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу.

2 слайд

Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру аясында ЭЫДҰ елдерінің стандарттары негізінде адам капиталының сапасын көтеруге бағытталған білім беру саласындағы 5 қадам жоспарланған. Оның 3-уі жалпы орта білім беру жүйесіне қатысты. •76-қадам. 12 жылдық білім беруді кезең-кезеңімен енгізу, функциялық сауаттылықты дамыту үшін мектептегі оқыту стандарттарын жаңарту. Жоғары сыныптарда жанбасылық қаржыландыруды енгізу, табысты мектептерді ынталандыру жүйесін құру. •79-қадам. Білім беру жүйесінде - жоғары сыныптар мен ЖОО-ларда ағылшын тілінде оқытуға кезең-кезеңімен көшу. •89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Мектептік білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу.

Жаңа оқу жылында: 5,7-сыныптарда білім беру процесі: ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Негізгі

3 слайд
Жаңа оқу жылында: 5,7-сыныптарда білім беру процесі: ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2016); ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары; Барлық жалпыға міндетті білім беру стандарттары (бастауыш, негізгі, жалпы орта білім беру) және оқу бағдарламалары Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының сайтына орналастырылған. Мектеп үшін барлық МЖМБС және оқу бағдарламаларының қағазға шығарылған бір нұсқасы болса жеткілікті. Мұғалім МЖМБС және оқу бағдарламаларының электронды нұсқаларымен жұмыс істеуіне болады.

3 слайд

Жаңа оқу жылында: 5,7-сыныптарда білім беру процесі: ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2016); ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы № 668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары; Барлық жалпыға міндетті білім беру стандарттары (бастауыш, негізгі, жалпы орта білім беру) және оқу бағдарламалары Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының сайтына орналастырылған. Мектеп үшін барлық МЖМБС және оқу бағдарламаларының қағазға шығарылған бір нұсқасы болса жеткілікті. Мұғалім МЖМБС және оқу бағдарламаларының электронды нұсқаларымен жұмыс істеуіне болады.

Назар аударыңыз! •Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында үй тапсырмасын ұйымдастыру және орындау жөніндегі ә

4 слайд
Назар аударыңыз! •Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында үй тапсырмасын ұйымдастыру және орындау жөніндегі әдістемелік ұсынымдама ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 24 сәуірдегі № 182 бұйрығымен бекітілді. •Осы ұсынымдамаға сәйкес үй тапсырмасын дайындау уақытын қысқарту үшін 5-11-сыныптарда қосарланған сабақтар өткізуге болады. •Үй тапсырмасын (бір оқу күніне) орындауға жұмсалатын уақыт шығынын ескере отырып, тапсырманың көлемі бойынша нормативтер өзгертілді. •Үй тапсырмасын орындау 2-сыныпта 50 минуттан, 3-4- сыныптарда 70 минуттан, 5-6-сыныптарда 90 минуттан, 7-9- сыныптарда 110 минуттан, 10-11-сыныптарда 130 минуттан аспауы тиіс.

4 слайд

Назар аударыңыз! •Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында үй тапсырмасын ұйымдастыру және орындау жөніндегі әдістемелік ұсынымдама ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 24 сәуірдегі № 182 бұйрығымен бекітілді. •Осы ұсынымдамаға сәйкес үй тапсырмасын дайындау уақытын қысқарту үшін 5-11-сыныптарда қосарланған сабақтар өткізуге болады. •Үй тапсырмасын (бір оқу күніне) орындауға жұмсалатын уақыт шығынын ескере отырып, тапсырманың көлемі бойынша нормативтер өзгертілді. •Үй тапсырмасын орындау 2-сыныпта 50 минуттан, 3-4- сыныптарда 70 минуттан, 5-6-сыныптарда 90 минуттан, 7-9- сыныптарда 110 минуттан, 10-11-сыныптарда 130 минуттан аспауы тиіс.

•Назар аударыңыз! Сенбі күндері вариативтік компоненттегі сабақтар өткізіледі. •Жаңа стандарттар құзыреттілік тәсіліне негізде

5 слайд
•Назар аударыңыз! Сенбі күндері вариативтік компоненттегі сабақтар өткізіледі. •Жаңа стандарттар құзыреттілік тәсіліне негізделген, соған сәйкес оқу бағдарламаларының құрылымы өзгерді: міндетті меңгерілуі тиіс белгіленген оқу материалынан емес, күтілетін нәтижеге қарай әрекет жасаймыз. Бұл білім алушының қабылдауы өзгергенін, яғни басым авторитарлықтан ынтымақтастық оқытуға көшуді білдіреді. •Мұғалім назар аударуы қажет мына бір сәтті атап өткен жөн. •Өйткені, кестеге сәйкес 2017-2018 оқу жылында 2, 5, 7-сыныптар,2018-2019 оқу жылында 3, 6, 8,10-сыныптар, 2019-2020 оқу жылында 4, 9 және 11-сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшеді.

