Материалдар / Химиялық сайыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Химиялық сайыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар арасында химиядан сайыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2019
1175
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Түркістан облысы Кентау қаласы, “ Шаштөбе” жалпы орта мектебі ХИМИЯ пәні мұғалімі ХАБИБОВА МАРХАБА

1 слайд
Түркістан облысы Кентау қаласы, “ Шаштөбе” жалпы орта мектебі ХИМИЯ пәні мұғалімі ХАБИБОВА МАРХАБА

Әдістемелік тақырыбы: Білімді жаңаша ұйымдастыруда жаңа технологияларды қолдану Мақсаты: Химия сабақтарында заман талабына с

2 слайд
Әдістемелік тақырыбы: Білімді жаңаша ұйымдастыруда жаңа технологияларды қолдану Мақсаты: Химия сабақтарында заман талабына сай жаңа технологиялық әдістемелер негізінде жеке тұлғаға жан-жақты, тиянақты білім беруге пайдала отырып, оқушының білім сапасын арттыру. Міндеттері: а /Химия пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру ә/ Өз бетімен жұмыс жасау қабілетін дамыту б / Қоғам талабына сай жеке тұлғаны тәрбиелеу в) Жан-жақты дамыған шығармашылық талапқа сай жеке тұлға тәрбиелеу. Күтілетін нәтижелері: • Оқушылырдың нақты да терең білім алуы, оқушылардың танымдық және ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тез жұмыстануы • Олардың тұрақты өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. • Білім сапасын көтеру

Тақырыбы: «Химиялық элементтер айтысы»- танымдық кеш. Мақсаты: оқушылардың химия пәніне деген қызығушылығын арттыру.Өздігіне

3 слайд
Тақырыбы: «Химиялық элементтер айтысы»- танымдық кеш. Мақсаты: оқушылардың химия пәніне деген қызығушылығын арттыру.Өздігінен ізденуіне дағдыландыру, өзара пікір таластыра білуге үйрету, белсендіріктерін арттыру, сөйлеу мәдениетін дамыту.

Жүргізуші: Химия –ырыс бұлағы Шалқыған байлық мол дәулет Аялап күтіп тұр алда Болашағымыз – нұр сәулет Аялдама, алға ұмтыл Құдір

4 слайд
Жүргізуші: Химия –ырыс бұлағы Шалқыған байлық мол дәулет Аялап күтіп тұр алда Болашағымыз – нұр сәулет Аялдама, алға ұмтыл Құдіретті біздің ой Сенде байлық, сенде ырыс Сенімен өмір сәнді ғой Жүргізуші: Сәлематсыздер ме, құрметті ұстаздар мен оқушылар! «Қайда қарасақ та, қайда көз жіберсек те химия ғажайыптары» демекші, шындағанда да бізді қоршаған табиғат химиялық құбылыстарға толы. Атап айтсақ, күнделікті көріп жүрген ағаштың, көмірдің жануы. Міне осындай таңғажайып сыры мол химия пәнінен 8-сынып арасында өткізгелі отырған «Химиялық элементтер айтысы» атты танымдық кешіне қош келдініздер! Жүргізуші: Химиктердің ауылында Арнаулы сол бір кеште Химияның тойы болды. Алтын ойын басқарыпта. Элементтер қаымында Менделеев кестесінде Ән, күй, айтыс, ойын басталыпты

І. Элементтер айтысы Платина –Қымбат Қроғасын-Оралсын Платина –Қымбат Темір-Асхат Титан-Мұратжан Күміс-Қорған Сутегі-Малика Магн

5 слайд
І. Элементтер айтысы Платина –Қымбат Қроғасын-Оралсын Платина –Қымбат Темір-Асхат Титан-Мұратжан Күміс-Қорған Сутегі-Малика Магний-Тұрсын Күміс-Қорған Алтын-Ришат Алюминий-Салима Кальций-Арйлым Темір-Асхат   А)Тәжірибе: Сіріңкесіз от жағу (калий перманганаты, конц. Күкірт қышқылы, спирт, ағаш жонышқасы)