5 слайд

•Назар аударыңыз! Сенбі күндері вариативтік компоненттегі сабақтар өткізіледі. •Жаңа стандарттар құзыреттілік тәсіліне негізделген, соған сәйкес оқу бағдарламаларының құрылымы өзгерді: міндетті меңгерілуі тиіс белгіленген оқу материалынан емес, күтілетін нәтижеге қарай әрекет жасаймыз. Бұл білім алушының қабылдауы өзгергенін, яғни басым авторитарлықтан ынтымақтастық оқытуға көшуді білдіреді. •Мұғалім назар аударуы қажет мына бір сәтті атап өткен жөн. •Өйткені, кестеге сәйкес 2017-2018 оқу жылында 2, 5, 7-сыныптар,2018-2019 оқу жылында 3, 6, 8,10-сыныптар, 2019-2020 оқу жылында 4, 9 және 11-сыныптар жаңартылған білім мазмұнына көшеді.

Мұғалім балаларды осы жаңартылған білім мазмұнына көшуге дайындау керек. Оның бір жолы – білім алушы қызметін жандандыру тәсілд

6 слайд
Мұғалім балаларды осы жаңартылған білім мазмұнына көшуге дайындау керек. Оның бір жолы – білім алушы қызметін жандандыру тәсілдерін пайдалану, оларға барынша дербестік беру 1.Зерттеушілік тәсілі. 2. Құндылықтарға бағытталған тәсіл. Орта білім берудің құндылықтары «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарына негізделген. 3. Тұлғаға бағдарланған тәсіл. 4. Іс-әрекеттік тәсіл. 5. Саралап оқыту тәсілі 6. Құзыреттілік тәсілі. 7. Жүйелі-әрекеттік тәсілі. 8. Коммуникативтік тәсіл. 9. Интегративтік тәсіл. 10. Ойын арқылы оқыту. 11. Жобалау тәсілі. 12. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану 13. Кейс-стади. Кейс-стади - бұл нақты оқиға мен жағдаятты талдауға арналған іскерлік ойын. 14. Дамыта оқыту. 15. Модульдік оқыту. 16. Проблемалық оқыту. 17. Дербес оқыту тәсілі. 18. Көркем-эстетикалық циклі пәндері бойынша оқу процесін ұйымдастыру барысында көркем-технологиялық тәсіл қолданылады

6 слайд

Мұғалім балаларды осы жаңартылған білім мазмұнына көшуге дайындау керек. Оның бір жолы – білім алушы қызметін жандандыру тәсілдерін пайдалану, оларға барынша дербестік беру 1.Зерттеушілік тәсілі. 2. Құндылықтарға бағытталған тәсіл. Орта білім берудің құндылықтары «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарына негізделген. 3. Тұлғаға бағдарланған тәсіл. 4. Іс-әрекеттік тәсіл. 5. Саралап оқыту тәсілі 6. Құзыреттілік тәсілі. 7. Жүйелі-әрекеттік тәсілі. 8. Коммуникативтік тәсіл. 9. Интегративтік тәсіл. 10. Ойын арқылы оқыту. 11. Жобалау тәсілі. 12. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану 13. Кейс-стади. Кейс-стади - бұл нақты оқиға мен жағдаятты талдауға арналған іскерлік ойын. 14. Дамыта оқыту. 15. Модульдік оқыту. 16. Проблемалық оқыту. 17. Дербес оқыту тәсілі. 18. Көркем-эстетикалық циклі пәндері бойынша оқу процесін ұйымдастыру барысында көркем-технологиялық тәсіл қолданылады

Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі •Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім бе

7 слайд
Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі •Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидалары (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы, 2017 жылғы 6 маусым № 265 бұйрығымен өзгеріс енгізілген); •Сыныптар, пәндер және тілдер бөлінісінде қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы; •Сыныптар, пәндер және тілдер бөлінісінде жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар жинағы; •Сыныптар, пәндер және тілдер бөлінісінде жиынтық бағалау бойынша әдістемелік ұсынымдама. •Әдістемелік нұсқаулықтар, жинақтар мен басқа да материалдар мектеп кітапханаларында бар, олардың nao.kz, smk.edu.kz сайттарынан табуға болады. Барлық туындаған мәселелер бойынша өз басшыларыңызға, әдіскерлеріңізге, критериалды бағалау бойынша үйлестірушілеріңізге хабарласып әрқашан жауап алуға, көрсетілген сайттардағы қолданыстағы айдарларға сұрақ жолдауларыңызға болады. •Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырманы мұғалім өздігінен құрастыра алады немесе қалыптастырушы бағалау бойынша ұсынылған тапсырмалар жинағын қолданады. •Қалыптастырушы бағалау бойынша есептік құжаттама талап етілмейді.

7 слайд

Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі •Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидалары (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы, 2017 жылғы 6 маусым № 265 бұйрығымен өзгеріс енгізілген); •Сыныптар, пәндер және тілдер бөлінісінде қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы; •Сыныптар, пәндер және тілдер бөлінісінде жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар жинағы; •Сыныптар, пәндер және тілдер бөлінісінде жиынтық бағалау бойынша әдістемелік ұсынымдама. •Әдістемелік нұсқаулықтар, жинақтар мен басқа да материалдар мектеп кітапханаларында бар, олардың nao.kz, smk.edu.kz сайттарынан табуға болады. Барлық туындаған мәселелер бойынша өз басшыларыңызға, әдіскерлеріңізге, критериалды бағалау бойынша үйлестірушілеріңізге хабарласып әрқашан жауап алуға, көрсетілген сайттардағы қолданыстағы айдарларға сұрақ жолдауларыңызға болады. •Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырманы мұғалім өздігінен құрастыра алады немесе қалыптастырушы бағалау бойынша ұсынылған тапсырмалар жинағын қолданады. •Қалыптастырушы бағалау бойынша есептік құжаттама талап етілмейді.

Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру: жоспарлау «Химия» және «Жаратылыстану» пәндері бойынша жаңартылған

8 слайд
Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру: жоспарлау «Химия» және «Жаратылыстану» пәндері бойынша жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасының мазмұны мен құрылымы Оқу бағдарламасы: оқу мақсаттары және ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау Оқу мақсаттары: сараланған оқу мақсатын анықтау Бағалау критерийлері Құндылықтар Пәнді оқытудағы тілдік мақсаттардың маңызы Пәнаралық байланыс Алдыңғы білімі Білім беру бағдарламас ы Бағалау Оқыту тәсілдері

8 слайд

Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру: жоспарлау «Химия» және «Жаратылыстану» пәндері бойынша жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасының мазмұны мен құрылымы Оқу бағдарламасы: оқу мақсаттары және ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау Оқу мақсаттары: сараланған оқу мақсатын анықтау Бағалау критерийлері Құндылықтар Пәнді оқытудағы тілдік мақсаттардың маңызы Пәнаралық байланыс Алдыңғы білімі Білім беру бағдарламас ы Бағалау Оқыту тәсілдері

Жеке •“Артығын тап” •Суретті тест “ Жұптық •“Мен-саған, сен-маған” «Жұмыстау негізіне баланың бұрынғы өз тәжірибесі перне қоры

9 слайд
Жеке •“Артығын тап” •Суретті тест “ Жұптық •“Мен-саған, сен-маған” «Жұмыстау негізіне баланың бұрынғы өз тәжірибесі перне қоры, мағлұматы салынып, дәл айтқанда, балаға танымал жақын нәрседен басталғаны» (Ж. Аймауытұлы, 1929) «...баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыстайтын материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп, өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе» (Ж. Аймауытұлы, 1929)

9 слайд

Жеке •“Артығын тап” •Суретті тест “ Жұптық •“Мен-саған, сен-маған” «Жұмыстау негізіне баланың бұрынғы өз тәжірибесі перне қоры, мағлұматы салынып, дәл айтқанда, балаға танымал жақын нәрседен басталғаны» (Ж. Аймауытұлы, 1929) «...баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса», «жұмыстайтын материалдар даяр түрінде емес, балалар тәжірибе қылып, зерттеп, өз бетімен шешкендей, тұрмыс жұмбақ түрінде берілсе» (Ж. Аймауытұлы, 1929)

•Тапсырма; •Ресурс; •Жылдамдық; •Нәтиже; •Диалог және қолдау; •Бағалау; •Топтасу Тапсырма арқылы саралау Ресурс және қолда

10 слайд
•Тапсырма; •Ресурс; •Жылдамдық; •Нәтиже; •Диалог және қолдау; •Бағалау; •Топтасу Тапсырма арқылы саралау Ресурс және қолдау көрсету арқылы саралау Саралау түрлері: Жалпы тапсырма Әртүрлі тапсырма Жалпы ресурс Әртүрлі ресурс

10 слайд

•Тапсырма; •Ресурс; •Жылдамдық; •Нәтиже; •Диалог және қолдау; •Бағалау; •Топтасу Тапсырма арқылы саралау Ресурс және қолдау көрсету арқылы саралау Саралау түрлері: Жалпы тапсырма Әртүрлі тапсырма Жалпы ресурс Әртүрлі ресурс

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Қалыптастыру шы бағалау Оқудағы олқылықтарды түзету Оқыту Мәліметтерді жинау және талдау Ке

11 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ   Қалыптастыру шы бағалау Оқудағы олқылықтарды түзету Оқыту Мәліметтерді жинау және талдау Кері байланыс Негізгі қорытынды бағалау Қорытынды баға

11 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ   Қалыптастыру шы бағалау Оқудағы олқылықтарды түзету Оқыту Мәліметтерді жинау және талдау Кері байланыс Негізгі қорытынды бағалау Қорытынды баға

Критериалды баға не үшін алғандығын біледі ... тағы нені білмейтіндігі анықталады ... ары қарай не істеу керектігін білед

12 слайд
Критериалды баға не үшін алғандығын біледі ... тағы нені білмейтіндігі анықталады ... ары қарай не істеу керектігін біледі ...

12 слайд

Критериалды баға не үшін алғандығын біледі ... тағы нені білмейтіндігі анықталады ... ары қарай не істеу керектігін біледі ...

13 слайд

13 слайд