ІІ. Білімді мыңды жығады. - Д.И. Менделеевтің туралы мәліметтер 1. Д.И. Менделеев 5 жасында гимназияға түскен 2. Д.И

6 слайд
ІІ. Білімді мыңды жығады. - Д.И. Менделеевтің туралы мәліметтер 1. Д.И. Менделеев 5 жасында гимназияға түскен 2. Д.И. Менделеевті алғаш ғылымға қызықтырған ұстаз –орыс химиясының атасы А.А. Вознесенский. 3. Д.И. Менделеев өзініңмагистірлік дисертациясын 1856 жылы 22 жасында қорғады. 4. Д.И. Менделеев өзінің докторлық дисертациясын 32 жасында 1865 жылы спирттің сумен қосылысы тақырыбында қорғады. 5. №101 элемент Менделевий деп Д.И. Менделеевтің атымен атаған 1956 жылы Америка ғалымдары. 6. Д.И. Менделеевтің атымен атаған жер, су, мекемелері –химиялық элемент , Курил аралында жанартау, Солтүстік Мұзды мұхитта 7. Менделеев жоталары, метеорологиялық ғылыми зерттеу институты және бүкіл әлем оқушылары оқып жатқан периодтық заң 8. Д.И. Менделеев отбасында 17-ші бала. ІІІ. Бой жазу. Екі оқушы шығып әр қадам аттаған сайын металл мен бейметалл элементтерінің аттарын атау керек. Б)Тәжірибе: Фараон жыланы (таблетка кальций глюканаты)  

ІV. Химиялық жұмбақтар 1) Салмағаң бар өлшесем, көрінбейсін көзге сен. 2) На верхнем этаже храма Менделеева проживаю, В разных

7 слайд
ІV. Химиялық жұмбақтар 1) Салмағаң бар өлшесем, көрінбейсін көзге сен. 2) На верхнем этаже храма Менделеева проживаю, В разных подъездах две квартиры занимаю, Причем под номером один Вот такой я господин! 3 ) Ауаны шарлап кезеді, таза күйде пайдасыз Білгіш болсаң айта ғой, қосылысы –өмір өзегі . 4) Какой газ утверждает, что он — это не он? 5) Қымбат айтатындай емес алтын, сонда да тапты игілік одан халқым.Апарып айға елімнің туын тікті, жемісін ақыл –ойдың елдің салтын . 6) Какой элемент вращается вокруг солнца?

7) Табылса бұрын там-тұмнан, қазір көп әрбір өлкеде. Қымбат болды алтыннан, қандай металл ертеде. 8) Какой неметалл является ле

8 слайд
7) Табылса бұрын там-тұмнан, қазір көп әрбір өлкеде. Қымбат болды алтыннан, қандай металл ертеде. 8) Какой неметалл является лесом? 9 ) Күмістей түсі жылтыр, өзі сұйық, буланбас, қайнатсаң да отынды үйіп.Көрсететін суықты, жылуды анық, қандай зат: құрал жасар соны құйып. 10) Адрес точный, если спросят: 32,16,8 11 ) Алғаш болды белгілі, күнде қандай элемент. Одан кейін біз оны, жерден зерттеп тауып ек? 12) Я светоносный элемент. Я спичку вам зажгу в момент. Сожгут меня - и под водой оксид мой станет кислотой. ... 13 ) Фосфор жақсаң будақтап, ақ түтінің түзеді. Ол түтінді су сорып қандай қосылыс түзеді 14) Смог с наружи показать, Электронов целых пять. И судьбою не обижен, Аллотропии привычен:Красный, белый, чёрный цвет, В рыбе главный элемент.     В)Тәжірибе: Калий перманганаты, оттек, қызыл фосфор, су, фосфор қышқылы

V . Химиялық құрамасөздер- Логогрифы 1) Подумайте внимательно, Чтоб слово отгадать. Я — как круг спасательный, Попробуйте на

9 слайд
V . Химиялық құрамасөздер- Логогрифы 1) Подумайте внимательно, Чтоб слово отгадать. Я — как круг спасательный, Попробуйте назвать.Если Ф в конце добавить, На болоте окажусь, Если Ф вперед подставить, В неметалл я превращусь. 2) Бірінші буыным –сұрау есімдігі, екінші-сан есім. Қос буынды біріктірсен, газға айналып шыға келем. 3) Я — металл, меня ты знаешь. Мощь громадная во мне. Но если Б ко мне подставишь, То землю скрою в темной мгле. 4) Алғашқы буыным тасқын су, екіншісі мал құлағындағы белгі. Екеуі бірігіп химиялық элемент құрайды. 5) С КА — активный я металл, с ГЕ — я очень легкий газ. Чтобы нас ты разгадал, Глянь в систему еще раз. 6) Антониміне «көп» сөзінің, «тілсіз» жауды тіркесең Көз алдында өзгерермін,қажетті тыңайиқышқа айналып.

VІ. «Сказка про воду» «В некотором царстве, в некотором государстве в стране химий во Дворце Менделеева жили были 118 хим

10 слайд
VІ. «Сказка про воду» «В некотором царстве, в некотором государстве в стране химий во Дворце Менделеева жили были 118 химических элементов Среди них была О Кислородовна, невиданной красоты И вот однажды она пошла на прогулку вместе с телохранителем Железом Феррумовичем. В это же время проезжал на своем коне Аш Водородович. Увидев красавицу О Кислородовну он тут же влюбился. Долго ходил Аш Водородович за этой парой. Вдруг он увидел, что Железо Феррумович отлучился. Воспользовавшись моментом он подошел к О Кислородовне, рассказал о своих чувствах и признался в любви В порыве страстного броженья Давайте поплывем-ка мы на море Я окисляюсь от тоски И образуем H 2 O (Аш -2- о ) Мне в этом мире нет покоя Клянусь я всем, что я имею И как Н 2 SO 4 любовь мне сердце И на реакцию соединения Жжет и жжет Когда надеяться могу

И в это время подошел к ним Железо Феррумович и завязалась кровавая битва, не за жизнь, а на смерть. О Кислородовну затро

11 слайд
И в это время подошел к ним Железо Феррумович и завязалась кровавая битва, не за жизнь, а на смерть. О Кислородовну затронуло признание молодого влюбленного. И она обеспокоенная ждала конца боя. И вот одним махом Железо Феррумович отрубил одну руку Водородовичу. Отрубленную руку положил в рюкзак и гордо покинул поле боя, оставив окровавленного врага. И с тех пор Аш Водородович одновалентен, а Железо Феррумович 2 и 3-х валентен. Но не смотря на результат битвы О Кислородовна выбрала Аш Водородовича. И они сыграли свадьбу, образуя H 2 O . После Свадьбы молодожены отправились в кругосветное путешествие. И вот почему сейчас большую часть земного шара занимает H 2 O (показывает физическую карту мира). Это их маршрут, по которому они ездили»  

VІІ. Мақал –мәтелдерді аяқтау. Завершите пословицы- поговорки 1) « Слово- ---------- , а молчание- ----------- ! » 2) «От көм

12 слайд
VІІ. Мақал –мәтелдерді аяқтау. Завершите пословицы- поговорки 1) « Слово- ---------- , а молчание- ----------- ! » 2) «От көмір жейді, тот -------------- » 3) « Хлеб да ----- - крестьянская еда. » 4) «Ақыл арымас, -------------- » 5) «Не все то ----------- , что блестит» 6) «Ағаш кессең ұзын кес-қысқартуға оңай, ----------------- қысқа кес –ұзартуға оңай»   Г) Тәжірибе: Вулкан (NH4)2Cr2O7 = Сr2O3 + N2 + 4H2O   Сабақта аяқтау, марапаттау.